Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen en morgen even kijken of ik op de Nachtbagger Bazenmeet kan komen, tot zienas lieve mensen.
Ik heb een groot hart.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom maken jullie nou steeds ruzie. Vertel het nou man.
Overigens ben ik neutraal, liefde voor jullie allemaal. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou je bek danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
Waarom die lasterpraat dan man?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
zeggen dat je je bek moet houden.quote:
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat deed ik ook zeker niet. Ik vind alleen niet dat we moeten doen alsof alleen de Duitsers de slechteriken waren en dat de rest daar met alle goede bedoelingen bezig waren, al waren ze zonder twijfel wel een stuk fatsoenlijker dan de nazi's. De Sovjets en Amerikanen hebben Europa na de oorlog gewoon in tweeën gehakt, tot satteliet gemaakt en helemaal lam gemaakt. Pas na de val van de muur kwam de echte bevrijding. Nu nog een sterker Europa die ook de VS van zich af kan schudden.
En
[..]
is een lulhannes inderdaad.
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:00 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.
Ik weet niet waarom, maar om dat plaatje moet ik ontzettend lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jongequote:
Ik sleep niemand mee, ik zeg alleen wat ik denk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.
Ga jij lekker weg kneusje...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:03 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jonge
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:01 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.![]()
Maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Heb vorig semester nog een module 20e eeuwse geschiedenis gevolgd, hoorde ik toch wel het een en ander wat mij ook nog niet bekend was...
Hai Spauldingquote:
hou zelf je bekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |