duur grapjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben 3 Xboxes en 1 PS3
Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruikenquote:
we hebben laatst de nieuwe xbox gehaald. Die staat op de gamingroom, met alle andere consolesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruiken
Noem de genomineerden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.
Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noem de genomineerden?
Fallout New Vegas? Die was niet zo goed
Black Ops? Valt zwaaar tegen, zeker niet slecht, maar valt heul erg tegen.
Fable 3? Leuke game, maar die haalt het lang niet bij Fable 1/2.
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.
Mass Effect 2 ruk vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vergat trouwens Mass Effect 2, maar die was ook ruk
Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht
Iets met smaak en twisten enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mass Effect 2 ruk vinden.
1 van de betere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
True, maar na de campaign ben ik er meestal wel klaar mee. En dan nog een keertje een jaar later ofzo.
Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAOquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vergat trouwens Mass Effect 2, maar die was ook ruk
Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht
quote:Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mass Effect 2 ruk vinden.
1 van de betere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
Leuk verhaal, maar vond het weinig vernieuwend en werd snel saaiquote:Op woensdag 17 november 2010 15:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAO
BF: BC2 is echter een titel die een MP variant heeft waarbinnen de variatie nagenoeg oneindig is, waardoor het IMO spannender is dan CoD met zijn Q3 maps.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef Ezio het volgende:
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mij
What thequote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word net gebeld
Assassin's creed is binnen
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In het distributiekantoor in Singapore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geloofwaardigheid, daar ga jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noem de genomineerden?
Fallout New Vegas? Die was niet zo goed
Black Ops? Valt zwaaar tegen, zeker niet slecht, maar valt heul erg tegen.
Fable 3? Leuke game, maar die haalt het lang niet bij Fable 1/2.
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
Ik heb hem besteld bij Dynabytequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
wat een goede grap
!
Houd je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een troll?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.
ik dacht vrijdag pasquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Koopsie het volgende:
ik dacht dat ze em morgen pas mochten verkopen
Als mijn man het niet red, dan haal ik hem pas donderdagavond opquote:
Een mening die niemand een reet interesseert.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik een troll?
Tevens zeik ik helemaal niks af, ik geef alleen mijn mening.
En jij die begint over 'niets normaals melden'?
volgens mij vrijdagquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal jequote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een mening die niemand een reet interesseert.
ME 2 slecht vinden, FO: NV slecht vinden en fable 1 & 2 beter vinden dan 3, maar dan wél the force unleashed 2 vet vindenOpbokken, autist.
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Koopsie het volgende:
Dodelijke praktijken in AC: Brotherhood multiplayer
Nee, jij laat ruimte tot discussiequote:
Daaromquote:Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Juistem. Hebben we dit weekend wat te doen
Officieel vrijdag pas.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Bloed spuit in die games alle kanten op manquote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal je
Tevens hadden we een discussie over goty 2010, en in een discussie geef je je mening. Even scherp blijven trolletje!
Als mijn mening je niet interesseert, waarom reageer je dan fagboydat toont alleen maar meer aan dat jij degene bent die geen fuck te melden heeft, en het niet kan laten om te happen.
Jouw beurt, en probeer eens wat beter te lezen voordat je alles weer uit de context haalt motherfucker
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.
Ja inderdaad dat is bijna altijd bij dat soort games, maar aangezien ik het niet in deze vid zag vroeg ik het me af. Gelukkig is het er wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Officieel vrijdag pas.
[..]
Bloed spuit in die games alle kanten op man![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |