abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:42:38 #1
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_87238390

2012 gaat dan toch eindelijk een nieuwe Superman reboot / sequel / whatever brengen onder de (voorlopige) naam van Superman: Man of Steel en inmiddels zijn wat belangrijke namen bekend.

De boel wordt op poten gezet onder de alsmaar groeiende paraplu van Christopher Nolan, o.a. bekend van Batman Begins, The Dark Knight en natuurlijk Inception. Nolan is op dit moment natuurlijk de heetste go-to-guy in Hollywood als het gaat om gritty reboots en nadenkerige films en hij zal, ondanks dat ie niet regisseerd (daarover zo meer), zeker zijn handtekening op dit project achterlaten.

Het script komt vooralsnog van David Goyer die ook het schrijfwerk voor rekening nam van de Blade serie en de nieuwe Batman films onder Nolan. Helaas schreef hij ook Jumper en regisseerde hij Blade 3. Maar zolang iemand een oogje in het zeil houdt en hem bij de camera's weg houdt is Goyer als schrijver zeker een goeie keuze. Hij heeft met The Dark Knight iig zeker bewezen dat hij goed om kan gaan met Superhelden.

En dan is het onlangs bekend geworden dat Superman: Man of Steel geregisseerd gaat worden door niemand minder dan Zack Snyder! Na de ondergewaardeerde Dawn of the Dead remake en nadat hij onze retina's eraf brandde met het visuele geweld van 300 kwam hij met het helaas te lauw ontvangen Watchmen epos, maar de kwaliteiten (in elk geval visueel) zijn niet te ontkennen. Volgend jaar komt hij met zijn eerste originele werk genaamd Suckerpunch en de trailer liegt er in ieder geval niet om. Ik denk dat hij een hele interessante keuze is om Superman aan te pakken. Het zal mij zeker benieuwen wat een samenwerking tussen Nolan en Snyder op zal leveren. Één ding is zeker: het zal wel mooi plaatjes opleveren.

Eerder stonden op het verlanglijstje van regisseurs namen als Darren Aronofsky, Tony Scott en, mijn favoriet, Ben Affleck.

En ik vond het persoonlijk wel jammer dat ze het zo vroeg verklapt hebben, maar de slechterik die de nieuwe superman het ontzettend lastig moet gaan maken is, jawel, General Zod!! In 1980 voortreffelijk vertolkt door de altijd fantastische Terence Stamp in Superman 2. Laten we hopen op net zo'n iconische vertolking voor de nieuwe versie.

KNEEL BEFORE ZOD!!

[ Bericht 1% gewijzigd door japzooi op 06-10-2010 11:44:39 ]
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:47:04 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87238531
De titel Man of Steel doet vermoeden dat het om de origin-story van John Byrne zou gaan, wat ik persoonlijk veruit de allerbeste Superman origin vind ooit.,..
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:46:56 #3
122987 japzooi
pi_87522315
General Zod komt wellicht toch niet opdagen in de nieuwe Superman film. Volgens regisseur zack Snyder:

quote:
"For now it's just a rumour."
De rest lees je HIER.

-O-
pi_92109184
tHENRY CAVILL TO PLAY SUPERMAN!!
Warner Bros. Pictures has announced that Henry Cavill will play Clark Kent/Superman in the Zack Snyder-directed Superman movie:

Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures announced today that Henry Cavill has won the coveted role of Superman, the iconic superhero.

The film will be directed by Zack Snyder, who stated, “In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time, and I am honored to be a part of his return to the big screen. I also join Warner Bros., Legendary and the producers in saying how excited we are about the casting of Henry. He is the perfect choice to don the cape and S shield.”

Charles Roven, Emma Thomas, Christopher Nolan and Deborah Snyder are the producers of the film. The screenplay is being written by David S. Goyer based on a story by Goyer and Nolan. Thomas Tull and Lloyd Phillips are serving as executive producers.

Cavill recently wrapped production on “The Cold Light of Day” and stars in the upcoming “Immortals,” opening this fall.

Targeted for release in December 2012, the new Superman movie will be distributed worldwide by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company.

http://www.superherohype.(...)ill-to-play-superman
pi_92109783
Er zijn zeker nog wel goede Superman verhalen te vertellen, maar een van de grootste problemen met general Zod heb ik toch wel met zijn naam. Zod, zo'n echte jaren 80 pulpnaam. De naam klinkt op zichzelf al als een parodie.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:00:27 #6
122987 japzooi
pi_92171135
Cavill als supes: goeie keuze IMHO. Ik vond hem erg sterk in The Tudors. En hij heeft in elk geval de goeie kin.
pi_92172853
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:50 schreef DragonFodder het volgende:
Er zijn zeker nog wel goede Superman verhalen te vertellen, maar een van de grootste problemen met general Zod heb ik toch wel met zijn naam. Zod, zo'n echte jaren 80 pulpnaam. De naam klinkt op zichzelf al als een parodie.
Het was een Belg. Generaal Zot. ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:32:13 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92184564
Kristen Bell, Kristen Stewart, Dianna Agron, Jessica Biel, Rachel McAdams, Mary Elizabeth Winstead en Malin Akerman zijn de kanshebsters om Lois Lane te spelen.

Doe mij dan maar McAdams of Winstead, zeker geen Biel of Stewart.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:33:55 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92187763
Allemaal nogal jong en te cute. Ik ben het met je eens dat Winstead uit dat rijtje waarschijnlijk de beste keuze zou zijn, maar eerlijk gezegd ben ik geen van die meisjes echt onder de indruk om een volwassen verstandige vrouw te spelen.

Op de cover van Libelle 2 stond trouwens een model die perfect zou zijn, qua uiterlijk en uitstraling. Geen idee hoe ze heet en kon het ook nergens vinden. Helaas.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:06:46 #10
67640 SaintOfKillers
pi_92343550
Nu komt men weer aanzetten met Alice Eve, Diane Kruger en Rosamund Pike op een shortlist als love interest, waarvan nu weer wordt beweerd dat het niet Lois Lane zou zijn.

Men zou nu voor dit lijstje gaan omdat men geen bekende actrice wil die bekender is dan Cavill. Het is me niet duidelijk op welke manier Kruger minder bekend is dan Dianna Agron, maar dit geheel terzijde.

Trouwens benieuwd of Snyder zich ook in deze film nog maar eens zal laten gaan op vlak van slow motion actiescenes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_92347116
pff je kan echt merken dat men daar in Hollywood van ellende maar remakes blijft maken terwijl er zoveel meer keuzes zijn. :Y
Op een bepaalt moment zijn dingen wel uitgewerkt ja.. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92358789
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

Men zou nu voor dit lijstje gaan omdat men geen bekende actrice wil die bekender is dan Cavill. Het is me niet duidelijk op welke manier Kruger minder bekend is dan Dianna Agron, maar dit geheel terzijde.
Dianna Agron speelt in Glee, wat momenteel in de US gigantisch hot is.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 13:10:47 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92366915
Glee inderdaad, en een rol als cheerleader in Heroes, dus bij de comicfans kan ze ook al wel bekend zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:51:43 #14
67640 SaintOfKillers
pi_92370702
Ik weet wie Agron is, maar Kruger is veel bekender, dus ik vind dat een vreemd argument.
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 14:55:41 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92370841
Da's ook maar relatief; ik moest 'r opzoeken op IMDb en zie maar twee titels waarin ik haar heb gezien, waaronder 1 tv-aflevering.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:51:13 #16
67640 SaintOfKillers
pi_92386920
En nu is 't weer het volgende:

quote:
1: Lois Lane WILL be in the film.
2: The character these lovely actresses have come out for is none other than a Kryptonian villainess who is going by the name of URSA.
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 22:13:28 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92388195
Als Ursa erin zit, is de kans op Zod ook groot. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92597667
quote:
Zack Snyder over Superman

Geplaatst door Arman op 10-02-2011 15:49 - Bron: Firstshowing

Met de casting van Henry Cavill als Superman en de onderhandelingen over een vrouwelijke hoofdrol in volle gang, is de productie van de nieuwe Superman film van Zack Snyder al begonnen. De opnames van de film beginnen pas over een paar maanden, maar de regisseur weet al goed wat hij met de film wil.

My feeling about Superman is that I've been a fan of the character for a long time. But the question for me was always, 'What can you do with Superman in a modern world?' And I think the amazing thing that Chris and David have created, that I'm working on now, and the reason why I was like, 'Yeah, I’ll do that,' was that they found that in him. They found the why in him. That's the exciting part for me.

Chris en David zijn respectievelijk Christopher Nolan en David S. Goyer, die verantwoordelijk waren voor de verhaallijn van de film. Toen Zack Snyder werd gevraagd in hoeverre deze Superman zou verschillen van eerdere films, wilde hij daar eerst niet over uitweiden, maar zei hij daar later toch dit over: But I can say I think Superman needs to be physical. Wat dit precies betekent, zal nog wel even onduidelijk blijven, maar het speculeren is inmiddels wel begonnen.

© FilmTotaal 2011 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht
Superman in de moderne wereld, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Trendy outfit, Blackberry en GPS-Systeem :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 18:17:10 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92598049
Niet anders dan in de comics, denk ik. Die spelen ook in het heden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92598956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Breuls het volgende:
Niet anders dan in de comics, denk ik. Die spelen ook in het heden. :)
Tja, de comics lees ik niet en heb ik nooit gelezen.

Zolang Snyder het verleden maar niet gaat herschrijven vind ik het best, bij Smallville stoorde ik me daar nogal aan.
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:03:44 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92600290
Snyder schrijft niks. Hij regisseert een script dat-ie aangeleverd krijgt. Het verhaal is van Goyer en Nolan. Maar het verhaal zoals weergegeven hoeft niet overeen te komen met 'de comics' als geheel, want ook in die comics wijzigt de werkelijkheid regelmatig.

De wijzigingen in Smalville zijn te verklaren doordat de serie niet over Superman, maar over Clark, pre-Superman gaat maar de makers wel graag DC-personages langs willen laten komen. En dus ziet hun universum er heel anders uit. Die situatie geldt niet voor deze film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601003
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Breuls het volgende:
Snyder schrijft niks. Hij regisseert een script dat-ie aangeleverd krijgt. Het verhaal is van Goyer en Nolan. Maar het verhaal zoals weergegeven hoeft niet overeen te komen met 'de comics' als geheel, want ook in die comics wijzigt de werkelijkheid regelmatig.

De wijzigingen in Smalville zijn te verklaren doordat de serie niet over Superman, maar over Clark, pre-Superman gaat maar de makers wel graag DC-personages langs willen laten komen. En dus ziet hun universum er heel anders uit. Die situatie geldt niet voor deze film. :)
Och ja, Goyer en Nolan dan.

Bij Smallville vond ik het feit dat Clark en Lex elkaar al kennen best leuk, maar de volgorde klopt volgens mij van geen kant. Geeft niets, zeker niet omdat het, naar wat jij zegt, los staat van het Superman-universum, maar ik heb er niets mee.

Superman Returns vond ikzelf een leuke film, misschien wat langdradig en vaak een-op-een met Superman The Movie, maar wel vermakelijk. Tis jammer dat Brandon Routh niet in Man Of Steel terugkeert. Al lijkt Henry Cavill best wel op Supes.
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:16:59 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92601048
Ik vond Routh overkomen als een jongetje in een Superman-pak, dus ik vind het niet zo erg dat-ie niet terugkeert. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601576
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Breuls het volgende:
Ik vond Routh overkomen als een jongetje in een Superman-pak, dus ik vind het niet zo erg dat-ie niet terugkeert. :)
Misschien was-ie wel een beetje jong destijds, maar nu is-ie alweer 5 of 6 jaar ouder. En in sommige shots leek hij bedriegelijk veel op Chris Reeve.

Ikzelf vond Kate Bosworth als Lois echt totaal niets. Volstrekt ongeloofwaardig als we ervan moeten uitgaan dat er tussen Superman II en Returns 5 jaar zit. Of ze moet intussen al aan de botox zijn gegaan :P
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:27:32 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92601654
Ja, Bosworth was ik ook niet echt kapot van. Lois moet iets minder suf zijn, gewoon iemand die Superman in dialoog uit kan dagen, zegmaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Breuls het volgende:
Ja, Bosworth was ik ook niet echt kapot van. Lois moet iets minder suf zijn, gewoon iemand die Superman in dialoog uit kan dagen, zegmaar. :)
Idd. Dat zoontje van haar was ook zo voorspelbaar, als die niet van Supes was geweest...

Kevin Spacey als Lex Luthor was opzich wel goed, maar was niet zo geestig als Gene Hackman (die in mijn ogen nog best als Lex had kunnen doorgaan)
pi_99781277
Verstandig: de releasedatum is een jaar opgeschoven.
Gelukkig maar. Volgend jaar is het al druk genoeg met superhelden rond de zomertijd: Batman, Spider-Man en The Avengers.

Edit: o ja, dat is waar, hij stond voor december 2012 gepland. Ach, 6 maanden maakt niet veel uit.

http://www.empireonline.com/news/feed.asp?NID=31541

[ Bericht 10% gewijzigd door Toad op 22-07-2011 02:46:03 ]
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 09:17:47 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99784577
Ja, een half jaar dus: Man of Steel half jaar vertraagd
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_99784654
Lijkt me niets. Superman is gewoon te jaren '30. Dat pakje kan echt niet meer maar hoe is dat te restylen? Als je dat doet, is het geen superman-pak meer.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 09:45:18 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99785112
In de comics vindt in september een restyle plaats. In de serie Action Comics heeft hij nog geen echte outfit, omdat daar een nieuw verhaal van zijn origin wordt verteld:

Wat hij daar draagt is een spijkerbroek en een t-shirt, met een klein capeje.

In de titels Justice League en Superman heeft-ie wel zijn outfit, en die is ietsje anders dan hoe het er de afgelopen 73 jaar uitzag:

Het is ook geen spandex meer, maar 'Kryptonian Battle Armor'. Op zich zou het niet gek zijn als de filmmakers bij het ontwerpen van zijn outfit wat cues uit de actuele comics nemen. Immers; als de film uitkomt is de redesign in de comics al bijna twee jaar actief.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_99786768
Nu ja het zal mij benieuwen. Ik vond de laatste film echt flut, vooral dankzij een dramatische Lex Luthor. Allemaal veels te kinderachtig en cartoonesk nog. Maar dat is ook het geval bij bv Daredevil en de Spiderman-films, ook dramatisch slecht, niet te geloven.

Eigenlijk vind ik alleen de Batman en X-men films geslaagd.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99788746
Ik vraag me toch sterk af of Man of Steel mij gaat bevallen. Ik hou er niet echt van als ze het verhaal weer opnieuw gaan vertellen, daar bestaat de eerste film al voor :) En ik hoop ook niet dat het zo The Dark Night-stijltje gaat worden. Gewoon, Superman zoals hij moet zijn.
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 12:09:53 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99789286
Het wordt een origin-verhaal, want het is een reboot. Dit is de eerste film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100313908
quote:
Laurence Fishburne in Man of Steel

Laurence Fishburne (The Matrix-trilogie) heeft getekend voor de rol van Perry White in Man of Steel, de aankomende Superman reboot onder regie van Zack Snyder. De acteur sluit zich aan bij o.a. Russell Crowe, Kevin Costner, Diane Lane, Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Antje Traue en Harry Lennix.

Perry White is in het Superman-universum de hoofdredacteur van de krant The Daily Planet in de stad Metropolis. Daarmee is hij de baas van o.a. Clark Kent, Lois Lane en Jimmy Olsen. Bekend is zijn catchphrase "Great Caesars ghost!". De rol van Perry White werd op het witte doek eerder vertolkt door o.a. Jackie Cooper (Superman, 1978) en Frank Langella (Superman Returns, 2006).

De bioscooprelease van Man of Steel staat gepland voor de zomer van 2013.

Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D Of willen ze van Perry White een zonnebank-verslaafd persoon gaan maken :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:55:52 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_100314370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D Of willen ze van Perry White een zonnebank-verslaafd persoon gaan maken :P
Mjah, wat betreft Perry White is zijn huidskleur totaal niet van belang wat betreft zijn personage/karakter/rol in de film, dus het boeit ook niet of hij door een neger of een blanke wordt gespeeld.
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 15:54:14 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100316727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D
Want? Ik denk dat Fishburne een prima Perry White kan neerzetten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100317901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

Want? Ik denk dat Fishburne een prima Perry White kan neerzetten.
Daar gaat het me niet om, want dat geloof ik ook wel. Het gaat mij er om dat Perry White opeens een Afro-Amerikaans iemand wordt. Alles leuk en wel, maar dit is echt een miskleun uit de Nolan/Snyder-hoek, althans, dat vindt ik.

En dit staat écht volledig los van de acteerprestaties van Laurence Fishburne :)
pi_100318072
Kom op, hij heet Perry WHITE, dat kan echt niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 17:00:12 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100319075
White is geen cruciaal personage; ik zie niet waarom 't geen zwarte acteur kan zijn die hem speelt. Net als dat Amy Adams in principe niet perse haar haar zwart zou hoeven verven (hoewel dat toch mooier zou zijn omdat 't beter bij Lois Lane past). Uiteindelijk gaat het om de persoon.

Kijk, als Superman ineens door Will Smith wordt gespeeld is er iets mis: Supes is te iconisch. Maar White; ach, boeie. :)

Overigens: Eerste foto van Henry Cavill als Superman
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100320925
110804_725_manofsteelsupermanbig.jpg

Dus dit is het Superman-pak? En waar is de krul op het voorhoofd van Kal-El?

Daarnaast ziet die S er wel heel erg nep uit imo :D Enige pluspunt is dat deze groter is dan op het Returns-pak, maar daar blijft het dan ook wel bij.
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 18:17:52 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100321441
Die krul zit hier:

Het lijkt erop dat het is zoals bij Lois & Clark: Clarks haar is losser, Supermans haar minder los.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100348777
Ik las op de site van filmcentrum.nl de volgende reactie op de eerste foto van Cavill als Supes:

quote:
Waarom willen ze met Superman ook zo nodig de donkere kant op? De reden dat Richard Donner's Superman zo'n 'icoon' is, is omdat de film een 'comic-book-achtige luchtigheid' heeft, én omdat Christopher Reeve (God hebbe zijn ziel) Kal-El/Clark Kent zo goed wist neer te zetten.
Het feit dat Batman op dezelfde manier begonnen is en nu als 'Dark Knight' opnieuw succesvol is, wil nog niet zeggen dat het Superman-concept kans heeft dit succes te evenaren, laat staan overtreffen.
Want, eerlijk is eerlijk, als je zou zeggen dat die Superman-foto uit een Batman-film van Nolan zou komen zou je het zo geloven. En ik vraag me toch werkelijk af of het gaat werken.

Daarnaast vind ik het toch jammer dat Singer nooit de kans heeft gekregen van Warner Bros. om een episch vervolg op Returns te maken. Returns bracht wereldwijd $400 miljoen (!!!) op, terwijl die hoge piefen van WB toch op minstens $500 miljoen hadden gerekend ( :{ ). En ja, de film viel misschien tegen door de erg lange speelduur en de weinige actie, maar Singer gaf destijds zelf aan dat Returns de opbouw was naar een spektakelvervolg. Eeuwig zonde dat zijn visie op The Man of Steel nooit verder is gekomen dan wat hersenspinsels.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:32:45 #43
67640 SaintOfKillers
pi_100349427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las op de site van filmcentrum.nl de volgende reactie op de eerste foto van Cavill als Supes:

[..]

Want, eerlijk is eerlijk, als je zou zeggen dat die Superman-foto uit een Batman-film van Nolan zou komen zou je het zo geloven. En ik vraag me toch werkelijk af of het gaat werken.
Een figuur als Superman vind ik uberhaupt niet passen in de Batman-wereld van Nolan (waarin mensen met echte superkrachten ook niet echt lijken te bestaan). Een grauw-realistische aanpak voor een onrealistische figuur als Superman lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk.
pi_100349947
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Een figuur als Superman vind ik uberhaupt niet passen in de Batman-wereld van Nolan (waarin mensen met echte superkrachten ook niet echt lijken te bestaan). Een grauw-realistische aanpak voor een onrealistische figuur als Superman lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk.
Dat dus. Superman is gewoon een alien die op een mens lijkt, hij heeft geen wraakgevoelens e.d. die Batman wél heeft: daarom werkt de sfeer van TDK zo goed bij Batman. Bij Superman zou dat nooit gaan werken, óók niet met de aanpak van Nolan en Snyder.
pi_100949568
En nu is ook (een deel van) het plot van Man of Steel bekend:

quote:
Plot van Superman: Man of Steel deels onthuld

Geplaatst door Bram op 19-08-2011 08:50 - Bron: Superman Homepage

De website Superman Homepage heeft via een openbare casting call voor figuranten in Vancouver een eerste officiële plotomschrijving van Superman: Man of Steel weten te achterhalen. Heel schokkend is het niet, maar duidelijk is dat de film redelijk terug gaat naar de beginfase van Supermans komst naar onze aarde.

"In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time. Clark Kent/Kal-El (Cavill) is a young twentysomething journalist who feels alienated by powers beyond anyone's imagination. Transported to Earth years ago from Krypton, an advanced alien planet, Clark struggles with the ultimate question - Why am I here? Shaped by the values of his adoptive parents Martha (Lane) and Jonathan Kent (Costner), Clark soon discovers that having super abilities means making very difficult decisions. But when the world needs stability the most, it comes under attack. Will his abilities be used to maintain peace or ultimately used to divide and conquer? Clark must become the hero known as "Superman," not only to shine as the world's last beacon of hope but to protect the ones he loves."

De opnames voor Man of Steel, geregisseerd door Zack Snyder, starten eind september in Vancouver. De voornaamste rollen zijn voor Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Antje Traue, Kevin Costner, Diane Lane, Russell Crowe en Julia Ormond. Vanaf 14 juni 2013 in de Nederlandse bioscoop.

Conclusie: een anderhalf uur durende compilatie van Smallville in de bioscoop pleuren was goedkoper geweest :{w
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:47:26 #46
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Admin maandag 22 augustus 2011 @ 10:38:13 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101032975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
En nu is ook (een deel van) het plot van Man of Steel bekend:

[..]

Conclusie: een anderhalf uur durende compilatie van Smallville in de bioscoop pleuren was goedkoper geweest :{w
Plotdetails van Man of Steel lekken uit ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101263082
Clark Kent zonder bril in Man of Steel

Kom op, dit menen ze niet :{w
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:50:57 #49
67640 SaintOfKillers
pi_101263595
Dat was zo'n ijzersterke vermomming, nu zal iedereen hem herkennen :o
  Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 19:34:08 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101421203
Meer details van Supermans outfit bekend of "hoe veel kun je zeuren over een broekje" ;)

110831_725_1314801193.jpg
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 19:36:24 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101421303
quote:
Prima toch? In Smallville droeg hij ook jaren geen bril. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 19:50:22 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101421846
Betere foto:

110831_725_capeless3_1314812955.png
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:53:55 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101421990
Het ziet er verschrikkelijk uit :')

edit: Superverschrikkelijk zelfs.
  Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 19:55:00 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101422049
Ik vind 'm wel gaver dan Rouths outfit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101528231
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

Prima toch? In Smallville droeg hij ook jaren geen bril. :)
Uhm, ja, maar daar was-ie ook nog geen Superman hè ;)
pi_101528284
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Breuls het volgende:
Betere foto:

[ afbeelding ]
Ik had hem van de week al op de Facebook-fanpagina van MoS gezien, en eerlijk gezegd ben ik er niet kapot van. Dat de onderbroek weg is is begrijpelijk - wordt in de comics ook zo - , maar die versiersels op het pak... :X
  Admin zaterdag 3 september 2011 @ 16:59:50 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101528286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uhm, ja, maar daar was-ie ook nog geen Superman hè ;)
Ja okay, da's wel waar. Maar is hij al Superman in deze scènes dan? De film vertelt hoe hij Superman wordt, dus aan het begin van de film is hij dat simpelweg nog niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 3 september 2011 @ 17:02:24 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101528351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik had hem van de week al op de Facebook-fanpagina van MoS gezien, en eerlijk gezegd ben ik er niet kapot van. Dat de onderbroek weg is is begrijpelijk - wordt in de comics ook zo - , maar die versiersels op het pak... :X
Die versiersels zijn niet hetzelfde als, maar wellicht wel geïnspireerd door zijn huidige (nieuwe) outfit in de comics:

Daar zit ook wat afwerking op het pak. En je quote "wordt in de comics ook zo" -- we zijn inmiddels zover. Het is september, dus Supermans outfit is vanaf nu trunk-loos.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101528509
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja okay, da's wel waar. Maar is hij al Superman in deze scènes dan? De film vertelt hoe hij Superman wordt, dus aan het begin van de film is hij dat simpelweg nog niet. :)
Oké, maar als (een deel) van de battle tussen Supes, Zod en Faora in Smallville afspeelt, moeten die bewoners toch denken: "Hey, is dat Clark niet?"

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die versiersels zijn niet hetzelfde als, maar wellicht wel geïnspireerd door zijn huidige (nieuwe) outfit in de comics:

[ afbeelding ]

Daar zit ook wat afwerking op het pak. En je quote "wordt in de comics ook zo" -- we zijn inmiddels zover. Het is september, dus Supermans outfit is vanaf nu trunk-loos.
Hm... ik zie op het plaatje uit de strip een riem zitten. Jammer dat ze die voor het pak in MoS niet hebben overgenomen. Nu ziet het er nogal 'leeg' uit imo.

En over mijn quote "wordt in de comics ook zo": ik hou het niet precies bij wanneer wat gebeurt ;)
  Admin zaterdag 3 september 2011 @ 17:13:08 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101528626
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oké, maar als (een deel) van de battle tussen Supes, Zod en Faora in Smallville afspeelt, moeten die bewoners toch denken: "Hey, is dat Clark niet?"
Sure, maar een bril was nooit een sterk argument om dat niet te denken. ;)
quote:
[..]

Hm... ik zie op het plaatje uit de strip een riem zitten. Jammer dat ze die voor het pak in MoS niet hebben overgenomen. Nu ziet het er nogal 'leeg' uit imo.
Ja, het mooist zou wellicht zijn geweest als het pak gewoon hetzelfde zou zijn geweest. Maar ach. :)
quote:
En over mijn quote "wordt in de comics ook zo": ik hou het niet precies bij wanneer wat gebeurt ;)
Het is deze week gebeurd. Afgelopen woensdag, om precies te zijn. De komende week begint het verhaal dat uitlegt hoe hij aan zijn outfit komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101528741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sure, maar een bril was nooit een sterk argument om dat niet te denken. ;)
Ikzelf lach me rot om de twist dat Clark nu contactlenzen gebruikt ipv bril. Alsof mensen dan het verschil tussen Clark en Supes zien :? Vindt het een beetje lullig, maar goed.

quote:
[..]

Ja, het mooist zou wellicht zijn geweest als het pak gewoon hetzelfde zou zijn geweest. Maar ach. :)
Het MoS-pak doet me veel denken aan het pak van Bad-Superman uit Superman III, alsof Supes het pak al maanden niet heeft gewassen. Het nieuwe pak uit de comics ziet er qua kleur normaal uit en oogt netjes :)

quote:
[..]

Het is deze week gebeurd. Afgelopen woensdag, om precies te zijn. De komende week begint het verhaal dat uitlegt hoe hij aan zijn outfit komt.
Ah, oké :)
  zondag 4 september 2011 @ 10:30:58 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101546810
Ik vind wel dat er veel gezeurd wordt over de veranderingen in de film tov van vroeger.
Laten we eerst de film nou maar eens afwachten voordat we hem beginnen af te branden.
Nolan gaat de film produreren en dat betekent dat het een serieus film wordt, maar niet per definitie een hele donkere film.
Ik denk dat er inhoudelijk iets heel sterks neergezet kan worden en het personage echt een karakter krijgt. Meer dan het cliche verhaal in eerdere films.

Een aantal dingen veranderingen passen gewoon in deze tijd. Contactlenzen? Toen Clark begon met een bril had hij een bril omdat toen der tijd lenzen gewoon weg nog niet bestonden en ze een iets in zijn voorkomen moesten bedenken zodat hij wat minder op Superman zou lijken. Het is een handelsmerk geworden, maar verder totaal zinloos natuurlijk omdat iedereen zou kunnen zien dat het Superman is. Contactlenzen betekent gewoon met de tijd mee gaan.

Een zwarte Perry White betekent op zich niet zo veel. Fishburne is een hele goede acteur die het karakter zonder twijfel goed gaat neerzetten. Als hij dan zwart is... boeie.

De tegenstander van Superman is misschien niet gelijk de meest voor de hand liggende (want dat is Lex Luther), maar zoals wel vaker bij Nolan kan dat juist wel heel goed uitpakken. Scarecrow was bij het grote publiek ook niet bekend, maar toch heel goed in Batman Begins.

Het enige nadeel is dat mensen (waaronder ik zelf ook) de film gaan vergelijken met de Batman reeks omdat Nolan er aan mee werkt en mensen bang zijn dat het te veel erop gaat lijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 04-09-2011 10:56:29 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin zondag 4 september 2011 @ 10:32:53 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101546841
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:30 schreef Komakie het volgende:

Nolan gaat de film regiseren
Correctie: Snyder is de film aan het regisseren. Nolan produceert. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101546880
Ik ben benieuwd iig en wacht even af met mijn kritieken.
  zondag 4 september 2011 @ 10:57:07 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101547251
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

Damn nu wordt het een kutfilm.... :{

Maar serieus, dat wist ik, geen idee waarom ik regiseren opschreef |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  Admin donderdag 8 september 2011 @ 09:21:24 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101700487
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 september 2011 @ 10:12:23 #67
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101701468
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Breuls het volgende:
Betere foto:

[ afbeelding ]
Het lijkt zo net Ace Ventura in een superman pakje

Enne voor mij: Batman is donker, Superman is licht, dus een donkere Superman film klopt dan niet echt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:54:09 #68
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_103587925
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:06:10 #69
67640 SaintOfKillers
pi_114014388
Ook deze film zal in post-productie nog even worden omgezet naar 3D, waarbij de meerwaarde van 3D ook hier weer enorm zal zijn.

Wat is dat toch een ontzettend fijne trend.
  Admin dinsdag 10 juli 2012 @ 15:54:21 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114016630
:{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:09:59 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114025550
:(
  zondag 15 juli 2012 @ 16:28:17 #72
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114232392
120715_725_man-of-steel-large_450_666.jpg
pi_114263414
Ben erg benieuwd wat deze film gaat doen hopelijk een echt goede Superman. Uiteindelijk blijft het een lastig karakter om te verfilmen.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 12:21:22 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114264448
Ergens vind ik het jammer dat het een origin is. Ik ben een beetje origin-moe. Ik wil gewoon vervolgverhalen zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:05:38 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114266041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Breuls het volgende:
Ergens vind ik het jammer dat het een origin is. Ik ben een beetje origin-moe. Ik wil gewoon vervolgverhalen zien. :)
Welicht een opbouw naar een vervolgverhaal?
Ze moeten toch bij een origin beginnen meestal :P
  maandag 16 juli 2012 @ 13:18:49 #76
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114266490
wel mee eens, helemaal met supes, zijn origin kan ik wel dromen ondertussen, al twee series en dit wordt de derde film over zijn oorsprong, maar ze zullen wel een draai er aan gegeven hebben. En idd opbouwen voor de vervolgen net als met de laatste spidey.
pi_114266817
Denk nog steeds dat het helemaal niets wordt. Je kan er gewoon niets mee, met die cape, die S, een vrijwel onkwetsbare held.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:32:35 #78
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114267012
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Denk nog steeds dat het helemaal niets wordt. Je kan er gewoon niets mee, met die cape, die S, een vrijwel onkwetsbare held.
ik snap dat dilemma, maar daarom smijten ze general zod ook in zijn richting, is een gelijke.

maar ik hou erg van het idee van superman, een god op aarde die ons beschermd, puur goed.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:50:58 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114267752
quote:
Probleem van Superman vind ik dat hij weinig aansprekende vijanden heeft. Ze zijn gewoon niet zo interessant als die van (bijvoorbeeld) Batman (de ultieme tegenhanger)

Ik vind het dan al snel saai worden.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 13:56:13 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114267932
quote:
Het interessante aan Superman is niet zijn fysieke kunnen, maar zijn morele positie. Maar inderdaad; zijn villains zijn niet even boeiend als die van bijvoorbeeld Batman. Wellicht moet je je dus niet focussen op een villain-gedreven verhaal, maar op iets dat ingaat op de persoon Kal-El. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:59:23 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114268060
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het interessante aan Superman is niet zijn fysieke kunnen, maar zijn morele positie. Maar inderdaad; zijn villains zijn niet even boeiend als die van bijvoorbeeld Batman. Wellicht moet je je dus niet focussen op een villain-gedreven verhaal, maar op iets dat ingaat op de persoon Kal-El. :)
Misschien dat het bij deze film dan beter is geregeld, want de vorige Superman films vond ik de ontwikkeling en inhoud van het karakter totaal niet boeiend.
  Admin maandag 16 juli 2012 @ 14:00:16 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114268084
Ik verwacht wel dat dat hier beter is, ja. Zeker aangezien Goyer en Nolan de boel opgezet hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:09:04 #83
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114268411
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien dat het bij deze film dan beter is geregeld, want de vorige Superman films vond ik de ontwikkeling en inhoud van het karakter totaal niet boeiend.
ik weet dat Returns erg veel critici heeft, maar deze gaf wel een nieuwe draai aan zijn karakter, meer tragiek
  maandag 16 juli 2012 @ 14:12:38 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114268565
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ik weet dat Returns erg veel critici heeft, maar deze gaf wel een nieuwe draai aan zijn karakter, meer tragiek
Mij kon de film niet zo boeien eerlijk gezegd.
Misschien dat ook niet de cast helemaal mijn ding is.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:33:53 #85
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_114477280
Kan niet wachten tot deze uitkomt *O* *O* *O*
  Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 22:39:01 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114479842
De trailer (of eerste teaser) is in de VS gekoppeld aan The Dark Knight Rises. Ik neem aan dat we die binnenkort ook online kunnen vinden.

Iemand al iets gezien? De screening op Comic-Con was ook gelekt, maar heeft Warner alweer offline laten halen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:10:51 #87
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_114481409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef Breuls het volgende:
De trailer (of eerste teaser) is in de VS gekoppeld aan The Dark Knight Rises. Ik neem aan dat we die binnenkort ook online kunnen vinden.

Iemand al iets gezien? De screening op Comic-Con was ook gelekt, maar heeft Warner alweer offline laten halen.
Las net dat alle uploads van de teaser van youtube verwijderd zijn...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:31:44 #88
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114482408
teaser net gezien, richt zich volledig op clark kent met voice over van russell crowe, erg mooi gedaan, heel ingetogen en sfeervol, niet wat je verwcht van Snyder
  Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 23:43:06 #89
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114482953
Waar gezien?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:58:06 #90
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_114483581
Linkje?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:23:42 #91
177948 Daskaar
cake or death?
pi_114484541
nee hij is idd al weg gehaalt
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 09:29:00 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_114489576
Bij Batman gebeurt er veel meer met je.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 09:30:23 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_114489587
Trouwens het is 'Archie the man of steel'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 09:42:05 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114489685
Deze staat net een half uur online; het is een cam-versie, maar je kunt iig een indruk krijgen voordat Warner 'm laat weghalen:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 09:44:57 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114489718
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 10:12:07 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114490028
Hmm interessante trailer.
Het zowaar een vette film kunnen worden als ik het zo bekijk...
pi_114490128
Damn _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:28:05 #98
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_114492831
Dat ziet er mooi uit zeg!
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_114494246
Kreeg kippenvel in de bios..
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 14:45:31 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114496773
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef d1ce het volgende:
Kreeg kippenvel in de bios..
In Nederland? Of ergens anders?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114501840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

In Nederland? Of ergens anders?
Gewoon in Nederland.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:47:31 #102
123096 qwry
Stop Contact!
pi_114503450
Kreeg kippenvel bij t zien van de teaser, had 'm ook helemaal niet verwacht :D

Prachtig grauw kleurgebruik ook!
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 18:02:31 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114503984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:10 schreef d1ce het volgende:

[..]

Gewoon in Nederland.
Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114504189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
Is dat zo? :P Ja, bij TDKR. Dacht dat het de allereerste premiere was om 6 uur 's ochtends.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 21:06:45 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114508976
Nice.

Reden dat ik het interessant vind is omdat als wordt aangekondigd dat een trailer te zien is bij een bepaalde film, dat meestal alleen voor de VS geldt en we in Nederland nog maanden moeten wachten voordat ze denken dat het wel tijd is om zoiets te gaan vertonen. Voor TDKR liepen de trailers in de bioscoop ook steeds achter op wat er inmiddels online (officieel) was vrijgegeven. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 00:12:45 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114516171
Hier zijn ze in goede kwaliteit: Teasers voor Man of Steel online
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 01:50:32 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114519009
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
  zondag 22 juli 2012 @ 02:08:29 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114519419
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
Ik weet dat in veel van de 'Origin' verhalen Clark idd door zo'n periode ging, voordat hij de Clark Kent in Metropolis werd.

In John Byrne's Man of Steel Superman duurde die periode een paar jaar, en ontmoette hij o.a. een zeemeermin waar hij een relatie mee kreeg (Ja echt...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Lori_Lemaris ,

...en in Birthright zien we heb in Zuid-Afrika de jonge idealist uithangen.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:06:58 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523102
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:47:45 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114523716
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
Wat ik gezien heb was niet iemand die de idealist uithangt in Zuid-Afrika :P
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:48:38 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523733
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114533769
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:48 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
true ... Birthright was erg sterk! Hoop dat de film wel een paar trekjes overneemt van die comic...
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 16:48:25 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114533880
Zolang het maar niet dat aura's zien is. Dat vond ik echt lame.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115174823
_O_
pi_120236136
De officiële trailer is inmiddels verschenen:

Admin donderdag 13 december 2012 @ 11:52:57 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120262342
Ik ben er tevreden over. So far voldoet de uitstraling aan wat ik graag in een nieuwe Superman-film zou willen zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:57:59 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120262537
Ik ben minder enthousiast na deze trailer dan na de vorige. Bij deze denk ik "beter dan de vorigen, maar toch.... Het blijft Superman"
pi_120271041
Geweldige nieuwe trailer.
pi_120271178
Ik hoop dat het ze lukt een betere superman neer te zetten.
pi_120272728
Ik ben er nog steeds niet kapot van. Ik heb de trailer gisteren en vandaag meerdere malen bekeken, en op de een of andere manier klopt deze aanpak van Nolan/Snyder totaal niet voor mij.

Bij de eerste helft van de trailer heb ik het gevoel dat ik naar een Discovery-programma zit te kijken over een visser van in de 40 die noodgedwongen moet stoppen met zijn werk en nu zijn leven probeert op te pakken in Canada. En bij de tweede helft is het ook niet je-van-het voor mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige twee momenten dat ik echt dacht van "dit kan wat worden" was toen je het pak zag draaien in de Fortress of Solitude (tenminste, ik neem aan dat ze dat er in hebben gelaten) en het moment dat Superman in een moordtempo rond de aarde vloog - waar ik tóch de score van John Williams miste, want dat ge-"waaaahhhh" wat er nu onder zit past er niet echt bij.

De film zal vast en zeker een hit worden (al dan niet omdat Nolan zich ermee bemoeid heeft en de beste man schijnt geniaal te zijn, het zal wel), maar dit wordt 'm niet voor mij, en dat vind ik oprecht jammer. Dan pak ik liever Superman Returns uit de kast, dan heb ik tenminste het Superman-gevoel. Want dát mis ik toch bij deze trailer.
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 19:53:14 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120279384
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120279902
Hoogtepunt van de trailer is voor mij de muziek. Zet een hele mooie sfeer.
pi_120284494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:44:22 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:

Dat laatste voor mij :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:47:17 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
Ligt er een beetje aan hoe ze het doen.
Bij de laatste Batman en bij de laatste Spiderman vond ik het goed gedaan. Ondanks dat je al weet hoe het zit was het best goed.

Vaak borduren de verhalen voort op de origin verhalen. Dus die achterwege laten kan bijna niet aangezien iedereen een andere origin van Superman heeft.
  Admin vrijdag 14 december 2012 @ 08:34:12 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120294425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mijn volgorde verschilt niet zoveel. Ik heb daarnaast ook veel comics gelezen en gezien hoe verschillende schrijvers en tekenaars 'm neerzetten. Als je dat doet, dus al die verschillende vormen zien en lezen, en je probeert een gezamenlijke factor te zoeken, dan vind je iemand die ver van huis opgegroeid is, een bijzondere set eigenschappen heeft en opgevoed is om die eigenschappen te gebruiken voor het goede. Superman is daardoor niet zomaar iemand "met een boel krachten", maar iemand die heeft geleerd die krachten te gebruiken om anderen te helpen. Hij is later een raar outfitje gaan dragen om als symbool te dienen en anderen te inspireren "goed te doen". Dat was vooral in Smallville een big deal, maar zie je overal terug. Hij is niet per sé iemand die heel sterk en bijna onverslaanbaar is; da's ook niet boeiend. Hij is iemand die opkomt voor de zwakkere. Iemand die nooit zal liegen. Iemand die anderen inspireert ook goed te willen zijn.

Wat ik in deze trailer zie is toch wel veel van dat: hij helpt anderen, is een eenling, wordt uiteindelijk dat symbool. En ik had er ook op gehoopt het zo te zien. Niet zoals in Returns, waar hij toch weer een beetje de cliché-Superman was en teveel de goody-goody was, tot op het punt dat ik 'm gewoon een watje vond. Al lag dat ook aan Rouths uitstraling.
quote:
Het comic-laagje is belangrijk, want uiteindelijk gaat het over een alien met superkrachten, maar wat ik sinds de betrokkenheid van Goyer/Nolan hoop is een vleugje realisme: hoe *is* het nou echt om Kal-El te zijn? Waarom wordt hij Superman? Minder relevant is hoe hij aan z'n outfit komt in dit verhaal, maar dat wil ik als liefhebber van comics ook wel weten.
quote:
Het past er ook minder bij, maar dat is niet hetzelfde als niet. Ik hoop op just the right amount. :)
quote:
Ik snap het wel; als je een Superman gaat neerzetten die gegrond is in andere ideeën dan de vorige films moet je hem opnieuw uitleggen. En het kan ook simpelweg de origin story zijn die het meest interessant was om iets nieuws, of een nieuwe invalshoek, voor te verzinnen. Vanuit het oogpunt van de makers bedoel ik dan. Als je een verhaal wil vertellen over een eenling die zich door kunnen en handelen apart voelt van anderen, dan vertel je het verhaal van waarom hij is zoals hij is. Een origin story is niet altijd technisch; het is ook een emotioneel verhaal. Kijk naar het verschil tussen Spider-Man en The Amazing Spider-Man: naast dat de origin 'technisch' verschilt zijn de twee Peter Parkers andere personages (met dezelfde kern). Dat verschil, en de gekozen invalshoeken, rechtvaardigt dat de meest recente film niet "Spider-Man 4" is geworden, maar een reboot.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef Komakie het volgende:

Vaak borduren de verhalen voort op de origin verhalen. Dus die achterwege laten kan bijna niet aangezien iedereen een andere origin van Superman heeft.
Precies. Alleen in de comics al is onlangs de origin nog veranderd. Zijn, op dit moment officiële, eerste verschijning, was in een spijkerbroek en een t-shirt met het S-schild. Het pak kwam later. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:26:32 #127
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_123940439

[ Bericht 54% gewijzigd door Timo20 op 11-03-2013 23:27:43 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 23:46:03 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123941455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Breuls het volgende:
Precies. Alleen in de comics al is onlangs de origin nog veranderd. Zijn, op dit moment officiële, eerste verschijning, was in een spijkerbroek en een t-shirt met het S-schild. Het pak kwam later. :)
Overigens vind ik die echt vet :)
pi_125386630

woensdag 17 april 2013 @ 09:20:22 #131
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_125386663
:') die laatste... maar de trailer is weer erg strak
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  woensdag 17 april 2013 @ 11:22:32 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125389745
Ik ben wel heel erg benieuwd naar die film.....
pi_125390797
Dit wordt wel een bazenfilm hoor

Jammer alleen van het overbodige 3D.

Oh well. 2D bril, dit dat :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125397285
Die 3de trailer is toch echt een goede opzet ik hoop dat de film dat niveau behoudt.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:45:33 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125399891
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dit wordt wel een bazenfilm hoor

Jammer alleen van het overbodige 3D.

Oh well. 2D bril, dit dat :)
Is hij in 3D? :(
Weer een film verneukt....
pi_125406493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is hij in 3D? :(
Weer een film verneukt....
Yes. Post converted en ook nog eens op film geschoten.. ;(

Chris Nolan heeft het zelfs niet kunnen voorkomen dit keer :'(
  woensdag 17 april 2013 @ 18:41:35 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125407023
quote:
9s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Yes. Post converted en ook nog eens op film geschoten.. ;(

Chris Nolan heeft het zelfs niet kunnen voorkomen dit keer :'(
Ik had wel gehoopt dat Nolan dat zou kunnen verhinderen. Niet dus....

pi_125407340
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had wel gehoopt dat Nolan dat zou kunnen verhinderen. Niet dus....

Tsja helaas!

Maar ik *moet* deze film in de bios zien, net als Iron Man 3. 2D bril in de aanslag en gaan :)
  woensdag 17 april 2013 @ 20:37:58 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125412580
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tsja helaas!

Maar ik *moet* deze film in de bios zien, net als Iron Man 3. 2D bril in de aanslag en gaan :)
2D bril? Ik heb iets gemist volgens mij....
pi_125412897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

2D bril? Ik heb iets gemist volgens mij....
www.2d-glasses.com

Niet geschikt voor IMAX 3D !
  woensdag 17 april 2013 @ 21:08:26 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125414165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

www.2d-glasses.com

Niet geschikt voor IMAX 3D !
En dat werkt :?
pi_125414370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

En dat werkt :?
Ja, want dat zijn brillen met 2 linkeroog lenzen. Dus zie je maar 1 van de 2 geprojecteerde beelden en dus weer "ouderwets" 2D.

Zoals het hoort.
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:05:05 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125417733
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn brillen met 2 linkeroog lenzen. Dus zie je maar 1 van de 2 geprojecteerde beelden en dus weer "ouderwets" 2D.

Zoals het hoort.
En dan heb je nog steeds een bril op, wat oncomfortabel is en licht ontneemt. Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.

Had vanmiddag zo'n Dolby 3D-bril op. Heb 'm halverwege een paar keer afgezet omdat-ie zich te hard in m'n neus aan het boren was. Ik haat nutteloze 3D (zoals toevallig ook het geval was bij deze film: er was 1 scène met redelijke 3D en de rest was kut); ik hoop dus dat het bij Man of Steel wel een beetje boeiend wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.
Eh nee want 3D verneukt de filmbeleving bij mij. Volledig.

Het veelgehoorde lichtverlies argument vind ik verwaarloosbaar verder.

quote:
Had vanmiddag zo'n Dolby 3D-bril op. Heb 'm halverwege een paar keer afgezet omdat-ie zich te hard in m'n neus aan het boren was. Ik haat nutteloze 3D (zoals toevallig ook het geval was bij deze film: er was 1 scène met redelijke 3D en de rest was kut); ik hoop dus dat het bij Man of Steel wel een beetje boeiend wordt.
Die 2D brilletjes zitten helemaal niet zo oncomfortabel hoor.

Ik heb wel zelf 2 van die chinese 3D brillen omgehobbied tot 2D brillen.

Die sitten superbe. Het enige euvel (wat je overigens ook ziet als je in 3D kijkt) dat blijft bestaan is ghosting van de ondertitels. Dus dat je de subs die voor het andere oog geprojecteerd ziet "doorlekken" omdat die wat meer naar rechts of links staan.

Ik weet niet hoe en of daar uberhaupt vanaf te komen is.

Welke film ben je geweest dan?
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:13:01 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Eh nee want 3D verneukt de filmbeleving bij mij. Volledig.
Okay, bij mij is het voornamelijk het feit dat de nadelen niet opwegen tegen de toegevoegde dimensie.
quote:
Het veelgehoorde lichtverlies argument vind ik verwaarloosbaar verder.

[..]

Die 2D brilletjes zitten helemaal niet zo oncomfortabel verder. Ik heb zelf 2 van die chinese 3D brillen omgehobbied tot 2D brillen.

Die sitten superbe.
Maar het zijn nog steeds brillen. Liever zie ik meer 2D-screenings van zulke films, zodat ik daarvoor kan kiezen, maar dat levert minder op, dus dat doet men liever niet.
quote:
Welke film ben je geweest dan?
Iron Man 3. De 3D is daar ook achteraf toegevoegd. Had helemaal niet gehoeven. Ik weet vorig jaar nog dat ik The Avengers in 2D zag toen-ie op BRD uit was, en toen vond ik het een betere film.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418336
Potdikke, een pers screening? ^O^ Tof! en is het een puike film?

En mooi, des te beter is het dat ik een 2D bril ga dragen :7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:16:55 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418519
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Potdikke, een pers screening? ^O^
Yes.
quote:
Tof! en is het een puike film?
Dat lees je volgende week. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Breuls het volgende:

Dat lees je volgende week. ;)
Embargo zeker? Niet een duim omhoog of omlaag die je kan geven? Review lees is sowieso pas nadat ik de film heb gelezen.
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:19:20 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Embargo zeker?
Ja, toevallig wel, maar sowieso had ik anders ook niet veel gezegd.
quote:
Niet een duim omhoog of omlaag die je kan geven?
Omhoog.
quote:
Review lees is sowieso pas nadat ik de film heb gelezen.
Da's ook veel leuker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418733
Gezien dus he. :') :') _O- _O- Oh well
pi_125418788
Dank voor de duim omhoog Breulsmaster 14.gif
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:21:14 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418793
Als we het toch over Iron Man hebben; in hoeverre zal Man of Steel het begin van een DC Cinematic Universe zijn? En zou dat direct al duidelijk worden, zoals Nick Fury dat in 2008 duidelijk maakte, of worden hiernavolgende films aangesloten op Man of Steel?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125419135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef Breuls het volgende:
Als we het toch over Iron Man hebben; in hoeverre zal Man of Steel het begin van een DC Cinematic Universe zijn? En zou dat direct al duidelijk worden, zoals Nick Fury dat in 2008 duidelijk maakte, of worden hiernavolgende films aangesloten op Man of Steel?
Dat ze naar een Justice League toe gaan werken bedoel je?

Ik zie het niet zomaar van de grond komen... en dan zeker niet met Bale als Bruce Wayne..
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:33:42 #154
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125419763
Bale is geen Bruce Wayne meer. Wanneer we Wayne de volgende keer zien is het of in een JL-film, of in een Batman-film met een nieuwe continuïteit los van de Dark Knight trilogie. Dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Ik weet verder ook niet of ik het van de grond zie komen. De grote helden zijn Superman, Batman, Wonder Woman, Green Lantern en de rest is veel onbekender voor het filmpubliek. Gold voor de Avengers overigens ook; voor 2008 had ik nog nooit van Iron Man gehoord, dus dat hoeft niet slecht te zijn, maar hier hebben we een Superman, die bekend is, een Batman die bekend is en in het laatste decennium genoeg in beeld is geweest, een Green Lantern die geen goed film-imago heeft, een Wonder Woman waarvan een tv-serie niet verder dan de pilotfase is gekomen... een lastige mix.

Marvel heeft een creatief team dat weet hoe ze het moeten aanpakken; de creatieve baas van DC (Geoff Johns) is een goed schrijver, maar hij is ook iemand die de Green Lantern film zat op te hemelen voor z'n release en we weten allemaal of hij gelijk had in zijn opvattingen.

DC moet creatieve mankracht hebben om die films van de grond te krijgen. En ik hoop dat dat lukt, want ik vind de Marvel-films over de gehele linie prima (niet allemaal super, maar wel allemaal goed genoeg), de samenhang leuk en als DC-lezer zou ik toch wel graag die figuren eenzelfde geslaagde behandeling krijgen. Een jaar is lang genoeg voor nog 1 of 2 superheldenfilms erbij (het is de laatste paar jaar zo dat er steeds 3 a 4 films zijn, waarvan steeds maar 1 DC en de rest Marvel (nee, niet allemaal van Marvel zelf) -- dat mag er best nog eentje zijn).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:46:12 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125424155
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.

Ik denk dat het te ver gezocht is.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:50:07 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125424340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

En dan heb je nog steeds een bril op, wat oncomfortabel is en licht ontneemt. Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.
Het gaat er bij mij meer om dat ik gewoon dat hele 3D verhaal kut vind. Ik vind het niet fijn kijken en na een tijdje krijg ik er last van. Aangezien ik epilepsie heb ben ik niet zo happig op dat soort dingen.

Maar brilletjes in het algemeen op hebben is ook kut. Het veelgehoorde lichtverlies is er wel degelijk en vind ik zonde van de film.

Ik wil gewoon normale 2D films.
pi_125425402
Mijn #1 voor 2013 :9
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 09:39:50 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125430726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Vanuit Man of Steel, bedoel je? Want de komst van een JL-film is al aangekondigd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 april 2013 @ 12:56:06 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125436979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vanuit Man of Steel, bedoel je? Want de komst van een JL-film is al aangekondigd. :)
Dat was toch een gerucht?
  donderdag 18 april 2013 @ 13:11:33 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125437424
Uiteraard komt er wel een JL, beter goed gejat dan slecht bedacht en men ziet nu het succes van The Avengers dus JL komt er wel hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_125437782
Justice League komt volgend jaar (stond tijd terug op Nu.nl) en Batman zal gespeeld worden door diegene die Robin speelt in de laatste Dark Knight.
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 13:38:18 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125438265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:23 schreef MolFan het volgende:
Justice League komt volgend jaar (stond tijd terug op Nu.nl) en Batman zal gespeeld worden door diegene die Robin speelt in de laatste Dark Knight.
Justice League staat voorlopig geplanned voor 2015 en de rol van Barman is nog niet bekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125438301
In november werd bekend dat Gordon-Levitt in de race zou zijn voor de rol van Batman in Justice League, het superheldenepos van concurrent DC Comics. Het is onduidelijk of Gordon-Levitt wel tijd heeft voor de twee rollen, laat staan of de twee stripgiganten er samen uit komen.
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 13:54:01 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125438804
Dat werd niet bekend; dat was een gerucht dat een week later werd ontkracht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:59:42 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125439019
Heeft daar niet echt de fysiek voor, JGL.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125449765
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Justice League staat voorlopig geplanned voor 2015 en de rol van Barman is nog niet bekend.
Barman!

Shaken not stirred!! *O*
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 19:43:14 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125451417
Hehe. Ik zat mobiel toen ik dat postte. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 april 2013 @ 22:40:51 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125701081
Dit is echt prachtig; de title sequence van Man of Steel.

Nee, het is niet echt; dit is door iemand anders gemaakt en niet daadwerkelijk onderdeel van de film. Maar dat zie je er niet aan af. En de stijl is geweldig. Als de film zelf ook zo is ben ik blij.

De makers hebben in een weblog het maken ervan toegelicht:
quote:
Nothing in the video has been pulled from a video game or other movie footage. We created all the 2D/3D animations, compositing, articles, voiceover recordings, and more.
Will & Tale
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125703343
wauw, goed gedaan!
pi_125706639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat ik uit het laatste nieuws/ de laatste geruchtenmachine begrijp, is dat ze een definitief "groen licht" gaan laten afhangen van het succes van Man of Steel.
Als Man of Steel een succes wordt, zal er een JL-film gaan komen en zal Zack Snyder als regisseur gevraagd worden.

Bron: http://movies.cosmicbookn(...)e-rival-studios-taki

Best logisch dat ze wachten op het succes van Man of Steel.
Als maker wil je toch een stabiele basis. Aangezien Batman een nieuwe invulling zal moeten krijgen nu Nolan en Bale zijn afgehaakt en Green Lantern een te grote flop was, zal nu moeten blijken of Superman het centrale karakter en basis voor een JL-film kan vormen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:36:38 #171
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_125775182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Breuls het volgende:
Dit is echt prachtig; de title sequence van Man of Steel.

Nee, het is niet echt; dit is door iemand anders gemaakt en niet daadwerkelijk onderdeel van de film. Maar dat zie je er niet aan af. En de stijl is geweldig. Als de film zelf ook zo is ben ik blij.

De makers hebben in een weblog het maken ervan toegelicht:

[..]

Will & Tale
WOW! Super _O_ _O_
  Admin donderdag 9 mei 2013 @ 21:25:00 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126280830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn #1 voor 2013 :9
pi_126281485
Hans Zimmer _O_ . Wat een eindbaas die man.Maakte ook al een prachtige soundtrack voor The Dark Knight &The Dark Knight Rises.
  Admin donderdag 9 mei 2013 @ 21:52:33 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126281541
En Batman Begins. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126281808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Breuls het volgende:
En Batman Begins. ;)
Dat ook nog _O_
pi_126286374
pi_126286915
Superman vond ik maar lame.. maar deze moet ik zien :o
pi_126287322
Superman Returns was aardig lame ja.. Maar deze scene was wel dik:

pi_126287759
Ook die oude films, tv-serie etc vond ik maar niks. :')
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 00:05:01 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126288981
Vanaf dit punt kan ik het wel een paar keer achter elkaar horen. :P

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126289349
Hans Zimmer was al baas met de Gladiator, en nu episch.
pi_126332133
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 00:12:38 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126332722
:D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126397680
pi_126432845
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:50:32 #192
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_126854740
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  Admin woensdag 22 mei 2013 @ 14:16:25 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126855847
Cool. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:57:02 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126857580
keiharde, mega geile superhelden porno :P

Dit is de eerste keer dat ik een trailer zie van deze film dat ik zo iets heb van "wtf deze moet ik gewoon zien!" :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Komakie op 22-05-2013 15:33:11 ]
pi_126861095
Vette filmposter van Zod:
pi_126867597
quote:
_O_ _O_ _O_ Godsamme, wat een bazentrailer.
pi_126888079
quote:
_O_

Als die uit is meteen naar Pathe rennen :)
pi_126898625
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:04:25 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126899833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O_

En lekker in 2D kijken ;)
pi_126901998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

En lekker in 2D kijken ;)
Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:41:38 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126906579
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
pi_126907251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.

Ik denk dat het te ver gezocht is.
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is ;)

Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen ;)

Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen ;)

Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:44:26 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126909566
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is ;)

Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen ;)

Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen ;)

Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook ;)
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.

Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.

En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:47:34 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126920374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O_

Zullen we samen gaan. O+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_126920457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
Neuh reken daar maar niet op :)

Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.

[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 23-05-2013 20:54:29 ]
pi_126920526
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Zullen we samen gaan. O+
Ja is goed O+
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:56:26 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126920882
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neuh reken daar maar niet op :)

Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
pi_126921656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
pi_126924474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.

Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.

En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..

In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.

Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.

Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:35:47 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126927795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
Ook naar andere bioscopen. Ik zag dit alleen bij Pathe staan, vandaar.
pi_127044114

zondag 26 mei 2013 @ 22:22:32 #212
67640 SaintOfKillers
pi_127046241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..

In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.

Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.

Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee :P
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.

Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
pi_127048554
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.

Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
Je weet hoe het gaat... men ziet het succes van de Avengers en dat willen Warner Brothers ook
  Admin maandag 27 mei 2013 @ 07:17:31 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127055497
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:00:48 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127059143
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film. :)
Ik denk alleen dat je toch eerst de Superhelden eerst afhankelijk van elkaar moet gaan uitdiepen voordat ze in een film samen komen. Ik denk dat het geen leuke film wordt op het moment dat je een willekeurige Batman, Superman, Wonderwoman en Green Lantern neer zet in een film.

Dat heeft Marvel gewoon perfect gedaan. Alle karakters zijn eerst enigzins uitgediept en daarna hebben ze die karakters samen laten komen in 1 film. Hierdoor heb je toch al een gevoel bij de karakters en kun je beter inleven in de film.
Natuurlijk is er al heel veel media te vinden over de verschillende helden, maar voor niet comic lezers is het dan wat leeg, denk ik.
pi_127123554

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127152176
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
pi_127190628
pi_127190677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
Je kan ook overdrijven.

Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:56:08 #223
13148 Shogo
Psycho...
pi_127197288
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 07:27 schreef Rogan het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.

Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:34:21 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127206850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Shogo het volgende:

[..]

Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:40:03 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127207131
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...

SPOILER
pi_127208276
quote:
99s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

SPOILER
Yeah, right :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:12:16 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127208618
quote:

SPOILER
SPOILER
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:25:34 #228
13148 Shogo
Psycho...
pi_127209229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
Ik heb er ook wel vertrouwen in. :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:11:28 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127211268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Geen idee, maar ik las het op io9
http://io9.com/the-man-of(...)rman-for-t-487577190
pi_127281678
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
  zondag 2 juni 2013 @ 23:17:30 #231
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127341460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef Xan21 het volgende:
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
zwart wit? verklaar je nader ?

Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt *O* *O* *O*
pi_127341522
bekijk de trailer
pi_127341553
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Xan21 het volgende:
bekijk de trailer
:')
pi_127343800
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Xan21 het volgende:
bekijk de trailer
No comment
pi_127344045
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

zwart wit? verklaar je nader ?

Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt *O* *O* *O*
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
pi_127368385
Ik ga zo snel mogelijk _O_ zal wel weekje later zijn :)
  maandag 3 juni 2013 @ 18:59:43 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127370059
Hier in HK komt ie pas de 27ste uit, dus dan heb ik alle recensies enzo al gelezen :P

Ik hoop alleen dat de normale 2D versie ook gewoon in veel bioscopen te zien zal zijn, want die 3D meuk hoeft voor mij niet.
pi_127453224
Met die CGI-Superman die steeds alle actie doet krijg ik hier wel een Matrix Reloaded gevoel bij.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:47:04 #241
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127460340
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
Ik niet, wil deze zo snel mogelijk zien :Y

vanavond trouwens voor `t eerst een tv spot op de NL tv gezien :P
pi_127506935
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!

pi_127508766
HYPETRAIN

pi_127508865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:

:9~
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:19:02 #245
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127509032
Dat laatste gedeelte van die trailer doet mij toch vermoeden dat die eerder genoemde geruchten best wel eens waar zouden kunnen zijn.... en dat zou ik dus heel erg vinden :r :N
quote:

SPOILER
Het lijkt er namelijk op dat hij op het einde een keus moet maken, en je ziet dan ook waar hij heen vliegt.
pi_127537771
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:17:30 #247
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127538300
quote:

Epic with a capital E _O_ _O_
pi_127538465
IMAX plekje gereserveerd bij Pathé
  Admin vrijdag 7 juni 2013 @ 22:20:09 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127538467
Ik vind het prima als het verhaal en zijn achtergrond in de film tegenstrijdig is met wat we tot nu toe in de comics hebben gezien. De comics zijn immers ook keer na keer tegenstrijdig met zichzelf.

Dat wat was, hebben we al eens gezien. Tijd voor iets anders. En dat zeg ik als lezer van Superman comics en iemand die alle eerdere Superman-films in huis heeft en Smallville op de voet volgde.

Dat gezegd hebbende: ik wil wel graag het personage Superman zien, de kern daarvan. Ik wil een alien zien, grootgebracht door mensen, met goede moralen. Iemand die niet alleen superkrachten heeft maar ook anderen weet te inspireren. Als niet alles uit zijn origin overeenkomt met het bekende? Niet erg. Als hij een ander soort persoon is? Potentieel wel erg, maar dan nog weet je dat pas als je het gezien hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127554007
11 dagen :9~
  zondag 9 juni 2013 @ 01:48:57 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127573369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
pi_127573579
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Waarom niet? Als er groots gevaar dreigt.... En zijn ouders zien deze oplossing als enigste oplossing waarbij hij veilig zal zijn van al het dreigende kwaad?
pi_127573613
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
  zondag 9 juni 2013 @ 07:17:03 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127574537
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Dat is dus totaal niet erg, want in de comics is de 'normale' Clark Kent ook gewoon een sportieve slimme gozer, die op school uitblinkt in sport, en na Smallville eerst de wereld overtrekt. Pas wanneer hij zijn Superman-identiteit aanneemt, besluit hij ook dat zijn 'Clark Kent' een 'vermomming' nodig heeft, dus de bril, een iets andere houding, en wat klunzigheid.

John Byrne (Man of Steel) liet die klunzigheid trouwens grotendeels weg, dus toen zagen we gewoon ook een zelfverzekerde Kent)
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:44:46 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575812
Volgens mij zie je in trailers wel dat Kal-El door Jor-El en Lara wordt weggestuurd in een ruimteschip, en in latere scènes dat Jonathan Clark dat schip laat zien. Die oorsprong is er dus wel. Het zou gewoon zo kunnen zijn dat Krypton "er nog blijkt te zijn" of iets dergelijks, of dat de reden dat hij is weggestuurd verschilt van wat we kennen. Bijvoorbeeld: niet dat Jor-El zijn zoon redt van de ondergang van de wereld, maar redt van iets anders. Een persoonlijk gevaar, bijvoorbeeld.

Volgens mij zien we Kal-El in Superman-outfit praten met Jor-El, en Zod is specifiek naar hem op zoek. Misschien is dat om dezelfde reden waarom hij is weggezonden door zijn ouders.

Het is misschien ook wel een beetje zo dat Siegel en Shuster in de jaren '30 niets beters wisten te bedenken dan een "doomed planet" (woorden uit All-Star Superman, overigens) om een jonge buitenaardse mensachtige naar Aarde te krijgen. Misschien hebben Nolan en Goyer wel iets veel interessanters gevonden.

Wat dat io9-artikel aangeeft als nadeel van "Krypton bestaat nog" is dat als Kal-El daarvan weet, of leert, wat let hem dan precies op op Aarde te blijven? Ik denk dat die vraag verschillende antwoorden heeft, en als je je bedenkt dat hij terug *kan* maar niet *gaat* zodat hij ons kan beschermen, maakt hem dat wellicht juist een grotere held.

Overigens hoor je Jor-El woorden spreken die Kal-El lijken te begeleiden naar zijn lotsbestemming als onze beschermer; woorden die aansluiten bij hoe in Smallville (de serie, dus) Jor-El ook een doel had voor Kal-El, een reden om hem op Aarde te laten zijn. Een meer God/Jezus-achtige zending: ik stuur mijn zoon naar jullie om goed te doen. Dat sluit aan op zowel "mijn planeet vergaat, en ik weet een plek waar mijn zoon zowel veilig is als goed kan doen" als op "mijn zoon moet hier weg".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:45:45 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575825
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Heb ik geen probleem mee. Clark is niet in de basis een journalist; hij is in de basis iemand die zich betrokken voelt bij anderen. Zolang dat tot uiting komt is het prima.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127660829

Spoelen naar 33:45

1:00:15 voor Henry Cavill
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:37:23 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663560
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663631
Review op IGN gezien; 9/10
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:43:30 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663813
Van de film of de soundtrack? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Breuls het volgende:
Van de film of de soundtrack? :P
De catering waarschijnlijk
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:50:10 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664126
Was een serieuze vraag; de film komt vrijdag uit en en een vroegpublicatie is niet ondenkbaar, maar vandaag is de release van de soundtrack, dus qua timing zou dat logischer zijn. En een 9 is wel hoog voor een film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127664274
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:16 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664370
Hm, interessant. Volgende week maar even lezen. Ik lees geen reviews van films waar ik zelf een review van moet schrijven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:38 #265
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127773771
Gemengd beeld leveren de reviews op. In de zin van positief-negatief.
pi_127774744
De oudere critci vergelijken de film teveel met de originele superman film en vinden dat er teveel actie in zit. De meeste userreviews op imdb zijn lyrisch.
pi_127774815
userreview van imdb

The Greatest CBM Ever !!

Author: venuto-michael from United States
13 June 2013
I was lucky enough to get into an early screening along with 3 friends.

We were all stunned beyond belief at how EPIC MoS is..i know the word EPIC is thrown around a lot now but this was the most EPIC movie i have seen in my 32 years on this planet.

My 3 friends and me have already bought tickets to see MoS on Friday and Sunday - one of my friends - a die hard Superman fanatic has vowed to watch MoS 10 times before its run is up....i think i too will end up watching it at least 4 times if not more.

The cast is superb, the score by Zimmer is top notch and the action combined with the score will make your spine tingle.

I have seen some negative reviews by some critics - They are obviously either bitter old men angry that new Superman is not the smiling, Cat saving Superman from the Donner era or frustrated women who wanted more 'romance' and 'feelings' for which they can just watch Superman Returns.

Go watch MoS - it is the Superman movie the world has been waiting for.
pi_127774864
nog een userreview van imdb

Greatest Superhero film every made. 11 out of 10.

Author: engo9017 from Australia
13 June 2013
I just saw this at the theater and this film made me wet my pants with excitement. The action, you have never seen action like this before. Forget Avengers, that's baby-action. Man of Steel has REAL action, James Cameron-level action. Imagine if Avatar and Avengers got together and had a baby - this movie would be it. I'd say this is the best superhero film ever made. The amount of suspense is incredible and builds non-stop until the explosive finale. This film is NEVER slow, never drags. It is every nerd's wet dream - this is the film nerds have been waiting for all their lives. Mind you, their girlfriends and the general public will also salivate over this film as well. There has never been a better time to be alive. Hans Zimmer's epic score is the cream on top and pushed me off my seat. This is HOW you make a Summer blockbuster people, other studios (especially Marvel/Disney) should take note. Bring on Man of Steel 2, The Flash, Wonder Woman and Justice League!
pi_127774932
nog een userreview van imdb

This time steel beats iron

Author: janakverma1811 from New Delhi, India
13 June 2013
I watched man of steel what a fantastic movie it is, this is the best action movie i'll ever seen in my life. This is the best superhero movie of all time just because of its special and visual effects, every thing is just fantastic about this movie such as effects, story, acting, directing, cinematography and so on. It's duration about two and a half hour but when you're see this movie you'll realize that how the time will pass after you watched this movie.

There are several reasons to watch this movie, here's a quick list :-

1. This is the best superhero movie till date you all admit it after you watched it.

2. It contains the best action scenes and special effects.

3. All the actors and actress gave peerless performance in it.

4. The plot of the movie is never make you bored.

5. Directed by ZackSnyder and written by Christopher Nolan and David S. Goyer.

(we all know these legends and also know what they're capable of)

Everything is just perfect about this film like director Zack Snyder, writers Christopher Nolan and David S. Goyer and all the star cast. Henry Cavill as Superman/Clark Kent done amazing, Amy Adams as Lois Lane, Diane Lane as Martha Kent and Kevin Costner as Jonathan Kent, Laurence Fishburn as Perry White, Russell Crowe as Jor-El and last but not the least Michael Shannon as General Zod. All the actors and actress done peerless performance so does the directors and writers and make the wonderful movie. Man of steel has some epic scenes. Michael Shannon as General Zod done well. I gave 10/10 to this movie and now this is the best action movie till date. After watching it i am came to the conclusion that finally DC > Marvels and this is the epic superhero movie after batman trilogy (nolan's)

Man of steel has good visual and special effects so its looks more amazing when you're watching in 3D.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:19:42 #271
67640 SaintOfKillers
pi_127775515
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
pi_127775606
Zoals altijd is het het beste om je eigen mening te vormen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:34:08 #273
67640 SaintOfKillers
pi_127775989
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
pi_127776373
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vertrouw ze niet. De meeste van die critici zijn oude lullen en hun voornaamste kritiek is 'dat er te veel actie is'. Het gaat allemaal te snel voor hen. Ze kunnen beter met pensioen gaan. De meeste userreviews zijn lyrisch. Bekijke de onderstaande link maar eens.

Man of Steel Reviews & Ratings - IMDb
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:12:28 #275
67640 SaintOfKillers
pi_127778743
Het verleden bewijst dat ze best wel weten wat ze doen. Films met veel snelheid en actie scoren ook gewoon hoog als ze goed zijn -> http://www.superheronatio(...)or-superhero-movies/. Momenteel eindigt deze film daar in de buurt van de derde X-Men en de derde Spider-Man film en hij zal daar waarschijnlijk gewoon op zijn plaats staan.
pi_127778966
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja maar metacritic is hard.. Daar heeft Iron Man een 61

En Snyder's watchmen heeft ook een 55 terwijl die op Imb iets van 7,8 staat..
pi_127778990
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
pi_127779345
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een mening geeft. Ik bedoel dat ik als ik de verschillende reviews zo lees, ik met een aantal opmerkingen niet zoveel kan. Man of Steel is nou eenmaal een genrefilm, en er zijn reviewers die niets kunnen met dit soort films. Ik wel, ik hou ervan, dus ik heb gemerkt dat wat scifi betreft ik beter mijn eigen mening kan vormen aangezien ik vaak tot een heel andere conclusie kom dan met name de Amerikaanse krantenreviewers.
pi_127779834
Metacritic baseert dat cijfer 5.5 op 45 reviews maar volgens mij, heb het niet uitgerekend, ligt het gemiddelde van die reviews een stuk hoger.
pi_127779855
Ik moet wel zeggen dat de cijfers me teleurstellen desalniettemin blijf ik benieuwd de trailer was erg interessant.
  Admin vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:58 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127779966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
Preproductie, dus scenario enzo. En dat zegt nog niet zoveel; voor Green Lantern deden ze dat tijdens de release van GL ook, maar ik denk dat dat tweede deel snel is afgezonken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127780074
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
pi_127781689
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
Critici :') geen aandacht aan dat ras azijnzeikers besteden met hun oninteressante meningen.

Man of Steel gaat keihard knallen. Ik kan niet wachten _O_
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:47:31 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127784026
Ik heb er zin an!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:26 #285
13148 Shogo
Psycho...
pi_127784229
Ach cijfers, het gaat uiteindelijk toch om wat je zelf ervan vind. Ben wel erg benieuwd.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:54:32 #286
12888 Skull-splitter
pi_127784315
En geheid dat ik zal janken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:48:16 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127786282
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
pi_127787048
tegenover die 'zure critici' in de media staan natuurlijk de fanboys op imdb :)
pi_127789018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
Er zijn denk ik gewoon genre films die per definitie niet goed scoren op echte critic websites.

Daarvoor is het beter naar Imdvb te kijken. Althans een paar weken na de release als de fanboy tienen uitgekristalliseerd zijn :P
pi_127789519
wanneer God Kostner zegt dat dit de grootste film is waar hij ooit aan heeft mogen meerwerken en sprakeloos was toen hij het eindprodukt mocht zien.........................dan denk ik dat wij normaal stervelingen maar een kaartje moeten gaan kopen.
pi_127789712
quote:

ok
ik ben verkocht
al is het alleen maar om weer een hoogstandje van Zimmer te mogen beleven
ta tadatata tadatadaa
pi_127796846
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
pi_127806093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
pi_127806129
Het is toch wel bizar dat de film gewoon 82% scoort onder users van Rotten Tomatoes maar zo laag onder critics :P
pi_127806600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
pi_127808312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
pi_127808848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
Bij 300 moet ook wel gezegd worden dat het de stijl van de strip is, de daadwerkelijke uitwerking was natuurlijk fascinerend, ik heb de strip niet gelezen dus kan niet geheel zeggen hoe Snyder zich daaraan heeft gehouden bij 300 maar dat kan natuurlijk een verschil zijn met Superman waar dat verhaal dan wel weer beter is uitgewerkt zeker omdat Goyer, net als inderdaad bij Batman, er aan heeft gewerkt. Maar dat is afwachten ga hem sowieso toch wel kijken ;) ;).
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:14:43 #298
12888 Skull-splitter
pi_127811492
300 is een kunstwerkje, zeker als je de comic ernaast hebt.

Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:35:58 #299
67640 SaintOfKillers
pi_127812618
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
pi_127815795
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:39:44 #301
123096 qwry
Stop Contact!
pi_127817597
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:55 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.
Met Watchmen (en 300) heeft Zack Snyder bewezen behoorlijk trouw met het bronmateriaal om te kunnen gaan. Als deze trend zich doorzet kunnen we van MoS een groots doordacht spektakel verwachten (immers Nolan en Goyer). Sommige van die azijnzeikers (Amerikaanse pers) zitten, naar wat ik gelezen heb, met een stopwatch bij te houden welke scènes verhalend zijn en welke zich focussen op de actie. Mocht de uitkomst hiervan niet geballanceerd zijn, dan verbinden ze er een negatieve recensie aan. Ik heb zelf altijd genoten van Snyders werk (en me verbaasd over hoe slecht hij in de pers scoort) en ik kan me ook niet voorstellen dat hij de plank met MoS misslaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')