GTST #299: RIP Antoniequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De acteur heet Raynor, niet het personage
In december heb ik gelezen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoor trouwens nu meer mensen zeggen dat seizzoen 3 van Goede tijden slechte tijden op dvd komt
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:06 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
In december heb ik gelezen..
http://g-t-s-t.hyves.nl/f(...)_3_eindelijk_op_DVD/
Ik deel dezelfde mening. Het is na de release van seizoen 2 al zo vaak beweerd dat ik het nog met een kilo zout neem. Pas als er een persbericht is en het staat op bol.com, dán geloof ik het.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef J_TM het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.
De vraag is op wie Rik straks kwader zal zijn; op Rutger omdat ie de boel heeft belazerd of op Charlie omdat ze hem toch heeft voorgelogen.
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.
Charlie moet weer eens een levensles leren, dat ze niet zo impulsief moet zijn en haar behoeftes moet beteugelen. Ik begin dat gegiechel van haar irritant te vinden soms. Ze begint zich veel te comfortabel te voelen. De zweep moet er overheen. Ze heeft ook teveel praatjes.
Inderdaad. Zou wel leuk zijn als seizoen 3 uitkomt. Het duurt trouwens zo lang. Steeds 2 jaar wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.
Dat stoort me.
Alleen die prachtige flashback week.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:28 schreef Countess het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer. Heb ik er iets aan gemist?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik vind die hele tune van GTST niks, maar daar zal ik wel de enige in zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.
(lijkt wel of ze een spraakgebrek heeft).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
Whahaha, ja, ik wist dat iemand dat geschreven had, wist niet direct meer wie, en ik snapte wat je bedoelde toen ik het hoorde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |