Elke man die het bij 'My Sister's Keeper' droog kan houden is geen echte manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lach maar, mensen die durven te huilen zijn baas. Ik waardeer man, ik waardeer.
Hoezo nou weer laptopje? Het is gezellig in de trein. Reisgenoten erbij. Niet zo afzonderen, joh.quote:
ik vind het saai mits ik in goed gezelschap ben dan is het nog leukquote:
Kunt ook de nachttrein nemen... Al heb ik daar geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
6 uur is best wel lang in zo'n saaie treinMisschien dan toch maar met het vliegtuig
Okay, ik voeg je morgen toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik mag daar niet komen en wil er niet heen.
Steam is FistNL
Die film heb ik dus nog niet gezien, is hij goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke man die het bij 'My Sister's Keeper' droog kan houden is geen echte man
Ik moest huilen omdat ik geen echte man wordt genoemdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar liggen mijn interesses niet echt..dus voor mij is het best wel saai in een treinquote:
Heb al hoofdpijn van al dat huilen net, dus vind het wel genoeg zoquote:
Oke knul, niet huilen als ik je de kanker inschiet op mw2quote:
Nachtbagger #4 Slaap lekker :* O+quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar we hebben nooit tot diep in de nacht een kwebbel gehad. Het moet van twee kanten komen, alles delen, geen geheim blijf nog heel.
Ik huil nooit bij filmsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ken ik ja wel een leuke filmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die film heb ik dus nog niet gezien, is hij goed?
Net accepted gekeken, wel een aanrader
Zolang je maar een een zakdoekje bij je hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die film heb ik dus nog niet gezien, is hij goed?
Net accepted gekeken, wel een aanrader
Hij denkt niet bradda, hij doet. Als je er niet mee eens; ga heen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef porsche1 het volgende:
Leuk, penisbaard denkt dat hij iets grappigs kan invoeren. Miem ofzo noemen ze dat xd
Zwarte lijst voor jou.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik mag daar niet komen en wil er niet heen.
Steam is FistNL
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik huil nooit bij filmsHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb soms echt van die momenten dat ik tranen in mn ogen kijk en dan heb ik tegen mezelf zoiets van 'stel je niet zo aan' heel slecht
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Een echte man had je tranen gedroogd met zn piemelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb al hoofdpijn van al dat huilen net, dus vind het wel genoeg zo
Kankerop tuinkabouterende beugelbekkie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hij denkt niet bradda, hij doet. Als je er niet mee eens; ga heen.
Doet me niets.quote:
Doe je ook aan communicatie zoals TeamSpeak?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oke knul, niet huilen als ik je de kanker inschiet op mw2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |