abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114501840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

In Nederland? Of ergens anders?
Gewoon in Nederland.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:47:31 #102
123096 qwry
Stop Contact!
pi_114503450
Kreeg kippenvel bij t zien van de teaser, had 'm ook helemaal niet verwacht :D

Prachtig grauw kleurgebruik ook!
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 18:02:31 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114503984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:10 schreef d1ce het volgende:

[..]

Gewoon in Nederland.
Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114504189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh da's interessant! Ook bij TDKR? Of was het een andere film?
Is dat zo? :P Ja, bij TDKR. Dacht dat het de allereerste premiere was om 6 uur 's ochtends.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 21:06:45 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114508976
Nice.

Reden dat ik het interessant vind is omdat als wordt aangekondigd dat een trailer te zien is bij een bepaalde film, dat meestal alleen voor de VS geldt en we in Nederland nog maanden moeten wachten voordat ze denken dat het wel tijd is om zoiets te gaan vertonen. Voor TDKR liepen de trailers in de bioscoop ook steeds achter op wat er inmiddels online (officieel) was vrijgegeven. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 00:12:45 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114516171
Hier zijn ze in goede kwaliteit: Teasers voor Man of Steel online
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 01:50:32 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114519009
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 02:08:29 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114519419
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van het verhaal van Batman Begins.
Hetzelfde idee als bij Batman. Ook een beetje dat grauwe er in. Hoofdkarakter dat ergens ver weg in de wereld gestopt zit en het er niet op lijkt dat het een superheld wordt.
Ik weet dat in veel van de 'Origin' verhalen Clark idd door zo'n periode ging, voordat hij de Clark Kent in Metropolis werd.

In John Byrne's Man of Steel Superman duurde die periode een paar jaar, en ontmoette hij o.a. een zeemeermin waar hij een relatie mee kreeg (Ja echt...)
http://en.wikipedia.org/wiki/Lori_Lemaris ,

...en in Birthright zien we heb in Zuid-Afrika de jonge idealist uithangen.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:06:58 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523102
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 22 juli 2012 @ 10:47:45 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114523716
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
Het schijnt dat het verhaal veel weg heeft van Birthright. Wat ik prima vind, want dat is een goed verhaal. :)
Wat ik gezien heb was niet iemand die de idealist uithangt in Zuid-Afrika :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 10:48:38 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114523733
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114533769
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:48 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar het idee van Birthright is dat-ie dus de wereld rond is geweest en niet van Smallville direct naar Metropolis is gekomen. :)
true ... Birthright was erg sterk! Hoop dat de film wel een paar trekjes overneemt van die comic...
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 16:48:25 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114533880
Zolang het maar niet dat aura's zien is. Dat vond ik echt lame.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115174823
_O_
pi_120236136
De officiële trailer is inmiddels verschenen:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 11:52:57 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120262342
Ik ben er tevreden over. So far voldoet de uitstraling aan wat ik graag in een nieuwe Superman-film zou willen zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:57:59 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120262537
Ik ben minder enthousiast na deze trailer dan na de vorige. Bij deze denk ik "beter dan de vorigen, maar toch.... Het blijft Superman"
pi_120271041
Geweldige nieuwe trailer.
pi_120271178
Ik hoop dat het ze lukt een betere superman neer te zetten.
pi_120272728
Ik ben er nog steeds niet kapot van. Ik heb de trailer gisteren en vandaag meerdere malen bekeken, en op de een of andere manier klopt deze aanpak van Nolan/Snyder totaal niet voor mij.

Bij de eerste helft van de trailer heb ik het gevoel dat ik naar een Discovery-programma zit te kijken over een visser van in de 40 die noodgedwongen moet stoppen met zijn werk en nu zijn leven probeert op te pakken in Canada. En bij de tweede helft is het ook niet je-van-het voor mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige twee momenten dat ik echt dacht van "dit kan wat worden" was toen je het pak zag draaien in de Fortress of Solitude (tenminste, ik neem aan dat ze dat er in hebben gelaten) en het moment dat Superman in een moordtempo rond de aarde vloog - waar ik tóch de score van John Williams miste, want dat ge-"waaaahhhh" wat er nu onder zit past er niet echt bij.

De film zal vast en zeker een hit worden (al dan niet omdat Nolan zich ermee bemoeid heeft en de beste man schijnt geniaal te zijn, het zal wel), maar dit wordt 'm niet voor mij, en dat vind ik oprecht jammer. Dan pak ik liever Superman Returns uit de kast, dan heb ik tenminste het Superman-gevoel. Want dát mis ik toch bij deze trailer.
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 19:53:14 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120279384
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120279902
Hoogtepunt van de trailer is voor mij de muziek. Zet een hele mooie sfeer.
pi_120284494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg bij deze trailer juist een goed Superman-gevoel, maar feit is dat dat gevoel voor iedereen anders is. :P

Hangt wellicht af van wie Superman voor je is; Chris Reeve/Brandon Routh, of de symbolische figuur zelf, waarbij het niet uitmaakt wie hem speelt of hoe hij getekend is, zolang de vertolking maar trouw is aan de idealen.
Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:44:22 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:

Dat laatste voor mij :)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:47:17 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_120287607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ligt niet zozeer aan degene die Superman speelt, maar meer om de entourage eromheen. Ik leerde Superman kennen door de tv-serie "Lois & Clark", met Dean Cain als Superman. Daarna Tom Welling in "Smallville" (alhoewel hij daar nog geen Superman was) en daarna zag ik voor het eerst de films met Chris Reeve, en dáárna nog de tv-serie uit de jaren '50 met George Reeves in de hoofdrol.

Wat ik zo goed vond aan die series en films was dat, hoe serieus ze personage soms benaderden, er toch gewoon een "comic-laagje" overheen zat, dus dat je het gewoon met een vette knipoog kon bekijken. Dit was al minder bij Returns, waar ze het karakter al menselijker en realistischer probeerden te maken, waardoor de film ook wat minder was.

Maar bij de trailer voor MoS zie ik toch dat, ondanks alle aanslagen, gevechten met Zod e.d., de makers hier geprobeerd hebben een realistische Superman hebben proberen neer te zetten, zoals ze bij de Batman-trilogie hebben gedaan. En dat vind ik toch minder passen bij Superman.

Overigens vind ik het ook jammer dat ze er weer zo'n origin-verhaal van hebben gemaakt, om het karakter opnieuw te introduceren. Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat ze dat achterwege hadden gelaten en gewoon meteen vol in de actie waren gegaan. Dat had ik wel leuker gevonden :)
Ligt er een beetje aan hoe ze het doen.
Bij de laatste Batman en bij de laatste Spiderman vond ik het goed gedaan. Ondanks dat je al weet hoe het zit was het best goed.

Vaak borduren de verhalen voort op de origin verhalen. Dus die achterwege laten kan bijna niet aangezien iedereen een andere origin van Superman heeft.
  Admin vrijdag 14 december 2012 @ 08:34:12 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120294425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mijn volgorde verschilt niet zoveel. Ik heb daarnaast ook veel comics gelezen en gezien hoe verschillende schrijvers en tekenaars 'm neerzetten. Als je dat doet, dus al die verschillende vormen zien en lezen, en je probeert een gezamenlijke factor te zoeken, dan vind je iemand die ver van huis opgegroeid is, een bijzondere set eigenschappen heeft en opgevoed is om die eigenschappen te gebruiken voor het goede. Superman is daardoor niet zomaar iemand "met een boel krachten", maar iemand die heeft geleerd die krachten te gebruiken om anderen te helpen. Hij is later een raar outfitje gaan dragen om als symbool te dienen en anderen te inspireren "goed te doen". Dat was vooral in Smallville een big deal, maar zie je overal terug. Hij is niet per sé iemand die heel sterk en bijna onverslaanbaar is; da's ook niet boeiend. Hij is iemand die opkomt voor de zwakkere. Iemand die nooit zal liegen. Iemand die anderen inspireert ook goed te willen zijn.

Wat ik in deze trailer zie is toch wel veel van dat: hij helpt anderen, is een eenling, wordt uiteindelijk dat symbool. En ik had er ook op gehoopt het zo te zien. Niet zoals in Returns, waar hij toch weer een beetje de cliché-Superman was en teveel de goody-goody was, tot op het punt dat ik 'm gewoon een watje vond. Al lag dat ook aan Rouths uitstraling.
quote:
Het comic-laagje is belangrijk, want uiteindelijk gaat het over een alien met superkrachten, maar wat ik sinds de betrokkenheid van Goyer/Nolan hoop is een vleugje realisme: hoe *is* het nou echt om Kal-El te zijn? Waarom wordt hij Superman? Minder relevant is hoe hij aan z'n outfit komt in dit verhaal, maar dat wil ik als liefhebber van comics ook wel weten.
quote:
Het past er ook minder bij, maar dat is niet hetzelfde als niet. Ik hoop op just the right amount. :)
quote:
Ik snap het wel; als je een Superman gaat neerzetten die gegrond is in andere ideeën dan de vorige films moet je hem opnieuw uitleggen. En het kan ook simpelweg de origin story zijn die het meest interessant was om iets nieuws, of een nieuwe invalshoek, voor te verzinnen. Vanuit het oogpunt van de makers bedoel ik dan. Als je een verhaal wil vertellen over een eenling die zich door kunnen en handelen apart voelt van anderen, dan vertel je het verhaal van waarom hij is zoals hij is. Een origin story is niet altijd technisch; het is ook een emotioneel verhaal. Kijk naar het verschil tussen Spider-Man en The Amazing Spider-Man: naast dat de origin 'technisch' verschilt zijn de twee Peter Parkers andere personages (met dezelfde kern). Dat verschil, en de gekozen invalshoeken, rechtvaardigt dat de meest recente film niet "Spider-Man 4" is geworden, maar een reboot.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef Komakie het volgende:

Vaak borduren de verhalen voort op de origin verhalen. Dus die achterwege laten kan bijna niet aangezien iedereen een andere origin van Superman heeft.
Precies. Alleen in de comics al is onlangs de origin nog veranderd. Zijn, op dit moment officiële, eerste verschijning, was in een spijkerbroek en een t-shirt met het S-schild. Het pak kwam later. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:26:32 #127
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_123940439

[ Bericht 54% gewijzigd door Timo20 op 11-03-2013 23:27:43 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 23:46:03 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123941455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Breuls het volgende:
Precies. Alleen in de comics al is onlangs de origin nog veranderd. Zijn, op dit moment officiële, eerste verschijning, was in een spijkerbroek en een t-shirt met het S-schild. Het pak kwam later. :)
Overigens vind ik die echt vet :)
pi_125386630

woensdag 17 april 2013 @ 09:20:22 #131
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_125386663
:') die laatste... maar de trailer is weer erg strak
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  woensdag 17 april 2013 @ 11:22:32 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125389745
Ik ben wel heel erg benieuwd naar die film.....
pi_125390797
Dit wordt wel een bazenfilm hoor

Jammer alleen van het overbodige 3D.

Oh well. 2D bril, dit dat :)
6 7
pi_125397285
Die 3de trailer is toch echt een goede opzet ik hoop dat de film dat niveau behoudt.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:45:33 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125399891
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dit wordt wel een bazenfilm hoor

Jammer alleen van het overbodige 3D.

Oh well. 2D bril, dit dat :)
Is hij in 3D? :(
Weer een film verneukt....
pi_125406493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is hij in 3D? :(
Weer een film verneukt....
Yes. Post converted en ook nog eens op film geschoten.. ;(

Chris Nolan heeft het zelfs niet kunnen voorkomen dit keer :'(
6 7
  woensdag 17 april 2013 @ 18:41:35 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125407023
quote:
9s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Yes. Post converted en ook nog eens op film geschoten.. ;(

Chris Nolan heeft het zelfs niet kunnen voorkomen dit keer :'(
Ik had wel gehoopt dat Nolan dat zou kunnen verhinderen. Niet dus....

:(
pi_125407340
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had wel gehoopt dat Nolan dat zou kunnen verhinderen. Niet dus....

:(
Tsja helaas!

Maar ik *moet* deze film in de bios zien, net als Iron Man 3. 2D bril in de aanslag en gaan :)
6 7
  woensdag 17 april 2013 @ 20:37:58 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125412580
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tsja helaas!

Maar ik *moet* deze film in de bios zien, net als Iron Man 3. 2D bril in de aanslag en gaan :)
2D bril? Ik heb iets gemist volgens mij....
pi_125412897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

2D bril? Ik heb iets gemist volgens mij....
www.2d-glasses.com

Niet geschikt voor IMAX 3D !
6 7
  woensdag 17 april 2013 @ 21:08:26 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125414165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

www.2d-glasses.com

Niet geschikt voor IMAX 3D !
En dat werkt :?
pi_125414370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

En dat werkt :?
Ja, want dat zijn brillen met 2 linkeroog lenzen. Dus zie je maar 1 van de 2 geprojecteerde beelden en dus weer "ouderwets" 2D.

Zoals het hoort.
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:05:05 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125417733
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn brillen met 2 linkeroog lenzen. Dus zie je maar 1 van de 2 geprojecteerde beelden en dus weer "ouderwets" 2D.

Zoals het hoort.
En dan heb je nog steeds een bril op, wat oncomfortabel is en licht ontneemt. Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.

Had vanmiddag zo'n Dolby 3D-bril op. Heb 'm halverwege een paar keer afgezet omdat-ie zich te hard in m'n neus aan het boren was. Ik haat nutteloze 3D (zoals toevallig ook het geval was bij deze film: er was 1 scène met redelijke 3D en de rest was kut); ik hoop dus dat het bij Man of Steel wel een beetje boeiend wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.
Eh nee want 3D verneukt de filmbeleving bij mij. Volledig.

Het veelgehoorde lichtverlies argument vind ik verwaarloosbaar verder.

quote:
Had vanmiddag zo'n Dolby 3D-bril op. Heb 'm halverwege een paar keer afgezet omdat-ie zich te hard in m'n neus aan het boren was. Ik haat nutteloze 3D (zoals toevallig ook het geval was bij deze film: er was 1 scène met redelijke 3D en de rest was kut); ik hoop dus dat het bij Man of Steel wel een beetje boeiend wordt.
Die 2D brilletjes zitten helemaal niet zo oncomfortabel hoor.

Ik heb wel zelf 2 van die chinese 3D brillen omgehobbied tot 2D brillen.

Die sitten superbe. Het enige euvel (wat je overigens ook ziet als je in 3D kijkt) dat blijft bestaan is ghosting van de ondertitels. Dus dat je de subs die voor het andere oog geprojecteerd ziet "doorlekken" omdat die wat meer naar rechts of links staan.

Ik weet niet hoe en of daar uberhaupt vanaf te komen is.

Welke film ben je geweest dan?
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:13:01 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Eh nee want 3D verneukt de filmbeleving bij mij. Volledig.
Okay, bij mij is het voornamelijk het feit dat de nadelen niet opwegen tegen de toegevoegde dimensie.
quote:
Het veelgehoorde lichtverlies argument vind ik verwaarloosbaar verder.

[..]

Die 2D brilletjes zitten helemaal niet zo oncomfortabel verder. Ik heb zelf 2 van die chinese 3D brillen omgehobbied tot 2D brillen.

Die sitten superbe.
Maar het zijn nog steeds brillen. Liever zie ik meer 2D-screenings van zulke films, zodat ik daarvoor kan kiezen, maar dat levert minder op, dus dat doet men liever niet.
quote:
Welke film ben je geweest dan?
Iron Man 3. De 3D is daar ook achteraf toegevoegd. Had helemaal niet gehoeven. Ik weet vorig jaar nog dat ik The Avengers in 2D zag toen-ie op BRD uit was, en toen vond ik het een betere film.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418336
Potdikke, een pers screening? ^O^ Tof! en is het een puike film?

En mooi, des te beter is het dat ik een 2D bril ga dragen :7
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:16:55 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418519
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Potdikke, een pers screening? ^O^
Yes.
quote:
Tof! en is het een puike film?
Dat lees je volgende week. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef Breuls het volgende:

Dat lees je volgende week. ;)
Embargo zeker? Niet een duim omhoog of omlaag die je kan geven? Review lees is sowieso pas nadat ik de film heb gelezen.
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:19:20 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Embargo zeker?
Ja, toevallig wel, maar sowieso had ik anders ook niet veel gezegd.
quote:
Niet een duim omhoog of omlaag die je kan geven?
Omhoog.
quote:
Review lees is sowieso pas nadat ik de film heb gelezen.
Da's ook veel leuker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125418733
Gezien dus he. :') :') _O- _O- Oh well
6 7
pi_125418788
Dank voor de duim omhoog Breulsmaster 14.gif
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:21:14 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125418793
Als we het toch over Iron Man hebben; in hoeverre zal Man of Steel het begin van een DC Cinematic Universe zijn? En zou dat direct al duidelijk worden, zoals Nick Fury dat in 2008 duidelijk maakte, of worden hiernavolgende films aangesloten op Man of Steel?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125419135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef Breuls het volgende:
Als we het toch over Iron Man hebben; in hoeverre zal Man of Steel het begin van een DC Cinematic Universe zijn? En zou dat direct al duidelijk worden, zoals Nick Fury dat in 2008 duidelijk maakte, of worden hiernavolgende films aangesloten op Man of Steel?
Dat ze naar een Justice League toe gaan werken bedoel je?

Ik zie het niet zomaar van de grond komen... en dan zeker niet met Bale als Bruce Wayne..
6 7
  Admin woensdag 17 april 2013 @ 22:33:42 #154
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125419763
Bale is geen Bruce Wayne meer. Wanneer we Wayne de volgende keer zien is het of in een JL-film, of in een Batman-film met een nieuwe continuïteit los van de Dark Knight trilogie. Dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Ik weet verder ook niet of ik het van de grond zie komen. De grote helden zijn Superman, Batman, Wonder Woman, Green Lantern en de rest is veel onbekender voor het filmpubliek. Gold voor de Avengers overigens ook; voor 2008 had ik nog nooit van Iron Man gehoord, dus dat hoeft niet slecht te zijn, maar hier hebben we een Superman, die bekend is, een Batman die bekend is en in het laatste decennium genoeg in beeld is geweest, een Green Lantern die geen goed film-imago heeft, een Wonder Woman waarvan een tv-serie niet verder dan de pilotfase is gekomen... een lastige mix.

Marvel heeft een creatief team dat weet hoe ze het moeten aanpakken; de creatieve baas van DC (Geoff Johns) is een goed schrijver, maar hij is ook iemand die de Green Lantern film zat op te hemelen voor z'n release en we weten allemaal of hij gelijk had in zijn opvattingen.

DC moet creatieve mankracht hebben om die films van de grond te krijgen. En ik hoop dat dat lukt, want ik vind de Marvel-films over de gehele linie prima (niet allemaal super, maar wel allemaal goed genoeg), de samenhang leuk en als DC-lezer zou ik toch wel graag die figuren eenzelfde geslaagde behandeling krijgen. Een jaar is lang genoeg voor nog 1 of 2 superheldenfilms erbij (het is de laatste paar jaar zo dat er steeds 3 a 4 films zijn, waarvan steeds maar 1 DC en de rest Marvel (nee, niet allemaal van Marvel zelf) -- dat mag er best nog eentje zijn).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:46:12 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125424155
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Batman is net afgerond.
Green Lantern is op een totaal andere manier neer gezet die niet past bij de laatste Batman films.
Man of Steel past dan wel weer een beetje bij Batman, maar Batman had alleen tegenstanders die geen superkrachten hadden. Dat klopt dan ook weer niet.
Wonder Woman zou dan ook nog moeten komen en daar is nog niets over bekend.

Ik denk dat het te ver gezocht is.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:50:07 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125424340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

En dan heb je nog steeds een bril op, wat oncomfortabel is en licht ontneemt. Als je die nadelen moet ondergaan kun je maar beter ook de 3D erbij krijgen.
Het gaat er bij mij meer om dat ik gewoon dat hele 3D verhaal kut vind. Ik vind het niet fijn kijken en na een tijdje krijg ik er last van. Aangezien ik epilepsie heb ben ik niet zo happig op dat soort dingen.

Maar brilletjes in het algemeen op hebben is ook kut. Het veelgehoorde lichtverlies is er wel degelijk en vind ik zonde van de film.

Ik wil gewoon normale 2D films.
pi_125425402
Mijn #1 voor 2013 :9
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 09:39:50 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125430726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Komakie het volgende:
Ik denk niet dat ze naar een JL toe gaan.
Vanuit Man of Steel, bedoel je? Want de komst van een JL-film is al aangekondigd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 april 2013 @ 12:56:06 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_125436979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vanuit Man of Steel, bedoel je? Want de komst van een JL-film is al aangekondigd. :)
Dat was toch een gerucht?
  donderdag 18 april 2013 @ 13:11:33 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125437424
Uiteraard komt er wel een JL, beter goed gejat dan slecht bedacht en men ziet nu het succes van The Avengers dus JL komt er wel hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_125437782
Justice League komt volgend jaar (stond tijd terug op Nu.nl) en Batman zal gespeeld worden door diegene die Robin speelt in de laatste Dark Knight.
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 13:38:18 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125438265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:23 schreef MolFan het volgende:
Justice League komt volgend jaar (stond tijd terug op Nu.nl) en Batman zal gespeeld worden door diegene die Robin speelt in de laatste Dark Knight.
Justice League staat voorlopig geplanned voor 2015 en de rol van Barman is nog niet bekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125438301
In november werd bekend dat Gordon-Levitt in de race zou zijn voor de rol van Batman in Justice League, het superheldenepos van concurrent DC Comics. Het is onduidelijk of Gordon-Levitt wel tijd heeft voor de twee rollen, laat staan of de twee stripgiganten er samen uit komen.
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 13:54:01 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125438804
Dat werd niet bekend; dat was een gerucht dat een week later werd ontkracht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:59:42 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125439019
Heeft daar niet echt de fysiek voor, JGL.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125449765
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Justice League staat voorlopig geplanned voor 2015 en de rol van Barman is nog niet bekend.
Barman!

Shaken not stirred!! *O*
6 7
  Admin donderdag 18 april 2013 @ 19:43:14 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125451417
Hehe. Ik zat mobiel toen ik dat postte. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 april 2013 @ 22:40:51 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_125701081
Dit is echt prachtig; de title sequence van Man of Steel.

Nee, het is niet echt; dit is door iemand anders gemaakt en niet daadwerkelijk onderdeel van de film. Maar dat zie je er niet aan af. En de stijl is geweldig. Als de film zelf ook zo is ben ik blij.

De makers hebben in een weblog het maken ervan toegelicht:
quote:
Nothing in the video has been pulled from a video game or other movie footage. We created all the 2D/3D animations, compositing, articles, voiceover recordings, and more.
Will & Tale
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_125703343
wauw, goed gedaan!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_125706639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat ik uit het laatste nieuws/ de laatste geruchtenmachine begrijp, is dat ze een definitief "groen licht" gaan laten afhangen van het succes van Man of Steel.
Als Man of Steel een succes wordt, zal er een JL-film gaan komen en zal Zack Snyder als regisseur gevraagd worden.

Bron: http://movies.cosmicbookn(...)e-rival-studios-taki

Best logisch dat ze wachten op het succes van Man of Steel.
Als maker wil je toch een stabiele basis. Aangezien Batman een nieuwe invulling zal moeten krijgen nu Nolan en Bale zijn afgehaakt en Green Lantern een te grote flop was, zal nu moeten blijken of Superman het centrale karakter en basis voor een JL-film kan vormen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:36:38 #171
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_125775182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Breuls het volgende:
Dit is echt prachtig; de title sequence van Man of Steel.

Nee, het is niet echt; dit is door iemand anders gemaakt en niet daadwerkelijk onderdeel van de film. Maar dat zie je er niet aan af. En de stijl is geweldig. Als de film zelf ook zo is ben ik blij.

De makers hebben in een weblog het maken ervan toegelicht:

[..]

Will & Tale
WOW! Super _O_ _O_
  Admin donderdag 9 mei 2013 @ 21:25:00 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126280830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn #1 voor 2013 :9
pi_126281485
Hans Zimmer _O_ . Wat een eindbaas die man.Maakte ook al een prachtige soundtrack voor The Dark Knight &The Dark Knight Rises.
  Admin donderdag 9 mei 2013 @ 21:52:33 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126281541
En Batman Begins. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126281808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Breuls het volgende:
En Batman Begins. ;)
Dat ook nog _O_
pi_126286374
pi_126286915
Superman vond ik maar lame.. maar deze moet ik zien :o
pi_126287322
Superman Returns was aardig lame ja.. Maar deze scene was wel dik:

pi_126287759
Ook die oude films, tv-serie etc vond ik maar niks. :')
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 00:05:01 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126288981
Vanaf dit punt kan ik het wel een paar keer achter elkaar horen. :P

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126289349
Hans Zimmer was al baas met de Gladiator, en nu episch.
pi_126332133
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Admin zaterdag 11 mei 2013 @ 00:12:38 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126332722
:D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126397680
pi_126432845
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:50:32 #192
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_126854740
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  Admin woensdag 22 mei 2013 @ 14:16:25 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126855847
Cool. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:57:02 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126857580
keiharde, mega geile superhelden porno :P

Dit is de eerste keer dat ik een trailer zie van deze film dat ik zo iets heb van "wtf deze moet ik gewoon zien!" :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Komakie op 22-05-2013 15:33:11 ]
pi_126861095
Vette filmposter van Zod:
pi_126867597
quote:
_O_ _O_ _O_ Godsamme, wat een bazentrailer.
6 7
pi_126888079
quote:
_O_

Als die uit is meteen naar Pathe rennen :)
pi_126898625
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:15 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
6 7
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:04:25 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_126899833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O_

Als die uit is meteen naar Pathe rennen :)
En lekker in 2D kijken ;)
pi_126901998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

En lekker in 2D kijken ;)
Zal je wel een 2D bril moeten dragen denk ik..........
6 7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')