abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2013 @ 01:48:57 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127573369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_127573579
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Waarom niet? Als er groots gevaar dreigt.... En zijn ouders zien deze oplossing als enigste oplossing waarbij hij veilig zal zijn van al het dreigende kwaad?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_127573613
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 9 juni 2013 @ 07:17:03 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127574537
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Dat is dus totaal niet erg, want in de comics is de 'normale' Clark Kent ook gewoon een sportieve slimme gozer, die op school uitblinkt in sport, en na Smallville eerst de wereld overtrekt. Pas wanneer hij zijn Superman-identiteit aanneemt, besluit hij ook dat zijn 'Clark Kent' een 'vermomming' nodig heeft, dus de bril, een iets andere houding, en wat klunzigheid.

John Byrne (Man of Steel) liet die klunzigheid trouwens grotendeels weg, dus toen zagen we gewoon ook een zelfverzekerde Kent)
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:44:46 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575812
Volgens mij zie je in trailers wel dat Kal-El door Jor-El en Lara wordt weggestuurd in een ruimteschip, en in latere scènes dat Jonathan Clark dat schip laat zien. Die oorsprong is er dus wel. Het zou gewoon zo kunnen zijn dat Krypton "er nog blijkt te zijn" of iets dergelijks, of dat de reden dat hij is weggestuurd verschilt van wat we kennen. Bijvoorbeeld: niet dat Jor-El zijn zoon redt van de ondergang van de wereld, maar redt van iets anders. Een persoonlijk gevaar, bijvoorbeeld.

Volgens mij zien we Kal-El in Superman-outfit praten met Jor-El, en Zod is specifiek naar hem op zoek. Misschien is dat om dezelfde reden waarom hij is weggezonden door zijn ouders.

Het is misschien ook wel een beetje zo dat Siegel en Shuster in de jaren '30 niets beters wisten te bedenken dan een "doomed planet" (woorden uit All-Star Superman, overigens) om een jonge buitenaardse mensachtige naar Aarde te krijgen. Misschien hebben Nolan en Goyer wel iets veel interessanters gevonden.

Wat dat io9-artikel aangeeft als nadeel van "Krypton bestaat nog" is dat als Kal-El daarvan weet, of leert, wat let hem dan precies op op Aarde te blijven? Ik denk dat die vraag verschillende antwoorden heeft, en als je je bedenkt dat hij terug *kan* maar niet *gaat* zodat hij ons kan beschermen, maakt hem dat wellicht juist een grotere held.

Overigens hoor je Jor-El woorden spreken die Kal-El lijken te begeleiden naar zijn lotsbestemming als onze beschermer; woorden die aansluiten bij hoe in Smallville (de serie, dus) Jor-El ook een doel had voor Kal-El, een reden om hem op Aarde te laten zijn. Een meer God/Jezus-achtige zending: ik stuur mijn zoon naar jullie om goed te doen. Dat sluit aan op zowel "mijn planeet vergaat, en ik weet een plek waar mijn zoon zowel veilig is als goed kan doen" als op "mijn zoon moet hier weg".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:45:45 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575825
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Heb ik geen probleem mee. Clark is niet in de basis een journalist; hij is in de basis iemand die zich betrokken voelt bij anderen. Zolang dat tot uiting komt is het prima.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127660829

Spoelen naar 33:45

1:00:15 voor Henry Cavill
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:37:23 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663560
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663631
Review op IGN gezien; 9/10
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:43:30 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663813
Van de film of de soundtrack? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Breuls het volgende:
Van de film of de soundtrack? :P
De catering waarschijnlijk
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:50:10 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664126
Was een serieuze vraag; de film komt vrijdag uit en en een vroegpublicatie is niet ondenkbaar, maar vandaag is de release van de soundtrack, dus qua timing zou dat logischer zijn. En een 9 is wel hoog voor een film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127664274
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:16 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664370
Hm, interessant. Volgende week maar even lezen. Ik lees geen reviews van films waar ik zelf een review van moet schrijven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:38 #265
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127773771
Gemengd beeld leveren de reviews op. In de zin van positief-negatief.
pi_127774744
De oudere critci vergelijken de film teveel met de originele superman film en vinden dat er teveel actie in zit. De meeste userreviews op imdb zijn lyrisch.
pi_127774815
userreview van imdb

The Greatest CBM Ever !!

Author: venuto-michael from United States
13 June 2013
I was lucky enough to get into an early screening along with 3 friends.

We were all stunned beyond belief at how EPIC MoS is..i know the word EPIC is thrown around a lot now but this was the most EPIC movie i have seen in my 32 years on this planet.

My 3 friends and me have already bought tickets to see MoS on Friday and Sunday - one of my friends - a die hard Superman fanatic has vowed to watch MoS 10 times before its run is up....i think i too will end up watching it at least 4 times if not more.

The cast is superb, the score by Zimmer is top notch and the action combined with the score will make your spine tingle.

I have seen some negative reviews by some critics - They are obviously either bitter old men angry that new Superman is not the smiling, Cat saving Superman from the Donner era or frustrated women who wanted more 'romance' and 'feelings' for which they can just watch Superman Returns.

Go watch MoS - it is the Superman movie the world has been waiting for.
pi_127774864
nog een userreview van imdb

Greatest Superhero film every made. 11 out of 10.

Author: engo9017 from Australia
13 June 2013
I just saw this at the theater and this film made me wet my pants with excitement. The action, you have never seen action like this before. Forget Avengers, that's baby-action. Man of Steel has REAL action, James Cameron-level action. Imagine if Avatar and Avengers got together and had a baby - this movie would be it. I'd say this is the best superhero film ever made. The amount of suspense is incredible and builds non-stop until the explosive finale. This film is NEVER slow, never drags. It is every nerd's wet dream - this is the film nerds have been waiting for all their lives. Mind you, their girlfriends and the general public will also salivate over this film as well. There has never been a better time to be alive. Hans Zimmer's epic score is the cream on top and pushed me off my seat. This is HOW you make a Summer blockbuster people, other studios (especially Marvel/Disney) should take note. Bring on Man of Steel 2, The Flash, Wonder Woman and Justice League!
pi_127774932
nog een userreview van imdb

This time steel beats iron

Author: janakverma1811 from New Delhi, India
13 June 2013
I watched man of steel what a fantastic movie it is, this is the best action movie i'll ever seen in my life. This is the best superhero movie of all time just because of its special and visual effects, every thing is just fantastic about this movie such as effects, story, acting, directing, cinematography and so on. It's duration about two and a half hour but when you're see this movie you'll realize that how the time will pass after you watched this movie.

There are several reasons to watch this movie, here's a quick list :-

1. This is the best superhero movie till date you all admit it after you watched it.

2. It contains the best action scenes and special effects.

3. All the actors and actress gave peerless performance in it.

4. The plot of the movie is never make you bored.

5. Directed by ZackSnyder and written by Christopher Nolan and David S. Goyer.

(we all know these legends and also know what they're capable of)

Everything is just perfect about this film like director Zack Snyder, writers Christopher Nolan and David S. Goyer and all the star cast. Henry Cavill as Superman/Clark Kent done amazing, Amy Adams as Lois Lane, Diane Lane as Martha Kent and Kevin Costner as Jonathan Kent, Laurence Fishburn as Perry White, Russell Crowe as Jor-El and last but not the least Michael Shannon as General Zod. All the actors and actress done peerless performance so does the directors and writers and make the wonderful movie. Man of steel has some epic scenes. Michael Shannon as General Zod done well. I gave 10/10 to this movie and now this is the best action movie till date. After watching it i am came to the conclusion that finally DC > Marvels and this is the epic superhero movie after batman trilogy (nolan's)

Man of steel has good visual and special effects so its looks more amazing when you're watching in 3D.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:19:42 #271
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_127775515
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_127775606
Zoals altijd is het het beste om je eigen mening te vormen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:34:08 #273
67640 SaintOfKillers
pi_127775989
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_127776373
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
Ik vertrouw ze niet. De meeste van die critici zijn oude lullen en hun voornaamste kritiek is 'dat er te veel actie is'. Het gaat allemaal te snel voor hen. Ze kunnen beter met pensioen gaan. De meeste userreviews zijn lyrisch. Bekijke de onderstaande link maar eens.

Man of Steel Reviews & Ratings - IMDb
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:12:28 #275
67640 SaintOfKillers
pi_127778743
Het verleden bewijst dat ze best wel weten wat ze doen. Films met veel snelheid en actie scoren ook gewoon hoog als ze goed zijn -> http://www.superheronatio(...)or-superhero-movies/. Momenteel eindigt deze film daar in de buurt van de derde X-Men en de derde Spider-Man film en hij zal daar waarschijnlijk gewoon op zijn plaats staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')