Ja, Peter was voor velen onder ons, waarschijnlijk heel speciaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De eerste jongen die ik leuk vond in de serie. Zag er goed uit, hoewel in mijn ogen geen typische mooiboy.
Uhm... Cas was Hero's broertje in All Stars... remember?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Maartel het volgende:
Wat deed Cas Janssen eigenlijk in de items over hem? Was Peter niet al lang uit de serie toen Kim en Julian verschenen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Uhm... Cas was Hero's broertje in All Stars... remember?
quote:
ja, klopt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef alors het volgende:
[..]Ik vond hem er ook nog zo jong uitzien...
Dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, klopt!Meestal val ik niet zo op de types die door veel vrouwen mooi worden gevonden, maar deze man was wel erg mooi. Die had ik wel graag door zn mooie blonde haartjes gewoeld
de leader is wel tof, maar dat gezangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Sk00p het volgende:
TVP
Rust zacht Antonie
Ik begin de nieuwe leader toch steeds leuker te vinden..
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEENquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
de leader is wel tof, maar dat gezang
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn
Het zal me niet verbazen als ze terugkwam.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef James1988 het volgende:
Ik zat vannacht nog een paar fragmentjes terug te kijken over de exit van Martine Hafkamp, en dat begon met de leader van die periode. Wat was dat stukken beter zeg, zowel de leader als de verhaallijnen zelf.
Die moet echt een keer terugkomen. Wát een karakter.
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm Maxime die eens niet gespeeld doet, maar eens echte emotie laat zien, Marjolein Keuning is geen slecht actrice. Janine heeft nu door wat Maximes zwakke plek is en zal dit gebruiken om Ludo vrij te krijgen voorspel ik, Ludo gaat er niet uit namelijk dus in de bak zal ie wel niet blijven![]()
Je ziet alweer van mijlenver aankomen waar die verhaallijn heen gaat...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie gaat weer manisch en irritant worden, jammer het ging een hele tijd vrij aardig
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..
Rot ze dan op ? Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Maar zal Ludo daarmee akkoord gaan? Die zal uiteindelijk wel als voorwaarde stellen de voogdij van Amy oid..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Sk00p het volgende:
Nieuwe GTST pagina bij RTL gemist ziet er mooi uit![]()
Ik kan de aflevering van vandaag alleen nog niet zien...Weigert te laden
[..]
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuVandaar de nieuwe Silverlight denk ik.
Met welk programma bekeek je het dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar niets
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.quote:
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.quote:Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.
Die Maxime heeft altijd van die achterlijke redens voor haar acties eerst tegen Nick omdat hij haar niet moest en nu tegen Ludo omdat hij haar het huis uit gooide.
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.quote:Een Martine Bowien of een Dian die hadden tenminste altijd een goeie reden. Dat maakte die personages in mijn ogen al honderd keer beter dan dat stomme wijf van een Maxime.
quote:Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.
[..]
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.
[..]
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.
Hetzelfde gold voor Martine, Ludo had haar vrij weinig geflikt, maar zij begon te etteren toen hij het Merenpark-project toegewezen had gekregen. Overigens kon geen van die laffe wijven het in hun eentje, Dian had Bowien en Huib nodig. Martine had Yasmin en Isabella nodig![]()
[..]
Och circulerende youtube filmpjes houden je herrineringen versquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtst
Ik vond het wel een kekke uitspraak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
'Een half jaar geleden nog een verzameling onhandige ledematen'
Een half jaar geleden nog een peuter bedoel je
't is geinig dat ze zelf erkennen dat de groeispurt wat vluchtig is, maar 't idee dat Lucas nu loopt te geilen op iemand die enkele maanden terug nog een baby was is toch wel een beetje naar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel een kekke uitspraak.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ik moet zeggen, Ferry Doedens zet Lucas wel overtuigend neer als homo. Soms een tikkeltje overdreven, verder wel goed.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef Berend. het volgende:
Iemand een link naar de nieuwe shortie? Weer fout geupload op de gtst website, fail.
Haha geweldig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Leuke shortie, dat gezicht van Lucas!
Ik vind Ferry toch best welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Hij is een homo en legt het er dubbel op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem rete-irritant, maar gelukkig speelt hij een homo, dat scheelt.
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is een homo en legt het er dubbel op.
Volgens mij is hij irl bisexueel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is hij in het echt ook een homo? Verbaast me dan niets. Gelukkig pfffff..... was even bang ............
Echt hehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lauuwtje het volgende:
Maar Harmsen kon toch net iets fatsoenlijker acteren :pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sill en Rikki zijn trouwens geen vaste castleden . Maar komen om de zoveel tijd dat houdt dus in kut verhaallijntjes zo als deze onzin met Lucas en Wiet . Rosa mag trouwens na al die jaren ook wel eens tot de vaste cast behoren toen Lorena er inkwam dacht ik dat het zover was maar viel dat even tegen.
Een rol als Rosa een wat oudere vrouw op leeftijd die gewoon huishoudster als beroep heeft zou de soap goed doen Harmsen was ook altijd zo tof juist door zijn eenvoud .
Dat dus.. Had ze maar liever naar Jef geluisterd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Oh, van Charlie geloof ik 't helemaal, maar wat betreft Laura is t nogal jammer ja...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Wik Jongsma had dan ook de toneelschool gedaan, waar hij overigens Wim Zomer (Daniël) van kende.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar Harmsen kon toch net iets fatsoenlijker acteren :p
Het hele programma is tenen krommend , ik kijk dan weer eens maar werkelijk ....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Jaa idd, en dan een romance met Jefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sill en Rikki zijn trouwens geen vaste castleden . Maar komen om de zoveel tijd dat houdt dus in kut verhaallijntjes zo als deze onzin met Lucas en Wiet . Rosa mag trouwens na al die jaren ook wel eens tot de vaste cast behoren toen Lorena er inkwam dacht ik dat het zover was maar viel dat even tegen.
Een rol als Rosa een wat oudere vrouw op leeftijd die gewoon huishoudster als beroep heeft zou de soap goed doen Harmsen was ook altijd zo tof juist door zijn eenvoud .
Jaaa dat hoop ik ook al wekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa idd, en dan een romance met Jef![]()
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze deze scene niet in haar rol van Charlie deed, maar gewoon als Lieke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Charlie had een hele mooie jurk aanDie eerste
Echt he. Zo'n rendement haalt Warren Buffet niet eens. Die beleggingsverhaallijn is zeer onrealistisch. Beleggen gaat niet van 1 2 3. Tenzij een bedrijf word opgekocht zou het veel kunnen stijgen, en als je dat zou weten heet dat handelen met voorkennis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef Perico het volgende:
En wat kun je nou uit 2000 euro toveren, wat snel zoden aan de dijk zet.. een 1000% rendement binnen 3 weken?
Zo'n scene wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze deze scene niet in haar rol van Charlie deed, maar gewoon als Lieke.
Lekker jurken passen en tutten.
Het kan ook zijn dat het niet aan de verhaallijn ligt en dat Rutger wel weet dat dat zo snel niet kan maar dat hij dat Laura voorhoudt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:33 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Echt he. Zo'n rendement haalt Warren Buffet niet eens. Die beleggingsverhaallijn is zeer onrealistisch. Beleggen gaat niet van 1 2 3. Tenzij een bedrijf word opgekocht zou het veel kunnen stijgen, en als je dat zou weten heet dat handelen met voorkennis.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het niet aan de verhaallijn ligt en dat Rutger wel weet dat dat zo snel niet kan maar dat hij dat Laura voorhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]Ja dus dan hoort dat toch bij de verhaallijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik meen me te herinneren dat ze een beugel had toen ze er net in kwam, of vergis ik me?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Eleentje86 het volgende:
Die Wiet ziet er trouwens wel een stuk beter uit met dat kapsel.Vind der gelijk niet meer zo super irritant nu
Dat bruine met die pony? Ik zag het pas in de jubileumweek omdat ik nooit kijk, maar ik vond het echt vreselijk. Veel te overdreven kapsel voor zo'n meisje. En ze blijft irritant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Eleentje86 het volgende:
Die Wiet ziet er trouwens wel een stuk beter uit met dat kapsel.Vind der gelijk niet meer zo super irritant nu
Wat mij betreft mag Lorena in die rolstoel blijven zitten. Wat een irritant mormel is dat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:14 schreef Wittekonijn het volgende:
De verhaallijn "ik ben zo onzeker met een handicap" met Lorena is ook zo afgezaagd! Hoe vaak hebben we dat nou niet gezien... Over een jaar staat ze op wonderbaarijke wijze weer op... zoals iedereen in Meerdijk met een "blijvende handicap" of "zeer kleine kans op genezing".
Waarom vraagt niemand zich af waarom de dokters in Meerdijk er altijd naast zitten met hun diagnoses? Je gaat je toch afvragen of ze mensen wel correct hebben doodverklaard enzo.
Dat gezeik mag wat mij betreft ophouden. Djeez, ik was al blij dat hij zich normaler was gaan gedragen (Lucas).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week maakt soapkijkend Nederland kennis met Raynor Arkenbout als Edwin, de zoon van Bianca en Anton Bouwhuis. Maar met wie zal hij zijn eerste verhaallijn gaan spelen? De GTSTCourant heeft het antwoord voor u!
Raynor zal zijn eerste verhaallijn namelijk gaan spelen met Ferry Doedens, die sinds juni 2009 in de huid kruipt van de homoseksuele Lucas Sanders. De afgelopen tijd hebben de twee heel wat scènes samen opgenomen. Hiermee zal Ferry na de 'driehoeksverhouding' tussen Lucas, Marco en Noud die afgelopen maart tot een climax kwam, opnieuw te zien zijn in een grootse verhaallijn.
Aankomende maandag zal Raynor - samen met soapbroer Guido Spek (Sjoerd) - voor het eerst te zien zijn in de serie. Hun verschijning maakt meteen indruk op Wiet en Lucas, die na het 'Sil fiasco' toe zijn aan een nieuwe man in hun leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |