Dat gezeik mag wat mij betreft ophouden. Djeez, ik was al blij dat hij zich normaler was gaan gedragen (Lucas).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week maakt soapkijkend Nederland kennis met Raynor Arkenbout als Edwin, de zoon van Bianca en Anton Bouwhuis. Maar met wie zal hij zijn eerste verhaallijn gaan spelen? De GTSTCourant heeft het antwoord voor u!
Raynor zal zijn eerste verhaallijn namelijk gaan spelen met Ferry Doedens, die sinds juni 2009 in de huid kruipt van de homoseksuele Lucas Sanders. De afgelopen tijd hebben de twee heel wat scènes samen opgenomen. Hiermee zal Ferry na de 'driehoeksverhouding' tussen Lucas, Marco en Noud die afgelopen maart tot een climax kwam, opnieuw te zien zijn in een grootse verhaallijn.
Aankomende maandag zal Raynor - samen met soapbroer Guido Spek (Sjoerd) - voor het eerst te zien zijn in de serie. Hun verschijning maakt meteen indruk op Wiet en Lucas, die na het 'Sil fiasco' toe zijn aan een nieuwe man in hun leven...
True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bruine met die pony? Ik zag het pas in de jubileumweek omdat ik nooit kijk, maar ik vond het echt vreselijk. Veel te overdreven kapsel voor zo'n meisje. En ze blijft irritant.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True, ik dacht dat ze eerst een pruik op had toen ik haar met dat kapsel zag
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:18 schreef Frey het volgende:
Zo te zien kiezen ze nu zelf de classics. Prima als ze zo doorgaan.
Leuke aflevering, hij stond volgens mij al ergens op youtube (gtstarchief), ik vond dit echte de beste tijd van gtst. Leuke periode ook, Frits volledig in business, de hoogtepunt van de Martine-Helen verhaallijn, de gebroeders Alberts met A&A aan de top. Het begin van de vete tussen Laura en Linda, voor de rest zijlijntjes die niet strontvervelend waren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat een bazen aflevering en zowaar echte volwassen in gtst met een baan en een inkomen inplaats van plastic poppen die nooit aan het werk zijn.
Trend van de laatste jaren, vroeger had je gewoon een Peter, een Suzanne, een Martine, een Frits, een Simon, een Linda, enz. Gewoon doodnormale, standaard alledaagse namen.quote:
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn, maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd,
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:18 schreef Maartel het volgende:
Ze houden wel erg van Pixie Lott bij de redactie![]()
En zei Lorena nou 'ik ben ook niet aardig, dat heb ik vanuit mijn werk'?
Wordt je vals van mensen knippen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze zei: ik ben ook niet aardig, dat heb ik ook nooit beweerd.
Haha ik lees dit bericht en hoor op rtl 4. HARIBO blallala sponsorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
Haribo is zeker de nieuwe sponsor?
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Lucas15 het volgende:
Begrijp ik het goed? Komt seizoen 3 in December uit ?
Met een paar stevige pinten op, op een vrijdagmiddag is dat zeker lastig ja, maarja als je dat nooit meemaakt......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet dat vluchtig lezen voor sommige mensen lastig kan zijn,
Edwin is een in ieder geval weer eens normale naam gelukkigquote:maar Raynor is de naam van de acteur, de naam van het personage is Edwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteur heet Raynor, niet het personagequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom nou nooit eens normale namen, nu weer een Raynor, zijn broer heet dan wel weer Sjoerd, maar kom op zeg. Na Fay, Fos, Sjors en Charlie (normale namen voor mannen, uitzonderlijk voor vrouwen), Wiet, Noud en Dex hebben we de experimentele namenfase wel weer gehad wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |