Nee, ik ben niet de beheerder van de GTSTCourant. Maar als je zeker wil weten of die uitkomt, dan kún je natuurlijk mailen en/of bellen naar Bridge Entertainment.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij bent een van de beheerders van die site nietwaar? Jullie zijn betrouwbaarder geworden, zeker waar, maar dit is niet altijd het geval geweest. En ik wil het zeker geloven en spring een gat in de lucht als die box uitkomt, maar ik houd er rekening mee in mijn achterhoofd dat we (althans ik) niet te vroeg juichen. Die site is in tegenstelling tot gtst.nl en Bridge Entertainment geen officiële instelling. Het is een fansite, redelijk betrouwbaar de laatste tijd, maar het blijft een fansite.
Ik verwijt helemaal niemand iets, ik deel alleen de mening van Hogendoorn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verwijt jij iedereen die niet dvd 3 wil kopen. op een nog al uiterst negatieve manier.
Heb je soms geprobeerd Bridge te bellen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm die zijn momenteel niet bereikbaar, ik probeer het wel na mijn werk
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och heden is PeterKelder onze vriend Original ?
Ja, ik ben 15. Laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het boeit je kennelijk wel anders zou je er niet op reageren
[..]
Net als ik nergens heb beweerd dat je dat gezegd zou hebben, ik wil het slechts duidelijk maken.
[..]
Typerend, dit onvolwassen toontje, gewoon puur uit interesse, ben je ook 15?
quote:Mijn idee, maar als je jezelf op een bepaalde manier opstelt dan kun je er de donder op zeggen dat er een reactie op komt natuurlijk, zeker in mijn geval.Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15. Laten we het gezellig houden.
quote:Geniaal, bedankt voor de moeite.Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Lucas15 het volgende:
Heer van Bartolhoven@ Seizoen 3 komt op DVD. Er is gebeld naar Bridge en er komt idd een release van Seizoen 3.
quote:Mijn reactie "Boeiend" sloeg nergens op. Dat was me wel duidelijk. Beetje flauw als ik het zou veranderen terwijl je dat al hebt gelezen niet?Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn idee, maar als je jezelf op een bepaalde manier opstelt dan kun je er de donder op zeggen dat er een reactie op komt natuurlijk, zeker in mijn geval.
En over 'lief doen' gesproken, soms kan het goed zijn om het er gewoon even uit te gooien en het tijdelijk (3 posts ofzo) ongezellig te laten zijn opdat je weer met een schone lei verder kunt ipv alles op te kroppen en gezellig en vrolijk te doen terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
[..]
Geniaal, bedankt voor de moeite.
quote:Wie hebben ze er behalve de Huijgens uitgehaald?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Berend. het volgende:
De vier nieuwe mensen zitten al in de leader. Wel heel erg onopvallend
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk man, een klant die zich met je privéleven gaat bemoeien.
quote:Slaat idd nergens op, maar 't is zeker zo achterlijk dat Charley haar privéleven op de werkvloer brengt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk man, een klant die zich met je privéleven gaat bemoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik verwijt helemaal niemand iets, ik deel alleen de mening van Hogendoorn.
quote:Kijk, dat is dus dezelfde visie als ik heb. Hoe meer boxen er worden verkocht, hoe meer winst Bridge/Endemol/Grundy hebben, en hoe sneller hun door hebben dat er gewacht wordt op een vervolg.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.
quote:Ik ken jou inderdaad langer dan vandaag en ik heb ook nooit gedacht dat jij het zo bedoeldeOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking was ook niet met de intentie wie dan ook iets op te leggen, jullie kennen mij beter dan dat. Alleen geef ik aan dat hoe meer mensen de DVD-boxen kopen, hoe eerder er andere releases zullen plaatsvinden en dus de seizoenen waar (nog) meer mensen blijkbaar erg naar verlangen. Dit is slechts een visie, die iedereen met mij oneens mag zijn en zeker geen verwijt richting de mensen die lak hebben aan die visie.
quote:Wat mij betreft ook. Bright Vision Entertainment doet het met concurrent Goudkust goed, mijn inziens: eind oktober het 3e seizoen en eind november seizoen 4. Zou bij GTST ook veel sneller kunnen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En wat mij betreft duurt het niet tot 2012 voor seizoen 4 uitkomt.
quote:Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken jou inderdaad langer dan vandaag en ik heb ook nooit gedacht dat jij het zo bedoelde![]()
En wat mij betreft duurt het niet tot 2012 voor seizoen 4 uitkomt.
quote:Ik wil ook zo graag seizoen 4 zien. Ik heb daar nog wel wat afleveringen van maar niet een heel seizoen helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers van 25 oktober tot 5 november:Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
know'm sayin?
word? word.
quote:Echt he die spoilers gaan alleen maar over wie gaat er met wieOp donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danNou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Frey het volgende:
René van Asten alias Jacob de Graaf morgen als rechter.
quote:Van Max naar Anton.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Daan Schuurmans speelde AntonOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daan Schuurmans speelde Anton
Geweldig serie en rol was dat
quote:Oohja je hebt gelijk vier namen tegelijk is ook niet makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.
quote:Ahja, ik vroeg me al af waar ik haar van kende.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef Frey het volgende:
Die Bianca ken ik nog van de serie "De Erfenis".
quote:Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Maartel het volgende:
Ik ken haar de laatste jaren vooral als érg slechte presentatrice, dus ik hoop dat ze dit wat leuker doet.
quote:Uhm.. Iig iets van Vrienden Houden Huis?Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat presenteert ze want dat hoofd komt wel bekend voor.
quote:Deed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Die nieuwe vrouw doet toch ook de reclame van Essent ofzo?
quote:Echt he?
quote:Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Joep Sertons en Synthia Abma geven me wel gelijk een beetje hoop voor GTST.
Hoop op intelligentere verhaallijnen bedoel ik!
quote:Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Sebastiaan Labrie , Peter Post, Die man die Floris speelde
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Sylvia's Floris?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:De vriend van Barbara en Janine Floris.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Sylvia's Floris?
Is die ooit nog als man teruggekomen dan?
quote:Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehoudenOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Wat moet ik met dat poephoofd.Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Niks hoop ik, de makers daarentegen denken dat de gemiddelde vrouwelijke kijker om hem blijft kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat poephoofd.
quote:Ik vind het anders een stel boerenkinkels, allebei.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
Die nieuwe knul is de enige aantrekkelijke jongen die ik in de afgelopen jaren in GTST heb zien verschijnen.
quote:en Skip *fapfapfap*Op vrijdag 22 oktober 2010 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Op Emiel Sandtke na dan toch zeker!!!
quote:Ik hoop dat t wel wat wordt.. Ff afwachten dus..Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen de beste acteurs van de afgelopen jaren kregen de minst interessante rollen
Stuk voor stuk klasse acteurs die allemaal flut lijntjes kregen.
Sebastiaan die als Ray ging vechten om de koning.
Peter die als Martijn koffie mocht inzetten en zich als een watje door iedereen aan de kant liet zetten.
En die Floris heeft ook nooit wat boeiends meegemaakt.
Joep is een geweldig acteur maar goeie acteurs krijgen in gtst meestal de kut verhaallijnen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sebastiaan was ook gewoon lekker om naar te kijken.
quote:Bing.... en Danny...Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat weten de makers ook, daarom worden Bing en dergelijke er overigens ook ingehouden
quote:Uhh, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef Maartel het volgende:
quote:Ik kan niet wachten. Ik was destijds niet eens geboren! Het is voor mij een grote verrassingOp vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Het lijkt me nu wel bevestigd: http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Super! Ik vraag me af wat ik allemaal nog weet van dit seizoen. Zoals al eerder gezegd kan ik mij nog een scène herinneren waar Linda in het kantoor van Frits binnenkomt en de bureaustoel van Frits zich omdraait en dan blijkt het Herman Hogendoorn te zijn. Ik weet niet of dit nu echt gebeurd is of niet en of dit in seizoen 3 was of later in 4,5 of 6. In ieder geval was het wel zo dat Herman in de leader zat van seizoen 3. Dat meende ik en dat blijkt ook te kloppen. Ik heb er zin in!
quote:hoe vaak zijn ze ongesteld in gtst? of hoe vaak zie je scenes op het toilet?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
De personages die verlamd raken in GTST zijn altijd een soort van Luxe-verlamd. Een weekje of twee/drie, en dan kunnen ze weer lopenToch wel heel leuk voor de mensen die dezelfde diagnose krijgen, en daarna ook geen stap meer verzetten..
Wat trouwens ook niet lekker is uitgewerkt, is hoe Lorena nu haar behoeftes doet. Als je verlamd bent, ben je down under namelijk ook je gevoel kwijt. Heeft ze nu een stoma? Of draagt ze luiers, en wie verschoont die dan?
quote:Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Laat ik eerst zeggen dat ik me toch wel vereerd voel dat je me in het rijtje plaatst. Dat geeft een soort erkenning, ook omdat ik hier nog net een jaar 'ben'.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!
quote:ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef Maartel het volgende:
Oh, en hoe jong moeten die twee nieuwe voorstellen dat ze nog 'naar school' gaan?
quote:Tja, waarschijnlijk omdat die zoons wel flink jonger voorstellen (maar ondertussen oud genoeg zijn om over een jaar te trouwen en kinderen te krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.
het enige dat mij opvalt is dat 'pa' en 'ma' BNners zijn.
quote:Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...
quote:Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
quote:In seizoen 2 was er aan schurken, psychopaten etc. al geen gebrek, maar dat wordt in seizoen 3 inderdaad voortgezet. Steef van Woerkom, Paula/Colette Maas, Rebecca Duvalier, Paul Luneman, Maarten Verkerke.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.
Martine wordt een vast personage en krijgt dat geweldige louche kantoor en Herman Hogendoorn wordt de eerste maanden erg actief in de serie, met alle gevolgen van dien. Aan schurken geen gebrek dit seizoen! Los van Frits, Herman en Martine maken ook veel andere slechteriken hun opwachting; zoals Kees Moree, de louche Russen en Fransen, giffirma Celu, Alice de Boer, de doorgedraaide circusdirecteur, Van Kooten (handlanger van Frits), Eddy (handlanger van Martine) en nog veel meer. Puur genieten voor de klassieke fans van de serie!
Ik heb er echt zin in!
quote:Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:En het begin van het geweldige A&A zo te zien, ook een prachtig decor.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:gewoon op zijn twitterOp zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
(ik zie nu dat ik door de TT in het verkeerde topic post, ik zie gtst als tijdverspilling)
quote:Oh ik kan niet wachten!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |