Ik lig ook in een deuk hier... en me collega's kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te kijken omdat ik steeds zit te lachen op mijn werk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
"Dit is de voicemail van c_a, spreek je boodschap in nadat je hoort dat de wc doorgetrokken is"
Hoi kitao de tweede.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/uriminzok
Noord-Korea.
Maar door jou gaan we nu wel allemaal eerder dood hoor....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wel beter voor je neus
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar door jou gaan we nu wel allemaal eerder dood hoor....
het is kiezen, jij of de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten dan
Joah...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.... maar moet ik in me eigen stank gaan zitten dan
Sst.quote:
Prima. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben egoistisch dus ik kies voor me zelf
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vuile ruttertquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mstr.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Goddelijker
Heb je die al gezien Myr. Eén keer raden wie het is.
damn dat is nog een goed ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die cup-a-soup eerst door een zeef haalt?die dingetjes erin zijn smerig.
Cup-a-soup is toch al smerig?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
damn dat is nog een goed idee
die dingentjes zijn zeker smerig
Die schraap ik altijd van de bodem af en eet het dan opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die cup-a-soup eerst door een zeef haalt?die dingetjes erin zijn smerig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die schraap ik altijd van de bodem af en eet het dan op
Dat deed ik vroeger ook altijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Niet leuk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef L.no het volgende:
Door dat ene topic over SC's in R&P ben ik nu nieuwsgierig hoe jullie zijn.
Teh fuck... fucking smerigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bind het met alles binder en gebruik het dan als saus voor over de pasta.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet cup-a-soup zonder water, maar strooi het over een boterham.
Er liggen nu stukjes peer over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap na je potjes olvarit
Wat nou? Ik houd niet van de soeplucht... Ok, misschien 1 keer toen mijn ouders het opdroegen, maar voorderest...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap na je potjes olvarit
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat nou? Ik houd niet van de soeplucht... Ok, misschien 1 keer toen mijn ouders het opdroegen, maar voorderest...
Je bent de eerste die (openbaar) de link legtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |