ik snap dat dilemma, maar daarom smijten ze general zod ook in zijn richting, is een gelijke.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Denk nog steeds dat het helemaal niets wordt. Je kan er gewoon niets mee, met die cape, die S, een vrijwel onkwetsbare held.
Probleem van Superman vind ik dat hij weinig aansprekende vijanden heeft. Ze zijn gewoon niet zo interessant als die van (bijvoorbeeld) Batman (de ultieme tegenhanger)quote:Op maandag 16 juli 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Denk nog steeds dat het helemaal niets wordt. Je kan er gewoon niets mee, met die cape, die S, een vrijwel onkwetsbare held.
Het interessante aan Superman is niet zijn fysieke kunnen, maar zijn morele positie. Maar inderdaad; zijn villains zijn niet even boeiend als die van bijvoorbeeld Batman. Wellicht moet je je dus niet focussen op een villain-gedreven verhaal, maar op iets dat ingaat op de persoon Kal-El.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Misschien dat het bij deze film dan beter is geregeld, want de vorige Superman films vond ik de ontwikkeling en inhoud van het karakter totaal niet boeiend.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het interessante aan Superman is niet zijn fysieke kunnen, maar zijn morele positie. Maar inderdaad; zijn villains zijn niet even boeiend als die van bijvoorbeeld Batman. Wellicht moet je je dus niet focussen op een villain-gedreven verhaal, maar op iets dat ingaat op de persoon Kal-El.
ik weet dat Returns erg veel critici heeft, maar deze gaf wel een nieuwe draai aan zijn karakter, meer tragiekquote:Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien dat het bij deze film dan beter is geregeld, want de vorige Superman films vond ik de ontwikkeling en inhoud van het karakter totaal niet boeiend.
Mij kon de film niet zo boeien eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik weet dat Returns erg veel critici heeft, maar deze gaf wel een nieuwe draai aan zijn karakter, meer tragiek
Las net dat alle uploads van de teaser van youtube verwijderd zijn...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef Breuls het volgende:
De trailer (of eerste teaser) is in de VS gekoppeld aan The Dark Knight Rises. Ik neem aan dat we die binnenkort ook online kunnen vinden.
Iemand al iets gezien? De screening op Comic-Con was ook gelekt, maar heeft Warner alweer offline laten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |