Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Waarom niet? Als er groots gevaar dreigt.... En zijn ouders zien deze oplossing als enigste oplossing waarbij hij veilig zal zijn van al het dreigende kwaad?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.
Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Dat is dus totaal niet erg, want in de comics is de 'normale' Clark Kent ook gewoon een sportieve slimme gozer, die op school uitblinkt in sport, en na Smallville eerst de wereld overtrekt. Pas wanneer hij zijn Superman-identiteit aanneemt, besluit hij ook dat zijn 'Clark Kent' een 'vermomming' nodig heeft, dus de bril, een iets andere houding, en wat klunzigheid.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Heb ik geen probleem mee. Clark is niet in de basis een journalist; hij is in de basis iemand die zich betrokken voelt bij anderen. Zolang dat tot uiting komt is het prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
De catering waarschijnlijkquote:
Ik vertrouw ze niet. De meeste van die critici zijn oude lullen en hun voornaamste kritiek is 'dat er te veel actie is'. Het gaat allemaal te snel voor hen. Ze kunnen beter met pensioen gaan. De meeste userreviews zijn lyrisch. Bekijke de onderstaande link maar eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |