Ben je ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken
ik pak dalijk mijn shotgun en dan zal ik eens laten zien wat ik met duiven doequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Je moet alle delen van de video vinden.
Nu.
moet je maar niet pc gamenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
Ze staan ongetwijfeld wel ergens op youtube, scheelt je een hoop moeitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken
Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
Rockstar heeft er een handje van om alles uit te stellen, maar uiteindelijk leveren ze wel kwaliteitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellen.
hoe gruwelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef Bartcoah het volgende:
die trailer is wel echt fucking fucking fucking gruwlijk
applequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Pizzahut het volgende:
Is dit een hint dat Assassins Creed naar de Mac komt of is hij al op de Mac?
Kan er niets over vinden, speel het momenteel ook via bootcamp.
[ afbeelding ]
Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen.quote:
Niet van hem iigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen.
quote:
Waar zijn de expressies in de gezichten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |