Dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen maar grijs, niet wit?
Dan mis je myelineschedes, zou een hoop verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk standje vin je het lekkerst?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zit pas een week op fok en heb al bijna 8 maanden een vriendje, dus dat zou sowieso niet hiervan kunnen zijn
Ik dacht nu komt er een 'treintjes zijn toch veel leuker'quote:
Kan ik hieruit opmaken dat jij een hoer bent? Of hoe moet ik dit opvatten..?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriendje is vanaf 8 uur hier geweest en we hebben dat ook niet gedaan, dus 1 biertje overslaan is nog wel te doen
En dan nog met dat soort woorden aankomen ook hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen maar grijs, niet wit?
Dan mis je myelineschedes, zou een hoop verklaren.
Ik zou je graag nader willen kennen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval ooit lange chatgesprekken over mijn en jouw leven en alles gehad hebben. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.
Alle vrouwen vinden op z'n hondjes het lekkerst, de vuile hoerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Welk standje vin je het lekkerst?
Wat? Echt? RIP.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat verhaal was keizerjammer dat die gast dood is
Ik weet alles van jou, archieven vol. Allesontziend en alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval ooit lange chatgesprekken over mijn en jouw leven en alles gehad hebben. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.
Hij vergelijkt geen biertje met hoer en geen seks. Vond dat deze vergelijking nog wel konquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij een hoer bent? Of hoe moet ik dit opvatten..?
welterusten firetrucking baasquote:
Reis je ook vaak met de trein, ja?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef 92Merel het volgende:
Ik dacht nu komt er een 'treintjes zijn toch veel leuker'
Allesziend oog bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou, archieven vol. Allesontziend en alles.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Welk standje vin je het lekkerst?
Dacht 'laat ik weer iets van mn middelbareschoolkennis omhoog halen'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En dan nog met dat soort woorden aankomen ook he
Illuminati!!1!!1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou, archieven vol. Allesontziend en alles.
[ afbeelding ]
Nee, allesontziend wat betreft de leugens. Ik kijk er door heen. Ik heb een volledig beeld van de waarheid, waarheden als een kat.quote:
Sages? Je had van mij een complete legende gekregen. Stambomen, familiedrama's, intriges, kapot gelopen huwelijken, alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor minder dan complete sages doe ik het niet man, wat kun je me vertellen over die eekhoorns?
Na zijn vergelijking kwam jij dus met het verhaal dat jouw klant vriendje geen seks kreeg. Hierdoor was ik een beetje verward. Sorry hiervoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij vergelijkt geen biertje met hoer en geen seks. Vond dat deze vergelijking nog wel kon![]()
En nee, geen hoer, ben werkloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |