Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?
[ afbeelding ]
Ik ga het niet allemaal lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Irritatie van mijn kant, ignorantie van haar kant.
Drop them attitude Fanta-stick cuz it aint workin' for ya
Maar dit is eigenlijk waar het allemaal op neerkomt: 15 jaar ( zoekt bijbaan) en de daarop volgende posts, GekruldeMondhoek komt ook nog kijken.
Whaha lolquote:
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapotquote:
Pruisische familie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
![]()
Bij mijn familie was het eerder zo dat ze een enkeltje Polen-Duitsland kregen na de oorlog.
quote:
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vaak is de aura van mijn posts genoeg om mensen aan het wankelen te brengen. Verval in emotieloze bergen en tranendallen. Lezen is niet mandatorisch.
De Deutsche Bahn kleurencombinatie is net als die van de NS gewoon standaard. Ik denk dat Socios meer het model bedoelde met die foto.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.
Het was echt precies zo'n zelfde streep als een ICE, zoeentje
[ afbeelding ]
En ook een beetje zo grijs wit, alleen die hebben een strak dak. En deze was geribbeld. De trein zag er ook echt versleten uit.
Komt langs Amersfoort of daar ergens in de buurt een trein richting Duitsland? Want ik dacht een duitse bestemming te lezen, maar ik kon het niet goed zien.
Je bedoelt de "IC Berlin"!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen wat middenstukken gezien. Maar het was niet zo-een volgens mij.
Het was echt precies zo'n zelfde streep als een ICE, zoeentje
[ afbeelding ]
En ook een beetje zo grijs wit, alleen die hebben een strak dak. En deze was geribbeld. De trein zag er ook echt versleten uit.
Komt langs Amersfoort of daar ergens in de buurt een trein richting Duitsland? Want ik dacht een duitse bestemming te lezen, maar ik kon het niet goed zien.
Ga lekker op bed jij paupertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.
Dat is nog het mooistequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapot![]()
![]()
sidenote: hij overleeft het niet
Afschuwelijke dood.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hhahah die had een vriend nog laten zien aan me net ik ging kapot![]()
![]()
sidenote: hij overleeft het niet
okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hou je bek bradda, porsche1 en AP, JONGEN!
Prima samenvatting, ik vat het nu. Mensen dachten van Rectum ook dat het mijn kloon was trouwens, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Toch staat de samenvatting hier: 15 jaar ( zoekt bijbaan), groot gedeelte is nog steeds PMs en MSN geweest.
Ja, zeg maar net als het blauw-gele van Nederlandse Spoorwegen. Zo heeft DB rood-wit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, zijn dat gewoon Duitse kleurtjes.Ik dacht speciaal voor die trein. Zo-een was het ja.
Geil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Via PM vragen hoe het gaat en 's nachts fappen en rappen over elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |