quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Pas als ik er nachten over wakker lig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een soortgelijk topic openen in R&P als Kitao.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Nou have fun joh. Ga daar heen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
Het topic is omgeslagen in een Naatje-bashtopic.
Poep jij nooit lang dan???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nooit lang genoeg op de plee om iets anders te doen dan hetgeen waarvoor je eigenlijk naar de plee gaat.
Nee.quote:
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelde je nu maar hoe je wat andere gaatjes moest vullen, dan zou je misschien hier niet de josti uit hoeven hangen om wat aandacht te krijgen
Ik denk ook wel dat er op de meest gekke plekken wordt geFOK!t, maar dat het niet wordt verteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik internet ook altijd op de plee hoor, ik zeg gewoon niet dat ik dan zit te schijten
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Poep jij nooit lang dan???
Ik kan rustig een kwartier zitten poepen hoor.... lekker die darmen schoonmaken
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ff rap optiefen met die onzin, en anders vind een FA'tje het vast wel interessant te weten dat de constante bagger in diverse SC's dit als enige doel heeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Oh daarom komen ze hier af en toe buurtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is niet voor niets gesloten, lijkt me.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, die spetters van het doorspoelen tegen je billenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek dan ook door en blijf zitten om het hoofdstuk af te lezen.
Ik ga hier helemaal stukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |