quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...Yeah, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 7
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb er ook wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt.
Met Goyer als story en screenplay man en Nolan als story en producer. Daarnaast nog Hans Zimmer voor de muziek en best een goede cast en je hebt echt wel een heel goed team om er ook inhoudelijk een heleboel goeds van te maken. Daar ben ik niet bang voor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]Geen idee, maar ik las het op io9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://io9.com/the-man-of(...)rman-for-t-487577190
zwart wit? verklaar je nader ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:16 schreef Xan21 het volgende:
het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de film lijkt bijna wel zwart wit, dat is echt jammer
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zwart wit? verklaar je nader ?
Vandaag de kaartjes besteld voor 18 juni, Kinepolis Hasselt![]()
![]()
Ik niet, wil deze zo snel mogelijk zienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wacht liever een paar weken totdat er meer ruimte is in de bioscoop.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!
Ik heb er op zich ook wel vertrouwen, TENZIJ...Het lijkt er namelijk op dat hij op het einde een keus moet maken, en je ziet dan ook waar hij heen vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Epic with a capital Equote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |