abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:41:38 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126906579
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_126907251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.

Ik denk dat het te ver gezocht is.
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is ;)

Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen ;)

Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen ;)

Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:44:26 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126909566
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is ;)

Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen ;)

Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen ;)

Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook ;)
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.

Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.

En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:47:34 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126920374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O_

Als die uit is meteen naar Pathe rennen :)
Zullen we samen gaan. O+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_126920457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
Neuh reken daar maar niet op :)

Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.

[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 23-05-2013 20:54:29 ]
6 7
pi_126920526
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Zullen we samen gaan. O+
Ja is goed O+
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:56:26 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126920882
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neuh reken daar maar niet op :)

Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
pi_126921656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
6 7
pi_126924474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.

Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.

En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..

In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.

Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.

Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:35:47 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126927795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
Ook naar andere bioscopen. Ik zag dit alleen bij Pathe staan, vandaar.
pi_127044114

zondag 26 mei 2013 @ 22:22:32 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_127046241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..

In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.

Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.

Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee :P
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.

Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_127048554
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.

Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
Je weet hoe het gaat... men ziet het succes van de Avengers en dat willen Warner Brothers ook
  Admin maandag 27 mei 2013 @ 07:17:31 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127055497
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:00:48 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127059143
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film. :)
Ik denk alleen dat je toch eerst de Superhelden eerst afhankelijk van elkaar moet gaan uitdiepen voordat ze in een film samen komen. Ik denk dat het geen leuke film wordt op het moment dat je een willekeurige Batman, Superman, Wonderwoman en Green Lantern neer zet in een film.

Dat heeft Marvel gewoon perfect gedaan. Alle karakters zijn eerst enigzins uitgediept en daarna hebben ze die karakters samen laten komen in 1 film. Hierdoor heb je toch al een gevoel bij de karakters en kun je beter inleven in de film.
Natuurlijk is er al heel veel media te vinden over de verschillende helden, maar voor niet comic lezers is het dan wat leeg, denk ik.
pi_127123554

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127152176
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
pi_127190628
pi_127190677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
Je kan ook overdrijven.

Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:56:08 #223
13148 Shogo
Psycho...
pi_127197288
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 07:27 schreef Rogan het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.

Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:34:21 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127206850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Shogo het volgende:

[..]

Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:40:03 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127207131
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127208276
quote:
99s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

SPOILER
Yeah, right :')
6 7
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:12:16 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127208618
quote:

SPOILER
SPOILER
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:25:34 #228
13148 Shogo
Psycho...
pi_127209229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
Ik heb er ook wel vertrouwen in. :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:11:28 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127211268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Geen idee, maar ik las het op io9
http://io9.com/the-man-of(...)rman-for-t-487577190
pi_127281678
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
  zondag 2 juni 2013 @ 23:17:30 #231
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127341460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef Xan21 het volgende:
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
zwart wit? verklaar je nader ?

Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt *O* *O* *O*
pi_127341522
bekijk de trailer
pi_127341553
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Xan21 het volgende:
bekijk de trailer
:')
pi_127343800
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:18 schreef Xan21 het volgende:
bekijk de trailer
No comment
pi_127344045
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

zwart wit? verklaar je nader ?

Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt *O* *O* *O*
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
pi_127368385
Ik ga zo snel mogelijk _O_ zal wel weekje later zijn :)
  maandag 3 juni 2013 @ 18:59:43 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127370059
Hier in HK komt ie pas de 27ste uit, dus dan heb ik alle recensies enzo al gelezen :P

Ik hoop alleen dat de normale 2D versie ook gewoon in veel bioscopen te zien zal zijn, want die 3D meuk hoeft voor mij niet.
pi_127453224
Met die CGI-Superman die steeds alle actie doet krijg ik hier wel een Matrix Reloaded gevoel bij.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:47:04 #241
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127460340
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
Ik niet, wil deze zo snel mogelijk zien :Y

vanavond trouwens voor `t eerst een tv spot op de NL tv gezien :P
pi_127506935
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!

pi_127508766
HYPETRAIN

pi_127508865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:

:9~
6 7
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:19:02 #245
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127509032
Dat laatste gedeelte van die trailer doet mij toch vermoeden dat die eerder genoemde geruchten best wel eens waar zouden kunnen zijn.... en dat zou ik dus heel erg vinden :r :N
quote:

SPOILER
Het lijkt er namelijk op dat hij op het einde een keus moet maken, en je ziet dan ook waar hij heen vliegt.
pi_127537771
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:17:30 #247
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127538300
quote:

Epic with a capital E _O_ _O_
pi_127538465
IMAX plekje gereserveerd bij Pathé
6 7
  Admin vrijdag 7 juni 2013 @ 22:20:09 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127538467
Ik vind het prima als het verhaal en zijn achtergrond in de film tegenstrijdig is met wat we tot nu toe in de comics hebben gezien. De comics zijn immers ook keer na keer tegenstrijdig met zichzelf.

Dat wat was, hebben we al eens gezien. Tijd voor iets anders. En dat zeg ik als lezer van Superman comics en iemand die alle eerdere Superman-films in huis heeft en Smallville op de voet volgde.

Dat gezegd hebbende: ik wil wel graag het personage Superman zien, de kern daarvan. Ik wil een alien zien, grootgebracht door mensen, met goede moralen. Iemand die niet alleen superkrachten heeft maar ook anderen weet te inspireren. Als niet alles uit zijn origin overeenkomt met het bekende? Niet erg. Als hij een ander soort persoon is? Potentieel wel erg, maar dan nog weet je dat pas als je het gezien hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127554007
11 dagen :9~
  zondag 9 juni 2013 @ 01:48:57 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127573369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
pi_127573579
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.

Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Waarom niet? Als er groots gevaar dreigt.... En zijn ouders zien deze oplossing als enigste oplossing waarbij hij veilig zal zijn van al het dreigende kwaad?
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_127573613
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
  zondag 9 juni 2013 @ 07:17:03 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127574537
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Dat is dus totaal niet erg, want in de comics is de 'normale' Clark Kent ook gewoon een sportieve slimme gozer, die op school uitblinkt in sport, en na Smallville eerst de wereld overtrekt. Pas wanneer hij zijn Superman-identiteit aanneemt, besluit hij ook dat zijn 'Clark Kent' een 'vermomming' nodig heeft, dus de bril, een iets andere houding, en wat klunzigheid.

John Byrne (Man of Steel) liet die klunzigheid trouwens grotendeels weg, dus toen zagen we gewoon ook een zelfverzekerde Kent)
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:44:46 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575812
Volgens mij zie je in trailers wel dat Kal-El door Jor-El en Lara wordt weggestuurd in een ruimteschip, en in latere scènes dat Jonathan Clark dat schip laat zien. Die oorsprong is er dus wel. Het zou gewoon zo kunnen zijn dat Krypton "er nog blijkt te zijn" of iets dergelijks, of dat de reden dat hij is weggestuurd verschilt van wat we kennen. Bijvoorbeeld: niet dat Jor-El zijn zoon redt van de ondergang van de wereld, maar redt van iets anders. Een persoonlijk gevaar, bijvoorbeeld.

Volgens mij zien we Kal-El in Superman-outfit praten met Jor-El, en Zod is specifiek naar hem op zoek. Misschien is dat om dezelfde reden waarom hij is weggezonden door zijn ouders.

Het is misschien ook wel een beetje zo dat Siegel en Shuster in de jaren '30 niets beters wisten te bedenken dan een "doomed planet" (woorden uit All-Star Superman, overigens) om een jonge buitenaardse mensachtige naar Aarde te krijgen. Misschien hebben Nolan en Goyer wel iets veel interessanters gevonden.

Wat dat io9-artikel aangeeft als nadeel van "Krypton bestaat nog" is dat als Kal-El daarvan weet, of leert, wat let hem dan precies op op Aarde te blijven? Ik denk dat die vraag verschillende antwoorden heeft, en als je je bedenkt dat hij terug *kan* maar niet *gaat* zodat hij ons kan beschermen, maakt hem dat wellicht juist een grotere held.

Overigens hoor je Jor-El woorden spreken die Kal-El lijken te begeleiden naar zijn lotsbestemming als onze beschermer; woorden die aansluiten bij hoe in Smallville (de serie, dus) Jor-El ook een doel had voor Kal-El, een reden om hem op Aarde te laten zijn. Een meer God/Jezus-achtige zending: ik stuur mijn zoon naar jullie om goed te doen. Dat sluit aan op zowel "mijn planeet vergaat, en ik weet een plek waar mijn zoon zowel veilig is als goed kan doen" als op "mijn zoon moet hier weg".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 9 juni 2013 @ 10:45:45 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127575825
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Heb ik geen probleem mee. Clark is niet in de basis een journalist; hij is in de basis iemand die zich betrokken voelt bij anderen. Zolang dat tot uiting komt is het prima.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127660829

Spoelen naar 33:45

1:00:15 voor Henry Cavill
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:37:23 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663560
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663631
Review op IGN gezien; 9/10
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:43:30 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127663813
Van de film of de soundtrack? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127663948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Breuls het volgende:
Van de film of de soundtrack? :P
De catering waarschijnlijk
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:50:10 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664126
Was een serieuze vraag; de film komt vrijdag uit en en een vroegpublicatie is niet ondenkbaar, maar vandaag is de release van de soundtrack, dus qua timing zou dat logischer zijn. En een 9 is wel hoog voor een film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127664274
  Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:16 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127664370
Hm, interessant. Volgende week maar even lezen. Ik lees geen reviews van films waar ik zelf een review van moet schrijven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:38 #265
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_127773771
Gemengd beeld leveren de reviews op. In de zin van positief-negatief.
pi_127774744
De oudere critci vergelijken de film teveel met de originele superman film en vinden dat er teveel actie in zit. De meeste userreviews op imdb zijn lyrisch.
pi_127774815
userreview van imdb

The Greatest CBM Ever !!

Author: venuto-michael from United States
13 June 2013
I was lucky enough to get into an early screening along with 3 friends.

We were all stunned beyond belief at how EPIC MoS is..i know the word EPIC is thrown around a lot now but this was the most EPIC movie i have seen in my 32 years on this planet.

My 3 friends and me have already bought tickets to see MoS on Friday and Sunday - one of my friends - a die hard Superman fanatic has vowed to watch MoS 10 times before its run is up....i think i too will end up watching it at least 4 times if not more.

The cast is superb, the score by Zimmer is top notch and the action combined with the score will make your spine tingle.

I have seen some negative reviews by some critics - They are obviously either bitter old men angry that new Superman is not the smiling, Cat saving Superman from the Donner era or frustrated women who wanted more 'romance' and 'feelings' for which they can just watch Superman Returns.

Go watch MoS - it is the Superman movie the world has been waiting for.
pi_127774864
nog een userreview van imdb

Greatest Superhero film every made. 11 out of 10.

Author: engo9017 from Australia
13 June 2013
I just saw this at the theater and this film made me wet my pants with excitement. The action, you have never seen action like this before. Forget Avengers, that's baby-action. Man of Steel has REAL action, James Cameron-level action. Imagine if Avatar and Avengers got together and had a baby - this movie would be it. I'd say this is the best superhero film ever made. The amount of suspense is incredible and builds non-stop until the explosive finale. This film is NEVER slow, never drags. It is every nerd's wet dream - this is the film nerds have been waiting for all their lives. Mind you, their girlfriends and the general public will also salivate over this film as well. There has never been a better time to be alive. Hans Zimmer's epic score is the cream on top and pushed me off my seat. This is HOW you make a Summer blockbuster people, other studios (especially Marvel/Disney) should take note. Bring on Man of Steel 2, The Flash, Wonder Woman and Justice League!
pi_127774932
nog een userreview van imdb

This time steel beats iron

Author: janakverma1811 from New Delhi, India
13 June 2013
I watched man of steel what a fantastic movie it is, this is the best action movie i'll ever seen in my life. This is the best superhero movie of all time just because of its special and visual effects, every thing is just fantastic about this movie such as effects, story, acting, directing, cinematography and so on. It's duration about two and a half hour but when you're see this movie you'll realize that how the time will pass after you watched this movie.

There are several reasons to watch this movie, here's a quick list :-

1. This is the best superhero movie till date you all admit it after you watched it.

2. It contains the best action scenes and special effects.

3. All the actors and actress gave peerless performance in it.

4. The plot of the movie is never make you bored.

5. Directed by ZackSnyder and written by Christopher Nolan and David S. Goyer.

(we all know these legends and also know what they're capable of)

Everything is just perfect about this film like director Zack Snyder, writers Christopher Nolan and David S. Goyer and all the star cast. Henry Cavill as Superman/Clark Kent done amazing, Amy Adams as Lois Lane, Diane Lane as Martha Kent and Kevin Costner as Jonathan Kent, Laurence Fishburn as Perry White, Russell Crowe as Jor-El and last but not the least Michael Shannon as General Zod. All the actors and actress done peerless performance so does the directors and writers and make the wonderful movie. Man of steel has some epic scenes. Michael Shannon as General Zod done well. I gave 10/10 to this movie and now this is the best action movie till date. After watching it i am came to the conclusion that finally DC > Marvels and this is the epic superhero movie after batman trilogy (nolan's)

Man of steel has good visual and special effects so its looks more amazing when you're watching in 3D.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:19:42 #271
67640 SaintOfKillers
pi_127775515
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_127775606
Zoals altijd is het het beste om je eigen mening te vormen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:34:08 #273
67640 SaintOfKillers
pi_127775989
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
pi_127776373
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vertrouw ze niet. De meeste van die critici zijn oude lullen en hun voornaamste kritiek is 'dat er te veel actie is'. Het gaat allemaal te snel voor hen. Ze kunnen beter met pensioen gaan. De meeste userreviews zijn lyrisch. Bekijke de onderstaande link maar eens.

Man of Steel Reviews & Ratings - IMDb
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:12:28 #275
67640 SaintOfKillers
pi_127778743
Het verleden bewijst dat ze best wel weten wat ze doen. Films met veel snelheid en actie scoren ook gewoon hoog als ze goed zijn -> http://www.superheronatio(...)or-superhero-movies/. Momenteel eindigt deze film daar in de buurt van de derde X-Men en de derde Spider-Man film en hij zal daar waarschijnlijk gewoon op zijn plaats staan.
pi_127778966
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja maar metacritic is hard.. Daar heeft Iron Man een 61

En Snyder's watchmen heeft ook een 55 terwijl die op Imb iets van 7,8 staat..
pi_127778990
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
pi_127779345
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een mening geeft. Ik bedoel dat ik als ik de verschillende reviews zo lees, ik met een aantal opmerkingen niet zoveel kan. Man of Steel is nou eenmaal een genrefilm, en er zijn reviewers die niets kunnen met dit soort films. Ik wel, ik hou ervan, dus ik heb gemerkt dat wat scifi betreft ik beter mijn eigen mening kan vormen aangezien ik vaak tot een heel andere conclusie kom dan met name de Amerikaanse krantenreviewers.
pi_127779834
Metacritic baseert dat cijfer 5.5 op 45 reviews maar volgens mij, heb het niet uitgerekend, ligt het gemiddelde van die reviews een stuk hoger.
pi_127779855
Ik moet wel zeggen dat de cijfers me teleurstellen desalniettemin blijf ik benieuwd de trailer was erg interessant.
  Admin vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:58 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127779966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
Preproductie, dus scenario enzo. En dat zegt nog niet zoveel; voor Green Lantern deden ze dat tijdens de release van GL ook, maar ik denk dat dat tweede deel snel is afgezonken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127780074
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
pi_127781689
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
Critici :') geen aandacht aan dat ras azijnzeikers besteden met hun oninteressante meningen.

Man of Steel gaat keihard knallen. Ik kan niet wachten _O_
6 7
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:47:31 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127784026
Ik heb er zin an!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:26 #285
13148 Shogo
Psycho...
pi_127784229
Ach cijfers, het gaat uiteindelijk toch om wat je zelf ervan vind. Ben wel erg benieuwd.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:54:32 #286
12888 Skull-splitter
pi_127784315
En geheid dat ik zal janken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:48:16 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127786282
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
pi_127787048
tegenover die 'zure critici' in de media staan natuurlijk de fanboys op imdb :)
pi_127789018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
Er zijn denk ik gewoon genre films die per definitie niet goed scoren op echte critic websites.

Daarvoor is het beter naar Imdvb te kijken. Althans een paar weken na de release als de fanboy tienen uitgekristalliseerd zijn :P
pi_127789519
wanneer God Kostner zegt dat dit de grootste film is waar hij ooit aan heeft mogen meerwerken en sprakeloos was toen hij het eindprodukt mocht zien.........................dan denk ik dat wij normaal stervelingen maar een kaartje moeten gaan kopen.
pi_127789712
quote:

ok
ik ben verkocht
al is het alleen maar om weer een hoogstandje van Zimmer te mogen beleven
ta tadatata tadatadaa
pi_127796846
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
pi_127806093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
pi_127806129
Het is toch wel bizar dat de film gewoon 82% scoort onder users van Rotten Tomatoes maar zo laag onder critics :P
pi_127806600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
pi_127808312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
pi_127808848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
Bij 300 moet ook wel gezegd worden dat het de stijl van de strip is, de daadwerkelijke uitwerking was natuurlijk fascinerend, ik heb de strip niet gelezen dus kan niet geheel zeggen hoe Snyder zich daaraan heeft gehouden bij 300 maar dat kan natuurlijk een verschil zijn met Superman waar dat verhaal dan wel weer beter is uitgewerkt zeker omdat Goyer, net als inderdaad bij Batman, er aan heeft gewerkt. Maar dat is afwachten ga hem sowieso toch wel kijken ;) ;).
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:14:43 #298
12888 Skull-splitter
pi_127811492
300 is een kunstwerkje, zeker als je de comic ernaast hebt.

Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:35:58 #299
67640 SaintOfKillers
pi_127812618
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
pi_127815795
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')