Prima toch? In Smallville droeg hij ook jaren geen bril.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
Clark Kent zonder bril in Man of Steel
Kom op, dit menen ze niet
Uhm, ja, maar daar was-ie ook nog geen Superman hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Prima toch? In Smallville droeg hij ook jaren geen bril.
Ik had hem van de week al op de Facebook-fanpagina van MoS gezien, en eerlijk gezegd ben ik er niet kapot van. Dat de onderbroek weg is is begrijpelijk - wordt in de comics ook zo - , maar die versiersels op het pak...quote:
Ja okay, da's wel waar. Maar is hij al Superman in deze scènes dan? De film vertelt hoe hij Superman wordt, dus aan het begin van de film is hij dat simpelweg nog niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, ja, maar daar was-ie ook nog geen Superman hè
Die versiersels zijn niet hetzelfde als, maar wellicht wel geïnspireerd door zijn huidige (nieuwe) outfit in de comics:quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had hem van de week al op de Facebook-fanpagina van MoS gezien, en eerlijk gezegd ben ik er niet kapot van. Dat de onderbroek weg is is begrijpelijk - wordt in de comics ook zo - , maar die versiersels op het pak...
Oké, maar als (een deel) van de battle tussen Supes, Zod en Faora in Smallville afspeelt, moeten die bewoners toch denken: "Hey, is dat Clark niet?"quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja okay, da's wel waar. Maar is hij al Superman in deze scènes dan? De film vertelt hoe hij Superman wordt, dus aan het begin van de film is hij dat simpelweg nog niet.
Hm... ik zie op het plaatje uit de strip een riem zitten. Jammer dat ze die voor het pak in MoS niet hebben overgenomen. Nu ziet het er nogal 'leeg' uit imo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die versiersels zijn niet hetzelfde als, maar wellicht wel geïnspireerd door zijn huidige (nieuwe) outfit in de comics:
[ afbeelding ]
Daar zit ook wat afwerking op het pak. En je quote "wordt in de comics ook zo" -- we zijn inmiddels zover. Het is september, dus Supermans outfit is vanaf nu trunk-loos.
Sure, maar een bril was nooit een sterk argument om dat niet te denken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, maar als (een deel) van de battle tussen Supes, Zod en Faora in Smallville afspeelt, moeten die bewoners toch denken: "Hey, is dat Clark niet?"
Ja, het mooist zou wellicht zijn geweest als het pak gewoon hetzelfde zou zijn geweest. Maar ach.quote:[..]
Hm... ik zie op het plaatje uit de strip een riem zitten. Jammer dat ze die voor het pak in MoS niet hebben overgenomen. Nu ziet het er nogal 'leeg' uit imo.
Het is deze week gebeurd. Afgelopen woensdag, om precies te zijn. De komende week begint het verhaal dat uitlegt hoe hij aan zijn outfit komt.quote:En over mijn quote "wordt in de comics ook zo": ik hou het niet precies bij wanneer wat gebeurt
Ikzelf lach me rot om de twist dat Clark nu contactlenzen gebruikt ipv bril. Alsof mensen dan het verschil tussen Clark en Supes zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sure, maar een bril was nooit een sterk argument om dat niet te denken.
Het MoS-pak doet me veel denken aan het pak van Bad-Superman uit Superman III, alsof Supes het pak al maanden niet heeft gewassen. Het nieuwe pak uit de comics ziet er qua kleur normaal uit en oogt netjesquote:[..]
Ja, het mooist zou wellicht zijn geweest als het pak gewoon hetzelfde zou zijn geweest. Maar ach.
Ah, okéquote:[..]
Het is deze week gebeurd. Afgelopen woensdag, om precies te zijn. De komende week begint het verhaal dat uitlegt hoe hij aan zijn outfit komt.
Correctie: Snyder is de film aan het regisseren. Nolan produceert.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correctie: Snyder is de film aan het regisseren. Nolan produceert.
Damn nu wordt het een kutfilm....quote:Op zondag 4 september 2011 10:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correctie: Snyder is de film aan het regisseren. Nolan produceert.
Het lijkt zo net Ace Ventura in een superman pakjequote:
Welicht een opbouw naar een vervolgverhaal?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Breuls het volgende:
Ergens vind ik het jammer dat het een origin is. Ik ben een beetje origin-moe. Ik wil gewoon vervolgverhalen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |