abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:42:38 #1
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_87238390


2012 gaat dan toch eindelijk een nieuwe Superman reboot / sequel / whatever brengen onder de (voorlopige) naam van Superman: Man of Steel en inmiddels zijn wat belangrijke namen bekend.

De boel wordt op poten gezet onder de alsmaar groeiende paraplu van Christopher Nolan, o.a. bekend van Batman Begins, The Dark Knight en natuurlijk Inception. Nolan is op dit moment natuurlijk de heetste go-to-guy in Hollywood als het gaat om gritty reboots en nadenkerige films en hij zal, ondanks dat ie niet regisseerd (daarover zo meer), zeker zijn handtekening op dit project achterlaten.



Het script komt vooralsnog van David Goyer die ook het schrijfwerk voor rekening nam van de Blade serie en de nieuwe Batman films onder Nolan. Helaas schreef hij ook Jumper en regisseerde hij Blade 3. Maar zolang iemand een oogje in het zeil houdt en hem bij de camera's weg houdt is Goyer als schrijver zeker een goeie keuze. Hij heeft met The Dark Knight iig zeker bewezen dat hij goed om kan gaan met Superhelden.

En dan is het onlangs bekend geworden dat Superman: Man of Steel geregisseerd gaat worden door niemand minder dan Zack Snyder! Na de ondergewaardeerde Dawn of the Dead remake en nadat hij onze retina's eraf brandde met het visuele geweld van 300 kwam hij met het helaas te lauw ontvangen Watchmen epos, maar de kwaliteiten (in elk geval visueel) zijn niet te ontkennen. Volgend jaar komt hij met zijn eerste originele werk genaamd Suckerpunch en de trailer liegt er in ieder geval niet om. Ik denk dat hij een hele interessante keuze is om Superman aan te pakken. Het zal mij zeker benieuwen wat een samenwerking tussen Nolan en Snyder op zal leveren. Één ding is zeker: het zal wel mooi plaatjes opleveren.



Eerder stonden op het verlanglijstje van regisseurs namen als Darren Aronofsky, Tony Scott en, mijn favoriet, Ben Affleck.

En ik vond het persoonlijk wel jammer dat ze het zo vroeg verklapt hebben, maar de slechterik die de nieuwe superman het ontzettend lastig moet gaan maken is, jawel, General Zod!! In 1980 voortreffelijk vertolkt door de altijd fantastische Terence Stamp in Superman 2. Laten we hopen op net zo'n iconische vertolking voor de nieuwe versie.



KNEEL BEFORE ZOD!!

[ Bericht 1% gewijzigd door japzooi op 06-10-2010 11:44:39 ]
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:47:04 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87238531
De titel Man of Steel doet vermoeden dat het om de origin-story van John Byrne zou gaan, wat ik persoonlijk veruit de allerbeste Superman origin vind ooit.,..
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:46:56 #3
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_87522315
General Zod komt wellicht toch niet opdagen in de nieuwe Superman film. Volgens regisseur zack Snyder:

quote:
"For now it's just a rumour."
De rest lees je HIER.

-O-
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_92109184
tHENRY CAVILL TO PLAY SUPERMAN!!
Warner Bros. Pictures has announced that Henry Cavill will play Clark Kent/Superman in the Zack Snyder-directed Superman movie:

Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures announced today that Henry Cavill has won the coveted role of Superman, the iconic superhero.

The film will be directed by Zack Snyder, who stated, “In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time, and I am honored to be a part of his return to the big screen. I also join Warner Bros., Legendary and the producers in saying how excited we are about the casting of Henry. He is the perfect choice to don the cape and S shield.”

Charles Roven, Emma Thomas, Christopher Nolan and Deborah Snyder are the producers of the film. The screenplay is being written by David S. Goyer based on a story by Goyer and Nolan. Thomas Tull and Lloyd Phillips are serving as executive producers.

Cavill recently wrapped production on “The Cold Light of Day” and stars in the upcoming “Immortals,” opening this fall.

Targeted for release in December 2012, the new Superman movie will be distributed worldwide by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company.

http://www.superherohype.(...)ill-to-play-superman
pi_92109783
Er zijn zeker nog wel goede Superman verhalen te vertellen, maar een van de grootste problemen met general Zod heb ik toch wel met zijn naam. Zod, zo'n echte jaren 80 pulpnaam. De naam klinkt op zichzelf al als een parodie.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:00:27 #6
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_92171135
Cavill als supes: goeie keuze IMHO. Ik vond hem erg sterk in The Tudors. En hij heeft in elk geval de goeie kin.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_92172853
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:50 schreef DragonFodder het volgende:
Er zijn zeker nog wel goede Superman verhalen te vertellen, maar een van de grootste problemen met general Zod heb ik toch wel met zijn naam. Zod, zo'n echte jaren 80 pulpnaam. De naam klinkt op zichzelf al als een parodie.
Het was een Belg. Generaal Zot. ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:32:13 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92184564
Kristen Bell, Kristen Stewart, Dianna Agron, Jessica Biel, Rachel McAdams, Mary Elizabeth Winstead en Malin Akerman zijn de kanshebsters om Lois Lane te spelen.

Doe mij dan maar McAdams of Winstead, zeker geen Biel of Stewart.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:33:55 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92187763
Allemaal nogal jong en te cute. Ik ben het met je eens dat Winstead uit dat rijtje waarschijnlijk de beste keuze zou zijn, maar eerlijk gezegd ben ik geen van die meisjes echt onder de indruk om een volwassen verstandige vrouw te spelen.

Op de cover van Libelle 2 stond trouwens een model die perfect zou zijn, qua uiterlijk en uitstraling. Geen idee hoe ze heet en kon het ook nergens vinden. Helaas.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:06:46 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92343550
Nu komt men weer aanzetten met Alice Eve, Diane Kruger en Rosamund Pike op een shortlist als love interest, waarvan nu weer wordt beweerd dat het niet Lois Lane zou zijn.

Men zou nu voor dit lijstje gaan omdat men geen bekende actrice wil die bekender is dan Cavill. Het is me niet duidelijk op welke manier Kruger minder bekend is dan Dianna Agron, maar dit geheel terzijde.

Trouwens benieuwd of Snyder zich ook in deze film nog maar eens zal laten gaan op vlak van slow motion actiescenes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_92347116
pff je kan echt merken dat men daar in Hollywood van ellende maar remakes blijft maken terwijl er zoveel meer keuzes zijn. :Y
Op een bepaalt moment zijn dingen wel uitgewerkt ja.. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92358789
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

Men zou nu voor dit lijstje gaan omdat men geen bekende actrice wil die bekender is dan Cavill. Het is me niet duidelijk op welke manier Kruger minder bekend is dan Dianna Agron, maar dit geheel terzijde.
Dianna Agron speelt in Glee, wat momenteel in de US gigantisch hot is.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 13:10:47 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92366915
Glee inderdaad, en een rol als cheerleader in Heroes, dus bij de comicfans kan ze ook al wel bekend zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:51:43 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92370702
Ik weet wie Agron is, maar Kruger is veel bekender, dus ik vind dat een vreemd argument.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 14:55:41 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92370841
Da's ook maar relatief; ik moest 'r opzoeken op IMDb en zie maar twee titels waarin ik haar heb gezien, waaronder 1 tv-aflevering.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:51:13 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92386920
En nu is 't weer het volgende:

quote:
1: Lois Lane WILL be in the film.
2: The character these lovely actresses have come out for is none other than a Kryptonian villainess who is going by the name of URSA.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 22:13:28 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92388195
Als Ursa erin zit, is de kans op Zod ook groot. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92597667
quote:
Zack Snyder over Superman

Geplaatst door Arman op 10-02-2011 15:49 - Bron: Firstshowing

Met de casting van Henry Cavill als Superman en de onderhandelingen over een vrouwelijke hoofdrol in volle gang, is de productie van de nieuwe Superman film van Zack Snyder al begonnen. De opnames van de film beginnen pas over een paar maanden, maar de regisseur weet al goed wat hij met de film wil.

My feeling about Superman is that I've been a fan of the character for a long time. But the question for me was always, 'What can you do with Superman in a modern world?' And I think the amazing thing that Chris and David have created, that I'm working on now, and the reason why I was like, 'Yeah, I’ll do that,' was that they found that in him. They found the why in him. That's the exciting part for me.

Chris en David zijn respectievelijk Christopher Nolan en David S. Goyer, die verantwoordelijk waren voor de verhaallijn van de film. Toen Zack Snyder werd gevraagd in hoeverre deze Superman zou verschillen van eerdere films, wilde hij daar eerst niet over uitweiden, maar zei hij daar later toch dit over: But I can say I think Superman needs to be physical. Wat dit precies betekent, zal nog wel even onduidelijk blijven, maar het speculeren is inmiddels wel begonnen.

© FilmTotaal 2011 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht
Superman in de moderne wereld, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Trendy outfit, Blackberry en GPS-Systeem :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 18:17:10 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92598049
Niet anders dan in de comics, denk ik. Die spelen ook in het heden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92598956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Breuls het volgende:
Niet anders dan in de comics, denk ik. Die spelen ook in het heden. :)
Tja, de comics lees ik niet en heb ik nooit gelezen.

Zolang Snyder het verleden maar niet gaat herschrijven vind ik het best, bij Smallville stoorde ik me daar nogal aan.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:03:44 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92600290
Snyder schrijft niks. Hij regisseert een script dat-ie aangeleverd krijgt. Het verhaal is van Goyer en Nolan. Maar het verhaal zoals weergegeven hoeft niet overeen te komen met 'de comics' als geheel, want ook in die comics wijzigt de werkelijkheid regelmatig.

De wijzigingen in Smalville zijn te verklaren doordat de serie niet over Superman, maar over Clark, pre-Superman gaat maar de makers wel graag DC-personages langs willen laten komen. En dus ziet hun universum er heel anders uit. Die situatie geldt niet voor deze film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601003
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Breuls het volgende:
Snyder schrijft niks. Hij regisseert een script dat-ie aangeleverd krijgt. Het verhaal is van Goyer en Nolan. Maar het verhaal zoals weergegeven hoeft niet overeen te komen met 'de comics' als geheel, want ook in die comics wijzigt de werkelijkheid regelmatig.

De wijzigingen in Smalville zijn te verklaren doordat de serie niet over Superman, maar over Clark, pre-Superman gaat maar de makers wel graag DC-personages langs willen laten komen. En dus ziet hun universum er heel anders uit. Die situatie geldt niet voor deze film. :)
Och ja, Goyer en Nolan dan.

Bij Smallville vond ik het feit dat Clark en Lex elkaar al kennen best leuk, maar de volgorde klopt volgens mij van geen kant. Geeft niets, zeker niet omdat het, naar wat jij zegt, los staat van het Superman-universum, maar ik heb er niets mee.

Superman Returns vond ikzelf een leuke film, misschien wat langdradig en vaak een-op-een met Superman The Movie, maar wel vermakelijk. Tis jammer dat Brandon Routh niet in Man Of Steel terugkeert. Al lijkt Henry Cavill best wel op Supes.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:16:59 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92601048
Ik vond Routh overkomen als een jongetje in een Superman-pak, dus ik vind het niet zo erg dat-ie niet terugkeert. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601576
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Breuls het volgende:
Ik vond Routh overkomen als een jongetje in een Superman-pak, dus ik vind het niet zo erg dat-ie niet terugkeert. :)
Misschien was-ie wel een beetje jong destijds, maar nu is-ie alweer 5 of 6 jaar ouder. En in sommige shots leek hij bedriegelijk veel op Chris Reeve.

Ikzelf vond Kate Bosworth als Lois echt totaal niets. Volstrekt ongeloofwaardig als we ervan moeten uitgaan dat er tussen Superman II en Returns 5 jaar zit. Of ze moet intussen al aan de botox zijn gegaan :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 10 februari 2011 @ 19:27:32 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92601654
Ja, Bosworth was ik ook niet echt kapot van. Lois moet iets minder suf zijn, gewoon iemand die Superman in dialoog uit kan dagen, zegmaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92601853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Breuls het volgende:
Ja, Bosworth was ik ook niet echt kapot van. Lois moet iets minder suf zijn, gewoon iemand die Superman in dialoog uit kan dagen, zegmaar. :)
Idd. Dat zoontje van haar was ook zo voorspelbaar, als die niet van Supes was geweest...

Kevin Spacey als Lex Luthor was opzich wel goed, maar was niet zo geestig als Gene Hackman (die in mijn ogen nog best als Lex had kunnen doorgaan)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_99781277
Verstandig: de releasedatum is een jaar opgeschoven.
Gelukkig maar. Volgend jaar is het al druk genoeg met superhelden rond de zomertijd: Batman, Spider-Man en The Avengers.

Edit: o ja, dat is waar, hij stond voor december 2012 gepland. Ach, 6 maanden maakt niet veel uit.

http://www.empireonline.com/news/feed.asp?NID=31541

[ Bericht 10% gewijzigd door Toad op 22-07-2011 02:46:03 ]
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 09:17:47 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99784577
Ja, een half jaar dus: Man of Steel half jaar vertraagd
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_99784654
Lijkt me niets. Superman is gewoon te jaren '30. Dat pakje kan echt niet meer maar hoe is dat te restylen? Als je dat doet, is het geen superman-pak meer.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 09:45:18 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99785112
In de comics vindt in september een restyle plaats. In de serie Action Comics heeft hij nog geen echte outfit, omdat daar een nieuw verhaal van zijn origin wordt verteld:



Wat hij daar draagt is een spijkerbroek en een t-shirt, met een klein capeje.

In de titels Justice League en Superman heeft-ie wel zijn outfit, en die is ietsje anders dan hoe het er de afgelopen 73 jaar uitzag:



Het is ook geen spandex meer, maar 'Kryptonian Battle Armor'. Op zich zou het niet gek zijn als de filmmakers bij het ontwerpen van zijn outfit wat cues uit de actuele comics nemen. Immers; als de film uitkomt is de redesign in de comics al bijna twee jaar actief.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_99786768
Nu ja het zal mij benieuwen. Ik vond de laatste film echt flut, vooral dankzij een dramatische Lex Luthor. Allemaal veels te kinderachtig en cartoonesk nog. Maar dat is ook het geval bij bv Daredevil en de Spiderman-films, ook dramatisch slecht, niet te geloven.

Eigenlijk vind ik alleen de Batman en X-men films geslaagd.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99788746
Ik vraag me toch sterk af of Man of Steel mij gaat bevallen. Ik hou er niet echt van als ze het verhaal weer opnieuw gaan vertellen, daar bestaat de eerste film al voor :) En ik hoop ook niet dat het zo The Dark Night-stijltje gaat worden. Gewoon, Superman zoals hij moet zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin vrijdag 22 juli 2011 @ 12:09:53 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99789286
Het wordt een origin-verhaal, want het is een reboot. Dit is de eerste film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100313908
quote:
Laurence Fishburne in Man of Steel

Laurence Fishburne (The Matrix-trilogie) heeft getekend voor de rol van Perry White in Man of Steel, de aankomende Superman reboot onder regie van Zack Snyder. De acteur sluit zich aan bij o.a. Russell Crowe, Kevin Costner, Diane Lane, Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Antje Traue en Harry Lennix.

Perry White is in het Superman-universum de hoofdredacteur van de krant The Daily Planet in de stad Metropolis. Daarmee is hij de baas van o.a. Clark Kent, Lois Lane en Jimmy Olsen. Bekend is zijn catchphrase "Great Caesars ghost!". De rol van Perry White werd op het witte doek eerder vertolkt door o.a. Jackie Cooper (Superman, 1978) en Frank Langella (Superman Returns, 2006).

De bioscooprelease van Man of Steel staat gepland voor de zomer van 2013.

© FilmTotaal 2011 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht
Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D Of willen ze van Perry White een zonnebank-verslaafd persoon gaan maken :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:55:52 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_100314370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D Of willen ze van Perry White een zonnebank-verslaafd persoon gaan maken :P
Mjah, wat betreft Perry White is zijn huidskleur totaal niet van belang wat betreft zijn personage/karakter/rol in de film, dus het boeit ook niet of hij door een neger of een blanke wordt gespeeld.
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 15:54:14 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100316727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Okay, dit is dus echt níét serieus te nemen :D
Want? Ik denk dat Fishburne een prima Perry White kan neerzetten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100317901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

Want? Ik denk dat Fishburne een prima Perry White kan neerzetten.
Daar gaat het me niet om, want dat geloof ik ook wel. Het gaat mij er om dat Perry White opeens een Afro-Amerikaans iemand wordt. Alles leuk en wel, maar dit is echt een miskleun uit de Nolan/Snyder-hoek, althans, dat vindt ik.

En dit staat écht volledig los van de acteerprestaties van Laurence Fishburne :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_100318072
Kom op, hij heet Perry WHITE, dat kan echt niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 17:00:12 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100319075
White is geen cruciaal personage; ik zie niet waarom 't geen zwarte acteur kan zijn die hem speelt. Net als dat Amy Adams in principe niet perse haar haar zwart zou hoeven verven (hoewel dat toch mooier zou zijn omdat 't beter bij Lois Lane past). Uiteindelijk gaat het om de persoon.

Kijk, als Superman ineens door Will Smith wordt gespeeld is er iets mis: Supes is te iconisch. Maar White; ach, boeie. :)

Overigens: Eerste foto van Henry Cavill als Superman
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100320925
110804_725_manofsteelsupermanbig.jpg

Dus dit is het Superman-pak? En waar is de krul op het voorhoofd van Kal-El?

Daarnaast ziet die S er wel heel erg nep uit imo :D Enige pluspunt is dat deze groter is dan op het Returns-pak, maar daar blijft het dan ook wel bij.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 4 augustus 2011 @ 18:17:52 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100321441
Die krul zit hier:



Het lijkt erop dat het is zoals bij Lois & Clark: Clarks haar is losser, Supermans haar minder los.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100348777
Ik las op de site van filmcentrum.nl de volgende reactie op de eerste foto van Cavill als Supes:

quote:
Waarom willen ze met Superman ook zo nodig de donkere kant op? De reden dat Richard Donner's Superman zo'n 'icoon' is, is omdat de film een 'comic-book-achtige luchtigheid' heeft, én omdat Christopher Reeve (God hebbe zijn ziel) Kal-El/Clark Kent zo goed wist neer te zetten.
Het feit dat Batman op dezelfde manier begonnen is en nu als 'Dark Knight' opnieuw succesvol is, wil nog niet zeggen dat het Superman-concept kans heeft dit succes te evenaren, laat staan overtreffen.
Want, eerlijk is eerlijk, als je zou zeggen dat die Superman-foto uit een Batman-film van Nolan zou komen zou je het zo geloven. En ik vraag me toch werkelijk af of het gaat werken.

Daarnaast vind ik het toch jammer dat Singer nooit de kans heeft gekregen van Warner Bros. om een episch vervolg op Returns te maken. Returns bracht wereldwijd $400 miljoen (!!!) op, terwijl die hoge piefen van WB toch op minstens $500 miljoen hadden gerekend ( :{ ). En ja, de film viel misschien tegen door de erg lange speelduur en de weinige actie, maar Singer gaf destijds zelf aan dat Returns de opbouw was naar een spektakelvervolg. Eeuwig zonde dat zijn visie op The Man of Steel nooit verder is gekomen dan wat hersenspinsels.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:32:45 #43
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_100349427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las op de site van filmcentrum.nl de volgende reactie op de eerste foto van Cavill als Supes:

[..]

Want, eerlijk is eerlijk, als je zou zeggen dat die Superman-foto uit een Batman-film van Nolan zou komen zou je het zo geloven. En ik vraag me toch werkelijk af of het gaat werken.
Een figuur als Superman vind ik uberhaupt niet passen in de Batman-wereld van Nolan (waarin mensen met echte superkrachten ook niet echt lijken te bestaan). Een grauw-realistische aanpak voor een onrealistische figuur als Superman lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_100349947
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Een figuur als Superman vind ik uberhaupt niet passen in de Batman-wereld van Nolan (waarin mensen met echte superkrachten ook niet echt lijken te bestaan). Een grauw-realistische aanpak voor een onrealistische figuur als Superman lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk.
Dat dus. Superman is gewoon een alien die op een mens lijkt, hij heeft geen wraakgevoelens e.d. die Batman wél heeft: daarom werkt de sfeer van TDK zo goed bij Batman. Bij Superman zou dat nooit gaan werken, óók niet met de aanpak van Nolan en Snyder.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_100949568
En nu is ook (een deel van) het plot van Man of Steel bekend:

quote:
Plot van Superman: Man of Steel deels onthuld

Geplaatst door Bram op 19-08-2011 08:50 - Bron: Superman Homepage

De website Superman Homepage heeft via een openbare casting call voor figuranten in Vancouver een eerste officiële plotomschrijving van Superman: Man of Steel weten te achterhalen. Heel schokkend is het niet, maar duidelijk is dat de film redelijk terug gaat naar de beginfase van Supermans komst naar onze aarde.

"In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time. Clark Kent/Kal-El (Cavill) is a young twentysomething journalist who feels alienated by powers beyond anyone's imagination. Transported to Earth years ago from Krypton, an advanced alien planet, Clark struggles with the ultimate question - Why am I here? Shaped by the values of his adoptive parents Martha (Lane) and Jonathan Kent (Costner), Clark soon discovers that having super abilities means making very difficult decisions. But when the world needs stability the most, it comes under attack. Will his abilities be used to maintain peace or ultimately used to divide and conquer? Clark must become the hero known as "Superman," not only to shine as the world's last beacon of hope but to protect the ones he loves."

De opnames voor Man of Steel, geregisseerd door Zack Snyder, starten eind september in Vancouver. De voornaamste rollen zijn voor Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Antje Traue, Kevin Costner, Diane Lane, Russell Crowe en Julia Ormond. Vanaf 14 juni 2013 in de Nederlandse bioscoop.

© FilmTotaal 2011 | Filminformatie | Nieuwsoverzicht
Conclusie: een anderhalf uur durende compilatie van Smallville in de bioscoop pleuren was goedkoper geweest :{w
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:47:26 #46
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Admin maandag 22 augustus 2011 @ 10:38:13 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101032975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
En nu is ook (een deel van) het plot van Man of Steel bekend:

[..]

Conclusie: een anderhalf uur durende compilatie van Smallville in de bioscoop pleuren was goedkoper geweest :{w
Plotdetails van Man of Steel lekken uit ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101263082
Clark Kent zonder bril in Man of Steel

Kom op, dit menen ze niet :{w
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:50:57 #49
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101263595
Dat was zo'n ijzersterke vermomming, nu zal iedereen hem herkennen :o
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 19:34:08 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101421203
Meer details van Supermans outfit bekend of "hoe veel kun je zeuren over een broekje" ;)

110831_725_1314801193.jpg
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')