Ja en je hele bek vol graten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Vis uit blik.Goedkope zooi, maar wel lekker.
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
QFT.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
En waar zijn ineens al die kutusers vandaan gekomen?
Zullen wij dan maar lief tegen elkaar doen? Misschien trekt dat mensen aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat aan dovemansoren is gericht.
Nee ik heb je al heel vaak gezien, al voor deze SC.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds 3 dagen, en bella heeft mij van die 3 dagen al 2x hier gezien
Edit: liefde
Dat is volgens mij met zalm uit blik alleen zo.quote:
quote:
ik bedoelde in deze SC lieve schatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb je al heel vaak gezien, al voor deze SC.
Ja, die eten ze hier thuis ook volgens mij alleen maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met zalm uit blik alleen zo.
Dat maken mijn ouders best wel vaak. Nu heb ik daar zin in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.
Soms maak ik tonijnballetjes (moet je toevoegen met ei, specerijen, paneermeel, etc.) Dat eten met rijst enzo en met een sausje smaakt het niet echt droog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Nou ja, om tonijnsalade te maken, of zalmsalade oid, dan is het wel oké, maar in gerechten vind ik vis uit blik maar droge zooi.
Ja ook heel vaak. Te vaak? Hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoelde in deze SC lieve schat
Het gaat al over het immer vredestichtende onderwerp: vis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat aan dovemansoren is gericht.
Wie ben jij?quote:
Voor 10 minuten dan, want dan ga ik kokenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar lief tegen elkaar doen? Misschien trekt dat mensen aan?
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor 10 minuten dan, want dan ga ik koken
Je zegt dat kutusers rotte vis zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat al over het immer vredestichtende onderwerp: vis.
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel watquote:
tonijn uit blik, beetje ketchup, 2 beetjes mayo, klein beetje azijn, fijngesneden augurk, ff roeren...en dat op je broodquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tonijn uit blik, mayonaise en fijn gesneden uitjes. Op een warm broodje net uit de oven.
Lekker. Gerookt ook. Net als forel dat is ook zo lekker. En gerookte forel ookquote:
Herfst? Nieuwe users die stoken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel wat
Geen idee waarom... maar dit is nu al vanaf het weekend ofzo
ik volg jou nu even nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ook heel vaak. Te vaak? Hoor je mij niet zeggen.
O ik herkende je al niet.quote:
Wiequote:
Hoeft ook niet babuschka.quote:
Jou.quote:
Volgens mij wel.quote:
Sate schnitzel en spinazie ala boursinquote:
Wat mot je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet verplicht... maar nu loopt iedereen elkaar maar te bashen en weet ik veel wat
Geen idee waarom... maar dit is nu al vanaf het weekend ofzo
Ik moet weer eens langs die kennis van mijn vrouw voor zelfgevangen zalm. DIe rookt het zelfquote:
Nasmaak is dat van een rottend babyhertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |