Slaap zequote:
Haha ik heb héél soms ook dat prik-gevoel in m'n ogen maar niet genoeg om te huilen denk ik. Al zou ik het dus ook niet toelaten inderdaad. Maar over het algemeen ben ik veel te egocentrisch om te huilen om andermans problemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb soms echt van die momenten dat ik tranen in mn ogen kijk en dan heb ik tegen mezelf zoiets van 'stel je niet zo aan' heel slecht
Ga slapen, jij verneukt het.quote:
Innige verlangens van een jongeman die voor de eeuwigheid zal willen samensmelten met de roestvrijstalen voorkant van een nachttrein. Weg, donker, lichaamsdelen en orgaanvlees. En jij mag het opruimen.quote:
Kut aap.quote:
Hoi.quote:
Nee heb je, kanker kun je krijgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Okay, maar niet met kanker schelden want anders komt AP en die bost je, jongen.
Hallo modjequote:
Daar hou ik niet van.quote:
Sowieso mensen die vragen om niet met kanker te schelden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee heb je, kanker kun je krijgen.
Huh, wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Panzermaus het volgende:
Innige verlangens van een jongeman die voor de eeuwigheid zal willen samensmelten met de roestvrijstalen voorkant van een nachttrein. Weg, donker, lichaamsdelen en orgaanvlees. En jij mag het opruimen.
Mensen met kanker...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die vragen om niet met kanker te schelden.
ZIJN ZIEK IKSDEE AHAHAHAHAHAHAHquote:
Ga ik Joernaal 24 kijken.quote:
Ik moest tranen laten bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke man die het bij 'My Sister's Keeper' droog kan houden is geen echte man
Jezelf quoten en grap beantwoorden, alleen voor echte bazen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ZIJN ZIEK IKSDEE AHAHAHAHAHAHAH
whaha lol
Socios 0.5quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik zat wel niet zo gek lang geleden in een trein naar Polen met een man die machinist en treinenfanaat was. Was wel lief, ging 'ie ons steeds over de treinen om ons heen vertellen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest tranen laten bij
echt verhaal.
Zo'n kameel krijgt een albinokind en verstoot het, dus dat kind kreeg geen voedsel en alles. Aan het einde spelen die Mongoolse staatsburgers zo'n lied waardoor die moeder haar kind weer wil accepteren enzo en dan zie je die moederkameel opeens een traan in haar oog hebben man. Ik brak man, ik brak. Langzame film trouwens, dit is 1 scene van 6 minuten, dus kijk maar niet. Het gaat om het idee.
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jezelf quoten en grap beantwoorden, alleen voor echte bazen.
Tvquote:
Trein naar Polen he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik zat wel niet zo gek lang geleden in een trein naar Polen met een man die machinist en treinenfanaat was. Was wel lief, ging 'ie ons steeds over de treinen om ons heen vertellen
Die emotie in zijn gezichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch huilen dit.
He jammer, dacht ik toch net dat je een lieve gezette Duitse meneer was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nog nooit naar Polen met de trein geweest.
't raakt me, diep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch huilen dit.
Wat is er misgegaan met die afspraakje met jou en Fanta-stisch dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nachtbagger #4 Slaap lekker :* O+
Dit kwam gevaarlijk dicht in de buurt. Kwebbelgesprekken heb ik alleen met Fanta-stick gehad. Tot 8 uur in de ochtend. Het waren tijden, tijden zeg ik je.
Welterusten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef -K03N- het volgende:
Ik gaat ook maar weer eens slapen
Trusten allemaal
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil iets grappigs vertellen. Toen de pauper film Avatar in de bioscoop was waren er ook van die 13-jarige klootzakjes die iedere keer moesten giechelen wanneer de boom Ewah genoemd werd. Ook moesten ze dit naroepen totdat een of andere 40-jarige tegen hun begon te schreeuwen; hij werd uitgezet.
Waargebeurd verhaal, Pathé Groningen. Vanaf nu download ik alleen maar films.
Dankjewelquote:
Jij was het, hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whaha lol [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whaha lolquote:
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nogsteeds weten wat voor treintje het was dat ik ergens bij zwolle of amersfoort zag. Het was grijs/wit met een rode streep zoals een ICE, maar het was geen ICE. En het had een rond geribbeld dak en zag er oud uit.
Snel stuur ze nu het nog kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Binnenkort meer bloederige piemels in je PM
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind porsche1 echt gewoon een hele stomme en vervelende user.
Al dat leed man. Ik wist niet. Ik zal geen grappen over de oorlog meer maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja. Wat, verbaasd dat ik het nog kan navertellen?
Maar hij heeft Steam, heb jij dat ook of ben je geen stoere jongen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind porsche1 echt gewoon een hele stomme en vervelende user.
Treinen man, waarom gaat iedereen op het station altijd met de trein meelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?
[ afbeelding ]
Irritatie van mijn kant, ignorantie van haar kant.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan met die afspraakje met jou en Fanta-stisch dan?
Echt hè. Niet van te voren weten wat de beste plek is op het perron om te wachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Treinen man, waarom gaat iedereen op het station altijd met de trein meelopen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Al dat leed man. Ik wist niet. Ik zal geen grappen over de oorlog meer maken.
Kom je wel eens op delft ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè. Niet van te voren weten wat de beste plek is op het perron om te wachten.
Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?
[ afbeelding ]
Ik ga het niet allemaal lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Irritatie van mijn kant, ignorantie van haar kant.
Drop them attitude Fanta-stick cuz it aint workin' for ya
Maar dit is eigenlijk waar het allemaal op neerkomt: 15 jaar ( zoekt bijbaan) en de daarop volgende posts, GekruldeMondhoek komt ook nog kijken.
Whaha lolquote:
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapotquote:
Pruisische familie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
![]()
Bij mijn familie was het eerder zo dat ze een enkeltje Polen-Duitsland kregen na de oorlog.
quote:
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vaak is de aura van mijn posts genoeg om mensen aan het wankelen te brengen. Verval in emotieloze bergen en tranendallen. Lezen is niet mandatorisch.
De Deutsche Bahn kleurencombinatie is net als die van de NS gewoon standaard. Ik denk dat Socios meer het model bedoelde met die foto.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.
Het was echt precies zo'n zelfde streep als een ICE, zoeentje
[ afbeelding ]
En ook een beetje zo grijs wit, alleen die hebben een strak dak. En deze was geribbeld. De trein zag er ook echt versleten uit.
Komt langs Amersfoort of daar ergens in de buurt een trein richting Duitsland? Want ik dacht een duitse bestemming te lezen, maar ik kon het niet goed zien.
Je bedoelt de "IC Berlin"!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.
Het was echt precies zo'n zelfde streep als een ICE, zoeentje
[ afbeelding ]
En ook een beetje zo grijs wit, alleen die hebben een strak dak. En deze was geribbeld. De trein zag er ook echt versleten uit.
Komt langs Amersfoort of daar ergens in de buurt een trein richting Duitsland? Want ik dacht een duitse bestemming te lezen, maar ik kon het niet goed zien.
Ga lekker op bed jij paupertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.
Dat is nog het mooistequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapot![]()
![]()
sidenote: hij overleeft het niet
Afschuwelijke dood.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapot![]()
![]()
sidenote: hij overleeft het niet
okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hou je bek bradda, porsche1 en AP, JONGEN!
Prima samenvatting, ik vat het nu. Mensen dachten van Rectum ook dat het mijn kloon was trouwens, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.
Ja, zeg maar net als het blauw-gele van Nederlandse Spoorwegen. Zo heeft DB rood-wit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, zijn dat gewoon Duitse kleurtjes.Ik dacht speciaal voor die trein. Zo-een was het ja.
Geil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Via PM vragen hoe het gaat en 's nachts fappen en rappen over elkaar.
mooi voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach gut, jij zat natuurlijk ook nog in die kliek. Spui maar raak man, ik ben beton.
Neuh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Via PM vragen hoe het gaat en 's nachts fappen en rappen over elkaar.
Een ieder die liefde voor Voe, fretten en Rob Fruithof deelt is tegenwoordig een wannabe. porsche1 kan niet uitblijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
Span liever samen en richt al je woede en haat op porsche1.
Wannabe, dat zeggen alleen pauper die kakkerig proberen over te komen.quote:
is daar wat mis mee dan ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wannabe, dat zeggen alleen pauper die kakkerig proberen over te komen met hun Armadi kk bril.
Hoor je eigenlijk nooit wat over, die zuiveringen van de oorspronkelijke Duitsers in Polen en Tsjechië. Pure genocide.quote:
Ja. Ik weet er zelf niet eens veel over en m'n vader ook niet, alhoewel er op de stamboom toch echt bij 4(!) van de broers en zussen van mijn Silezische oma een sterfdatum in '45 staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nooit wat over, die zuiveringen van de oorspronkelijke Duitsers in Polen en Tsjechië. Pure genocide.
Precies, dat soort mensen verdienen geen respect van ons; echte Westside-broeders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij wachten op je. Je bent te ver gegaan man.
Lijkt mij geen toeval inderdaad. Sowieso is het een goede zaak dat er ook steeds meer aandacht voor het Duitse leed in en na de oorlog komt, ook zij waren het slachtoffer. Van de terreurbombardementen op Duitse steden hoorde je eerst ook jaren niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:26 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja. Ik weet er zelf niet eens veel over en m'n vader ook niet, alhoewel er op de stamboom toch echt bij 4(!) van de broers en zussen van mijn Silezische oma een sterfdatum in '45 staat.
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met zijn lege fobo te maken dan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 | package blablabla; import java.io.IOException; import java.net.InetSocketAddress; import java.nio.ByteBuffer; import java.nio.channels.SelectionKey; import java.nio.channels.Selector; import java.nio.channels.ServerSocketChannel; import java.nio.channels.SocketChannel; import blablablalba.util.Logger; public class NetworkListener implements Runnable { public interface NewConnectionHandler { public Logger getLogger(); public void onNewConnection(NetworkConnection connection); } private final int MAX_PACKET_SIZE = 1024; private int m_port; private Selector m_selector; private ServerSocketChannel m_channel; private NetworkListener.NewConnectionHandler m_handler; private boolean m_running; private Thread m_thread; public NetworkListener(int port, NetworkListener.NewConnectionHandler handler) { m_port = port; m_handler = handler; } public boolean start() { try { // Create the listening channel and bind it to the port m_channel = ServerSocketChannel.open(); m_channel.configureBlocking(false); m_channel.socket().bind(new InetSocketAddress(m_port)); // Create the selector and tell the channel to forward OP_ACCEPT // keys to this selector m_selector = Selector.open(); m_channel.register(m_selector, SelectionKey.OP_ACCEPT); } catch(Exception ex) { ex.printStackTrace(); return false; } // Create and start the thread m_thread = new Thread(this, "NetworkListenerNew"); m_running = true; m_thread.start(); // Running! return true; } public void stop() { m_running = false; m_thread.interrupt(); } @Override public void run() { // This is the reading buffer that will be used, m ByteBuffer buffer = ByteBuffer.allocate(MAX_PACKET_SIZE); // Run aslong we're told to run! while(m_running) { // Try grabbing all updated keys try { m_selector.select(); } catch(IOException e) { // TODO Auto-generated catch block e.printStackTrace(); } // Process them all and remove them from the keys collection for(SelectionKey key : m_selector.selectedKeys()) { try { if(key.readyOps() == SelectionKey.OP_ACCEPT) { // Accept and configure as nonblocking socket SocketChannel client = m_channel.accept(); client.configureBlocking(false); // Create NetworkConnection and pass to handler NetworkConnection connection = new NetworkConnection(client); m_handler.onNewConnection(connection); // Register OP_READ keys with this selector, and attach // the connection as attachment client.register(m_selector, SelectionKey.OP_READ, connection); } else if(key.readyOps() == SelectionKey.OP_READ) { buffer.position(0); NetworkConnection connection = (NetworkConnection) key.attachment(); connection.onDataArrival(buffer); } } catch(Exception ex) { ex.printStackTrace(); } } // Clear the keys, we have all handled them m_selector.selectedKeys().clear(); } // Close the listening channel, we're done with running! try { m_channel.close(); } catch(IOException e) { e.printStackTrace(); } } } ?> |
Door de onderwijssector en de Illuminati.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.
Ja, een genuanceerder beeld past wel denk ik. Ben ook niet zo van het zwart-wit denken. Alhoewel ik dus niet een van die goedpraters ben ('oh, kijk, Duitsers zijn ook slachtoffer, dus was het allemaal niet zo erg wat er gebeurde van Duitse kant'), want die heb je dan ook weer... En dat vind ik een beetje engquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lijkt mij geen toeval inderdaad. Sowieso is het een goede zaak dat er ook steeds meer aandacht voor het Duitse leed in en na de oorlog komt, ook zij waren het slachtoffer. Van de terreurbombardementen op Duitse steden hoorde je eerst ook jaren niks.
Fanta-stick, MYV, SpauldingPF en OMGWTFBBQSAUCE hebben antwoorden. Hun kortzichtige beoordeelde visies zullen je een beter beeld van het verhaal geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.
Welke talen kun je nog meer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.
[ code verwijderd ]
Dit dus, hier ben ik op dezen moment mee bezig.
Voornamelijk C#, Java, PHP, etc. C++ en Objective-C (iPod touch/iPhone) doe ik eigenlijk niets mee. Verder natuurlijk ook gewoon JavaScript, LUA etc.quote:
Hmm, kun je mobiele applicaties maken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voornamelijk C#, Java, PHP, etc. C++ en Objective-C (iPod touch/iPhone) doe ik eigenlijk niets mee.
Mobiel als in? Android is standaard Java, maar iOS (iPhone / iPod touch) is Objective-C met Cocoa. Ik stuiterde trouwens net op dit topic, Trollface. represent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, kun je mobiele applicaties maken?
Oh juist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.
[ code verwijderd ]
Dit dus, hier ben ik op dezen moment mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is onze gezamenlijke Europese geschiedenis. Samen werd Europa gek, samen werd Europa slachtoffer van het populisme en zijn extremen. Ik ben echt heel erg voor het herschrijven van de geschiedenis zodat het weer meer een Europees beeld van de geschiedenis is, niet een Amerikaans of Russisch beeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:33 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, een genuanceerder beeld past wel denk ik. Ben ook niet zo van het zwart-wit denken. Alhoewel ik dus niet een van die goedpraters ben ('oh, kijk, Duitsers zijn ook slachtoffer, dus was het allemaal niet zo erg wat er gebeurde van Duitse kant'), want die heb je dan ook weer... En dat vind ik een beetje eng![]()
Al had ik laatst iemand die me wilde aanpraten dat ik me schuldig moest gaan voelen of zo, dan ook weer een beetje veel van het goeieWacht, ik zoek het topic even.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oh juist.Net zoiets als pepernoten die alleen de goede kinderen kregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met wat dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQSAUCE is zwaar oké kwam ik vandaag achter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta-stick, MYV, SpauldingPF en OMGWTFBBQSAUCE hebben antwoorden. Hun kortzichtige beoordeelde visies zullen je een beter beeld van het verhaal geven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oh juist.Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trollface. is een puike jongeman. Hij hoort bij de mensen waar ik wellicht ooit mee zou willen meeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mobiel als in? Android is standaard Java, maar iOS (iPhone / iPod touch) is Objective-C met Cocoa. Ik stuiterde trouwens net op dit topic, Trollface. represent.
wat vinden jullie van trollface?
Met alles. Met Fanta-stick, met de kliek. Met alles gewoon man. :squote:
Hij staat los van de kliek, tegenwoordig hoort iedereen daarbij. Echt slechte dingen kan ik niet over hem zeggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OMGWTFBBQSAUCE is zwaar oké kwam ik vandaag achter.
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met alles. Met Fanta-stick, met de kliek. Met alles gewoon man. :s
[..]
Hij staat los van de kliek, tegenwoordig hoort iedereen daarbij. Echt slechte dingen kan ik niet over hem zeggen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.
Aight, ik had soort van gelijk. Goede kinderen zijn menschen met licentie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Net zoiets als pepernoten die alleen de goede kinderen kregen.
Ja, dat zeker wel. Al betekent dat dus niet dat ik vind dat de ene wandaad de andere tenietdoet, en het lijkt wel alsof er steeds meer mensen zijn die dat suggereren, wat ik dus wél eng vind.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is onze gezamenlijke Europese geschiedenis. Samen werd Europa gek, samen werd Europa slachtoffer van het populisme en zijn extremen. Ik ben echt heel erg voor het herschrijven van de geschiedenis zodat het weer meer een Europees beeld van de geschiedenis is, niet een Amerikaans of Russisch beeld.
Dan denk je dat verkeerd, ik ben een van de grotere excentriekelingen die je kunt tegenkomen. Ik heb alles, incluis hart voor alles wat leeft en beweegt en respect voor de ouderen den dagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.
Waarom maken jullie nou steeds ruzie. Vertel het nou man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.
Jij ook niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ahh oke. Dan vind ik het nu toch minder dom van mezelf dat ik het niet eraan kon aflezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.
Jawel, maar af en toe kreeg ik de roe van Sinterklaas' geile assistente die terugkeert in de nieuwe actie-film Sint.quote:
Wij hadden nou nooit sexy Pietenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe kreeg ik de roe van Sinterklaas' geile assistente die terugkeert in de nieuwe actie-film Sint.
Niets pepernoten. Burgers zijn het helemaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beter en lekkerder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets pepernoten. Burgers zijn het helemaal.
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook zeker niet. Ik vind alleen niet dat we moeten doen alsof alleen de Duitsers de slechteriken waren en dat de rest daar met alle goede bedoelingen bezig waren, al waren ze zonder twijfel wel een stuk fatsoenlijker dan de nazi's. De Sovjets en Amerikanen hebben Europa na de oorlog gewoon in tweeën gehakt, tot satelliet gemaakt en helemaal lam gemaakt. Pas na de val van de muur kwam de echte bevrijding. Nu nog een sterker Europa die ook de VS van zich af kan schudden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:45 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Al betekent dat dus niet dat ik vind dat de ene wandaad de andere tenietdoet, en het lijkt wel alsof er steeds meer mensen zijn die dat suggereren, wat ik dus wél eng vind.
Topic waar ik het over had: Schuldgevoel en identiteitscrisis bij moderne Duitsers Wat een... oelewapper. Niet de TS dan, al was die ook een beetje vreemd
is een lulhannes inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap niet in welke positie jij jezelf denkt te verwerven om te zeggen dat Duitsers zich niet meer schuldig mogen voelen. Duitsers zullen zich schuldig moeten voelen tot in de eeuwigheid. Het was hun land en hun natie die dit heeft teweeggebracht en de samenwerkende landen en groepen zouden hetzelfde moeten denken. Desalniettemin hebben ze inderdaad veel spijt betuigd, laten zien dat ze echt veranderd zijn itt andere landen en mensen, maar de geschiedenis en schuld zal nooit vergeven/vergeten mogen worden.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen en morgen even kijken of ik op de Nachtbagger Bazenmeet kan komen, tot zienas lieve mensen.
Ik heb een groot hart.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom maken jullie nou steeds ruzie. Vertel het nou man.
Overigens ben ik neutraal, liefde voor jullie allemaal. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou je bek danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
Waarom die lasterpraat dan man?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
zeggen dat je je bek moet houden.quote:
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat deed ik ook zeker niet. Ik vind alleen niet dat we moeten doen alsof alleen de Duitsers de slechteriken waren en dat de rest daar met alle goede bedoelingen bezig waren, al waren ze zonder twijfel wel een stuk fatsoenlijker dan de nazi's. De Sovjets en Amerikanen hebben Europa na de oorlog gewoon in tweeën gehakt, tot satteliet gemaakt en helemaal lam gemaakt. Pas na de val van de muur kwam de echte bevrijding. Nu nog een sterker Europa die ook de VS van zich af kan schudden.
En
[..]
is een lulhannes inderdaad.
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:00 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.
Ik weet niet waarom, maar om dat plaatje moet ik ontzettend lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jongequote:
Ik sleep niemand mee, ik zeg alleen wat ik denk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.
Ga jij lekker weg kneusje...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:03 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jonge
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:01 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.![]()
Maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Heb vorig semester nog een module 20e eeuwse geschiedenis gevolgd, hoorde ik toch wel het een en ander wat mij ook nog niet bekend was...
Hai Spauldingquote:
hou zelf je bekquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom jullie nog even een fijne nachtrust wensen![]()
Tot een volgende keer allen.
[ afbeelding ]
Hey een nieuw gezicht in de NBquote:
Duitsland ligt misschien wat verser in het geheugen, maar het is onzin dat de duitser van nu zich schuldig zou moeten voelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.
bek dicht kom dan ik krijg je welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:05 schreef jo-ep het volgende:
zo stom altijd.. ik probeer gewoon gezellig te nachtbaggeren.. en dan is er altijd eentje die het te serieus opneemt. jammer... jammer![]()
zeg maar gerust twee nieuwe gezichtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hey een nieuw gezicht in de NB
Jou had ik al wel eens zien posten..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:07 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zeg maar gerust twee nieuwe gezichten
Hoop dat dit je laatste isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:07 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zeg maar gerust twee nieuwe gezichten
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.
nee jouw gezicht danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hey een nieuw gezicht in de NB
Dat moet een troll geweest zijn dan, anders is hij behoorlijk kortzichtig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzo
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.quote:
zo, die kan op een tegeltjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Duitsland ligt misschien wat verser in het geheugen, maar het is onzin dat de duitser van nu zich schuldig zou moeten voelen.
Oude veteranen uit de tweede wereldoorlog zouden zich nog niet eens schuldig hoeven voelen, die deden slechts wat ze werden opgedragen, en zo niet dan werden ze zelf gefusilleerd.
Mwah, vind het maar een pauperquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.
kom vechte dan!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzo
Tilburg represent!quote:
Tijden waren anders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maargoed, mijn opa behoorde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet tot die categorie, dus dat excuus had 'ie niet
Beetje jammer inderdaad van die lui die dat doen ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Ik schaam mij ook altijd kapot voor Nederlanders die Duitsers uitschelden of doen alsof er een soort eeuwige haat tussen onze twee landen is. Vooral ook omdat Duitsers ons zo lief vinden, wij zijn hun lievelingsbuur. Op sommige Duitse zenders zenden ze zelfs Koninginnedag uit en dan krijgen ze hier een "WHEUHH KUTMOFFE" naar hun hoofd.
Een heleboel Duitsers zijn ook diep geschokt dat juist ons land in de ban is van het populisme, dat hadden ze nooit verwacht van hun tolerante en liberale buren.
ondanks je wat bizarre nickname vind ik dat je wel gelijk hebt. De Duitsers van tegenwoordig hebben helemaal niks meer met het Duitsland van vroeger te maken, en toch kijken mensen ze erop aan. Ik vind de duitsers juist heel gastvrije mensen. heb een keer een fietstocht gedaan door Duitsland. en mensen kwamen gewoon naar me toe om me te helpen met de route en tips enzo... Heel anders als in Nederlandquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Ik schaam mij ook altijd kapot voor Nederlanders die Duitsers uitschelden of doen alsof er een soort eeuwige haat tussen onze twee landen is. Vooral ook omdat Duitsers ons zo lief vinden, wij zijn hun lievelingsbuur. Op sommige Duitse zenders zenden ze zelfs Koninginnedag uit en dan krijgen ze hier een "WHEUHH KUTMOFFE" naar hun hoofd.
Een heleboel Duitsers zijn ook diep geschokt dat juist ons land in de ban is van het populisme, dat hadden ze nooit verwacht van hun tolerante en liberale buren.
de koffie staat klaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:17 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Kan er binnen half uurtje zijn als je wilt
Dat is ook weer provincie-afhankelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:17 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ondanks je wat bizarre nickname vind ik dat je wel gelijk hebt. De Duitsers van tegenwoordig hebben helemaal niks meer met het Duitsland van vroeger te maken, en toch kijken mensen ze erop aan. Ik vind de duitsers juist heel gastvrije mensen. heb een keer een fietstocht gedaan door Duitsland. en mensen kwamen gewoon naar me toe om me te helpen met de route en tips enzo... Heel anders als in Nederland
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maargoed, mijn opa behoorde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet tot die categorie, dus dat excuus had 'ie niet
Communisme werkt gewoon niet, het idee alleen al is kut, geen beloning om je te onderscheiden, waarom zou iemand de moeite dan nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.
Ja, het is best triest. Al is dat van dat populisme een algemeen fenomeen, iedereen buiten Nederland vindt het vreemd, behalve mensen die zich realiseren dat tolerantie in Nederland ook altijd gewoon tolerantie, en niet acceptatie betekend heeft, en dan ook alleen maar omdat het Nederland wat opleverde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
hoeveel opa's had jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.
Met onderdrukt worden had wat hij deed nou zo een twee drie niet veel te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Tijden waren anders.
Zou in die tijd misschien ook wel zo geweest zijn.
Onderdrukking is niet fijn.
Ik vind communisme en dan vooral Stalin's communisme minstens zo walgelijk als het fascisme. Stalin en Hitler hadden bijzonder veel gemeen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:22 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Communisme werkt gewoon niet, het idee alleen al is kut, geen beloning om je te onderscheiden, waarom zou iemand de moeite dan nemen.
Nee, als je 't leest denk ik eigenlijk niet dat hij een troll was, triest genoeg. Hij gelooft gewoon echt wat 'ie zegt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:09 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat moet een troll geweest zijn dan, anders is hij behoorlijk kortzichtig.
Hmmm nee, maar ik bedoel eigenlijk dat ze onderdrukt waren voor de oorlog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Met onderdrukt worden had wat hij deed nou zo een twee drie niet veel te maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Einsatzgruppen
Stalin had nog meer dooien op zijn geweten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind communisme en dan vooral Stalin's communisme minstens zo walgelijk als het fascisme. Stalin en Hitler hadden bijzonder veel gemeen.
Gedeeltelijk wellicht, maar je vindt ze op veel plaatsen. Al weet ik niet of het bij iedereen nou met de oorlog te maken heeft... In Limburg vinden ze het volgens mij vooral irritant dat Duitsers zo hard rijden op de snelweg en dat ze op Duitse feestdagen en masse in Nederland komen shoppen, en dat is dan weer meer een algemeen irritant fenomeenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is ook weer provincie-afhankelijk.
En ben ook regelmatig te vinden in Duitsland, leuk volk
Lekker slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga slapen, het is eigenlijk al veel te laat.
Deze dag krijgt van mij een Station Zwolle punt drie.
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Stalin had nog meer dooien op zijn geweten.
Ja kiezen tussen die twee is kiezen tussen twee kwaaien.
Alleen maar goed voor de economie dat ze hier hun geld uitgeven tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wellicht, maar je vindt ze op veel plaatsen. Al weet ik niet of het bij iedereen nou met de oorlog te maken heeft... In Limburg vinden ze het volgens mij vooral irritant dat Duitsers zo hard rijden op de snelweg en dat ze op Duitse feestdagen en masse in Nederland komen shoppen, en dat is dan weer meer een algemeen irritant fenomeen
De propaganda machines werkten aan alle kanten aan 1 stuk door, dus wat moet je geloven, dat wist helemaal niemand toentertijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.
Ik loop achter met reageren op postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga slapen, het is eigenlijk al veel te laat.
Deze dag krijgt van mij een Station Zwolle punt drie.
Welterusten ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:30 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Lekker slapen
Ik duik er ook maar in, over 4,5 uur gaat de wekker weer
Laterrr
Ik heb een oom die in de jaren 60 in de ban van het Chinese communisme was... Hij was student, en dat was toen helemaal je-van-het natuurlijk. Zelfde verhaal inderdaad, wisten zij veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |