Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol isquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.
Ik denk dat het te ver gezocht is.
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
De Batman trilogie die nu klaar is moet je volkomen los zien van Man of Steel en de JL film die komt mits Man of Steel succesvol is
Als Man of Steel een succes wordt komt er ook een reboot van Batman in een wereld waarin Superman etc wel passen
Als DC/WB creatieve schrijvers directors blijft aantrekken zie ik het helemaal goed komen
Ben zelf absoluut fan van Iron Man en the Avengers. Maar Batman en Superman zijn wereldwijd toch wat bekendere en grotere characters. Als je ziet hoe Marvel met minder bekende characters zoals Iron Man, Thor etc. supersuccesvol is geweest... dan kan DC dat met goede schrijvers ook
Zullen we samen gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Als die uit is meteen naar Pathe rennen
Neuh reken daar maar niet opquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens Pathe komt er ook een 2D versie. Tenminste, ik neem aan dat als er "Originele versie en 3D" staat hij ook in 2D is.
http://www.pathe.nl/film/17363/man-of-steel
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neuh reken daar maar niet op
Het was heel erg uitzonderlijk dat The Hobbit in 2D te zien was. Ik denk uit coulance naar Lord of the Rings fans.
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb al met heel veel films gehad dat ze zowel in 2D als 3D draaiden. Alleen Iron Man 3 kon ik niet vinden.
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met goede schrijvers zou het allemaal best mooi kunnen worden. Alleen de manier waarop de films allemaal zijn neer gezet zijn zo verschillend. Dan zouden ze opnieuw moeten beginnen met al die films.
Man of Steel zou dan de eerste van een reeks superhelden films kunnen zijn. Ze zouden Green Lantern in een 2de film heel anders neer kunnen zetten, maar Batman nu opnieuw beginnen zou ik niet verstandig vinden. Niet als het met een andere crew is. Ik snap dat Nolan niet nog meer Batman films wil/gaat maken, maar om nu een reboot te doen (of binnen 5 jaar) zou wel heel snel zijn.
Om nog maar te zwijgen over Wonderwoman en bijvoorbeeld Aquaman.
En ik vind het wel een beetje na apen om eerlijk te zijn. Marvel heeft het super gedaan, dus dan moet je het minimaal net zo goed doen en ik denk dat ze het niet zo groots aan gaan/willen/kunnen pakken.
Ook naar andere bioscopen. Ik zag dit alleen bij Pathe staan, vandaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga jij altijd naar Pathe of ook naar andere bioscopen dan.
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wat snel om Batman binnen 5 jaar al te gaan rebooten. Het beste wat ze volgens mij kunnen doen is met Joseph Gordon Levitt als Batman verdergaan. Dan is het niet echt een reboot, want hij wordt in de laatste film van Nolan geïntroduceerd als de volgende Batman en kan het universum toch aansluiten bij die van Man of Steel etc..
In pricipe heb je dan met een goede Superman en Batman al genoeg animo voor Justice League.
Ryan Reynolds vond ik wel goed als Green Lantern, maar de film was gewoon slecht. Dus Ryan Reynolds kan wel gewoon in de JL film.
Waarom "om maar te zwijgen over Wonderwoman en Aquaman"? Als ik naar Marvels Universum kijk kan ik ook niet echt zeggen dat mensen nou uitkeken naar Hawkeye of Ant-Man... maar die characters doen wel gewoon mee
Je weet hoe het gaat... men ziet het succes van de Avengers en dat willen Warner Brothers ookquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het niet vergelijkbaar. Marvel heeft het altijd meer van zijn teams moet hebben en werkt dan ook in die richting. Bij DC ging het meer om de individuele helden en is die hele JL maar een bijkomstigheidje.
Ik vind het dom om dan te gaan proberen Marvel te imiteren door ook even een Justice League film te gaan maken. Ze kunnen zich beter focussen op hun eigen sterke punten ipv. die van een ander te proberen kopiëren.
Ik denk alleen dat je toch eerst de Superhelden eerst afhankelijk van elkaar moet gaan uitdiepen voordat ze in een film samen komen. Ik denk dat het geen leuke film wordt op het moment dat je een willekeurige Batman, Superman, Wonderwoman en Green Lantern neer zet in een film.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat WB al jaren bezig is met een JL-film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Deze film wordt VET !!!! Zack Snyder is één van de beste regisseurs op dit moment. Hij weet hoe hij een visueel spektakel kan maken.
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:27 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Z'n laatste film (Sucker Punch) was namelijk zeer matig.
Ik denk dat het wel goed komt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef Shogo het volgende:
[..]
Visueel wel sterk, maar verder inderdaad zeer matig. Laten we hopen dat Man of Steel het niet alleen van het visuele heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |