Kom iedereen even reageren hierop.quote:
hieropquote:
Haha ja xD!quote:
QFT.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar afwachten hoe vaak de TT wordt aangepast
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
postcounts....
dat doet me denken aan Sesamstraat
toen ik leerde tellen
[/kitao]
Hier, een lolly.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik geloof dat ik overdag verslaafd ben aan fok
Moeilijk om een van beide mongolen gelijk te geven.quote:
Ik ben de komende maanden niet meer online 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
je mist tijdens de seks. In SEX Live SC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
Wat een liefdequote:
Een beetje wel tochquote:
Ah, Patje is er niet, volgens mij.quote:
Ik ben ook wel eens doordeweeks om 4.00 uur op FOK te vinden hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel tochJe kan niet ontkennen dat jij de user bent hier die echt op de meest onmogelijke momenten nog aan het FOK!ken bent
Is die van het padje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, Patje is er niet, volgens mij.
Inmiddels ook deel twee bijna vol.quote:
"Houden van" is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
Het zijn er twee.quote:
dan ben je de enigequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Naatje niet eens zo vervelend hoor.
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Naatje niet eens zo vervelend hoor.
Precies, nu PGR weg is moeten we een nieuwe topicjosti hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.
dat is de laatste tijd wel minder toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel tochJe kan niet ontkennen dat jij de user bent hier die echt op de meest onmogelijke momenten nog aan het FOK!ken bent
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens ergquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig om 'm een beetje te bashen natuurlijk.
Aandacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens erg
inderdaad.... nu hoort hij bij de 'grote jongens'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en volgens mij vind hij het zelfs niet eens erg
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd wel minder toch?
Uhu... wat op zich ook wel jammer isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd wel minder toch?
Je mist die SEX Live SC topics?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... wat op zich ook wel jammer is
Ik voel het aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, nu PGR weg is moeten we een nieuwe topicjosti hebben
Naatje vult dat gaat zo mooi, en ook precies op het juiste moment
Voelde je nu maar hoe je wat andere gaatjes moest vullen, dan zou je misschien hier niet de josti uit hoeven hangen om wat aandacht te krijgenquote:
Ik verveel me altijd op de plee... dus dan ga ik meestal internettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
En het is mijn zaak natuurlijk nietals jij dat fijn vind moet je dat gewoon doen hoor
Ja het is ook wel een begripquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... wat op zich ook wel jammer is
Misschien een soortgelijk topic openen in R&P als Kitaoquote:
Ohw, daarin ben je ook zekr niet de enige hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd op de plee... dus dan ga ik meestal internetten
Ik had nooit live sex...quote:
hmm, ja... das waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een begripMaar goed, ik kan me voorstellen dat het voor de omgeving misschien soms wat irritant is
Ik lees altijd op mijn iPad, scheelt weer zo'n krantenbak in het toilet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daarin ben je ook zekr niet de enige hoor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Pas als ik er nachten over wakker lig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een soortgelijk topic openen in R&P als Kitao.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Nou have fun joh. Ga daar heen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Poep jij nooit lang dan???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Nee.quote:
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelde je nu maar hoe je wat andere gaatjes moest vullen, dan zou je misschien hier niet de josti uit hoeven hangen om wat aandacht te krijgen
Ik denk ook wel dat er op de meest gekke plekken wordt geFOK!t, maar dat het niet wordt verteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik internet ook altijd op de plee hoor, ik zeg gewoon niet dat ik dan zit te schijten
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Poep jij nooit lang dan???
Ik kan rustig een kwartier zitten poepen hoor.... lekker die darmen schoonmaken
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ff rap optiefen met die onzin, en anders vind een FA'tje het vast wel interessant te weten dat de constante bagger in diverse SC's dit als enige doel heeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Oh daarom komen ze hier af en toe buurtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, die spetters van het doorspoelen tegen je billenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.
Ik ga hier helemaal stukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaan
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |