Geen idee. Omdat de ONZ SC hier lijkt rond te gaan hangen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, sinds wanneer zijn we zo verbitterd en nasty geworden?
Gewoon die topics van/over Kitao lezen is denk ik genoeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, dat was iets langer dan een uurtje. Ik heb de TT's van de 2 vorige topics gezien, het lezen waard?
Ja hoor, of nee, als je niet van rellen houdtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, dat was iets langer dan een uurtje. Ik heb de TT's van de 2 vorige topics gezien, het lezen waard?
Het kwam direct in mijn hoofd toen ik die ene post las, anders zou ik ook zo denken als de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent de eerste die (openbaar) de link legt![]()
Iedereen denkt dat ik zo van katten houd
Is er hier ooit iets de moeite waard?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van taart hoor, en van paprika, en van champignons
Echt he....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
kutpoes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik meende het niet echt![]()
Ik ben altijd lief
Neequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het kwam direct in mijn hoofd toen ik die ene post las, anders zou ik ook zo denken als de rest.
Ja, mammaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander die nooit verder kijkt dan zijn broodje hagelslag.
Eens, niet verder gelezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander
Ik heb wat geronseld via MSN.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
En waar zijn ineens al die kutusers vandaan gekomen?
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfdequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten soep. Je kan nooit zeggen dat je het allemaal niet lust.Dan ben je een kut Hollander die nooit verder kijkt dan zijn broodje hagelslag.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
ONZ/PUB. Enjoy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
Blame it on Kitao. Die had zo'n vlammend betoog dat we nu berucht zijn op FOK!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
VVDquote:
Het is vandaag 'verbitterd en nasty'-dagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
als je van rellen houd.... jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
ik ben in een vervelende, melige buiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, waaorm nou weer een deel drie? In deel twee was het allemaal al slowchat en random gebash naar anderen.
c_a wil wat te lurken hebben 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, waaorm nou weer een deel drie? In deel twee was het allemaal al slowchat en random gebash naar anderen.
Die snap ik ook nooit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfde
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou weer lief doen?
zandkastelen bouwen, tikkertje spelen, knikkeren, steppen enzo?
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik lust geen vis", ook al zo'n mooie. Ja, alle vis smaakt hetzelfde
Al die nieuwe gezichten komen inderdaad door kitaeauauaua. Nou goed, laten we ze maar welkom heten misschien zit er weer zo'n pareltje tussen.quote:
Hmm?quote:
Een visboer op de markt heeft geen deur.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:
je wilt ook met tombo trouwen?quote:
alleen L.no is nieuw hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al die nieuwe gezichten komen inderdaad door kitaeauauaua. Nou goed, laten we ze maar welkom heten misschien zit er weer zo'n pareltje tussen.
hehehe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Deur, duur. Ik moet boodschappen doen.
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een visboer op de markt heeft geen deur.
Ignorance is bliss.quote:
Kan je ook met dode mensen praten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.
je bent net zo'n droge zak hooi als ik wil je zeggen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zo'n opmerking ging komen.
Vis uit blik.quote:
Ik ben aan het teruglezen zag er een paar meer.quote:
Zo af en toe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent net zo'n droge zak hooi als ik wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |