Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...quote:
Liever niet, als ik er iets over mag zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...
V&Aquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, nee, dat was niet de reden dat ik hier kwam, ik wil gewoon SCen, that's it, maar ik heb nog geen goede SC gevonden, misschien moet ik HOMO maar eens overwegen...
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:
Onze toilet heeft een platformquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne niet hoor
bovendien ruik je ze niet als ze onderwater liggen
naatje, je vrouw is er!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed luisteren voor achtergrondgeluiden
neuh, daar posten geen users die mij aanspreken, ik ga eerst deze nog een tijd proberen, want als deze SC niet over mij gaat, of over pgr, of over kitao, is dit volgens mij best een leuke SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[DEF] SC #39 Waar Maitje geen GSM mag gebruiken tijdens het
Hophop, ga daar maar heen.
Dat is ook verdacht he, als ze het idee krijgen dat je je werk leuk vindtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik durf niet meer hier te kijken omdat ik steeds zit te lachen op mijn werk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als 'die ene waar een luchtje aan zat'.
En jij spreekt ons niet aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, daar posten geen users die mij aanspreken, ik ga eerst deze nog een tijd proberen, want als deze SC niet over mij gaat, of over pgr, of over kitao, is dit volgens mij best een leuke SC
Ligt dat aan de SC's of aan jou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of dat ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt dat aan de SC's of aan jou?Ik zou lekker in PUB blijven
aan mij en aan de SC en nee, ik ga niet terug naar PUB, als de rust is wedergekeerd hier ga ik weer een ronde KSC, TRU OH, KLB SC doen denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt dat aan de SC's of aan jou?Ik zou lekker in PUB blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |