quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik geloof dat ik overdag verslaafd ben aan fok
Moeilijk om een van beide mongolen gelijk te geven.quote:
Ik ben de komende maanden niet meer online 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen overdag? Je slaaptypt op je iPhone!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
je mist tijdens de seks. In SEX Live SC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
'overdag verslaafd' aan FOK!
Je FOK!t de hele dag door op je iPhone, vlak voor de seks, net na de seks, als je moet (of zit te) poepen, als je niet kan slapen, als je TV zit te kijken, als je onderweg bent ergens naar toe
En dit was slechts een korte samenvatting
Wat een liefdequote:
Een beetje wel tochquote:
Ah, Patje is er niet, volgens mij.quote:
Ik ben ook wel eens doordeweeks om 4.00 uur op FOK te vinden hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel tochJe kan niet ontkennen dat jij de user bent hier die echt op de meest onmogelijke momenten nog aan het FOK!ken bent
Is die van het padje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, Patje is er niet, volgens mij.
Inmiddels ook deel twee bijna vol.quote:
"Houden van" is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Naatje werd gewoon gep0wnz0rd door Kitao. Ineens hou ik van die kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |