Slaap zequote:
Haha ik heb héél soms ook dat prik-gevoel in m'n ogen maar niet genoeg om te huilen denk ik. Al zou ik het dus ook niet toelaten inderdaad. Maar over het algemeen ben ik veel te egocentrisch om te huilen om andermans problemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb soms echt van die momenten dat ik tranen in mn ogen kijk en dan heb ik tegen mezelf zoiets van 'stel je niet zo aan' heel slecht
Ga slapen, jij verneukt het.quote:
Innige verlangens van een jongeman die voor de eeuwigheid zal willen samensmelten met de roestvrijstalen voorkant van een nachttrein. Weg, donker, lichaamsdelen en orgaanvlees. En jij mag het opruimen.quote:
Kut aap.quote:
Hoi.quote:
Nee heb je, kanker kun je krijgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Okay, maar niet met kanker schelden want anders komt AP en die bost je, jongen.
Hallo modjequote:
Daar hou ik niet van.quote:
Sowieso mensen die vragen om niet met kanker te schelden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee heb je, kanker kun je krijgen.
Huh, wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Panzermaus het volgende:
Innige verlangens van een jongeman die voor de eeuwigheid zal willen samensmelten met de roestvrijstalen voorkant van een nachttrein. Weg, donker, lichaamsdelen en orgaanvlees. En jij mag het opruimen.
Mensen met kanker...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die vragen om niet met kanker te schelden.
ZIJN ZIEK IKSDEE AHAHAHAHAHAHAHquote:
Ga ik Joernaal 24 kijken.quote:
Ik moest tranen laten bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke man die het bij 'My Sister's Keeper' droog kan houden is geen echte man
Jezelf quoten en grap beantwoorden, alleen voor echte bazen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ZIJN ZIEK IKSDEE AHAHAHAHAHAHAH
whaha lol
Socios 0.5quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik zat wel niet zo gek lang geleden in een trein naar Polen met een man die machinist en treinenfanaat was. Was wel lief, ging 'ie ons steeds over de treinen om ons heen vertellen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest tranen laten bij
echt verhaal.
Zo'n kameel krijgt een albinokind en verstoot het, dus dat kind kreeg geen voedsel en alles. Aan het einde spelen die Mongoolse staatsburgers zo'n lied waardoor die moeder haar kind weer wil accepteren enzo en dan zie je die moederkameel opeens een traan in haar oog hebben man. Ik brak man, ik brak. Langzame film trouwens, dit is 1 scene van 6 minuten, dus kijk maar niet. Het gaat om het idee.
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jezelf quoten en grap beantwoorden, alleen voor echte bazen.
Tvquote:
Trein naar Polen he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik zat wel niet zo gek lang geleden in een trein naar Polen met een man die machinist en treinenfanaat was. Was wel lief, ging 'ie ons steeds over de treinen om ons heen vertellen
Die emotie in zijn gezichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch huilen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |