Ja maar metacritic is hard.. Daar heeft Iron Man een 61quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
58% op RT, 55% op Metacritic, dat is gewoon matig en een slecht teken.
Ik zeg ook helemaal niet dat je een mening geeft. Ik bedoel dat ik als ik de verschillende reviews zo lees, ik met een aantal opmerkingen niet zoveel kan. Man of Steel is nou eenmaal een genrefilm, en er zijn reviewers die niets kunnen met dit soort films. Ik wel, ik hou ervan, dus ik heb gemerkt dat wat scifi betreft ik beter mijn eigen mening kan vormen aangezien ik vaak tot een heel andere conclusie kom dan met name de Amerikaanse krantenreviewers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen mening, ik stel vast dat dit zwakke cijfers zijn uit een hoek die ik behoorlijk accuraat vind.
Preproductie, dus scenario enzo. En dat zegt nog niet zoveel; voor Green Lantern deden ze dat tijdens de release van GL ook, maar ik denk dat dat tweede deel snel is afgezonken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Warner Bros heeft Man of Strel 2 al in productie gebracht. Dat is juit een teken dat ze heel veel vertrouwen hebben in deze film.
Criticiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens jongens, ik denk dat reviewers Zack Snyder's style gewoon niet mogen
300 heeft een 51 op metacritic... Terwijl die film bruut was en zeker een succes
Watchmen 55... Ook een goede film die 7,8 heeft op imdb.
Wat ik veel lees in de reviews is dat ze zijn over de top, drukke actie niks vinden... Maar heel veel mensen vinden dat juist awesome!
Er zijn denk ik gewoon genre films die per definitie niet goed scoren op echte critic websites.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Komakie het volgende:
Ik baseer toch echt mijn mening op wat ik zie en ik trek me weinig aan van dit soort dingen.
Het is leuk als een film een hoog cijfer krijgt, maar whatever.
Wel grappig trouwens dat hij overal zo laag scoort, terwijl op de user reviews van IMDB bijvoorbeeld het gemiddelde heel hoog ligt. Overigens vind ik dat ook niet altijd even betrouwbaar, maar goed.
okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
De ALLERLAATSTE trailer. Ziet er echt VET uit !!!
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Tsja ik vond 300 wel wat overdreven pulp maar was dan ook gebaseerd ppt een strip. Dit ook en moet zeggen dat veel scènes me aan 300 doen denken helaas terwijl ik met Nolan juist meer hoopte, ondanks dat hij producent is, dat dat realistische aspect wat hij bij Batman geweldig deed hier ook terug zou komen.
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik denk dat 300 stijltje wel iets meer past bij een Alien met superpowers dan het Nolan stijltje
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja wat dat betreft kan je dat over Gotham en inwoners ook wel zeggen, bij de Amazing Spiderman hebben ze ook zo'n poging gewaagd vond ik persoonlijk wel redelijk uitgepakt (niet als bij Batman uiteraard maar toch redelijk), daarnaast was het 300 stijltje ook bij 300 niet zo op z'n plaats, verhaal viel gewoon een beetje weg, hoopte dat Superman dat niet zou overkomen.
Bij 300 moet ook wel gezegd worden dat het de stijl van de strip is, de daadwerkelijke uitwerking was natuurlijk fascinerend, ik heb de strip niet gelezen dus kan niet geheel zeggen hoe Snyder zich daaraan heeft gehouden bij 300 maar dat kan natuurlijk een verschil zijn met Superman waar dat verhaal dan wel weer beter is uitgewerkt zeker omdat Goyer, net als inderdaad bij Batman, er aan heeft gewerkt. Maar dat is afwachten ga hem sowieso toch wel kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou Goyer(TDK trilogy) zit achter het verhaal van Man of Steel dus het zal echt niet verhaalloos zijn
De meeste critics zeuren dat er te veel en te lang actie is. Als dat het probleem is heb ik echt het volste vertrouwen in de film
Maar we moeten maar afwachten tot donderdag!
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar net als Watchmen: als Snyder maar niet schrijft maar een goed verhaal moet vertellen dan zit het eigenlijk geheid wel goed...
Ik weet niet wat jij met dit bericht wil zeggen, maar watchmen de film was een waar meesterwerk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Watchmen kreeg ik eerder het idee dat Snyder heeft bewezen dat het onverfilmbaar geachte Watchmen toch verfilmbaar was en dat een goede regisseur er echt iets van had kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |