abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114501840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

In Nederland? Of ergens anders?
Gewoon in Nederland.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:47:31 #102
123096 qwry
Stop Contact!
pi_114503450
Kreeg kippenvel bij t zien van de teaser, had 'm ook helemaal niet verwacht :D

Prachtig grauw kleurgebruik ook!
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 18:02:31 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114503984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:10 schreef d1ce het volgende:

[..]

Gewoon in Nederland.
Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114504189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
Is dat zo? :P Ja, bij TDKR. Dacht dat het de allereerste premiere was om 6 uur 's ochtends.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 21:06:45 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114508976
Nice.

Reden dat ik het interessant vind is omdat als wordt aangekondigd dat een trailer te zien is bij een bepaalde film, dat meestal alleen voor de VS geldt en we in Nederland nog maanden moeten wachten voordat ze denken dat het wel tijd is om zoiets te gaan vertonen. Voor TDKR liepen de trailers in de bioscoop ook steeds achter op wat er inmiddels online (officieel) was vrijgegeven. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 00:12:45 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114516171
Hier zijn ze in goede kwaliteit: Teasers voor Man of Steel online
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 01:50:32 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114519009
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 02:08:29 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114519419
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
Ik weet dat in veel van de 'Origin' verhalen Clark idd door zo'n periode ging, voordat hij de Clark Kent in Metropolis werd.

In John Byrne's Man of Steel Superman duurde die periode een paar jaar, en ontmoette hij o.a. een zeemeermin waar hij een relatie mee kreeg (Ja echt...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Lori_Lemaris ,

...en in Birthright zien we heb in Zuid-Afrika de jonge idealist uithangen.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:06:58 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523102
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:47:45 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114523716
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
Wat ik gezien heb was niet iemand die de idealist uithangt in Zuid-Afrika :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:48:38 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523733
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114533769
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:48 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
true ... Birthright was erg sterk! Hoop dat de film wel een paar trekjes overneemt van die comic...
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 16:48:25 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114533880
Zolang het maar niet dat aura's zien is. Dat vond ik echt lame.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115174823
_O_
pi_120236136
De officiële trailer is inmiddels verschenen:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 11:52:57 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120262342
Ik ben er tevreden over. So far voldoet de uitstraling aan wat ik graag in een nieuwe Superman-film zou willen zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:57:59 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120262537
Ik ben minder enthousiast na deze trailer dan na de vorige. Bij deze denk ik "beter dan de vorigen, maar toch.... Het blijft Superman"
pi_120271041
Geweldige nieuwe trailer.
pi_120271178
Ik hoop dat het ze lukt een betere superman neer te zetten.
pi_120272728
Ik ben er nog steeds niet kapot van. Ik heb de trailer gisteren en vandaag meerdere malen bekeken, en op de een of andere manier klopt deze aanpak van Nolan/Snyder totaal niet voor mij.

Bij de eerste helft van de trailer heb ik het gevoel dat ik naar een Discovery-programma zit te kijken over een visser van in de 40 die noodgedwongen moet stoppen met zijn werk en nu zijn leven probeert op te pakken in Canada. En bij de tweede helft is het ook niet je-van-het voor mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige twee momenten dat ik echt dacht van "dit kan wat worden" was toen je het pak zag draaien in de Fortress of Solitude (tenminste, ik neem aan dat ze dat er in hebben gelaten) en het moment dat Superman in een moordtempo rond de aarde vloog - waar ik tóch de score van John Williams miste, want dat ge-"waaaahhhh" wat er nu onder zit past er niet echt bij.

De film zal vast en zeker een hit worden (al dan niet omdat Nolan zich ermee bemoeid heeft en de beste man schijnt geniaal te zijn, het zal wel), maar dit wordt 'm niet voor mij, en dat vind ik oprecht jammer. Dan pak ik liever Superman Returns uit de kast, dan heb ik tenminste het Superman-gevoel. Want dát mis ik toch bij deze trailer.
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 19:53:14 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120279384
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120279902
Hoogtepunt van de trailer is voor mij de muziek. Zet een hele mooie sfeer.
pi_120284494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:44:22 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:

Dat laatste voor mij :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:47:17 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
Ligt er een beetje aan hoe ze het doen.
Bij de laatste Batman en bij de laatste Spiderman vond ik het goed gedaan. Ondanks dat je al weet hoe het zit was het best goed.

Vaak borduren de verhalen voort op de origin verhalen. Dus die achterwege laten kan bijna niet aangezien iedereen een andere origin van Superman heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')