?
 ?

In der rug geschoten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben me rot aan t piekeren over wat er nou ook weer is gebeurd dat Lorena 'verlamd' is.
Kan iemand me even opheldering geven..

Ja dat kan allemaal in gtstquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef MissJ het volgende:
WTF?
Lorena schopt zo even een bal weg? Hoe kan dat?

Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat die 2 gasten ook daadwerkelijk interesante verhaallijnen krijgen. Net als de rest van het gezin.
Maarja, het zal voorlopig wel bij die saaie liefdeslijntjes blijven.
Het ligt ook helemaal in de lijn der verwachting, dat Lucas en die langharige teckel een romance gaan beleven.

Denk idd dat die kortharige juist homo is.. We zullen het zien. Ik moest wel keihard lachen om die scenequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.
Die langharige ziet er trouwens echt onverzorgd uit bah.

Dat heb ik helemaal niet gezien? Welke aflevering was dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Charlie had een hele mooie jurk aanDie eerste

Wat had ik aan onze Prinses moeten missen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Prinses Nina heeft gemist?!?

ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook opquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat is Nina mager in dr gezicht! Of lijkt dat nou zo?

Ja ze heeft 3 maanden geen inkomen gehad he, dus geen brood op de plank.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook op

en de rest???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)eizoen-3-op-dvd.html
Seizoen 3 komt echt.

Ik zag dat die acteur ook alweer 10 jaar geleden is overleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, ik verlang zó naar seizoen 3 op DVD:
Wel leuk: Devlet Pols (die oude dokter) speelde later Oscar Brants Buys, ook al zo'n geniepig personage

Oh, dan ken ik er nog wel een paar:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien mooi om een keer een lijstje te maken met overleden acteurs die in GTST hebben gespeeld.

Eindelijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)eizoen-3-op-dvd.html
Seizoen 3 komt echt.

Lijkt me wel dat het klopt, aangezien Bridge Entertainment het zelf bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eindelijk!
Nu maar hopen dat het bericht klopt, toch wel jammer dat er steeds 2 volle jaren tussen zit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |