True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bruine met die pony? Ik zag het pas in de jubileumweek omdat ik nooit kijk, maar ik vond het echt vreselijk. Veel te overdreven kapsel voor zo'n meisje. En ze blijft irritant.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zag
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Zo te zien kiezen ze nu zelf de classics. Prima als ze zo doorgaan.
Leuke aflevering, hij stond volgens mij al ergens op youtube (gtstarchief), ik vond dit echte de beste tijd van gtst. Leuke periode ook, Frits volledig in business, de hoogtepunt van de Martine-Helen verhaallijn, de gebroeders Alberts met A&A aan de top. Het begin van de vete tussen Laura en Linda, voor de rest zijlijntjes die niet strontvervelend waren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.
Trend van de laatste jaren, vroeger had je gewoon een Peter, een Suzanne, een Martine, een Frits, een Simon, een Linda, enz. Gewoon doodnormale, standaard alledaagse namen.quote:
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn, maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd,
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:18 schreef Maartel het volgende:
Ze houden wel erg van Pixie Lott bij de redactie![]()
En zei Lorena nou 'ik ben ook niet aardig, dat heb ik vanuit mijn werk'?
Wordt je vals van mensen knippen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.
Haha ik lees dit bericht en hoor op rtl 4. HARIBO blallala sponsorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
Haribo is zeker de nieuwe sponsor?
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Lucas15 het volgende:
Begrijp ik het goed? Komt seizoen 3 in December uit ?
Met een paar stevige pinten op, op een vrijdagmiddag is dat zeker lastig ja, maarja als je dat nooit meemaakt......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn,
Edwin is een in ieder geval weer eens normale naam gelukkigquote:maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteur heet Raynor, niet het personagequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
GTST #299: RIP Antoniequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De acteur heet Raynor, niet het personage
In december heb ik gelezen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:30 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoor trouwens nu meer mensen zeggen dat seizzoen 3 van Goede tijden slechte tijden op dvd komt
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:06 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
In december heb ik gelezen..
http://g-t-s-t.hyves.nl/f(...)_3_eindelijk_op_DVD/
Ik deel dezelfde mening. Het is na de release van seizoen 2 al zo vaak beweerd dat ik het nog met een kilo zout neem. Pas als er een persbericht is en het staat op bol.com, dán geloof ik het.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik moet het nog eerst zien. Ik heb me al iets te vaak blij gemaakt met dit nieuws. Maar als het waar blijkt te zijn zal ik een gat in de lucht springen. Prima cadeau voor de feestdagen! Ik wacht het wederom af....
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, zo een gtst hyves heeft een nieuwswaarde van 0, indien het waar zou zijn zou het ook op die gtst site staan, idd op bol.com en op meedere plekken. Bij seizoen 1 en 2 werd er zelfs aandacht aan besteed bij RTL Boulevard.
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Wat een slechte lijn met die investeringen van Rutger. Zo naïef zijn mensen toch niet?
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef J_TM het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent, hij lijkt Ome Willem wel; had ie Teun, Toon en August moeten flikken.
De vraag is op wie Rik straks kwader zal zijn; op Rutger omdat ie de boel heeft belazerd of op Charlie omdat ze hem toch heeft voorgelogen.
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beiden, mag dat ook. Wat mij betreft in ieder geval.
Charlie moet weer eens een levensles leren, dat ze niet zo impulsief moet zijn en haar behoeftes moet beteugelen. Ik begin dat gegiechel van haar irritant te vinden soms. Ze begint zich veel te comfortabel te voelen. De zweep moet er overheen. Ze heeft ook teveel praatjes.
Inderdaad. Zou wel leuk zijn als seizoen 3 uitkomt. Het duurt trouwens zo lang. Steeds 2 jaar wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We wachten gewoon af: de tijd zal het leren.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik begin haar ook steeds meer als gewoon Lieke te zien. Ik geloof niet dat er heel veel verschil zit.
Dat stoort me.
Alleen die prachtige flashback week.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:28 schreef Countess het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer. Heb ik er iets aan gemist?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik vind die hele tune van GTST niks, maar daar zal ik wel de enige in zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Goede Taiijden,.............blablabla.... ik krijg onderhand moordneigingen.
(lijkt wel of ze een spraakgebrek heeft).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
RGOEDE TAIJDEN SLERGTE TAIJDEEEEN
!!!!!!!!!!!!!!!
Whahaha, ja, ik wist dat iemand dat geschreven had, wist niet direct meer wie, en ik snapte wat je bedoelde toen ik het hoorde.quote:
In der rug geschoten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben me rot aan t piekeren over wat er nou ook weer is gebeurd dat Lorena 'verlamd' is.
Kan iemand me even opheldering geven..
Ja dat kan allemaal in gtstquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef MissJ het volgende:
WTF?
Lorena schopt zo even een bal weg? Hoe kan dat?
Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat die 2 gasten ook daadwerkelijk interesante verhaallijnen krijgen. Net als de rest van het gezin.
Maarja, het zal voorlopig wel bij die saaie liefdeslijntjes blijven.![]()
Het ligt ook helemaal in de lijn der verwachting, dat Lucas en die langharige teckel een romance gaan beleven.
Denk idd dat die kortharige juist homo is.. We zullen het zien. Ik moest wel keihard lachen om die scenequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Lucas juist met die andere die zo stom begon te lachen.
Die langharige ziet er trouwens echt onverzorgd uit bah.
Dat heb ik helemaal niet gezien? Welke aflevering was dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
Charlie had een hele mooie jurk aanDie eerste
Wat had ik aan onze Prinses moeten missen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Prinses Nina heeft gemist?!?
ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook opquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat is Nina mager in dr gezicht! Of lijkt dat nou zo?
Ja ze heeft 3 maanden geen inkomen gehad he, dus geen brood op de plank.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat het is maar ze ziet er anders uit, viel mij ook op
en de rest???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)eizoen-3-op-dvd.html
Seizoen 3 komt echt.![]()
![]()
Ik zag dat die acteur ook alweer 10 jaar geleden is overleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, ik verlang zó naar seizoen 3 op DVD:
Wel leuk: Devlet Pols (die oude dokter) speelde later Oscar Brants Buys, ook al zo'n geniepig personage
Oh, dan ken ik er nog wel een paar:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien mooi om een keer een lijstje te maken met overleden acteurs die in GTST hebben gespeeld.
Eindelijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
![]()
Lijkt me wel dat het klopt, aangezien Bridge Entertainment het zelf bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
Nu maar hopen dat het bericht klopt, toch wel jammer dat er steeds 2 volle jaren tussen zit![]()
Ik hoop het van harte. Wat lijkt me dat een geweldig seizoen om terug te zien! De tijd dat ik als kind de eerste scènes van GTST zag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
![]()
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het jammer dat zoveel mensen posts neerzetten met 'ik ga pas vanaf seizoen 7 kopen' of 'ik kijk wel op Youtube', hoe meer mensen kopen, hoe sneller de DVD-boxen (en de latere seizoenen dus) uitkomen. En dat is toch de bedoeling....
Echt niet. Ik heb het al gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Wat lijkt me dat een geweldig seizoen om terug te zien! De tijd dat ik als kind de eerste scènes van GTST zag.![]()
Bovendien vind ik het jammer dat zoveel mensen posts neerzetten met 'ik ga pas vanaf seizoen 7 kopen' of 'ik kijk wel op Youtube', hoe meer mensen kopen, hoe sneller de DVD-boxen (en de latere seizoenen dus) uitkomen. En dat is toch de bedoeling....
Dus eigenlijk zeg je ook al vind je seizoen 3 niets aan en seizoen 5 en 6 bijvoorbeeld wel dan moet je toch 3 kopen want dan komen 5 en 6 sneller uit. Wat kost die dvd box dan per seizoen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...
Een van de verhaallijnen waar ik erg naar uitkijk.quote:
Meer d'r overdrevenheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat had ik aan onze Prinses moeten missen dan?
Die site zegt dat Bridge Entertainment het bekend heeft gemaakt, het is dus nog steeds via via. Ik hoop uiteraard wel dat het klopt. Maar zodra het op de site van Bridge Entertainment of gtst.nl staat, geloof ik het voor de volle 100%quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het klopt, aangezien Bridge Entertainment het zelf bekend heeft gemaakt.
En schijnen hier ook mensen te zijn die niet begrijpen dat je andere mensen eens in hun waarde moet laten en ze zelf moet laten beslissen wat ze willen kopen en al dan niet wanneer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Maar er schijnen nog steeds mensen te zijn die dat niet begrijpen...
Mooie opsommingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef Hogendoorn het volgende:
Even wat afleveringen en momenten uit het geweldige seizoen 3 van GTST, om iedereen lekker te maken:
De leader:
De eerste aflevering:
2 november 1992 - deel 1:
2 november 1992 - deel 2:
2 november 1992 - deel 3:
18 januari 1993 - deel 1:
18 januari 1993 - deel 2:
18 januari 1993 - deel 3:
19 januari 1993 - deel 1:
19 januari 1993 - deel 2:
19 januari 1993 - deel 3:
20 januari 1993 - deel 1:
20 januari 1993 - deel 2:
20 januari 1993 - deel 3:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 1:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 2:
5 maart 1993 (500ste aflevering) - deel 3:
17 mei 1993 - deel 1:
17 mei 1993 - deel 2:
17 mei 1993 - deel 3:
Huwelijk Robert en Laura:
De moord op Rien Hogendoorn:
Herman Hogendoorn ontvoert Fritsje/Herman-Rien/Jack:
Laura bij de Karma sekte:
Peter gooit een fiets door het raam:
Helen valt flauw:
De Kelder:
Arnie en Roos vs. Peter:
Arnie vs. Peter:
Moord in opdracht - deel 1:
Moord in opdracht - deel 2:
De cliffhanger preview:
De cliffhanger:
DIe site liegt heus niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die site zegt dat Bridge Entertainment het bekend heeft gemaakt, het is dus nog steeds via via. Ik hoop uiteraard wel dat het klopt. Maar zodra het op de site van Bridge Entertainment of gtst.nl staat, geloof ik het voor de volle 100%
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensenquote:
Boeiend. Ik geef je alle recht. Heb niet gezegt dat het niet mag ofzo. Dus twijfel maarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensen
Het is inderdaad je goed recht eraan te twijfelen, maar vergeet niet dat de GTSTCourant één van de betrouwbare web-logs is. Een half jaar geleden nog wisten ze van te voren precies te vertellen wat er een paar maanden later ging gebeuren: het was ook nog allemaal waar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er regelrechte onzin van die site afkomstig is, de laatste tijd valt dit erg mee en ik hoop ook dat het doorgaat uiteraard, maar ik reken me niet rijk voor ik het zeker weet. Jij hebt het recht te geloven dat het 100% waar is wat daar staat, laat mij dan ook het recht hebben eraan te twijfelen. Wederom leven en laten leven mensen
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert. En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verder raad ik je aan je wat minder op de mensen hier te focussen en wat meer op de inhoud, de een wil dit en de ander dat, so what? That's life.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima dat je op anderen reageert maar in reacties als dezequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert. En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.
Verwijt jij iedereen die niet dvd 3 wil kopen. op een nog al uiterst negatieve manier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het boeit je kennelijk wel anders zou je er niet op reagerenquote:
Net als ik nergens heb beweerd dat je dat gezegd zou hebben, ik wil het slechts duidelijk maken.quote:Ik geef je alle recht. Heb niet gezegt dat het niet mag ofzo.
Typerend, dit onvolwassen toontje, gewoon puur uit interesse, ben je ook 15?quote:Dus twijfel maar
Het is de bedoeling dat je inhoudelijk op anderen reageert, d.w.z. 'ah jij vindt A, maar ik vind B en wel hierom'. En niet: 'ik vind A en jij moet ook A vinden en je mag niet B vinden. Is het eerste inhoudelijk, het tweede is persoonlijk (kan ik prima tegen hoor, dus als jullie die kant op willen gaan prima) en redelijk infantielquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dit is een forum, het is juist de bedoeling dat je op een ander reageert.
Dat zie ik ook als inhoudelijk, nogmaals reageren op elkaars mening prima, je eigen mening opdringen daarentegen niet.quote:En de inhoud: ik kijk niet naar het huidge GTST, dus dan ben ik heel snel klaar. Ik reageer op het verleden van de serie, als dat ter sprake komt.
Jij bent een van de beheerders van die site nietwaar? Jullie zijn betrouwbaarder geworden, zeker waar, maar dit is niet altijd het geval geweest. En ik wil het zeker geloven en spring een gat in de lucht als die box uitkomt, maar ik houd er rekening mee in mijn achterhoofd dat we (althans ik) niet te vroeg juichen. Die site is in tegenstelling tot gtst.nl en Bridge Entertainment geen officiële instelling. Het is een fansite, redelijk betrouwbaar de laatste tijd, maar het blijft een fansite.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is inderdaad je goed recht eraan te twijfelen, maar vergeet niet dat de GTSTCourant één van de betrouwbare web-logs is. Een half jaar geleden nog wisten ze van te voren precies te vertellen wat er een paar maanden later ging gebeuren: het was ook nog allemaal waar.
Kijk, als een web-log als GTSTNieuwskrant o.i.d. het zegt, ga ik er wél aan twijfelen. Ik weet niet waarom, maar als de GTSTCourant het meldt, geloof ik het gewoon eerder.
En er komt bij de GTSTCourant, volgens mij vandaag, een EXCLUSIEF interview met Inge Ipenburg.
Nee, ik ben niet de beheerder van de GTSTCourant. Maar als je zeker wil weten of die uitkomt, dan kún je natuurlijk mailen en/of bellen naar Bridge Entertainment.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij bent een van de beheerders van die site nietwaar? Jullie zijn betrouwbaarder geworden, zeker waar, maar dit is niet altijd het geval geweest. En ik wil het zeker geloven en spring een gat in de lucht als die box uitkomt, maar ik houd er rekening mee in mijn achterhoofd dat we (althans ik) niet te vroeg juichen. Die site is in tegenstelling tot gtst.nl en Bridge Entertainment geen officiële instelling. Het is een fansite, redelijk betrouwbaar de laatste tijd, maar het blijft een fansite.
Ik verwijt helemaal niemand iets, ik deel alleen de mening van Hogendoorn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verwijt jij iedereen die niet dvd 3 wil kopen. op een nog al uiterst negatieve manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |