mooi voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach gut, jij zat natuurlijk ook nog in die kliek. Spui maar raak man, ik ben beton.
Neuh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Via PM vragen hoe het gaat en 's nachts fappen en rappen over elkaar.
Een ieder die liefde voor Voe, fretten en Rob Fruithof deelt is tegenwoordig een wannabe. porsche1 kan niet uitblijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
Span liever samen en richt al je woede en haat op porsche1.
Wannabe, dat zeggen alleen pauper die kakkerig proberen over te komen.quote:
is daar wat mis mee dan ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wannabe, dat zeggen alleen pauper die kakkerig proberen over te komen met hun Armadi kk bril.
Hoor je eigenlijk nooit wat over, die zuiveringen van de oorspronkelijke Duitsers in Polen en Tsjechië. Pure genocide.quote:
Ja. Ik weet er zelf niet eens veel over en m'n vader ook niet, alhoewel er op de stamboom toch echt bij 4(!) van de broers en zussen van mijn Silezische oma een sterfdatum in '45 staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk nooit wat over, die zuiveringen van de oorspronkelijke Duitsers in Polen en Tsjechië. Pure genocide.
Precies, dat soort mensen verdienen geen respect van ons; echte Westside-broeders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij wachten op je. Je bent te ver gegaan man.
Lijkt mij geen toeval inderdaad. Sowieso is het een goede zaak dat er ook steeds meer aandacht voor het Duitse leed in en na de oorlog komt, ook zij waren het slachtoffer. Van de terreurbombardementen op Duitse steden hoorde je eerst ook jaren niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:26 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja. Ik weet er zelf niet eens veel over en m'n vader ook niet, alhoewel er op de stamboom toch echt bij 4(!) van de broers en zussen van mijn Silezische oma een sterfdatum in '45 staat.
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij wachten op je. Je bent te ver gegaan man.
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met zijn lege fobo te maken dan?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 | package blablabla; import java.io.IOException; import java.net.InetSocketAddress; import java.nio.ByteBuffer; import java.nio.channels.SelectionKey; import java.nio.channels.Selector; import java.nio.channels.ServerSocketChannel; import java.nio.channels.SocketChannel; import blablablalba.util.Logger; public class NetworkListener implements Runnable { public interface NewConnectionHandler { public Logger getLogger(); public void onNewConnection(NetworkConnection connection); } private final int MAX_PACKET_SIZE = 1024; private int m_port; private Selector m_selector; private ServerSocketChannel m_channel; private NetworkListener.NewConnectionHandler m_handler; private boolean m_running; private Thread m_thread; public NetworkListener(int port, NetworkListener.NewConnectionHandler handler) { m_port = port; m_handler = handler; } public boolean start() { try { // Create the listening channel and bind it to the port m_channel = ServerSocketChannel.open(); m_channel.configureBlocking(false); m_channel.socket().bind(new InetSocketAddress(m_port)); // Create the selector and tell the channel to forward OP_ACCEPT // keys to this selector m_selector = Selector.open(); m_channel.register(m_selector, SelectionKey.OP_ACCEPT); } catch(Exception ex) { ex.printStackTrace(); return false; } // Create and start the thread m_thread = new Thread(this, "NetworkListenerNew"); m_running = true; m_thread.start(); // Running! return true; } public void stop() { m_running = false; m_thread.interrupt(); } @Override public void run() { // This is the reading buffer that will be used, m ByteBuffer buffer = ByteBuffer.allocate(MAX_PACKET_SIZE); // Run aslong we're told to run! while(m_running) { // Try grabbing all updated keys try { m_selector.select(); } catch(IOException e) { // TODO Auto-generated catch block e.printStackTrace(); } // Process them all and remove them from the keys collection for(SelectionKey key : m_selector.selectedKeys()) { try { if(key.readyOps() == SelectionKey.OP_ACCEPT) { // Accept and configure as nonblocking socket SocketChannel client = m_channel.accept(); client.configureBlocking(false); // Create NetworkConnection and pass to handler NetworkConnection connection = new NetworkConnection(client); m_handler.onNewConnection(connection); // Register OP_READ keys with this selector, and attach // the connection as attachment client.register(m_selector, SelectionKey.OP_READ, connection); } else if(key.readyOps() == SelectionKey.OP_READ) { buffer.position(0); NetworkConnection connection = (NetworkConnection) key.attachment(); connection.onDataArrival(buffer); } } catch(Exception ex) { ex.printStackTrace(); } } // Clear the keys, we have all handled them m_selector.selectedKeys().clear(); } // Close the listening channel, we're done with running! try { m_channel.close(); } catch(IOException e) { e.printStackTrace(); } } } ?> |
Door de onderwijssector en de Illuminati.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.
Ja, een genuanceerder beeld past wel denk ik. Ben ook niet zo van het zwart-wit denken. Alhoewel ik dus niet een van die goedpraters ben ('oh, kijk, Duitsers zijn ook slachtoffer, dus was het allemaal niet zo erg wat er gebeurde van Duitse kant'), want die heb je dan ook weer... En dat vind ik een beetje engquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lijkt mij geen toeval inderdaad. Sowieso is het een goede zaak dat er ook steeds meer aandacht voor het Duitse leed in en na de oorlog komt, ook zij waren het slachtoffer. Van de terreurbombardementen op Duitse steden hoorde je eerst ook jaren niks.
Fanta-stick, MYV, SpauldingPF en OMGWTFBBQSAUCE hebben antwoorden. Hun kortzichtige beoordeelde visies zullen je een beter beeld van het verhaal geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al de 3e avond dat ik iemand vraag waarom er al die haat is en ik weer geen antwoord krijg.
Welke talen kun je nog meer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.
[ code verwijderd ]
Dit dus, hier ben ik op dezen moment mee bezig.
Voornamelijk C#, Java, PHP, etc. C++ en Objective-C (iPod touch/iPhone) doe ik eigenlijk niets mee. Verder natuurlijk ook gewoon JavaScript, LUA etc.quote:
Hmm, kun je mobiele applicaties maken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voornamelijk C#, Java, PHP, etc. C++ en Objective-C (iPod touch/iPhone) doe ik eigenlijk niets mee.
Mobiel als in? Android is standaard Java, maar iOS (iPhone / iPod touch) is Objective-C met Cocoa. Ik stuiterde trouwens net op dit topic, Trollface. represent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, kun je mobiele applicaties maken?
Oh juist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat niet om Fotoboeken man, het gaat om te persoon erachter. En in jouw geval is dat iemand met een sluimerende wil om dit soort dingen te maken.
[ code verwijderd ]
Dit dus, hier ben ik op dezen moment mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |