Kom iedereen even reageren hierop.quote:
hieropquote:
Haha ja xD!quote:
QFT.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar afwachten hoe vaak de TT wordt aangepast
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
postcounts....
dat doet me denken aan Sesamstraat
toen ik leerde tellen
[/kitao]
Hier, een lolly.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik geloof dat ik overdag verslaafd ben aan fok
Moeilijk om een van beide mongolen gelijk te geven.quote:
Ik ben de komende maanden niet meer online 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
je mist tijdens de seks. In SEX Live SC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
Wat een liefdequote:
Een beetje wel tochquote:
Ah, Patje is er niet, volgens mij.quote:
Ik ben ook wel eens doordeweeks om 4.00 uur op FOK te vinden hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel tochJe kan niet ontkennen dat jij de user bent hier die echt op de meest onmogelijke momenten nog aan het FOK!ken bent
Is die van het padje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, Patje is er niet, volgens mij.
Inmiddels ook deel twee bijna vol.quote:
"Houden van" is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
Het zijn er twee.quote:
dan ben je de enigequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Naatje niet eens zo vervelend hoor.
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Naatje niet eens zo vervelend hoor.
Precies, nu PGR weg is moeten we een nieuwe topicjosti hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.
dat is de laatste tijd wel minder toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel tochJe kan niet ontkennen dat jij de user bent hier die echt op de meest onmogelijke momenten nog aan het FOK!ken bent
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens ergquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.
Aandacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens erg
inderdaad.... nu hoort hij bij de 'grote jongens'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens erg
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd wel minder toch?
Uhu... wat op zich ook wel jammer isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd wel minder toch?
Je mist die SEX Live SC topics?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... wat op zich ook wel jammer is
Ik voel het aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, nu PGR weg is moeten we een nieuwe topicjosti hebben
Naatje vult dat gaat zo mooi, en ook precies op het juiste moment
Voelde je nu maar hoe je wat andere gaatjes moest vullen, dan zou je misschien hier niet de josti uit hoeven hangen om wat aandacht te krijgenquote:
Ik verveel me altijd op de plee... dus dan ga ik meestal internettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
En het is mijn zaak natuurlijk nietals jij dat fijn vind moet je dat gewoon doen hoor
Ja het is ook wel een begripquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... wat op zich ook wel jammer is
Misschien een soortgelijk topic openen in R&P als Kitaoquote:
Ohw, daarin ben je ook zekr niet de enige hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd op de plee... dus dan ga ik meestal internetten
Ik had nooit live sex...quote:
hmm, ja... das waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een begripMaar goed, ik kan me voorstellen dat het voor de omgeving misschien soms wat irritant is
Ik lees altijd op mijn iPad, scheelt weer zo'n krantenbak in het toilet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daarin ben je ook zekr niet de enige hoor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Pas als ik er nachten over wakker lig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een soortgelijk topic openen in R&P als Kitao.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Nou have fun joh. Ga daar heen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Poep jij nooit lang dan???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Nee.quote:
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelde je nu maar hoe je wat andere gaatjes moest vullen, dan zou je misschien hier niet de josti uit hoeven hangen om wat aandacht te krijgen
Ik denk ook wel dat er op de meest gekke plekken wordt geFOK!t, maar dat het niet wordt verteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik internet ook altijd op de plee hoor, ik zeg gewoon niet dat ik dan zit te schijten
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Poep jij nooit lang dan???
Ik kan rustig een kwartier zitten poepen hoor.... lekker die darmen schoonmaken
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ff rap optiefen met die onzin, en anders vind een FA'tje het vast wel interessant te weten dat de constante bagger in diverse SC's dit als enige doel heeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daarom komen ze hier af en toe buurtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, die spetters van het doorspoelen tegen je billenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.
Ik ga hier helemaal stukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaan
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaan
Goed luisteren voor achtergrondgeluidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellen
Ik zie dat het gespreksonderwerp overging van mij naar poep en nu kom jij met klei, dus nu ben ik zeer benieuwd wat jij met je poep gedaan hebt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga niets over mijn klei-verhalen vertellen.
nee wc verfrisserquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?
Dat is al gebeurd hoor, die drol is al als een duikboot richting riolering gegaan. Drollen die blijven liggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker, die spetters van het doorspoelen tegen je billen. Scheelt minstens één keer vegen.
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sms-en danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellen
Hahaahaha stoooop!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?
DAMNIT BENNY, LEZENquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?
Omgquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar die poepdampen die blijven dan toch nog uren in je grot hangen C_A
quote:
De een wil graag wereldvrede, de ander een eind aan de hongersnood, en naatje... naatje wil de ONZ SC terug. Ieder zijn doel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAMNIT BENNY, LEZEN
Dat zegt hij toch PRECIES in die post
Zou dat c_a zijn die aan het internetten is btw?quote:
Ohw kut...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAMNIT BENNY, LEZEN
Dat zegt hij toch PRECIES in die post
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?
quote:
Het ging over poepen. Bij de les blijven Benny!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw kut...
Krijgen we dat gezeik weer
Jij stinkt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel met hier... deze SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.
Uitwerpselen stinken, ja.quote:
Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...quote:
Liever niet, als ik er iets over mag zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...
V&Aquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:
Onze toilet heeft een platformquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne niet hoor
bovendien ruik je ze niet als ze onderwater liggen
naatje, je vrouw is er!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed luisteren voor achtergrondgeluiden
neuh, daar posten geen users die mij aanspreken, ik ga eerst deze nog een tijd proberen, want als deze SC niet over mij gaat, of over pgr, of over kitao, is dit volgens mij best een leuke SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het
Hophop, ga daar maar heen.
Dat is ook verdacht he, als ze het idee krijgen dat je je werk leuk vindtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te kijken omdat ik steeds zit te lachen op mijn werk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als 'die ene waar een luchtje aan zat'.
En jij spreekt ons niet aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, daar posten geen users die mij aanspreken, ik ga eerst deze nog een tijd proberen, want als deze SC niet over mij gaat, of over pgr, of over kitao, is dit volgens mij best een leuke SC
Ligt dat aan de SC's of aan jou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of dat ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt dat aan de SC's of aan jou?Ik zou lekker in PUB blijven
aan mij en aan de SC en nee, ik ga niet terug naar PUB, als de rust is wedergekeerd hier ga ik weer een ronde KSC, TRU OH, KLB SC doen denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt dat aan de SC's of aan jou?Ik zou lekker in PUB blijven
Da's waterverspillingquote:
Ik lig ook in een deuk hier... en me collega's kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te kijken omdat ik steeds zit te lachen op mijn werk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
"Dit is de voicemail van c_a, spreek je boodschap in nadat je hoort dat de wc doorgetrokken is"
Hoi kitao de tweede.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/uriminzok
Noord-Korea.
Maar door jou gaan we nu wel allemaal eerder dood hoor....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wel beter voor je neus
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar door jou gaan we nu wel allemaal eerder dood hoor....
het is kiezen, jij of de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten dan
Joah...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten dan
Sst.quote:
Prima. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben egoistisch dus ik kies voor me zelf
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vuile ruttertquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mstr.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Goddelijker
Heb je die al gezien Myr. Eén keer raden wie het is.
damn dat is nog een goed ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die cup-a-soup eerst door een zeef haalt?die dingetjes erin zijn smerig.
Cup-a-soup is toch al smerig?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
damn dat is nog een goed idee
die dingentjes zijn zeker smerig
Die schraap ik altijd van de bodem af en eet het dan opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die cup-a-soup eerst door een zeef haalt?die dingetjes erin zijn smerig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die schraap ik altijd van de bodem af en eet het dan op
Dat deed ik vroeger ook altijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Niet leuk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef L.no het volgende:
Door dat ene topic over SC's in R&P ben ik nu nieuwsgierig hoe jullie zijn.
Teh fuck... fucking smerigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bind het met alles binder en gebruik het dan als saus voor over de pasta.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet cup-a-soup zonder water, maar strooi het over een boterham.
Er liggen nu stukjes peer over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap na je potjes olvarit
Wat nou? Ik houd niet van de soeplucht... Ok, misschien 1 keer toen mijn ouders het opdroegen, maar voorderest...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap na je potjes olvarit
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat nou? Ik houd niet van de soeplucht... Ok, misschien 1 keer toen mijn ouders het opdroegen, maar voorderest...
Je bent de eerste die (openbaar) de link legtquote:
Miauw is niet altijd gemeen hoor... Sowieso zijn we nu een beetje basherig, maar dat menen we eigenlijk ook nietquote:
Geen idee. Omdat de ONZ SC hier lijkt rond te gaan hangen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, sinds wanneer zijn we zo verbitterd en nasty geworden?
Gewoon die topics van/over Kitao lezen is denk ik genoeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, dat was iets langer dan een uurtje. Ik heb de TT's van de 2 vorige topics gezien, het lezen waard?
Ja hoor, of nee, als je niet van rellen houdtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, dat was iets langer dan een uurtje. Ik heb de TT's van de 2 vorige topics gezien, het lezen waard?
Het kwam direct in mijn hoofd toen ik die ene post las, anders zou ik ook zo denken als de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent de eerste die (openbaar) de link legt![]()
Iedereen denkt dat ik zo van katten houd
Is er hier ooit iets de moeite waard?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van taart hoor, en van paprika, en van champignons
Echt he....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
kutpoes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik meende het niet echt![]()
Ik ben altijd lief
Neequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het kwam direct in mijn hoofd toen ik die ene post las, anders zou ik ook zo denken als de rest.
Ja, mammaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander die nooit verder kijkt dan zijn broodje hagelslag.
Eens, niet verder gelezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander
Ik heb wat geronseld via MSN.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
En waar zijn ineens al die kutusers vandaan gekomen?
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfdequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander die nooit verder kijkt dan zijn broodje hagelslag.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
ONZ/PUB. Enjoy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
Blame it on Kitao. Die had zo'n vlammend betoog dat we nu berucht zijn op FOK!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
VVDquote:
Het is vandaag 'verbitterd en nasty'-dagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
als je van rellen houd.... jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
ik ben in een vervelende, melige buiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, waaorm nou weer een deel drie? In deel twee was het allemaal al slowchat en random gebash naar anderen.
c_a wil wat te lurken hebben 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, waaorm nou weer een deel drie? In deel twee was het allemaal al slowchat en random gebash naar anderen.
Die snap ik ook nooit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfde
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou weer lief doen?
zandkastelen bouwen, tikkertje spelen, knikkeren, steppen enzo?
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfde
Al die nieuwe gezichten komen inderdaad door kitaeauauaua. Nou goed, laten we ze maar welkom heten misschien zit er weer zo'n pareltje tussen.quote:
Hmm?quote:
Een visboer op de markt heeft geen deur.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:
je wilt ook met tombo trouwen?quote:
alleen L.no is nieuw hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al die nieuwe gezichten komen inderdaad door kitaeauauaua. Nou goed, laten we ze maar welkom heten misschien zit er weer zo'n pareltje tussen.
hehehe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Deur, duur. Ik moet boodschappen doen.
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een visboer op de markt heeft geen deur.
Ignorance is bliss.quote:
Kan je ook met dode mensen praten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.
je bent net zo'n droge zak hooi als ik wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.
Vis uit blik.quote:
Ik ben aan het teruglezen zag er een paar meer.quote:
Zo af en toe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent net zo'n droge zak hooi als ik wil je zeggen?
Ik ben bang dat dat aan dovemansoren is gericht.quote:
Ja en je hele bek vol graten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Vis uit blik.Goedkope zooi, maar wel lekker.
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
QFT.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen wij dan maar lief tegen elkaar doen? Misschien trekt dat mensen aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat aan dovemansoren is gericht.
Nee ik heb je al heel vaak gezien, al voor deze SC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds 3 dagen, en bella heeft mij van die 3 dagen al 2x hier gezien
Edit: liefde
Dat is volgens mij met zalm uit blik alleen zo.quote:
quote:
ik bedoelde in deze SC lieve schatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb je al heel vaak gezien, al voor deze SC.
Ja, die eten ze hier thuis ook volgens mij alleen maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met zalm uit blik alleen zo.
Dat maken mijn ouders best wel vaak. Nu heb ik daar zin in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.
Soms maak ik tonijnballetjes (moet je toevoegen met ei, specerijen, paneermeel, etc.) Dat eten met rijst enzo en met een sausje smaakt het niet echt droog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.
Ja ook heel vaak. Te vaak? Hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoelde in deze SC lieve schat
Het gaat al over het immer vredestichtende onderwerp: vis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat aan dovemansoren is gericht.
Wie ben jij?quote:
Voor 10 minuten dan, want dan ga ik kokenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar lief tegen elkaar doen? Misschien trekt dat mensen aan?
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor 10 minuten dan, want dan ga ik koken
Je zegt dat kutusers rotte vis zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat al over het immer vredestichtende onderwerp: vis.
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel watquote:
tonijn uit blik, beetje ketchup, 2 beetjes mayo, klein beetje azijn, fijngesneden augurk, ff roeren...en dat op je broodquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.
Lekker. Gerookt ook. Net als forel dat is ook zo lekker. En gerookte forel ookquote:
Herfst? Nieuwe users die stoken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel wat
Geen idee waarom... maar dit is nu al vanaf het weekend ofzo
ik volg jou nu even nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ook heel vaak. Te vaak? Hoor je mij niet zeggen.
O ik herkende je al niet.quote:
Wiequote:
Hoeft ook niet babuschka.quote:
Jou.quote:
Volgens mij wel.quote:
Sate schnitzel en spinazie ala boursinquote:
Wat mot je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel wat
Geen idee waarom... maar dit is nu al vanaf het weekend ofzo
Ik moet weer eens langs die kennis van mijn vrouw voor zelfgevangen zalm. DIe rookt het zelfquote:
Nasmaak is dat van een rottend babyhertje.quote:
Nee, hij sloeg zichzelf al voor de muil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |