He jammer, dacht ik toch net dat je een lieve gezette Duitse meneer was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nog nooit naar Polen met de trein geweest.
't raakt me, diep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch huilen dit.
Wat is er misgegaan met die afspraakje met jou en Fanta-stisch dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nachtbagger #4 Slaap lekker :* O+
Dit kwam gevaarlijk dicht in de buurt. Kwebbelgesprekken heb ik alleen met Fanta-stick gehad. Tot 8 uur in de ochtend. Het waren tijden, tijden zeg ik je.
Welterusten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef -K03N- het volgende:
Ik gaat ook maar weer eens slapen
Trusten allemaal
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil iets grappigs vertellen. Toen de pauper film Avatar in de bioscoop was waren er ook van die 13-jarige klootzakjes die iedere keer moesten giechelen wanneer de boom Ewah genoemd werd. Ook moesten ze dit naroepen totdat een of andere 40-jarige tegen hun begon te schreeuwen; hij werd uitgezet.
Waargebeurd verhaal, Pathé Groningen. Vanaf nu download ik alleen maar films.
Dankjewelquote:
Jij was het, hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whaha lol [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whaha lolquote:
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nogsteeds weten wat voor treintje het was dat ik ergens bij zwolle of amersfoort zag. Het was grijs/wit met een rode streep zoals een ICE, maar het was geen ICE. En het had een rond geribbeld dak en zag er oud uit.
Snel stuur ze nu het nog kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Binnenkort meer bloederige piemels in je PM
Whaha lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind porsche1 echt gewoon een hele stomme en vervelende user.
Al dat leed man. Ik wist niet. Ik zal geen grappen over de oorlog meer maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:03 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja. Wat, verbaasd dat ik het nog kan navertellen?
Maar hij heeft Steam, heb jij dat ook of ben je geen stoere jongen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind porsche1 echt gewoon een hele stomme en vervelende user.
Treinen man, waarom gaat iedereen op het station altijd met de trein meelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Erg lastig... Een (niet meer in gebruikzijnde) TEE dan?
[ afbeelding ]
Irritatie van mijn kant, ignorantie van haar kant.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan met die afspraakje met jou en Fanta-stisch dan?
Echt hè. Niet van te voren weten wat de beste plek is op het perron om te wachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Treinen man, waarom gaat iedereen op het station altijd met de trein meelopen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Al dat leed man. Ik wist niet. Ik zal geen grappen over de oorlog meer maken.
Kom je wel eens op delft ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè. Niet van te voren weten wat de beste plek is op het perron om te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |