Ja, Peter was voor velen onder ons, waarschijnlijk heel speciaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De eerste jongen die ik leuk vond in de serie. Zag er goed uit, hoewel in mijn ogen geen typische mooiboy.
Uhm... Cas was Hero's broertje in All Stars... remember?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Maartel het volgende:
Wat deed Cas Janssen eigenlijk in de items over hem? Was Peter niet al lang uit de serie toen Kim en Julian verschenen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Uhm... Cas was Hero's broertje in All Stars... remember?
quote:
ja, klopt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef alors het volgende:
[..]Ik vond hem er ook nog zo jong uitzien...
Dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, klopt!Meestal val ik niet zo op de types die door veel vrouwen mooi worden gevonden, maar deze man was wel erg mooi. Die had ik wel graag door zn mooie blonde haartjes gewoeld
de leader is wel tof, maar dat gezangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Sk00p het volgende:
TVP
Rust zacht Antonie
Ik begin de nieuwe leader toch steeds leuker te vinden..
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEENquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
de leader is wel tof, maar dat gezang
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn
Het zal me niet verbazen als ze terugkwam.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef James1988 het volgende:
Ik zat vannacht nog een paar fragmentjes terug te kijken over de exit van Martine Hafkamp, en dat begon met de leader van die periode. Wat was dat stukken beter zeg, zowel de leader als de verhaallijnen zelf.
Die moet echt een keer terugkomen. Wát een karakter.
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm Maxime die eens niet gespeeld doet, maar eens echte emotie laat zien, Marjolein Keuning is geen slecht actrice. Janine heeft nu door wat Maximes zwakke plek is en zal dit gebruiken om Ludo vrij te krijgen voorspel ik, Ludo gaat er niet uit namelijk dus in de bak zal ie wel niet blijven![]()
Je ziet alweer van mijlenver aankomen waar die verhaallijn heen gaat...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie gaat weer manisch en irritant worden, jammer het ging een hele tijd vrij aardig
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..
Rot ze dan op ? Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Maar zal Ludo daarmee akkoord gaan? Die zal uiteindelijk wel als voorwaarde stellen de voogdij van Amy oid..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Sk00p het volgende:
Nieuwe GTST pagina bij RTL gemist ziet er mooi uit![]()
Ik kan de aflevering van vandaag alleen nog niet zien...Weigert te laden
[..]
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuVandaar de nieuwe Silverlight denk ik.
Met welk programma bekeek je het dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar niets
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.quote:
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.quote:Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.
Die Maxime heeft altijd van die achterlijke redens voor haar acties eerst tegen Nick omdat hij haar niet moest en nu tegen Ludo omdat hij haar het huis uit gooide.
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.quote:Een Martine Bowien of een Dian die hadden tenminste altijd een goeie reden. Dat maakte die personages in mijn ogen al honderd keer beter dan dat stomme wijf van een Maxime.
quote:Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.
[..]
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.
[..]
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.
Hetzelfde gold voor Martine, Ludo had haar vrij weinig geflikt, maar zij begon te etteren toen hij het Merenpark-project toegewezen had gekregen. Overigens kon geen van die laffe wijven het in hun eentje, Dian had Bowien en Huib nodig. Martine had Yasmin en Isabella nodig![]()
[..]
Och circulerende youtube filmpjes houden je herrineringen versquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtst
Ik vond het wel een kekke uitspraak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
'Een half jaar geleden nog een verzameling onhandige ledematen'
Een half jaar geleden nog een peuter bedoel je
't is geinig dat ze zelf erkennen dat de groeispurt wat vluchtig is, maar 't idee dat Lucas nu loopt te geilen op iemand die enkele maanden terug nog een baby was is toch wel een beetje naar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel een kekke uitspraak.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef Berend. het volgende:
Iemand een link naar de nieuwe shortie? Weer fout geupload op de gtst website, fail.
Haha geweldig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Leuke shortie, dat gezicht van Lucas!
Ik vind Ferry toch best welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Hij is een homo en legt het er dubbel op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is een homo en legt het er dubbel op.
Volgens mij is hij irl bisexueel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............
Echt hehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Maar Harmsen kon toch net iets fatsoenlijker acteren :pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sill en Rikki zijn trouwens geen vaste castleden . Maar komen om de zoveel tijd dat houdt dus in kut verhaallijntjes zo als deze onzin met Lucas en Wiet . Rosa mag trouwens na al die jaren ook wel eens tot de vaste cast behoren toen Lorena er inkwam dacht ik dat het zover was maar viel dat even tegen.
Een rol als Rosa een wat oudere vrouw op leeftijd die gewoon huishoudster als beroep heeft zou de soap goed doen Harmsen was ook altijd zo tof juist door zijn eenvoud .
Dat dus.. Had ze maar liever naar Jef geluisterd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Oh, van Charlie geloof ik 't helemaal, maar wat betreft Laura is t nogal jammer ja...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Wik Jongsma had dan ook de toneelschool gedaan, waar hij overigens Wim Zomer (Daniël) van kende.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar Harmsen kon toch net iets fatsoenlijker acteren :p
Het hele programma is tenen krommend , ik kijk dan weer eens maar werkelijk ....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Jaa idd, en dan een romance met Jefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sill en Rikki zijn trouwens geen vaste castleden . Maar komen om de zoveel tijd dat houdt dus in kut verhaallijntjes zo als deze onzin met Lucas en Wiet . Rosa mag trouwens na al die jaren ook wel eens tot de vaste cast behoren toen Lorena er inkwam dacht ik dat het zover was maar viel dat even tegen.
Een rol als Rosa een wat oudere vrouw op leeftijd die gewoon huishoudster als beroep heeft zou de soap goed doen Harmsen was ook altijd zo tof juist door zijn eenvoud .
Jaaa dat hoop ik ook al wekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa idd, en dan een romance met Jef![]()
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze deze scene niet in haar rol van Charlie deed, maar gewoon als Lieke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Charlie had een hele mooie jurk aanDie eerste
Echt he. Zo'n rendement haalt Warren Buffet niet eens. Die beleggingsverhaallijn is zeer onrealistisch. Beleggen gaat niet van 1 2 3. Tenzij een bedrijf word opgekocht zou het veel kunnen stijgen, en als je dat zou weten heet dat handelen met voorkennis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Perico het volgende:
En wat kun je nou uit 2000 euro toveren, wat snel zoden aan de dijk zet.. een 1000% rendement binnen 3 weken?
Zo'n scene wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze deze scene niet in haar rol van Charlie deed, maar gewoon als Lieke.
Lekker jurken passen en tutten.
Het kan ook zijn dat het niet aan de verhaallijn ligt en dat Rutger wel weet dat dat zo snel niet kan maar dat hij dat Laura voorhoudt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:33 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n rendement haalt Warren Buffet niet eens. Die beleggingsverhaallijn is zeer onrealistisch. Beleggen gaat niet van 1 2 3. Tenzij een bedrijf word opgekocht zou het veel kunnen stijgen, en als je dat zou weten heet dat handelen met voorkennis.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het niet aan de verhaallijn ligt en dat Rutger wel weet dat dat zo snel niet kan maar dat hij dat Laura voorhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]Ja dus dan hoort dat toch bij de verhaallijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik meen me te herinneren dat ze een beugel had toen ze er net in kwam, of vergis ik me?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Eleentje86 het volgende:
Die Wiet ziet er trouwens wel een stuk beter uit met dat kapsel.Vind der gelijk niet meer zo super irritant nu
Dat bruine met die pony? Ik zag het pas in de jubileumweek omdat ik nooit kijk, maar ik vond het echt vreselijk. Veel te overdreven kapsel voor zo'n meisje. En ze blijft irritant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Eleentje86 het volgende:
Die Wiet ziet er trouwens wel een stuk beter uit met dat kapsel.Vind der gelijk niet meer zo super irritant nu
Wat mij betreft mag Lorena in die rolstoel blijven zitten. Wat een irritant mormel is dat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:14 schreef Wittekonijn het volgende:
De verhaallijn "ik ben zo onzeker met een handicap" met Lorena is ook zo afgezaagd! Hoe vaak hebben we dat nou niet gezien... Over een jaar staat ze op wonderbaarijke wijze weer op... zoals iedereen in Meerdijk met een "blijvende handicap" of "zeer kleine kans op genezing".
Waarom vraagt niemand zich af waarom de dokters in Meerdijk er altijd naast zitten met hun diagnoses? Je gaat je toch afvragen of ze mensen wel correct hebben doodverklaard enzo.
Dat gezeik mag wat mij betreft ophouden. Djeez, ik was al blij dat hij zich normaler was gaan gedragen (Lucas).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week maakt soapkijkend Nederland kennis met Raynor Arkenbout als Edwin, de zoon van Bianca en Anton Bouwhuis. Maar met wie zal hij zijn eerste verhaallijn gaan spelen? De GTSTCourant heeft het antwoord voor u!
Raynor zal zijn eerste verhaallijn namelijk gaan spelen met Ferry Doedens, die sinds juni 2009 in de huid kruipt van de homoseksuele Lucas Sanders. De afgelopen tijd hebben de twee heel wat scènes samen opgenomen. Hiermee zal Ferry na de 'driehoeksverhouding' tussen Lucas, Marco en Noud die afgelopen maart tot een climax kwam, opnieuw te zien zijn in een grootse verhaallijn.
Aankomende maandag zal Raynor - samen met soapbroer Guido Spek (Sjoerd) - voor het eerst te zien zijn in de serie. Hun verschijning maakt meteen indruk op Wiet en Lucas, die na het 'Sil fiasco' toe zijn aan een nieuwe man in hun leven...
True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bruine met die pony? Ik zag het pas in de jubileumweek omdat ik nooit kijk, maar ik vond het echt vreselijk. Veel te overdreven kapsel voor zo'n meisje. En ze blijft irritant.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zag
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Zo te zien kiezen ze nu zelf de classics. Prima als ze zo doorgaan.
Leuke aflevering, hij stond volgens mij al ergens op youtube (gtstarchief), ik vond dit echte de beste tijd van gtst. Leuke periode ook, Frits volledig in business, de hoogtepunt van de Martine-Helen verhaallijn, de gebroeders Alberts met A&A aan de top. Het begin van de vete tussen Laura en Linda, voor de rest zijlijntjes die niet strontvervelend waren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.
Trend van de laatste jaren, vroeger had je gewoon een Peter, een Suzanne, een Martine, een Frits, een Simon, een Linda, enz. Gewoon doodnormale, standaard alledaagse namen.quote:
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn, maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd,
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:18 schreef Maartel het volgende:
Ze houden wel erg van Pixie Lott bij de redactie![]()
En zei Lorena nou 'ik ben ook niet aardig, dat heb ik vanuit mijn werk'?
Wordt je vals van mensen knippen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.
Haha ik lees dit bericht en hoor op rtl 4. HARIBO blallala sponsorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
Haribo is zeker de nieuwe sponsor?
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Lucas15 het volgende:
Begrijp ik het goed? Komt seizoen 3 in December uit ?
Met een paar stevige pinten op, op een vrijdagmiddag is dat zeker lastig ja, maarja als je dat nooit meemaakt......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn,
Edwin is een in ieder geval weer eens normale naam gelukkigquote:maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteur heet Raynor, niet het personagequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
GTST #299: RIP Antoniequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De acteur heet Raynor, niet het personage
In december heb ik gelezen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoor trouwens nu meer mensen zeggen dat seizzoen 3 van Goede tijden slechte tijden op dvd komt
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:06 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
In december heb ik gelezen..
http://g-t-s-t.hyves.nl/f(...)_3_eindelijk_op_DVD/
Ik deel dezelfde mening. Het is na de release van seizoen 2 al zo vaak beweerd dat ik het nog met een kilo zout neem. Pas als er een persbericht is en het staat op bol.com, dán geloof ik het.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef J_TM het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.
De vraag is op wie Rik straks kwader zal zijn; op Rutger omdat ie de boel heeft belazerd of op Charlie omdat ze hem toch heeft voorgelogen.
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.
Charlie moet weer eens een levensles leren, dat ze niet zo impulsief moet zijn en haar behoeftes moet beteugelen. Ik begin dat gegiechel van haar irritant te vinden soms. Ze begint zich veel te comfortabel te voelen. De zweep moet er overheen. Ze heeft ook teveel praatjes.
Inderdaad. Zou wel leuk zijn als seizoen 3 uitkomt. Het duurt trouwens zo lang. Steeds 2 jaar wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.
Dat stoort me.
Alleen die prachtige flashback week.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:28 schreef Countess het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer. Heb ik er iets aan gemist?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik vind die hele tune van GTST niks, maar daar zal ik wel de enige in zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.
(lijkt wel of ze een spraakgebrek heeft).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
Whahaha, ja, ik wist dat iemand dat geschreven had, wist niet direct meer wie, en ik snapte wat je bedoelde toen ik het hoorde.quote:
In der rug geschoten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben me rot aan t piekeren over wat er nou ook weer is gebeurd dat Lorena 'verlamd' is.
Kan iemand me even opheldering geven..
Ja dat kan allemaal in gtstquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef MissJ het volgende:
WTF?
Lorena schopt zo even een bal weg? Hoe kan dat?
Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat die 2 gasten ook daadwerkelijk interesante verhaallijnen krijgen. Net als de rest van het gezin.
Maarja, het zal voorlopig wel bij die saaie liefdeslijntjes blijven.![]()
Het ligt ook helemaal in de lijn der verwachting, dat Lucas en die langharige teckel een romance gaan beleven.
Denk idd dat die kortharige juist homo is.. We zullen het zien. Ik moest wel keihard lachen om die scenequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.
Die langharige ziet er trouwens echt onverzorgd uit bah.
Dat heb ik helemaal niet gezien? Welke aflevering was dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Charlie had een hele mooie jurk aanDie eerste
Wat had ik aan onze Prinses moeten missen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Prinses Nina heeft gemist?!?
ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook opquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat is Nina mager in dr gezicht! Of lijkt dat nou zo?
Ja ze heeft 3 maanden geen inkomen gehad he, dus geen brood op de plank.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook op
en de rest???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)eizoen-3-op-dvd.html
Seizoen 3 komt echt.![]()
![]()
Ik zag dat die acteur ook alweer 10 jaar geleden is overleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, ik verlang zó naar seizoen 3 op DVD:
Wel leuk: Devlet Pols (die oude dokter) speelde later Oscar Brants Buys, ook al zo'n geniepig personage
Oh, dan ken ik er nog wel een paar:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien mooi om een keer een lijstje te maken met overleden acteurs die in GTST hebben gespeeld.
Eindelijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
![]()
Lijkt me wel dat het klopt, aangezien Bridge Entertainment het zelf bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
Nu maar hopen dat het bericht klopt, toch wel jammer dat er steeds 2 volle jaren tussen zit![]()
Ik hoop het van harte. Wat lijkt me dat een geweldig seizoen om terug te zien! De tijd dat ik als kind de eerste scènes van GTST zag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
![]()
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het jammer dat zoveel mensen posts neerzetten met 'ik ga pas vanaf seizoen 7 kopen' of 'ik kijk wel op Youtube', hoe meer mensen kopen, hoe sneller de DVD-boxen (en de latere seizoenen dus) uitkomen. En dat is toch de bedoeling....
Echt niet. Ik heb het al gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Wat lijkt me dat een geweldig seizoen om terug te zien! De tijd dat ik als kind de eerste scènes van GTST zag.![]()
Bovendien vind ik het jammer dat zoveel mensen posts neerzetten met 'ik ga pas vanaf seizoen 7 kopen' of 'ik kijk wel op Youtube', hoe meer mensen kopen, hoe sneller de DVD-boxen (en de latere seizoenen dus) uitkomen. En dat is toch de bedoeling....
Dus eigenlijk zeg je ook al vind je seizoen 3 niets aan en seizoen 5 en 6 bijvoorbeeld wel dan moet je toch 3 kopen want dan komen 5 en 6 sneller uit. Wat kost die dvd box dan per seizoen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...
Een van de verhaallijnen waar ik erg naar uitkijk.quote:
Meer d'r overdrevenheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat had ik aan onze Prinses moeten missen dan?
Die site zegt dat Bridge Entertainment het bekend heeft gemaakt, het is dus nog steeds via via. Ik hoop uiteraard wel dat het klopt. Maar zodra het op de site van Bridge Entertainment of gtst.nl staat, geloof ik het voor de volle 100%quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het klopt, aangezien Bridge Entertainment het zelf bekend heeft gemaakt.
En schijnen hier ook mensen te zijn die niet begrijpen dat je andere mensen eens in hun waarde moet laten en ze zelf moet laten beslissen wat ze willen kopen en al dan niet wanneer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...
Mooie opsommingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef Hogendoorn het volgende:
Even wat afleveringen en momenten uit het geweldige seizoen 3 van GTST, om iedereen lekker te maken:
De leader:
De eerste aflevering:
2 november 1992 - deel 1:
2 november 1992 - deel 2:
2 november 1992 - deel 3:
18 januari 1993 - deel 1:
18 januari 1993 - deel 2:
18 januari 1993 - deel 3:
19 januari 1993 - deel 1:
19 januari 1993 - deel 2:
19 januari 1993 - deel 3:
20 januari 1993 - deel 1:
20 januari 1993 - deel 2:
20 januari 1993 - deel 3:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 1:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 2:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 3:
17 mei 1993 - deel 1:
17 mei 1993 - deel 2:
17 mei 1993 - deel 3:
Huwelijk Robert en Laura:
De moord op Rien Hogendoorn:
Herman Hogendoorn ontvoert Fritsje/Herman-Rien/Jack:
Laura bij de Karma sekte:
Peter gooit een fiets door het raam:
Helen valt flauw:
De Kelder:
Arnie en Roos vs. Peter:
Arnie vs. Peter:
Moord in opdracht - deel 1:
Moord in opdracht - deel 2:
De cliffhanger preview:
De cliffhanger:
DIe site liegt heus niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die site zegt dat Bridge Entertainment het bekend heeft gemaakt, het is dus nog steeds via via. Ik hoop uiteraard wel dat het klopt. Maar zodra het op de site van Bridge Entertainment of gtst.nl staat, geloof ik het voor de volle 100%
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensenquote:
Boeiend. Ik geef je alle recht. Heb niet gezegt dat het niet mag ofzo. Dus twijfel maarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensen
Het is inderdaad je goed recht eraan te twijfelen, maar vergeet niet dat de GTSTCourant één van de betrouwbare web-logs is. Een half jaar geleden nog wisten ze van te voren precies te vertellen wat er een paar maanden later ging gebeuren: het was ook nog allemaal waar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensen
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert. En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verder raad ik je aan je wat minder op de mensen hier te focussen en wat meer op de inhoud, de een wil dit en de ander dat, so what? That's life.
Prima dat je op anderen reageert maar in reacties als dezequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert. En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.
Verwijt jij iedereen die niet dvd 3 wil kopen. op een nog al uiterst negatieve manier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het boeit je kennelijk wel anders zou je er niet op reagerenquote:
Net als ik nergens heb beweerd dat je dat gezegd zou hebben, ik wil het slechts duidelijk maken.quote:Ik geef je alle recht. Heb niet gezegt dat het niet mag ofzo.
Typerend, dit onvolwassen toontje, gewoon puur uit interesse, ben je ook 15?quote:Dus twijfel maar
Het is de bedoeling dat je inhoudelijk op anderen reageert, d.w.z. 'ah jij vindt A, maar ik vind B en wel hierom'. En niet: 'ik vind A en jij moet ook A vinden en je mag niet B vinden. Is het eerste inhoudelijk, het tweede is persoonlijk (kan ik prima tegen hoor, dus als jullie die kant op willen gaan prima) en redelijk infantielquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert.
Dat zie ik ook als inhoudelijk, nogmaals reageren op elkaars mening prima, je eigen mening opdringen daarentegen niet.quote:En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.
Jij bent een van de beheerders van die site nietwaar? Jullie zijn betrouwbaarder geworden, zeker waar, maar dit is niet altijd het geval geweest. En ik wil het zeker geloven en spring een gat in de lucht als die box uitkomt, maar ik houd er rekening mee in mijn achterhoofd dat we (althans ik) niet te vroeg juichen. Die site is in tegenstelling tot gtst.nl en Bridge Entertainment geen officiële instelling. Het is een fansite, redelijk betrouwbaar de laatste tijd, maar het blijft een fansite.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is inderdaad je goed recht eraan te twijfelen, maar vergeet niet dat de GTSTCourant één van de betrouwbare web-logs is. Een half jaar geleden nog wisten ze van te voren precies te vertellen wat er een paar maanden later ging gebeuren: het was ook nog allemaal waar.
Kijk, als een web-log als GTSTNieuwskrant o.i.d. het zegt, ga ik er wél aan twijfelen. Ik weet niet waarom, maar als de GTSTCourant het meldt, geloof ik het gewoon eerder.
En er komt bij de GTSTCourant, volgens mij vandaag, een EXCLUSIEF interview met Inge Ipenburg.
Nee, ik ben niet de beheerder van de GTSTCourant. Maar als je zeker wil weten of die uitkomt, dan kún je natuurlijk mailen en/of bellen naar Bridge Entertainment.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij bent een van de beheerders van die site nietwaar? Jullie zijn betrouwbaarder geworden, zeker waar, maar dit is niet altijd het geval geweest. En ik wil het zeker geloven en spring een gat in de lucht als die box uitkomt, maar ik houd er rekening mee in mijn achterhoofd dat we (althans ik) niet te vroeg juichen. Die site is in tegenstelling tot gtst.nl en Bridge Entertainment geen officiële instelling. Het is een fansite, redelijk betrouwbaar de laatste tijd, maar het blijft een fansite.
Ik verwijt helemaal niemand iets, ik deel alleen de mening van Hogendoorn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verwijt jij iedereen die niet dvd 3 wil kopen. op een nog al uiterst negatieve manier.
Heb je soms geprobeerd Bridge te bellen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm die zijn momenteel niet bereikbaar, ik probeer het wel na mijn werk
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och heden is PeterKelder onze vriend Original ?
Ja, ik ben 15. Laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het boeit je kennelijk wel anders zou je er niet op reageren
[..]
Net als ik nergens heb beweerd dat je dat gezegd zou hebben, ik wil het slechts duidelijk maken.
[..]
Typerend, dit onvolwassen toontje, gewoon puur uit interesse, ben je ook 15?
quote:Mijn idee, maar als je jezelf op een bepaalde manier opstelt dan kun je er de donder op zeggen dat er een reactie op komt natuurlijk, zeker in mijn geval.Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15. Laten we het gezellig houden.
quote:Geniaal, bedankt voor de moeite.Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Lucas15 het volgende:
Heer van Bartolhoven@ Seizoen 3 komt op DVD. Er is gebeld naar Bridge en er komt idd een release van Seizoen 3.
quote:Mijn reactie "Boeiend" sloeg nergens op. Dat was me wel duidelijk. Beetje flauw als ik het zou veranderen terwijl je dat al hebt gelezen niet?Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn idee, maar als je jezelf op een bepaalde manier opstelt dan kun je er de donder op zeggen dat er een reactie op komt natuurlijk, zeker in mijn geval.
En over 'lief doen' gesproken, soms kan het goed zijn om het er gewoon even uit te gooien en het tijdelijk (3 posts ofzo) ongezellig te laten zijn opdat je weer met een schone lei verder kunt ipv alles op te kroppen en gezellig en vrolijk te doen terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
[..]
Geniaal, bedankt voor de moeite.
quote:Wie hebben ze er behalve de Huijgens uitgehaald?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Berend. het volgende:
De vier nieuwe mensen zitten al in de leader. Wel heel erg onopvallend
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk man, een klant die zich met je privéleven gaat bemoeien.
quote:Slaat idd nergens op, maar 't is zeker zo achterlijk dat Charley haar privéleven op de werkvloer brengt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk man, een klant die zich met je privéleven gaat bemoeien.
quote:Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik verwijt helemaal niemand iets, ik deel alleen de mening van Hogendoorn.
quote:Kijk, dat is dus dezelfde visie als ik heb. Hoe meer boxen er worden verkocht, hoe meer winst Bridge/Endemol/Grundy hebben, en hoe sneller hun door hebben dat er gewacht wordt op een vervolg.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.
quote:Ik ken jou inderdaad langer dan vandaag en ik heb ook nooit gedacht dat jij het zo bedoeldeOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.
quote:Wat mij betreft ook. Bright Vision Entertainment doet het met concurrent Goudkust goed, mijn inziens: eind oktober het 3e seizoen en eind november seizoen 4. Zou bij GTST ook veel sneller kunnen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En wat mij betreft duurt het niet tot 2012 voor seizoen 4 uitkomt.
quote:Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken jou inderdaad langer dan vandaag en ik heb ook nooit gedacht dat jij het zo bedoelde![]()
En wat mij betreft duurt het niet tot 2012 voor seizoen 4 uitkomt.
quote:Ik wil ook zo graag seizoen 4 zien. Ik heb daar nog wel wat afleveringen van maar niet een heel seizoen helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers van 25 oktober tot 5 november:Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
know'm sayin?
word? word.
quote:Echt he die spoilers gaan alleen maar over wie gaat er met wieOp donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danNou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Frey het volgende:
René van Asten alias Jacob de Graaf morgen als rechter.
quote:Van Max naar Anton.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Daan Schuurmans speelde AntonOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daan Schuurmans speelde Anton
Geweldig serie en rol was dat
quote:Oohja je hebt gelijk vier namen tegelijk is ook niet makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.
quote:Ahja, ik vroeg me al af waar ik haar van kende.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef Frey het volgende:
Die Bianca ken ik nog van de serie "De Erfenis".
quote:Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Maartel het volgende:
Ik ken haar de laatste jaren vooral als érg slechte presentatrice, dus ik hoop dat ze dit wat leuker doet.
quote:Uhm.. Iig iets van Vrienden Houden Huis?Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.
quote:Deed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Die nieuwe vrouw doet toch ook de reclame van Essent ofzo?
quote:Echt he?
quote:Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Joep Sertons en Synthia Abma geven me wel gelijk een beetje hoop voor GTST.
Hoop op intelligentere verhaallijnen bedoel ik!
quote:Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Sebastiaan Labrie , Peter Post, Die man die Floris speelde
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Sylvia's Floris?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:De vriend van Barbara en Janine Floris.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Sylvia's Floris?
Is die ooit nog als man teruggekomen dan?
quote:Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehoudenOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Wat moet ik met dat poephoofd.Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Niks hoop ik, de makers daarentegen denken dat de gemiddelde vrouwelijke kijker om hem blijft kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat poephoofd.
quote:Ik vind het anders een stel boerenkinkels, allebei.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:en Skip *fapfapfap*Op vrijdag 22 oktober 2010 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!
quote:Ik hoop dat t wel wat wordt.. Ff afwachten dus..Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Bing.... en Danny...Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Uhh, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
quote:Ik kan niet wachten. Ik was destijds niet eens geboren! Het is voor mij een grote verrassingOp vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Het lijkt me nu wel bevestigd: http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Super! Ik vraag me af wat ik allemaal nog weet van dit seizoen. Zoals al eerder gezegd kan ik mij nog een scène herinneren waar Linda in het kantoor van Frits binnenkomt en de bureaustoel van Frits zich omdraait en dan blijkt het Herman Hogendoorn te zijn. Ik weet niet of dit nu echt gebeurd is of niet en of dit in seizoen 3 was of later in 4,5 of 6. In ieder geval was het wel zo dat Herman in de leader zat van seizoen 3. Dat meende ik en dat blijkt ook te kloppen. Ik heb er zin in!
quote:hoe vaak zijn ze ongesteld in gtst? of hoe vaak zie je scenes op het toilet?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
De personages die verlamd raken in GTST zijn altijd een soort van Luxe-verlamd. Een weekje of twee/drie, en dan kunnen ze weer lopenToch wel heel leuk voor de mensen die dezelfde diagnose krijgen, en daarna ook geen stap meer verzetten..
Wat trouwens ook niet lekker is uitgewerkt, is hoe Lorena nu haar behoeftes doet. Als je verlamd bent, ben je down under namelijk ook je gevoel kwijt. Heeft ze nu een stoma? Of draagt ze luiers, en wie verschoont die dan?
quote:Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Laat ik eerst zeggen dat ik me toch wel vereerd voel dat je me in het rijtje plaatst. Dat geeft een soort erkenning, ook omdat ik hier nog net een jaar 'ben'.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!
quote:ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef Maartel het volgende:
Oh, en hoe jong moeten die twee nieuwe voorstellen dat ze nog 'naar school' gaan?
quote:Tja, waarschijnlijk omdat die zoons wel flink jonger voorstellen (maar ondertussen oud genoeg zijn om over een jaar te trouwen en kinderen te krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.
het enige dat mij opvalt is dat 'pa' en 'ma' BNners zijn.
quote:Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...
quote:Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
quote:In seizoen 2 was er aan schurken, psychopaten etc. al geen gebrek, maar dat wordt in seizoen 3 inderdaad voortgezet. Steef van Woerkom, Paula/Colette Maas, Rebecca Duvalier, Paul Luneman, Maarten Verkerke.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.
Martine wordt een vast personage en krijgt dat geweldige louche kantoor en Herman Hogendoorn wordt de eerste maanden erg actief in de serie, met alle gevolgen van dien. Aan schurken geen gebrek dit seizoen! Los van Frits, Herman en Martine maken ook veel andere slechteriken hun opwachting; zoals Kees Moree, de louche Russen en Fransen, giffirma Celu, Alice de Boer, de doorgedraaide circusdirecteur, Van Kooten (handlanger van Frits), Eddy (handlanger van Martine) en nog veel meer. Puur genieten voor de klassieke fans van de serie!
Ik heb er echt zin in!
quote:Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:En het begin van het geweldige A&A zo te zien, ook een prachtig decor.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:gewoon op zijn twitterOp zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
(ik zie nu dat ik door de TT in het verkeerde topic post, ik zie gtst als tijdverspilling)
quote:Oh ik kan niet wachten!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |