abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:51:51 #26
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_87387649
Ik zat vannacht nog een paar fragmentjes terug te kijken over de exit van Martine Hafkamp, en dat begon met de leader van die periode. Wat was dat stukken beter zeg, zowel de leader als de verhaallijnen zelf.

Die moet echt een keer terugkomen. Wát een karakter. O+
pi_87387870
Ik dacht dat ze weer de oude leader hadden, maar nu bedenk ik me dat het een droom moet zijn geweest, want ik heb geen gtst meer gekeken :') :D
know'm sayin?
word? word.
pi_87388874
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN

:')!!!!!!!!!!!!!!!
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:13:53 #29
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87392082
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn :')
:Y |:(
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87392352
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

:Y |:(
moet zeggen dat ik de zangstem ook niet zo mooi vind..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:28:32 #31
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87398154
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef James1988 het volgende:
Ik zat vannacht nog een paar fragmentjes terug te kijken over de exit van Martine Hafkamp, en dat begon met de leader van die periode. Wat was dat stukken beter zeg, zowel de leader als de verhaallijnen zelf.

Die moet echt een keer terugkomen. Wát een karakter. O+
Het zal me niet verbazen als ze terugkwam.
Al zou Nick die wraak komt nemen op Maxime ook niet verkeerd zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:56:46 #32
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_87430707
Nog steeds die 20 jaar promo. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_87431282
Een boete krijgen als een pistool illegaal is gekocht :')

In Nederland is wapenbezit verboden, tenzij voor vergunninghouders en dat is Maxime niet :{w
Een heer met stijl
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:10:28 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87431323
Janine :r
Maxime :r
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:10:37 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87431334
Pfff Janine zet zichzelf voor schut en Maxime stelt zich aan....next...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87431456
Hmm Maxime die eens niet gespeeld doet, maar eens echte emotie laat zien, Marjolein Keuning is geen slecht actrice. Janine heeft nu door wat Maximes zwakke plek is en zal dit gebruiken om Ludo vrij te krijgen voorspel ik, Ludo gaat er niet uit namelijk dus in de bak zal ie wel niet blijven ;)

Zou me niks verbazen als Ludo en Maxime ooit weer door een deur kunnen, als je eens wist wat Ludo en Stefano elkaar allemaal aangedaan hebben uiteindelijk bleken ze een sterke vader-zoon band te hebben (en ja officieel zijn ze dat niet, maar dat komt door nieuwere geflipte schrijvers :{w )
Een heer met stijl
pi_87431785
Charlie gaat weer manisch en irritant worden, jammer het ging een hele tijd vrij aardig :r
Een heer met stijl
pi_87432091
Lekker hoor, eten in elkaars zweetpotengeur :')

Wanneer komt Jack nou eindelijk van zijn "ik-ben-eigenlijk-een-kneus-maar-ik-doe-zo-coooool-mogelijk-om-dit-te-verbergen"-imago af :{
Een heer met stijl
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:48:02 #39
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87433137
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm Maxime die eens niet gespeeld doet, maar eens echte emotie laat zien, Marjolein Keuning is geen slecht actrice. Janine heeft nu door wat Maximes zwakke plek is en zal dit gebruiken om Ludo vrij te krijgen voorspel ik, Ludo gaat er niet uit namelijk dus in de bak zal ie wel niet blijven ;)
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie gaat weer manisch en irritant worden, jammer het ging een hele tijd vrij aardig :r
Je ziet alweer van mijlenver aankomen waar die verhaallijn heen gaat... -O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:49:05 #40
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_87433185
Voor de 2e keer gtst gekeken dit seizoen.
Maar wat een vreselijke aflevering.
' Ach Sjors, dan stop ik toch gewoon een paar maand met werken'
En dan de shortie van morgen. :{w :r
pi_87433470
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..

Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Een heer met stijl
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:59:56 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87433649
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Rot ze dan op ? Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.
Die Maxime heeft altijd van die achterlijke redens voor haar acties eerst tegen Nick omdat hij haar niet moest en nu tegen Ludo omdat hij haar het huis uit gooide. Een Martine Bowien of een Dian die hadden tenminste altijd een goeie reden. Dat maakte die personages in mijn ogen al honderd keer beter dan dat stomme wijf van een Maxime.

Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren -O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:35:56 #43
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87435476
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar zal Ludo daarmee akkoord gaan? Die zal uiteindelijk wel als voorwaarde stellen de voogdij van Amy oid..
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:28:58 #44
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_87438675
Nieuwe GTST pagina bij RTL gemist ziet er mooi uit ^O^
Ik kan de aflevering van vandaag alleen nog niet zien... ;( Weigert te laden

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren -O-
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nu :Y Vandaar de nieuwe Silverlight denk ik.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:31:26 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87438801
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Sk00p het volgende:
Nieuwe GTST pagina bij RTL gemist ziet er mooi uit ^O^
Ik kan de aflevering van vandaag alleen nog niet zien... ;( Weigert te laden
[..]

Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nu :Y Vandaar de nieuwe Silverlight denk ik.
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar niets
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:41:48 #46
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_87439440
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar niets
Met welk programma bekeek je het dan?
Ken alleen Silverlight op deze site..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_87439763
Kan iemand even een link naar de shortie geven?
pi_87445658
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Rot ze dan op ?
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.
quote:
Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.
Die Maxime heeft altijd van die achterlijke redens voor haar acties eerst tegen Nick omdat hij haar niet moest en nu tegen Ludo omdat hij haar het huis uit gooide.
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.

quote:
Een Martine Bowien of een Dian die hadden tenminste altijd een goeie reden. Dat maakte die personages in mijn ogen al honderd keer beter dan dat stomme wijf van een Maxime.
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.

Hetzelfde gold voor Martine, Ludo had haar vrij weinig geflikt, maar zij begon te etteren toen hij het Merenpark-project toegewezen had gekregen. Overigens kon geen van die laffe wijven het in hun eentje, Dian had Bowien en Huib nodig. Martine had Yasmin en Isabella nodig :')
quote:
Een heer met stijl
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:58:01 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87446825
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.
[..]

Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.
[..]

Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.

Hetzelfde gold voor Martine, Ludo had haar vrij weinig geflikt, maar zij begon te etteren toen hij het Merenpark-project toegewezen had gekregen. Overigens kon geen van die laffe wijven het in hun eentje, Dian had Bowien en Huib nodig. Martine had Yasmin en Isabella nodig :')
[..]

Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtst
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87464777
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtst
Och circulerende youtube filmpjes houden je herrineringen vers ;)
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')