Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol isquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.
Ik denk dat het te ver gezocht is.
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is
Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen
Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen
Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook
Zullen we samen gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Als die uit is meteen naar Pathe rennen
Neuh reken daar maar niet opquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuh reken daar maar niet op
Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.
Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.
En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
Ook naar andere bioscopen. Ik zag dit alleen bij Pathe staan, vandaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..
In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.
Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.
Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee
Je weet hoe het gaat... men ziet het succes van de Avengers en dat willen Warner Brothers ookquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.
Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
Ik denk alleen dat je toch eerst de Superhelden eerst afhankelijk van elkaar moet gaan uitdiepen voordat ze in een film samen komen. Ik denk dat het geen leuke film wordt op het moment dat je een willekeurige Batman, Superman, Wonderwoman en Green Lantern neer zet in een film.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:27 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
Ik denk dat het wel goed komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Shogo het volgende:
[..]
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...Yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 7
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb er ook wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]Geen idee, maar ik las het op io9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://io9.com/the-man-of(...)rman-for-t-487577190
zwart wit? verklaar je nader ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef Xan21 het volgende:
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zwart wit? verklaar je nader ?
Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt![]()
![]()
Ik niet, wil deze zo snel mogelijk zienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...Het lijkt er namelijk op dat hij op het einde een keus moet maken, en je ziet dan ook waar hij heen vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Epic with a capital Equote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een onzin als dat ''die geruchten waar zouden zijn'' het dan ''erg'' zou zijn. Ik zou het niet erg vinden....Eindelijk eens een nieuwe aanpak. Voor diegenen die het nog niet is opgevallen, ik heb sterk het vermoeden dat het niet eens echt een ''superman'' film is. Ten eerste heet de film al niet zo, maar ''Man Of Steel'', en de naam superman word nergens genoemd, sterker nog hij word doel bewust ''verzwegen'' in de ''interview scene''. Ook in de trailers en de making off, waar het verhaal lichtjes word gespoilerd, vraag ik me af op wat voor manier Clark Kent, superman's alter ego zoals wij m kennen van de comics en oude films, in het verhaal van de film zou moeten voorkomen. Het is dus denk ik niet eens een ''hervertelling'' van de films en comics, nee het is een complete ''re-inmagening'' van het personage, die wij tot nu toe alleen nog kennen als superman.
''Fans'' die bang zijn dat er enkel ''een verandering in het origin verhaal zal zitten'' met als eningste verschil dat zijn thuis planeet niet verwoest zal zijn, zullen vermoed ik in een shock raken
Waarom niet? Als er groots gevaar dreigt.... En zijn ouders zien deze oplossing als enigste oplossing waarbij hij veilig zal zijn van al het dreigende kwaad?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Feit dat het Man of Steel heet zegt nog niet over het al dan niet gebruiken van de naam Superman. De laatste Batman films heetten ook The Dark Knight. De bijnaam van Batman. Net als dat Superman ook regelmatig man of steel wordt genoemd.
Een aantal aanpassingen aan het originele verhaal zou ik geen ramp vinden, maar ik snap wel wat Yo-jong bedoelt.
Als Krypton niet verwoest wordt is er ook geen reden voor Superman om op aarde te zijn in de eerste plaats. In ieder geval niet om hem daar als klein kind al heen te gaan.
Dat is dus totaal niet erg, want in de comics is de 'normale' Clark Kent ook gewoon een sportieve slimme gozer, die op school uitblinkt in sport, en na Smallville eerst de wereld overtrekt. Pas wanneer hij zijn Superman-identiteit aanneemt, besluit hij ook dat zijn 'Clark Kent' een 'vermomming' nodig heeft, dus de bril, een iets andere houding, en wat klunzigheid.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
Heb ik geen probleem mee. Clark is niet in de basis een journalist; hij is in de basis iemand die zich betrokken voelt bij anderen. Zolang dat tot uiting komt is het prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat betreft de theorie dat Clark Kent, de klunzige journalist, niet in het verhaal zal voorkomen? Hoe waarschijnlijk vinden jullie dat klinken? En als het echt zo zou zijn, hoe zouden jullie dat dan vinden?
De catering waarschijnlijkquote:
Ik vertrouw ze niet. De meeste van die critici zijn oude lullen en hun voornaamste kritiek is 'dat er te veel actie is'. Het gaat allemaal te snel voor hen. Ze kunnen beter met pensioen gaan. De meeste userreviews zijn lyrisch. Bekijke de onderstaande link maar eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
Ja maar metacritic is hard.. Daar heeft Iron Man een 61quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een mening geeft. Ik bedoel dat ik als ik de verschillende reviews zo lees, ik met een aantal opmerkingen niet zoveel kan. Man of Steel is nou eenmaal een genrefilm, en er zijn reviewers die niets kunnen met dit soort films. Ik wel, ik hou ervan, dus ik heb gemerkt dat wat scifi betreft ik beter mijn eigen mening kan vormen aangezien ik vaak tot een heel andere conclusie kom dan met name de Amerikaanse krantenreviewers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
Preproductie, dus scenario enzo. En dat zegt nog niet zoveel; voor Green Lantern deden ze dat tijdens de release van GL ook, maar ik denk dat dat tweede deel snel is afgezonken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
Criticiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen
300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes
Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.
Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
Er zijn denk ik gewoon genre films die per definitie niet goed scoren op echte critic websites.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.
Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed.
okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
Bij 300 moet ook wel gezegd worden dat het de stijl van de strip is, de daadwerkelijke uitwerking was natuurlijk fascinerend, ik heb de strip niet gelezen dus kan niet geheel zeggen hoe Snyder zich daaraan heeft gehouden bij 300 maar dat kan natuurlijk een verschil zijn met Superman waar dat verhaal dan wel weer beter is uitgewerkt zeker omdat Goyer, net als inderdaad bij Batman, er aan heeft gewerkt. Maar dat is afwachten ga hem sowieso toch wel kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn
De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film
Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |