vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
vooral dat TAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn
Het zal me niet verbazen als ze terugkwam.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef James1988 het volgende:
Ik zat vannacht nog een paar fragmentjes terug te kijken over de exit van Martine Hafkamp, en dat begon met de leader van die periode. Wat was dat stukken beter zeg, zowel de leader als de verhaallijnen zelf.
Die moet echt een keer terugkomen. Wát een karakter.
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm Maxime die eens niet gespeeld doet, maar eens echte emotie laat zien, Marjolein Keuning is geen slecht actrice. Janine heeft nu door wat Maximes zwakke plek is en zal dit gebruiken om Ludo vrij te krijgen voorspel ik, Ludo gaat er niet uit namelijk dus in de bak zal ie wel niet blijven![]()
Je ziet alweer van mijlenver aankomen waar die verhaallijn heen gaat...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie gaat weer manisch en irritant worden, jammer het ging een hele tijd vrij aardig
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat is de zwakke plek van Maxime? Heb ik ff gemist..
Rot ze dan op ? Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Maar zal Ludo daarmee akkoord gaan? Die zal uiteindelijk wel als voorwaarde stellen de voogdij van Amy oid..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze vocht wel tegen Ludo, maar het draait er gewoon allemaal om dat ze eigenlijk door hem geaccepteerd wil worden. Ze wil hem niet kapot maken of wat dan ook, als ze zich door hem geaccepteerd voelt dan is die hele strijd overbodig voor haar. En daar gaat het volgens mij naar toe..
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Sk00p het volgende:
Nieuwe GTST pagina bij RTL gemist ziet er mooi uit![]()
Ik kan de aflevering van vandaag alleen nog niet zien...Weigert te laden
[..]
Hebben ze geupdate.. Ziet er nogmaals wel gelikt uit nuVandaar de nieuwe Silverlight denk ik.
Met welk programma bekeek je het dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan wordt het geen shorty voor mij verplicht nieuwe programma´s moeten downloaden vind ik maar niets
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.quote:
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.quote:Stefano en Nick wouden ook al altijd alleen maar door Ludo geaccepteerd worden.
Die Maxime heeft altijd van die achterlijke redens voor haar acties eerst tegen Nick omdat hij haar niet moest en nu tegen Ludo omdat hij haar het huis uit gooide.
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.quote:Een Martine Bowien of een Dian die hadden tenminste altijd een goeie reden. Dat maakte die personages in mijn ogen al honderd keer beter dan dat stomme wijf van een Maxime.
quote:Edith : Wat is dit nou voor onzin wil ik een gtst shortie zien moet ik opeens Silver Light gaan installeren![]()
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze rot pas op als de actrice eruit wilt of als de makers willen dat ze opdondert, de verhaallijn zelf heeft hier verder niks mee te maken. Zowel Nick en Stefano donderden niet meteen op na hun 'strijd' met Ludo.
[..]
Stefano wilde dan misschien wel door hem geaccepteerd worden, hij is er nooit de strijd voor Ludo mee aangegaan. Hij ging die strijd aan om Ludo's aandeel in Bowiens dood. Ik vind dat Nick niet eens noemenswaardig de strijd met Ludo is aangegaan, behalve een worsteling op kantoor heeft Ludo er nauwelijks iets van gemerkt, Nick was de enige die er last van had. Maxime betrekt alles en iedereen in haar strijd, dat is dus wel degelijk een verschil.
[..]
Ik vond dus dat Ludo vanaf die Dian-Huib-Bowien periode juist voor het eerst vanuit het niets werd aangevallen. Dian ergerde zich vreselijk aan Daniël en wilde wraak op hem, ze nam ontslag bij Variety en wilde zich toen ook wreken op Suzanne Balk, dit lukte tot Janine Ludo erbij haalde die hen hielp (De Grote Strijd van Frey, Dian had Suzanne de bak in gepest). Hierna moest ie het zelf ontgelden. Ze hadden zelf dus eerst ook lopen kloten en zieken.
Hetzelfde gold voor Martine, Ludo had haar vrij weinig geflikt, maar zij begon te etteren toen hij het Merenpark-project toegewezen had gekregen. Overigens kon geen van die laffe wijven het in hun eentje, Dian had Bowien en Huib nodig. Martine had Yasmin en Isabella nodig![]()
[..]
Och circulerende youtube filmpjes houden je herrineringen versquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet! Ik onthoud echt nooit wat van gtst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |