quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel eens tijdens het poepen door... even sprayen en weer verder gaan
Goed luisteren voor achtergrondgeluidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellen
Ik zie dat het gespreksonderwerp overging van mij naar poep en nu kom jij met klei, dus nu ben ik zeer benieuwd wat jij met je poep gedaan hebt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga niets over mijn klei-verhalen vertellen.
nee wc verfrisserquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?
Dat is al gebeurd hoor, die drol is al als een duikboot richting riolering gegaan. Drollen die blijven liggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker, die spetters van het doorspoelen tegen je billen. Scheelt minstens één keer vegen.
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe op fok nu heeft slechts 1 doel, de ONZ SC terug, daar werd ik gerespecteerd met mijn mede jostigenoten, dus dat heeft niets met aandacht te maken.
EN JA, IK HAAL NU WEER DIE VERDOMDE ONZ SC AAN
sms-en danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet niet of ik je nog durf te bellen
Hahaahaha stoooop!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit een "lekker gekke" benaming voor diarree?
DAMNIT BENNY, LEZENquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?
Omgquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar die poepdampen die blijven dan toch nog uren in je grot hangen C_A
quote:
De een wil graag wereldvrede, de ander een eind aan de hongersnood, en naatje... naatje wil de ONZ SC terug. Ieder zijn doel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAMNIT BENNY, LEZEN
Dat zegt hij toch PRECIES in die post
Zou dat c_a zijn die aan het internetten is btw?quote:
Ohw kut...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAMNIT BENNY, LEZEN
Dat zegt hij toch PRECIES in die post
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je daarvoor hier zit he?
quote:
Het ging over poepen. Bij de les blijven Benny!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw kut...
Krijgen we dat gezeik weer
Jij stinkt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik geniet niet bijzonder van het in mijn eigen stank zitten.
Ik bedoel met hier... deze SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam op fok, vanwege het 3fm topic dat er liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |