Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik kom jullie nog even een fijne nachtrust wensen![]()
Tot een volgende keer allen.
[ afbeelding ]
Hey een nieuw gezicht in de NBquote:
Duitsland ligt misschien wat verser in het geheugen, maar het is onzin dat de duitser van nu zich schuldig zou moeten voelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.
bek dicht kom dan ik krijg je welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:05 schreef jo-ep het volgende:
zo stom altijd.. ik probeer gewoon gezellig te nachtbaggeren.. en dan is er altijd eentje die het te serieus opneemt. jammer... jammer![]()
zeg maar gerust twee nieuwe gezichtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hey een nieuw gezicht in de NB
Jou had ik al wel eens zien posten..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:07 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zeg maar gerust twee nieuwe gezichten
Hoop dat dit je laatste isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:07 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zeg maar gerust twee nieuwe gezichten
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Overigens kan ieder land zich dan eeuwig schuldig blijven voelen. Ik voel mij ook niet schuldig vanwege het uitmoorden van de Balinese bevolking, het in de fik zetten van dorpen op Java en Sumatra, de genocidale praktijken tijdens de 80-jarige oorlog en andere rare Nederlandse daden uit het verleden. Ieder land heeft zo wel wat op zijn geweten.
nee jouw gezicht danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hey een nieuw gezicht in de NB
Dat moet een troll geweest zijn dan, anders is hij behoorlijk kortzichtig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzo
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.quote:
zo, die kan op een tegeltjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:06 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Duitsland ligt misschien wat verser in het geheugen, maar het is onzin dat de duitser van nu zich schuldig zou moeten voelen.
Oude veteranen uit de tweede wereldoorlog zouden zich nog niet eens schuldig hoeven voelen, die deden slechts wat ze werden opgedragen, en zo niet dan werden ze zelf gefusilleerd.
Mwah, vind het maar een pauperquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind jo-ep wel een degelijke poster, neemt geen blad voor de mond en slingert letters in het rond hier op het forum.
kom vechte dan!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, dat argument werd in dat topic ook gemaakt. Maar toch blijven volhouden die gast, omdat het 'anders' was of zo. En dan nog iets in de trant van 'ik kijk jou er niet op aan als persoon, maar toch moet je je schuldig voelen voor wat anderen gedaan hebben, dus daar kijk ik je wel op aan' enzo
Tilburg represent!quote:
Tijden waren anders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maargoed, mijn opa behoorde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet tot die categorie, dus dat excuus had 'ie niet
Beetje jammer inderdaad van die lui die dat doen ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Ik schaam mij ook altijd kapot voor Nederlanders die Duitsers uitschelden of doen alsof er een soort eeuwige haat tussen onze twee landen is. Vooral ook omdat Duitsers ons zo lief vinden, wij zijn hun lievelingsbuur. Op sommige Duitse zenders zenden ze zelfs Koninginnedag uit en dan krijgen ze hier een "WHEUHH KUTMOFFE" naar hun hoofd.
Een heleboel Duitsers zijn ook diep geschokt dat juist ons land in de ban is van het populisme, dat hadden ze nooit verwacht van hun tolerante en liberale buren.
ondanks je wat bizarre nickname vind ik dat je wel gelijk hebt. De Duitsers van tegenwoordig hebben helemaal niks meer met het Duitsland van vroeger te maken, en toch kijken mensen ze erop aan. Ik vind de duitsers juist heel gastvrije mensen. heb een keer een fietstocht gedaan door Duitsland. en mensen kwamen gewoon naar me toe om me te helpen met de route en tips enzo... Heel anders als in Nederlandquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Ik schaam mij ook altijd kapot voor Nederlanders die Duitsers uitschelden of doen alsof er een soort eeuwige haat tussen onze twee landen is. Vooral ook omdat Duitsers ons zo lief vinden, wij zijn hun lievelingsbuur. Op sommige Duitse zenders zenden ze zelfs Koninginnedag uit en dan krijgen ze hier een "WHEUHH KUTMOFFE" naar hun hoofd.
Een heleboel Duitsers zijn ook diep geschokt dat juist ons land in de ban is van het populisme, dat hadden ze nooit verwacht van hun tolerante en liberale buren.
de koffie staat klaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:17 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Kan er binnen half uurtje zijn als je wilt
Dat is ook weer provincie-afhankelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:17 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ondanks je wat bizarre nickname vind ik dat je wel gelijk hebt. De Duitsers van tegenwoordig hebben helemaal niks meer met het Duitsland van vroeger te maken, en toch kijken mensen ze erop aan. Ik vind de duitsers juist heel gastvrije mensen. heb een keer een fietstocht gedaan door Duitsland. en mensen kwamen gewoon naar me toe om me te helpen met de route en tips enzo... Heel anders als in Nederland
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maargoed, mijn opa behoorde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet tot die categorie, dus dat excuus had 'ie niet
Communisme werkt gewoon niet, het idee alleen al is kut, geen beloning om je te onderscheiden, waarom zou iemand de moeite dan nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.
Ja, het is best triest. Al is dat van dat populisme een algemeen fenomeen, iedereen buiten Nederland vindt het vreemd, behalve mensen die zich realiseren dat tolerantie in Nederland ook altijd gewoon tolerantie, en niet acceptatie betekend heeft, en dan ook alleen maar omdat het Nederland wat opleverde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
hoeveel opa's had jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn opa's waren stuk voor stuk communisten. De oude wereldkaart waar met behulp van een onder de vloer verborgen radio rode vlaggetjes op werden geprikt om de posities van het rode leger die ons hele continent wel even zou komen bevrijden aan te geven ligt nog ergens in de familie. Echt jongens waar ik mijn land aan zou toevertrouwen zijn het ook niet, die communisten.
Met onderdrukt worden had wat hij deed nou zo een twee drie niet veel te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:14 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Tijden waren anders.
Zou in die tijd misschien ook wel zo geweest zijn.
Onderdrukking is niet fijn.
Ik vind communisme en dan vooral Stalin's communisme minstens zo walgelijk als het fascisme. Stalin en Hitler hadden bijzonder veel gemeen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:22 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Communisme werkt gewoon niet, het idee alleen al is kut, geen beloning om je te onderscheiden, waarom zou iemand de moeite dan nemen.
Nee, als je 't leest denk ik eigenlijk niet dat hij een troll was, triest genoeg. Hij gelooft gewoon echt wat 'ie zegt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:09 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat moet een troll geweest zijn dan, anders is hij behoorlijk kortzichtig.
Hmmm nee, maar ik bedoel eigenlijk dat ze onderdrukt waren voor de oorlog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:24 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Met onderdrukt worden had wat hij deed nou zo een twee drie niet veel te maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Einsatzgruppen
Stalin had nog meer dooien op zijn geweten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind communisme en dan vooral Stalin's communisme minstens zo walgelijk als het fascisme. Stalin en Hitler hadden bijzonder veel gemeen.
Gedeeltelijk wellicht, maar je vindt ze op veel plaatsen. Al weet ik niet of het bij iedereen nou met de oorlog te maken heeft... In Limburg vinden ze het volgens mij vooral irritant dat Duitsers zo hard rijden op de snelweg en dat ze op Duitse feestdagen en masse in Nederland komen shoppen, en dat is dan weer meer een algemeen irritant fenomeenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is ook weer provincie-afhankelijk.
En ben ook regelmatig te vinden in Duitsland, leuk volk
Lekker slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga slapen, het is eigenlijk al veel te laat.
Deze dag krijgt van mij een Station Zwolle punt drie.
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Stalin had nog meer dooien op zijn geweten.
Ja kiezen tussen die twee is kiezen tussen twee kwaaien.
Alleen maar goed voor de economie dat ze hier hun geld uitgeven tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wellicht, maar je vindt ze op veel plaatsen. Al weet ik niet of het bij iedereen nou met de oorlog te maken heeft... In Limburg vinden ze het volgens mij vooral irritant dat Duitsers zo hard rijden op de snelweg en dat ze op Duitse feestdagen en masse in Nederland komen shoppen, en dat is dan weer meer een algemeen irritant fenomeen
De propaganda machines werkten aan alle kanten aan 1 stuk door, dus wat moet je geloven, dat wist helemaal niemand toentertijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.
Ik loop achter met reageren op postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga slapen, het is eigenlijk al veel te laat.
Deze dag krijgt van mij een Station Zwolle punt drie.
Welterusten ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:30 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Lekker slapen
Ik duik er ook maar in, over 4,5 uur gaat de wekker weer
Laterrr
Ik heb een oom die in de jaren 60 in de ban van het Chinese communisme was... Hij was student, en dat was toen helemaal je-van-het natuurlijk. Zelfde verhaal inderdaad, wisten zij veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wisten mijn opa's niks van trouwens, die wandaden in de Sovjet-Unie. In Nederland kregen ze ook maar gewoon de communistische propaganda mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |