Bedoel je dan niet nietsontziend?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, allesontziend wat betreft de leugens. En een volledig beeld van de waarheid, waarheden als een kat.
[ afbeelding ]
Meer dat het niet drinken van een biertje niet zo bijzonder wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Na zijn vergelijking kwam jij dus met het verhaal dat jouw klant vriendje geen seks kreeg. Hierdoor was ik een beetje verward. Sorry hiervoor.
ik deed:quote:
Maar we hebben nooit tot diep in de nacht een kwebbel gehad. Het moet van twee kanten komen, alles delen, geen geheim blijf nog heel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou, archieven vol. Allesontziend en alles.
[ afbeelding ]
Het is sowieso maar 10 min met de treinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:42 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kom aanstaande zaterdag naar de meet.
trustequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tot morgen dames
Ik ga nog even 5 uur slapen
Hebben jullie ook nog fijn geknuffeld? Fijn is dat om zo'n goede vriendin te hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat het niet drinken van een biertje niet zo bijzonder was![]()
Maar we hebben gepraat en film gekeken
Ik jou niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Ik zou je graag nader willen kennen.
ik mag bijna 2 uur onderweg zijn om er te komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is sowieso maar 10 min met de trein![]()
Vragen ze 3.80 voor, stelletje afzetters
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tot morgen dames
Ik ga nog even 5 uur slapen
Ook op Sparpreise krijg ik nog eens 25% korting (ongeacht tijdstip). Ik reis voor EUR 29,-. naar München Hbf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Wie heeft er een Bahncard nodig als Amsterdam-Hannover = 30 euro en Amsterdam-Berlijn = 40 euro
Hoelang is het met de trein naar Berlijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Wie heeft er een Bahncard nodig als Amsterdam-Hannover = 30 euro en Amsterdam-Berlijn = 40 euro
waar danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik begroette je verdomme maar dat is niet goed genoeg zeker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |