Het is onze gezamenlijke Europese geschiedenis. Samen werd Europa gek, samen werd Europa slachtoffer van het populisme en zijn extremen. Ik ben echt heel erg voor het herschrijven van de geschiedenis zodat het weer meer een Europees beeld van de geschiedenis is, niet een Amerikaans of Russisch beeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:33 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, een genuanceerder beeld past wel denk ik. Ben ook niet zo van het zwart-wit denken. Alhoewel ik dus niet een van die goedpraters ben ('oh, kijk, Duitsers zijn ook slachtoffer, dus was het allemaal niet zo erg wat er gebeurde van Duitse kant'), want die heb je dan ook weer... En dat vind ik een beetje eng![]()
Al had ik laatst iemand die me wilde aanpraten dat ik me schuldig moest gaan voelen of zo, dan ook weer een beetje veel van het goeieWacht, ik zoek het topic even.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oh juist.Net zoiets als pepernoten die alleen de goede kinderen kregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met wat dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij wachten op je. Je bent te ver gegaan man.
OMGWTFBBQSAUCE is zwaar oké kwam ik vandaag achter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta-stick, MYV, SpauldingPF en OMGWTFBBQSAUCE hebben antwoorden. Hun kortzichtige beoordeelde visies zullen je een beter beeld van het verhaal geven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oh juist.Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trollface. is een puike jongeman. Hij hoort bij de mensen waar ik wellicht ooit mee zou willen meeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mobiel als in? Android is standaard Java, maar iOS (iPhone / iPod touch) is Objective-C met Cocoa. Ik stuiterde trouwens net op dit topic, Trollface. represent.
wat vinden jullie van trollface?
Met alles. Met Fanta-stick, met de kliek. Met alles gewoon man. :squote:
Hij staat los van de kliek, tegenwoordig hoort iedereen daarbij. Echt slechte dingen kan ik niet over hem zeggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OMGWTFBBQSAUCE is zwaar oké kwam ik vandaag achter.
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met alles. Met Fanta-stick, met de kliek. Met alles gewoon man. :s
[..]
Hij staat los van de kliek, tegenwoordig hoort iedereen daarbij. Echt slechte dingen kan ik niet over hem zeggen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.
Aight, ik had soort van gelijk. Goede kinderen zijn menschen met licentie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Net zoiets als pepernoten die alleen de goede kinderen kregen.
Ja, dat zeker wel. Al betekent dat dus niet dat ik vind dat de ene wandaad de andere tenietdoet, en het lijkt wel alsof er steeds meer mensen zijn die dat suggereren, wat ik dus wél eng vind.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is onze gezamenlijke Europese geschiedenis. Samen werd Europa gek, samen werd Europa slachtoffer van het populisme en zijn extremen. Ik ben echt heel erg voor het herschrijven van de geschiedenis zodat het weer meer een Europees beeld van de geschiedenis is, niet een Amerikaans of Russisch beeld.
Dan denk je dat verkeerd, ik ben een van de grotere excentriekelingen die je kunt tegenkomen. Ik heb alles, incluis hart voor alles wat leeft en beweegt en respect voor de ouderen den dagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.
Waarom maken jullie nou steeds ruzie. Vertel het nou man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet zo leuk met mensen omgaat.
Jij ook niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ahh oke. Dan vind ik het nu toch minder dom van mezelf dat ik het niet eraan kon aflezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onderdeel van een Java software license server die ik aan het maken ben. Je draait de server ergens anders en het kleine clientgedeelte verwerk je in welk programma je ook maar wilt verkopen. Zo voorkom je dat mensen jouw shit draaien zonder dat ze je er voor betaald hebben, license keys en alles.
Jawel, maar af en toe kreeg ik de roe van Sinterklaas' geile assistente die terugkeert in de nieuwe actie-film Sint.quote:
Wij hadden nou nooit sexy Pietenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe kreeg ik de roe van Sinterklaas' geile assistente die terugkeert in de nieuwe actie-film Sint.
Niets pepernoten. Burgers zijn het helemaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beter en lekkerder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets pepernoten. Burgers zijn het helemaal.
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook zeker niet. Ik vind alleen niet dat we moeten doen alsof alleen de Duitsers de slechteriken waren en dat de rest daar met alle goede bedoelingen bezig waren, al waren ze zonder twijfel wel een stuk fatsoenlijker dan de nazi's. De Sovjets en Amerikanen hebben Europa na de oorlog gewoon in tweeën gehakt, tot satelliet gemaakt en helemaal lam gemaakt. Pas na de val van de muur kwam de echte bevrijding. Nu nog een sterker Europa die ook de VS van zich af kan schudden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:45 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Al betekent dat dus niet dat ik vind dat de ene wandaad de andere tenietdoet, en het lijkt wel alsof er steeds meer mensen zijn die dat suggereren, wat ik dus wél eng vind.
Topic waar ik het over had: Schuldgevoel en identiteitscrisis bij moderne Duitsers Wat een... oelewapper. Niet de TS dan, al was die ook een beetje vreemd
is een lulhannes inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap niet in welke positie jij jezelf denkt te verwerven om te zeggen dat Duitsers zich niet meer schuldig mogen voelen. Duitsers zullen zich schuldig moeten voelen tot in de eeuwigheid. Het was hun land en hun natie die dit heeft teweeggebracht en de samenwerkende landen en groepen zouden hetzelfde moeten denken. Desalniettemin hebben ze inderdaad veel spijt betuigd, laten zien dat ze echt veranderd zijn itt andere landen en mensen, maar de geschiedenis en schuld zal nooit vergeven/vergeten mogen worden.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen en morgen even kijken of ik op de Nachtbagger Bazenmeet kan komen, tot zienas lieve mensen.
Ik heb een groot hart.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom maken jullie nou steeds ruzie. Vertel het nou man.
Overigens ben ik neutraal, liefde voor jullie allemaal. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou je bek danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
Waarom die lasterpraat dan man?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:58 schreef SpauldingPF het volgende:
En tevens heb ik met niemand ruzie.
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
zeggen dat je je bek moet houden.quote:
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat deed ik ook zeker niet. Ik vind alleen niet dat we moeten doen alsof alleen de Duitsers de slechteriken waren en dat de rest daar met alle goede bedoelingen bezig waren, al waren ze zonder twijfel wel een stuk fatsoenlijker dan de nazi's. De Sovjets en Amerikanen hebben Europa na de oorlog gewoon in tweeën gehakt, tot satteliet gemaakt en helemaal lam gemaakt. Pas na de val van de muur kwam de echte bevrijding. Nu nog een sterker Europa die ook de VS van zich af kan schudden.
En
[..]
is een lulhannes inderdaad.
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:00 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
dat heeft verder toch niks met ruzie te maken.
Ik weet niet waarom, maar om dat plaatje moet ik ontzettend lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom die lasterpraat dan man? [ afbeelding ]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jongequote:
Ik sleep niemand mee, ik zeg alleen wat ik denk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog is het hinderlijk en zeker wanneer je andere mensen er in mee sleept. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar Fanta-stick heeft er een handje van. Tenminste, daar lijkt het op man.
Ga jij lekker weg kneusje...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:03 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ga nou niet dom liggen doen en rot gewoon op jonge
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:01 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja toch. Voelde me er een beetje naar van.![]()
Maar ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Heb vorig semester nog een module 20e eeuwse geschiedenis gevolgd, hoorde ik toch wel het een en ander wat mij ook nog niet bekend was...
Hai Spauldingquote:
hou zelf je bekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |