okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerste nachtbagger post in ONZ![]()
![]()
![]()
![]()
GA JE SCHAMEN KUTTT !!
Dat is zo surrealistisch, babe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PenisBaard bestaat niet in het echt, PenisBaard is een robotisch gegenereerd automatische poster !!
O, ze heeft een heet zusje dat eruit ziet als 18 , maar is pas 15/16quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te oud. Ik val normaalgesproken op meisjes van 15 - 17.
Je bent in de war met Mankepoot, Kerkratje en Simon_Sprinkhaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PenisBaard bestaat niet in het echt, PenisBaard is een robotisch gegenereerd automatische poster !!
Nu wel, slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik zo ga slapen?
Blijf hier, het is hier tof. Ook ik ben al twee maanden om.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerste nachtbagger post in ONZ![]()
![]()
![]()
![]()
GA JE SCHAMEN KUTTT !!
Romero nog niet !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Blijf hier, het is hier tof. Ook ik ben al twee maanden om.
Ik denk dat je hem verward met tong80quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik las het, maar was nog te lui om te reagerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nieuwe stopwoordje is 'verlepte'
Breng me maar naar bed als het tijd isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet te laat maken hoor
Ah de piraat is er. Nu moet ik zekers als de wiedes weg wezen ?quote:
Ik heb net getraind en weet dat er een chocolade reep beneden ligt, en volgens mij roept hij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb net Milka Daim op.
*Is verslaafd aan Daim*
tong80 leeft in een andere dimensie waarin een dag 72 uur heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem verward met tong80
Nee, hij roept echt. Ik hoor het ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb net getraind en weet dat er een chocolade reep beneden ligt, en volgens mij roept hij.
Maar ik negeer hem hard.
Ik ben aan het ijlen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |