abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87218239
Hallo everybody,

ik ben 15 jaar en ik bezorg de ochtendkrant ( 150 euro per maand ).
ik zou graag nog een bijbaan erbij willen omdat ik aan het sparen ben voor een high school year in het buitenland ( en dat is nogal duur ongeveer 5000 euro, ik wil over 2 jaar weg ).
Weet iemand een bijbaan ?
zo ja, wat ? en hoeveel verdien je ong. ?

Alvast bedankt ! ^O^

by the way Ik ben een jogen :7
pi_87218264
Je bent een meisje?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:58:01 #3
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_87218284
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Je bent een meisje?
pi_87218307
Vakkenvullen verdient rond die leeftijd iets van 3,50 per uur en je kunt meestal aangeven hoeveel uur per week je wil werken dus :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:59:35 #5
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87218348
Ik gok zomaar dat het moeilijk gaat worden om aan dat bedrag te komen binnen 2 jaar, omdat de kans klein is dat je met 15 jaar veel gaat verdienen, en naarmate je 16-17 wordt, je geld vanzelf ook op zal gaan aan uitgaan etc.
Ik snap dat het geweldig is om een jaar naar het buitenland te gaan, maar ik zou eerst nog even heel goed nadenken of het überhaupt haalbaar is...
pi_87218385
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Je bent een meisje?
ik ben een jongen
pi_87218580
Ga een baantje zoeken in de horeca. Voor in de zomer dan. Vaak kun je er weken van 40 tot 60 uur maken. 2 zomervakanties en je hebt het geld bij elkaar.

voor de rest van het jaar misschien vakkenvullen? ^O^
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:06:00 #8
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87218593
Weinig keuze op die leeftijd.
pi_87218704
Auto's wassen ofzo..

Kontjes weggeven..

Geld is geld, rite
They see me trollin', they hatin'
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:27 #10
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87218773
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef lafaard15 het volgende:

[..]

hahaa grappig man, :z
nu effe serieus
ik vroeg over bijbaan
Is dit 'dissen' ofzo, wat al die 15 jarigen zeggen?
Ga sollicteren bij het bejaardenhuis, bij de macdonalds, bij de supermarkt, bij de hema, bij de kruidvat?
Bij een plaatselijke winkel, misschien is er nog iemand die iemand nog heeft voor administratie etc?
pi_87219006
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Zooootje het volgende:

[..]

Is dit 'pissen' ofzo, wat al die 15 jarigen zeggen?
Ga sollicteren bij het bejaardenhuis, bij de macdonalds, bij de supermarkt, bij de hema, bij de kruidvat?
Bij een plaatselijke winkel, misschien is er nog iemand die iemand nog heeft voor administratie etc?
sorry man, was niet zo bedoeld.

bedankt !
pi_87219079
haha ik heb twee account lafaard15 en deze dus..
pi_87219653
Zvakkenvuller misschien?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87221432
vakken vullen verdiend wel lekker, zwart op de bouw/electronica ook wel, of als je iets van computers weet, dan kun je misch cursusjes geven....
pi_87221459
Lijkt me lastig om met vakkenvullen in twee jaar de benodigde 7000 euro bij elkaar te sprokkelen. Je zult toch echt iets zwarts moeten gaan zoeken.
pi_87221611
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
Lijkt me lastig om met vakkenvullen in twee jaar de benodigde 7000 euro bij elkaar te sprokkelen. Je zult toch echt iets zwarts moeten gaan zoeken.
ik wil je wel helpen, ik heb 2000 euro voor je maar daar moet je wel wat voor doen :7
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:13:26 #17
310858 Aapvis
Gemuteerd enzo
pi_87221632
Blijf gewoon in Nederland
want over een jaar gaat het toch allemaal op aan uitgaan ;)
Loost_zin
pi_87221791
Allemaal fout.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
Aan zwarten valt meer geld te verdienen, die weten minder snel de weg naar huis terug te vinden. 300 per man, verkoop er twee per maand en je hebt genoeg geld om vier keer naar een High School in de USA te gaan. Als je dat nog steeds wil dan.
pi_87222091
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
Allemaal fout.
[..]

Aan zwarten valt meer geld te verdienen, die weten minder snel de weg naar huis terug te vinden. 300 per man, verkoop er twee per maand en je hebt genoeg geld om vier keer naar een High School in de USA te gaan. Als je dat nog steeds wil dan.
ik bood iets aan voor 2000 maar daar reageert hij niet op :')
pi_87222288
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ik bood iets aan voor 2000 maar daar reageert hij niet op :')
En hoe wil je dat er als bijbaan naast doen, zoals TS in de TT vermeldt? Mijn donker getinte mannenhandel idee is een gouden plan, het is waterdicht. Je komt thuis, pakt je tas uit, legt je iPod neer en gooit een handvol graan in de kelder. Vervolgens ga je weer verder met je dagelijkse bezigheden. Een keer per twee weken hogedrukspuit je de kelder uit met een hogedrukspuit en ververs je hun drinkwater.

Nu kun je elke twee weken cashen, en ondertussen je gewone schoolwerk ernaast doen. :)
pi_87222345
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En hoe wil je dat er als bijbaan naast doen, zoals TS in de TT vermeldt? Mijn donker getinte mannenhandel idee is een gouden plan, het is waterdicht. Je komt thuis, pakt je tas uit, legt je iPod neer en gooit een handvol graan in de kelder. Vervolgens ga je weer verder met je dagelijkse bezigheden. Een keer per twee weken hogedrukspuit je de kelder uit met een hogedrukspuit en ververs je hun drinkwater.

Nu kun je elke twee weken cashen, en ondertussen je gewone schoolwerk ernaast doen. :)
zo lang duurt het niet hoor, als je het goed doet 10 minuten
pi_87223205
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

zo lang duurt het niet hoor, als je het goed doet 10 minuten
Dat zeg je er niet bij. TS komt hier op de foks om antwoord te krijgen op zijn vraag, en vervolgens komt Chocolate-stick daar met die onbenullige antwoorden waar TS niets aan heeft. Post dan niet, weet je.
pi_87223264
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef lafaard15 het volgende:

[..]

hahaa grappig man, :z
nu effe serieus
ik vroeg over bijbaan
Je mag mijn toyboy zijn.

4,60 per uur.
pi_87223291
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat zeg je er niet bij. TS komt hier op de foks om antwoord te krijgen op zijn vraag, en vervolgens komt Chocolate-stick daar met die onbenullige antwoorden waar TS niets aan heeft. Post dan niet, weet je. [ afbeelding ]
hij wou geld verdienen, ik geef hem die mogelijkheid om snel en makkelijk geld te verdienen en dan doe jij zo :(
pi_87223511
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je mag mijn toyboy zijn.

4,60 per uur.
Waar wil jij dat van betalen? Bedoel je dan dat ik geen geld meer van je krijg? Best. Geen onderdak, raad, daad en alles meer voor jou.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

hij wou geld verdienen, ik geef hem die mogelijkheid om snel en makkelijk geld te verdienen en dan doe jij zo :(
Zo ben ik, wen er maar aan. Anders kun je je hier uitschrijven van de mailinglist.
pi_87223579
:')
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87224163
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar wil jij dat van betalen? Bedoel je dan dat ik geen geld meer van je krijg? Best. Geen onderdak, raad, daad en alles meer voor jou.
[..]

Zo ben ik, wen er maar aan. Anders kun je je hier uitschrijven van de mailinglist.
Ik had nog zo gezegd niet meer op mij te reageren en je blijft het toch doen aandachtshoer.

Verder kunnen grapjes met racistische invloeden best grappig zijn, maar je donker getinte mannenhandelgrap gaat te ver.
pi_87224239
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik had nog zo gezegd niet meer op mij te reageren en je blijft het toch doen aandachtshoer.

Verder kunnen grapjes met racistische invloeden best grappig zijn, maar je donker getinte mannenhandelgrap gaat te ver.
Dus jij komt hier volmondig slavenhandel ontkennen? Wil jij me vertellen dat het blanken waren? Of kikkers, misschien? Wat kun jij soms gewetenloos zijn. Leuk man.
pi_87224516
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dus jij komt hier volmondig slavenhandel ontkennen? Wil jij me vertellen dat het blanken waren? Of kikkers, misschien? Wat kun jij soms gewetenloos zijn. Leuk man.
Nils, ik vind jou nog steeds kanker irritant en je praat teveel met mij en over mij.
En ik weet zeker dat als er een neger voor je staat hij je miezerige gestalte breekt.

Met vriendelijke groet,
Yasemin
pi_87224558
150 euro per maand? K-nker wat betaalt dat slecht.
pi_87224653
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nils, ik vind jou nog steeds kanker irritant en je praat teveel met mij en over mij.
En ik weet zeker dat als er een neger voor je staat hij je miezerige gestalte breekt.

Met vriendelijke groet,
Yasemin
Vriendelijk bedankt voor je reactie, mijn bedankje zal van hetzelfde niveau zijn. Je bent nog geen ruk veranderd zie ik. Geeft niet, in de tijd dat jij gefrustreerd over mij loopt te doen maak ik lol met mensen van alle rassen, soorten en maten. En leeftijden natuurlijk. Ik vind je tegenwoordig kortzichtig tot op het bod en je neemt mij en mijn posts te serieus. Wederom, geeft niet.

Vriendelijke groet terug.
pi_87224729
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vriendelijk bedankt voor je reactie, mijn bedankje zal van hetzelfde niveau zijn. Je bent nog geen ruk veranderd zie ik. Geeft niet, in de tijd dat jij gefrustreerd over mij loopt te doen maak ik lol met mensen van alle rassen, soorten en maten. En leeftijden natuurlijk. Ik vind je tegenwoordig kortzichtig tot op het bodbot en je neemt mij en mijn posts te serieus. Wederom, geeft niet.

Vriendelijke groet terug.
pi_87224890
De boodschap is duidelijk dus, want daarna verval je altijd in je gebruikelijke ontwijk-en-ontken-alles-en-ga-over-tot-de-persoonlijke-aanval-reactie-en-alles. Bedankt voor het lezen, het was mijn 35 seconden aan typewerk helemaal waard. Je bent en blijft aandoenlijk. Of dat is slechts mijn waarneming van jou, ik zal niet te kortzichtig worden hier.
pi_87225376
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
De boodschap is duidelijk dus, want daarna verval je altijd in je gebruikelijke ontwijk-en-ontken-alles-en-ga-over-tot-de-persoonlijke-aanval-reactie-en-alles. Bedankt voor het lezen, het was mijn 35 seconden aan typewerk helemaal waard. Je bent en blijft aandoenlijk. Of dat is slechts mijn waarneming van jou, ik zal niet te kortzichtig worden hier.
Je moet niet gaan praten als een 40 jarige terwijl je het kaliber van een 18 jarige smurf hebt.
Tevens ben je een slap aftreksel van Penisbaard.
pi_87225605
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je moet niet gaan praten als een 40 jarige terwijl je het kaliber van een 18 jarige smurf hebt.
Tevens ben je een slap aftreksel van Penisbaard.
Daar gaan we weer, persoonlijke aanval alom. Ik vind dit eigenlijk wel sigwaardig, alleen die aandacht gun ik je niet nu. Ik zet je nog eerder als standaardafsluiting van mijn posts. Word eens volwassen man en ga niet oordelen over mensen die je niet kent. Of een poging ze zwart te maken met leugens, leugens zeg ik je. Leugens uit jullie rommelige roddelkliek. Je maakt jezelf belachelijk en dat moet je niet doen.

Fanta-stick
pi_87225909
Wat een topicwending..
pi_87226064
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat een topicwending..
Wen er maar aan, overal waar Fanta-stick/Panzermaus posten kun je mijn persoonlijke info gemixt met leugens/eigen ideeen vinden. Het is gewoon laag bij de gronds. :')

We zijn de Mickey en Mallory Knox van de foks, Natural Born Killers die elk topic tot een smeuig sensatiefeestje uit laten lopen. Echter ben ik niet zo van de kinderfeestjes, dat dan weer wel.
pi_87226410
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wen er maar aan, overal waar Fanta-stick/Panzermaus posten kun je mijn persoonlijke info gemixt met leugens/eigen ideeen vinden. Het is gewoon laag bij de gronds. :')

We zijn de Mickey en Mallory Knox van de foks, Natural Born Killers die elk topic tot een smeuig sensatiefeestje uit laten lopen. Echter ben ik niet zo van de kinderfeestjes, dat dan weer wel.
In nachtbagger dacht ik al dat er meer aan de hand was. Is 't in een specifiek topic begonnen trouwens? Zo ja, even linkje graag. :7
pi_87227206
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

In nachtbagger dacht ik al dat er meer aan de hand was. Is 't in een specifiek topic begonnen trouwens? Zo ja, even linkje graag. :7
Niet specifiek in een topic. We hebben een FOK!relatie van een halve maand gehad en daarna is het alleen maar oorlog geweest. Tegenwoordig zweren ze samen in de Skype kliek om te roddelen over mensen die er op dat moment niet bij zijn.

Zo lijkt het er tegenwoordig op dat ik in elk topic gebasht moet worden, dat ik een :') kloon/imitator/whatever :') van Penisbaard zou zijn. Dit omdat onze manier van schrijven veel op elkaar lijkt en ik zijn liefde voor Voe, Rob Fruithof en kleine dieren heb overgenomen. Wanneer ik dat verwerp gaan ze met persoonlijke info smijten, die het beste (maar niet altijd) kan worden aangedikt met leugens en lasterpraat. Ze kent me niet eens en praat over me alsof ze dat wel doet. Dat zit me dwars, Krul. Ik ben mijn leven niet zeker.

Gelukkig ben jij daar, met je luisterende oor en Fotoboek waar ik graag mag kijken. Misschien zal ik er ooit een krabbel achterlaten, want ik zit hier erg mee. :)
pi_87227506
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet specifiek in een topic. We hebben een FOK!relatie van een halve maand gehad en daarna is het alleen maar oorlog geweest. Tegenwoordig zweren ze samen in de Skype kliek om te roddelen over mensen die er op dat moment niet bij zijn.

Zo lijkt het er tegenwoordig op dat ik in elk topic gebasht moet worden, dat ik een :') kloon/imitator/whatever :') van Penisbaard zou zijn. Dit omdat onze manier van schrijven veel op elkaar lijkt en ik zijn liefde voor Voe, Rob Fruithof en kleine dieren heb overgenomen. Wanneer ik dat verwerp gaan ze met persoonlijke info smijten, die het beste (maar niet altijd) kan worden aangedikt met leugens en lasterpraat. Ze kent me niet eens en praat over me alsof ze dat wel doet. Dat zit me dwars, Krul. Ik ben mijn leven niet zeker.

Gelukkig ben jij daar, met je luisterende oor en Fotoboek waar ik graag mag kijken. Misschien zal ik er ooit een krabbel achterlaten, want ik zit hier erg mee. :)
pi_87227534
Een fokrelatie :')

Sowieso relaties :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:28:38 #42
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_87228597
ten eerste: ga niet bij een keten of in de detailhandel werken. je krijgt hier bijna altijd minimumloon en er wordt totaal geen rekening gehouden met je wensen.

waar wel geld te halen is, dat is in familiebedrijven etc. het liefst zwart. dat levert je veel meer op en over het algemeen ook nog veel gezelliger. sectoren die goed verdienen met vakantiebaantjes: groenverzorging, bouw en installatie etc. zorg, land- en tuinbouw.
pi_87228995
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Toch heb je enigszins een glimlach op mijn gelaat getoverd. Het komt goed bro, mijn FoBo is altijd voor je open en ik ben bereid naar je te luisteren. Als mijn hulp nodig is, hoor ik het graag. Verder zoek ik nog even door naar topic's van jou en de desbetreffende 'ex', wat achtergrondinformatie kan geen kwaad, denk ik zo.
pi_87229159
echt waar de fack gaat dit over, domme cyberrelaties .. we moeten weer werk zoeken.
pi_87229231
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Toch heb je enigszins een glimlach op mijn gelaat getoverd. Het komt goed bro, mijn FoBo is altijd voor je open en ik ben bereid naar je te luisteren. Als mijn hulp nodig is, hoor ik het graag. Verder zoek ik nog even door naar topic's van jou en de desbetreffende 'ex', wat achtergrondinformatie kan geen kwaad, denk ik zo.
Mondhoekje je blijft een lieverd. :@
Het warmt mijn hart dat je aardig en attent blijft tegen iedereen hier op fok.
Ik daarentegen ben dat dus niet en ik heb respect voor mensen die dingen kunnen/hebben die ik niet kan en waar ik veel ontzag voor heb.

Dit was een serieus compliment.
pi_87229277
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik daarentegen ben dat dus niet en ik heb respect voor mensen die dingen kunnen/hebben die ik niet kan en waar ik veel ontzag voor heb.

Je krijgt terug wat je zelf neemt en weer teruggeeft. Begin gewoon eens met aardig zijn en naast Krul zullen er zat mensen positief op reageren.
pi_87229318
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef ThePianoMan het volgende:
echt waar de fack gaat dit over, domme cyberrelaties .. we moeten weer werk zoeken.
Idd.
Want ik weet niet waar die gast het over heeft.
pi_87231441
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik probeer altijd aardig te blijven doen tegen mensen, al zijn het onbekenden zoals hier op FOK; het gaat om de gedachte erachter. Hetzelfde doe ik met mensen die ik in het echt ken; katten doe ik zelden, zelfs als ik het zou willen, zou ik niet/nauwelijks een echt gemene opmerking kunnen maken. Dat past gewoon niet bij me en geeft me ook geen goed gevoel, maar dank je wel voor je compliment in ieder geval. :)
pi_87231574
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je krijgt terug wat je zelf neemt en weer teruggeeft. Begin gewoon eens met aardig zijn en naast Krul zullen er zat mensen positief op reageren.
En dit! Wellicht klinkt het heel zweverig en hippie-achtig als ik over karma begin, maar dat past bij je reactie. Ik leef een beetje volgens het 'wie goed doet, goed ontmoet'-gezegde; wat eigenlijk gewoon als kern heeft dat je aardig moet zijn voor anderen. Als je positief in het leven staat, straal je ook positiviteit uit.
pi_87231748
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

En dit! Wellicht klinkt het heel zweverig en hippie-achtig als ik over karma begin, maar dat past bij je reactie. Ik leef een beetje volgens het 'wie goed doet, goed ontmoet'-gezegde; wat eigenlijk gewoon als kern heeft dat je aardig moet zijn voor anderen. Als je positief in het leven staat, straal je ook positiviteit uit.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')