En je kreeg er syfilis voor terug! Bedankt Trollface!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
Trollface. genas mijn browserproblemen.
Ligt aan je resolutiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
In het echt als je twee autos die beide 50kmh rijden naast elkaar zet, dan leggen ze binnen de zelfde tijd dezelfde afstand. Is het ook zo bij verschillende spelletjes? dus als je in nsf most wanted en in testdrive unlimited zelfde snelheid rijd, leg je dan zelfde afstand binnen zelfde tijd?
Ratio eenderde
Nee dat was ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
Trollface heeft mijn zusje ontmaagd, nog bedankt
Nee, dat was zijn tante.quote:
En ik was erbij om jou tegen te houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
Trollface heeft mijn zusje ontmaagd, nog bedankt
Klopt, jij ook bedankt, want achteraf ben ik blij dat hij het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En ik was erbij om jou tegen te houden
Wie met vuur speelt kan zich branden, dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb mijn beide kinderen verloren aan Trollface., wat een nare rekel is het toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |