abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127778966
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
Ja maar metacritic is hard.. Daar heeft Iron Man een 61

En Snyder's watchmen heeft ook een 55 terwijl die op Imb iets van 7,8 staat..
pi_127778990
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
pi_127779345
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een mening geeft. Ik bedoel dat ik als ik de verschillende reviews zo lees, ik met een aantal opmerkingen niet zoveel kan. Man of Steel is nou eenmaal een genrefilm, en er zijn reviewers die niets kunnen met dit soort films. Ik wel, ik hou ervan, dus ik heb gemerkt dat wat scifi betreft ik beter mijn eigen mening kan vormen aangezien ik vaak tot een heel andere conclusie kom dan met name de Amerikaanse krantenreviewers.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_127779834
Metacritic baseert dat cijfer 5.5 op 45 reviews maar volgens mij, heb het niet uitgerekend, ligt het gemiddelde van die reviews een stuk hoger.
pi_127779855
Ik moet wel zeggen dat de cijfers me teleurstellen desalniettemin blijf ik benieuwd de trailer was erg interessant.
  Admin vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:58 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_127779966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
Preproductie, dus scenario enzo. En dat zegt nog niet zoveel; voor Green Lantern deden ze dat tijdens de release van GL ook, maar ik denk dat dat tweede deel snel is afgezonken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_127780074
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
pi_127781689
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen

300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes

Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.

Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
Critici :') geen aandacht aan dat ras azijnzeikers besteden met hun oninteressante meningen.

Man of Steel gaat keihard knallen. Ik kan niet wachten _O_
6 7
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:47:31 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127784026
Ik heb er zin an!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:26 #285
13148 Shogo
Psycho...
pi_127784229
Ach cijfers, het gaat uiteindelijk toch om wat je zelf ervan vind. Ben wel erg benieuwd.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:54:32 #286
12888 Skull-splitter
pi_127784315
En geheid dat ik zal janken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:48:16 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_127786282
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_127787048
tegenover die 'zure critici' in de media staan natuurlijk de fanboys op imdb :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_127789018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.

Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed. :P
Er zijn denk ik gewoon genre films die per definitie niet goed scoren op echte critic websites.

Daarvoor is het beter naar Imdvb te kijken. Althans een paar weken na de release als de fanboy tienen uitgekristalliseerd zijn :P
pi_127789519
wanneer God Kostner zegt dat dit de grootste film is waar hij ooit aan heeft mogen meerwerken en sprakeloos was toen hij het eindprodukt mocht zien.........................dan denk ik dat wij normaal stervelingen maar een kaartje moeten gaan kopen.
pi_127789712
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!

ok
ik ben verkocht
al is het alleen maar om weer een hoogstandje van Zimmer te mogen beleven
ta tadatata tadatadaa
pi_127796846
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
pi_127806093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
pi_127806129
Het is toch wel bizar dat de film gewoon 82% scoort onder users van Rotten Tomatoes maar zo laag onder critics :P
pi_127806600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje :P
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
pi_127808312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
pi_127808848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn :P

De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film :P

Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
Bij 300 moet ook wel gezegd worden dat het de stijl van de strip is, de daadwerkelijke uitwerking was natuurlijk fascinerend, ik heb de strip niet gelezen dus kan niet geheel zeggen hoe Snyder zich daaraan heeft gehouden bij 300 maar dat kan natuurlijk een verschil zijn met Superman waar dat verhaal dan wel weer beter is uitgewerkt zeker omdat Goyer, net als inderdaad bij Batman, er aan heeft gewerkt. Maar dat is afwachten ga hem sowieso toch wel kijken ;) ;).
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:14:43 #298
12888 Skull-splitter
pi_127811492
300 is een kunstwerkje, zeker als je de comic ernaast hebt.

Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:35:58 #299
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_127812618
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_127815795
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')