En je kreeg er syfilis voor terug! Bedankt Trollface!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
Trollface. genas mijn browserproblemen.
Ligt aan je resolutiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
In het echt als je twee autos die beide 50kmh rijden naast elkaar zet, dan leggen ze binnen de zelfde tijd dezelfde afstand. Is het ook zo bij verschillende spelletjes? dus als je in nsf most wanted en in testdrive unlimited zelfde snelheid rijd, leg je dan zelfde afstand binnen zelfde tijd?
Ratio eenderde
Nee dat was ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
Trollface heeft mijn zusje ontmaagd, nog bedankt
Nee, dat was zijn tante.quote:
En ik was erbij om jou tegen te houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
Klopt, jij ook bedankt, want achteraf ben ik blij dat hij het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En ik was erbij om jou tegen te houden
Wie met vuur speelt kan zich branden, dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb mijn beide kinderen verloren aan Trollface., wat een nare rekel is het toch ook.
Hoe gebeurde het?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb mijn beide kinderen verloren aan Trollface., wat een nare rekel is het toch ook.
Herschreven zodat code die van de architectuur afhangt los staat, is handiger zo. De uiteindelijke gecompilede code past in twee regels.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Apebeer het volgende:
Hoe gaat het met je kernel Trollface.?
En hoe lang zijn die regels?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Herschreven zodat code die van de architectuur afhangt los staat, is handiger zo. De uiteindelijke gecompilede code past in twee regels.
80 karakters, en het is 1.5 regel.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
80 karakters, en het is 1.5 regel.
Is compacter dan je denkt hoor.quote:
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Herschreven zodat code die van de architectuur afhangt los staat, is handiger zo. De uiteindelijke gecompilede code past in twee regels.
kom heir dan kk bezem a zemmel kk sukeltj ik klap je kkhart mte mijn m4tties kmo dan jogne kom dnaquote:
Mensen die kernelsherschrijvenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het ding was nog kankerklein, dus was niet echt veel moeite.quote:
Gewoon je bek dicht met je kk kernel en kk bits en de bytes godverdomme wrm prate over dinge a mensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
kom heir dan kk bezem a zemmel kk sukeltj ik klap je kkhart mte mijn m4tties kmo dan jogne kom dna
Oh oke dan is het goed dat doe ik ook elke week onder windows 98 okidoki groetjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het ding was nog kankerklein, dus was niet echt veel moeite.
Jij hebt geeneens een zusje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
hahaa penis baard kan niet met kompjoeters omgaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon je bek dicht met je kk kernel en kk bits en de bytes godverdomme wrm prate over dinge a mens
De nullen en de enen, man. De nullen en de enen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 'gecompilede code', gaat het hier om bytecode of wat
Mensen die geen VM's met sandboxquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De nullen en de enen, man. De nullen en de enen.
Bytecodemensen die VM's
kktraag mattiequote:
ahahah inderdaad tog kijk die bouler eens mooi praten dnn.. kk computers windos programmas en shit :s kkstoer man not bezemquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon je bek dicht met je kk kernel en kk bits en de bytes godverdomme wrm prate over dinge a mens
Jij programmeer zeker inquote:
Mensen die niet assemblyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jij programmeer zeker inJava
of
![]()
C#
![]()
.
kkserversman ektu straatbasu jattu gewon ene ibm supercomputrequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen optacore hebt kk armoedzaaier kk server kk2004belde
haha warom prate over windows make als je gewoon kan downloade dang gwn windows gedownload van internet hiero 800 kakabyte per seconde tog. rustig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ahahah inderdaad tog kijk die bouler eens mooi praten dnn.. kk computers windos programmas en shit :s kkstoer man not bezem
tregten klagtquote:
wat praat je kkstoer dan kkmattie windos :S :S wat is dat kktriest man kkwindow a zemmel kk apple man Iphonekk enzow man :Squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb ook kkgoede computer van dit jaar rashid heeft die geregelt tog met windos 7 en shit kan zelfs gta spelen a man :p
RAD is een kanker, man. Een kanker zeg ik je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die overal koppig C/C++ voor willen gebruiken terwijl highlevel ook voldoet
En ja ik werk voornamelijk in Java / .NET
Mensen die denken dat een highleveltaal net zo efficient is als C/C++quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die overal koppig C/C++ voor willen gebruiken terwijl highlevel ook voldoet
En ja ik werk voornamelijk in Java / .NET
Ook, highlevel maakt je kklui.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een highleveltaal net zo efficient is als C/C++. Beter ga je programmeren in gamemaker
haha ja gta sa die shit tog ik zo gta iv spelen voor op computer wou hij niet meost ik xbox hebbe dus ik xbox gekogt bij ahmed tog ma kreeg die kkbox een red ligt of the death en alles dus ik belle zo van microsoft dit dat konne ze niet meer reparere dus ik d8 fak die zooi ik jat wel nieuwe bij ieman dus ik zo kkxbox jatte bij mensen thuis in buurt bleek het ps3 te zijn kon ik al die kkspelle weer opnieuw kope :Squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb ook kkgoede computer van dit jaar rashid heeft die geregelt tog met windos 7 en shit kan zelfs gta spelen a man :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |