Over familie gesproken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sages? Je had van mij een complete legende gekregen. Stambomen, familiedrama's, intriges, kapot gelopen huwelijken, alles.
Nee, ik ontzie de leugens en ik zie de waarheden. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:42 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet nietsontziend?
Van waar naar waar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef 92Merel het volgende:
Het is sowieso maar 10 min met de trein![]()
Vragen ze 3.80 voor, stelletje afzetters
Ja en gehuild terwijl we elkaar onze emoties vertelden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog fijn geknuffeld? Fijn is dat om zo'n goede vriendin te hebben
Ik hoop dat ze wel bier voor hem heeft gehaald.. goed gekoeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog fijn geknuffeld? Fijn is dat om zo'n goede vriendin te hebben
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en gehuild terwijl we elkaar onze emoties vertelden.
Ja, maar dan moet je dus heel vaak reizen om het eruit te halen. Zo vaak bezoek ik m'n familie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook op Sparpreise krijg ik nog eens 25% korting (ongeacht tijdstip). Ik reis voor EUR 29,-. naar München Hbf.
Uur of 6.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef HappyBob het volgende:
Hoelang is het met de trein naar Berlijn?
Bood m bier aan, maar hij had liever cola.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel bier voor hem heeft gehaald.. goed gekoeld
dat is nog te doenquote:
Ehh 5 en een half uur o.i.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoelang is het met de trein naar Berlijn?
6 uur is best wel lang in zo'n saaie treinquote:
Hij gelooft me gewoon nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lach maar, mensen die durven te huilen zijn baas. Ik waardeer man, ik waardeer.
laptopje mee en GOANquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
6 uur is best wel lang in zo'n saaie treinMisschien dan toch maar met het vliegtuig
Kom is ook op de Nachtbagger Bazenmeet? PM trouwens je Steam gebruikersnaam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef porsche1 het volgende:
IK OU NIE FAN DE FOKKERS, OF T AERE VREMDE GESPUIS. WER A JE MIEN DAN BLIE BIE MIKT IS EEN LEKKERE DIKKE LUL!
Trein is niet saai.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
6 uur is best wel lang in zo'n saaie treinMisschien dan toch maar met het vliegtuig
Ik mag daar niet komen en wil er niet heen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kom is ook op de Nachtbagger Bazenmeet? PM trouwens je Steam gebruikersnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |