Ik zal vast een plekje warmhoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Breng me maar naar bed als het tijd is
Aah hoeft niet hoor, het antwoord zal net zo inhoudloos zijn als mijn bericht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik las het, maar was nog te lui om te reageren
Ja 2 bier maarliefstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah de piraat is er. Nu moet ik zekers als de wiedes weg wezen ?
*nog bier gedronken ?
Na het sporten heb je 2 tot 10 keer zoveel honger als normaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb net getraind en weet dat er een chocolade reep beneden ligt, en volgens mij roept hij.
Maar ik negeer hem hard.
Ik ben aan het ijlen denk ik.
neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik zo ga slapen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ik je wil strelen terwijl ik zachtjes verhalen over eekhoorns in je oor fluister.
Ohja, maar misschien morgen niet, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah hoeft niet hoor, het antwoord zal net zo inhoudloos zijn als mijn bericht...
Dat is net zoiets als naar de hoeren gaan zonder te neukenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben net gewoon in de kroeg geweest zonder een biertje te drinken
Dus, wat heb je dan op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben net gewoon in de kroeg geweest zonder een biertje te drinken
Voor minder dan complete sages doe ik het niet man, wat kun je me vertellen over die eekhoorns?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ik je wil strelen terwijl ik zachtjes verhalen over eekhoorns in je oor fluister.
je moeder en vader zijn gekke spelletjes ana het doen op bedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf, ik hoor opeens Duitsers praten door m'n speakers :S
Nazi Zombiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf, ik hoor opeens Duitsers praten door m'n speakers :S
Mijn vriendje is vanaf 8 uur hier geweest en we hebben dat ook niet gedaan, dus 1 biertje overslaan is nog wel te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als naar de hoeren gaan zonder te neuken
Je vriend is geweest maar je hebt niet geneuktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriendje is vanaf 8 uur hier geweest en we hebben dat ook niet gedaan, dus 1 biertje overslaan is nog wel te doen
Open een topic wanneer je ´m weer weet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik heb een vraag over een trein, maar ik weet hem niet meer
Jij een vriendjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriendje is vanaf 8 uur hier geweest en we hebben dat ook niet gedaan, dus 1 biertje overslaan is nog wel te doen
Wauw, je begrijpt verwijswoorden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je vriend is geweest maar je hebt niet geneukt?!
Oh Noesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Maar ik ben slapen![]()
Welterusten![]()
![]()
Dyr.
Ik ga altijd naar de hoeren om naakt op te treden als Jodi Bernal terwijl de hoeren mij toejuichen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als naar de hoeren gaan zonder te neuken
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jij een vriendjeZeker ook een fokker
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi
Ik ben er zo weer, ff mn bed alvast opmaken.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Maar ik ben slapen![]()
Welterusten![]()
![]()
Dyr.
Hey niet zo heh, mijn bovenkamer is 1 grote grijze massa op het moment, koester dit soort momenten dame !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wauw, je begrijpt verwijswoorden.
Ik ben trots op je
FOK! is toch veel leuker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef 92Merel het volgende:
Nee![]()
Ik zit pas een week op fok en heb al bijna 8 maanden een vriendje, dus dat zou sowieso niet hiervan kunnen zijn
Dat verhaal was keizerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de hoeren om naakt op te treden als Jodi Bernal terwijl de hoeren mij toejuichen.
dan kan het nog wel een fokker zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zit pas een week op fok en heb al bijna 8 maanden een vriendje, dus dat zou sowieso niet hiervan kunnen zijn
Alleen maar grijs, niet wit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey niet zo heh, mijn bovenkamer is 1 grote grijze massa op het moment, koester dit soort momenten dame !
Wanneer de tijd rijp is leer je van dit soort aanwijzingen !
Ik moet in ieder geval ooit lange chatgesprekken over mijn en jouw leven en alles gehad hebben. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:33 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Wat zijn de criteria dan man ?
Ik heb zelfs fotos van je edele delen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |