Ik vond het wel een kekke uitspraak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
'Een half jaar geleden nog een verzameling onhandige ledematen'
Een half jaar geleden nog een peuter bedoel je
't is geinig dat ze zelf erkennen dat de groeispurt wat vluchtig is, maar 't idee dat Lucas nu loopt te geilen op iemand die enkele maanden terug nog een baby was is toch wel een beetje naar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel een kekke uitspraak.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef Berend. het volgende:
Iemand een link naar de nieuwe shortie? Weer fout geupload op de gtst website, fail.
Haha geweldig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Leuke shortie, dat gezicht van Lucas!
Ik vind Ferry toch best welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Hij is een homo en legt het er dubbel op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is een homo en legt het er dubbel op.
Volgens mij is hij irl bisexueel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............
Echt hehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Maar Harmsen kon toch net iets fatsoenlijker acteren :pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sill en Rikki zijn trouwens geen vaste castleden . Maar komen om de zoveel tijd dat houdt dus in kut verhaallijntjes zo als deze onzin met Lucas en Wiet . Rosa mag trouwens na al die jaren ook wel eens tot de vaste cast behoren toen Lorena er inkwam dacht ik dat het zover was maar viel dat even tegen.
Een rol als Rosa een wat oudere vrouw op leeftijd die gewoon huishoudster als beroep heeft zou de soap goed doen Harmsen was ook altijd zo tof juist door zijn eenvoud .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |