abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:01:39 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87211699
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

We hebben het over een atoombom. Een ATOOMBOM van 150kt 8)7 En die moet 50 meter onder de grond zijn afgegaan. Leuk hoor, maar ik denk niet dat 50 meter graniet echt dermate veel invloed heeft op een 150kt 'mini'nuke, dat die explosie door niemand wordt opgemerkt, en dat de torens van bovenaf inzakten. Weet je wel waar je over praat?
Hoe kom je erbij dat de explosie niet werd opgemerkt, heel veel mensen hebben groundshaking beschreven. dat is wat je krijgt bij een ondergrondse nuke.
pi_87211822
Ik heb zelf het idee dat die loop zo is gemaakt dat het enigszins een optische illusie veroorzaakt, net zoals wanneer je een potlood bij het eind beetpakt en op en neer laat wiebelen, dan lijkt-ie wel van rubber.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:04:49 #103
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87211846
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eh, ja, nou, om heel eerlijk te zijn? Als je een 150kt nuke af laat gaan, 50 meter onder de grond, of het nou graniet is of niet, dan gebeurd er heel wat anders dan wat er nu gebeurd is. Sterker nog, dan vind ik de schade die er nu op Ground Zero was eigenlijk heel erg weinig. De hitte? de hitte? Volgens mij waren er behoorlijk wat mensen in die omgeving. Die zouden daar niet meer gelopen hebben hoor, dan was alles in een radius van ettelijke kilometers (als het niet meer is) weg. Dan was 't niet ground zero geweest, maar Manhattan zero.
nogmaals, je kan je geen voorstelling maken hoe anders een ondergrondse nuke is en vooral niet in graniet.
anders leg even het verschil uit?
pi_87211956
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh ja, dat zeg ik dus:
[..]

Jvc trouwens.

Maar eeh... Je hoeft me niet te geloven hoor, ik ga je toch echt niet uitnodigen om bij mij televisie te komen kijken om het te checken :P.

En het is jammer dat ik niet weet hoe die feature bug heet, anders had ik er vast wel een artikel of iets over kunnen vinden.
Ik had niet eens bij jou langs willen komen om te kijken naar je televisie :*

Ah dus camera's van documentairemakers hebben die bug dus ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 16:07:54 ]
pi_87211963
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ondergrondse nukes! iedereen denkt maar aan bovengrondse nukes!
Iedereen? Wel bij de les blijven ik heb het constant over ondergrondse nukes. Heb alleen nogsteeds niet van je gehoord hoe een ondergrondse nuke de instorting bovenin de torens kon laten beginnen...

Kan op de rest nu even niet reageren, druk op het werk :)
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:07:44 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_87211964
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Verklaar even dat de puinhopen 4 maanden lang vette hitte hebben afgegeven en microscopisch stof, dat is alleen maar bij nukes, dus ik vind het erg logisch.
De wereld is niet zo lief en knuffelig als jij denkt, dit is ook niet de eerste nuke die is afgegaan,na WWII.
http://www.nuclear-demolition.com/

[ afbeelding ]

1983 Beirut Barracks bombing
1995 Oklahoma City bombing with a 'mini-nuke
1998 Khobar Towers bombing with a 'mini-nuke'
2002 Bali Nightclub bombing with a 'micro-nuke'
En straling dan? waar is die gebleven? want reken maar dat je bij een nucleaire explosie (en daar hebben we het over bij een nuke) fallout hebt. Waar was die?

Overigens, wat versta jij onder een 'mini-nuke'? Want dat is http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_weapon
De bom gebruikt in Oklahoma was dus GEEN nucleaire bom: http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_bomb
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:08:38 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_87211991
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de explosie niet werd opgemerkt, heel veel mensen hebben groundshaking beschreven. dat is wat je krijgt bij een ondergrondse nuke.
Dat krijg je ook als er 2 torens van dat formaat instorten he. Bij een ondergrondse nuke van 150kt was er wel wat meer gebeurd dan wat er nu gebeurd is.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:42 #108
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87212033
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah dus camera's van documentairemakers hebben die bug dus ook?
Weet ik veel! Vraag het aan die mensen...

Maar waarschijnlijk de omzetting van opnemen en bewerken voor uitzenden dus wel, zoals je ziet.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87212056
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb zelf het idee dat die loop zo is gemaakt dat het enigszins een optische illusie veroorzaakt, net zoals wanneer je een potlood bij het eind beetpakt en op en neer laat wiebelen, dan lijkt-ie wel van rubber.
Mijn god... wat een ideeën weer. Net als wanneer je een potlood beetpakt.. :D

Als dat zo is dan daag ik je uit om soortgelijke beelden te vinden en hier te posten. Het zou dan immers veel vaker voor moeten komen he..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:13:12 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87212162
als jullie even dit filmpje bekijken vanaf 3 min, dan zie je hoe precies een ondergrondse nuke kan zijn en dit was nog maar in de 70's
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:13:56 #111
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87212197
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Iedereen? Wel bij de les blijven ik heb het constant over ondergrondse nukes. Heb alleen nogsteeds niet van je gehoord hoe een ondergrondse nuke de instorting bovenin de torens kon laten beginnen...

Kan op de rest nu even niet reageren, druk op het werk :)
door de compression wave.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:14:15 #112
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87212205
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het zou dan immers veel vaker voor moeten komen he..
Bij mijn televisie dus :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87212272
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn god... wat een ideeën weer. Net als wanneer je een potlood beetpakt.. :D

Als dat zo is dan daag ik je uit om soortgelijke beelden te vinden en hier te posten. Het zou dan immers veel vaker voor moeten komen he..
Maak jij nog maar zo'n filmpje met van die mooie pijltjes.
Als dat bewerken zo vaak gebeurt, dan moet het me dunkt voor jou niet moeilijk zijn om het hele experiment even te herhalen met Virtual Dub. Ik heb dat (hier) niet op mijn PC. Jij blijkbaar wel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:19:55 #114
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87212407
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En straling dan? waar is die gebleven? want reken maar dat je bij een nucleaire explosie (en daar hebben we het over bij een nuke) fallout hebt. Waar was die?

Overigens, wat versta jij onder een 'mini-nuke'? Want dat is http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_weapon
De bom gebruikt in Oklahoma was dus GEEN nucleaire bom: http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_bomb
Als jij het over fallout hebt, dan weet je niet waarover je praat, dat is alleen bij een bovengrondse nuke, bij ondergrondse nuke is er geen fallout.
Die in Oklahoma was officieel geen nuke nee, logisch, je denkt toch zeker niet dat ze dat ooit bekend maken.
Hier een stuk wat op Wikipedia stond,maar is weggehaald
http://www.nuclear-demoli(...)ition-wikipedia.html
schijnbaar mag het gewone klootjesvolk hier niks over afweten.
pi_87212417
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bij mijn televisie dus :).
Film het eens als je wilt. Ik ben wel benieuwd naar het effect van jouw T.V. en of het echt vergelijkbaar is met dit. Volgens mij lul je namelijk maar wat, omdat het je goed uitkomt.

Eigenlijk wil jij helemaal niets weten van een alternatieve theorie en vind jij het officiële verhaal wel best zo.. ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:20:42 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87212443
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat krijg je ook als er 2 torens van dat formaat instorten he. Bij een ondergrondse nuke van 150kt was er wel wat meer gebeurd dan wat er nu gebeurd is.
ooh, nu ben je ineens expert? leg het even uit en op basis waarvan je die conclusie trekt?
microscopisch stof is anders dan gewoon stof.
pi_87212464
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Maak jij nog maar zo'n filmpje met van die mooie pijltjes.
Als dat bewerken zo vaak gebeurt, dan moet het me dunkt voor jou niet moeilijk zijn om het hele experiment even te herhalen met Virtual Dub. Ik heb dat (hier) niet op mijn PC. Jij blijkbaar wel.
Ik heb dat wel ja...thuis.

Ik moet alleen even naar die docu in goede kwaliteit zoeken, want anders krijg ik dat weer over me heen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 16:22:15 ]
pi_87212490
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dat wel ja...

Ik moet alleen even naar die docu in goede kwaliteit zoeken, want anders krijg ik dat weer over me heen...
Ok, ik ben benieuwd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:22:10 #119
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87212512
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

Eigenlijk wil jij helemaal niets weten van een alternatieve theorie en vind jij het officiële verhaal wel best zo.. ;)
als je vasthoud aan het officiële verhaal hoef je niks te bewijzen of uit te leggen,lekker makkelijk toch?
pi_87212543
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je vasthoud aan het officiële verhaal hoef je niks te bewijzen of uit te leggen,lekker makkelijk toch?
Dan kun je lekker smijten met loze kreten... heerlijk lijkt me dat. :D
pi_87212642
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ok, ik ben benieuwd.
Stel nu dat het wel zo is? Dat ik bewijs dat het zo is? Wat dan? Sta je dan wat opener tegenover dit verhaal of veeg je het weer met iets anders van tafel?

Ik heb namelijk niet zo veel om erg veel moeite te doen voor een stel figuren die toch niet van het officiële verhaal willen of durven af te wijken. :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:26:59 #122
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87212707
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Film het eens als je wilt. Ik ben wel benieuwd naar het effect van jouw T.V. en of het echt vergelijkbaar is met dit. Volgens mij lul je namelijk maar wat, omdat het je goed uitkomt.
Doe niet zo dom. Als je het beeld van de televisie gaat filmen, dan weet jij toch ook wel dat dat weer heel andere effecten geeft.

En ja, ik lul maar wat. Ik vind het namelijk zo belangrijk dat jij gelooft dat er vliegtuigen waren, dat ik er van alles bij ga zitten verzinnen en fantaseren om jou maar te overtuigen...

Misschien kun je het ook wat positiever en minder paranoide gaan inzien: Dat als iemand jou iets vertelt dat daar helemaal niet iets achter steekt, maar dat dat puur ter informatie is.

Jij vraagt je namelijk af of het vaker voorkomt en ik vertel je dat het vaker voorkomt. Dat was alles :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87212713
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door de compression wave.
Wel een hele selectieve wave dan... Maar waarom is er dan niks van deze wave te zien? Bijvoorbeeld niet in het water van de hudson en waarom is er niets te zien aan het stof wat op al de grond ligt als WTC 1 begint in te storten?

Er zijn opnames van vlak naast WTC 1 als deze begint in te storten (ook al beweer je net dat die opnames er niet zijn) deze komen uit de Naudet film. Er gaan dus waves door de grond sterk genoeg om het WTC te laten instorten (en ook alleen maar het WTC...) maar het stof blijft gewoon netjes op de grond liggen... totaal niet logisch toch?
pi_87212863
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Als je het beeld van de televisie gaat filmen, dan weet jij toch ook wel dat dat weer heel andere effecten geeft.

En ja, ik lul maar wat. Ik vind het namelijk zo belangrijk dat jij gelooft dat er vliegtuigen waren, dat ik er van alles bij ga zitten verzinnen en fantaseren om jou maar te overtuigen...

Misschien kun je het ook wat positiever en minder paranoide gaan inzien: Dat als iemand jou iets vertelt dat daar helemaal niet iets achter steekt, maar dat dat puur ter informatie is.
Jij laat regelmatig zien dat je hier alleen komt om te trollen, dus waarom zou ik jouw claim nu wel serieus nemen dan... :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:34:54 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87213047
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij laat regelmatig zien dat je hier alleen komt om te trollen, dus waarom zou ik jouw claim nu wel serieus nemen dan... :{
Van jou ben ik ondertussen wel gewend dat jij alles trollen noemt. Als ik serieuze posts plaats over .jpg compressie en dat soort dingen, is dat ook getroll volgens jou.

En nee, je hoeft het niet serieus te nemen. Ik had je al gezegd: Dan geloof je het toch niet. Maar als jij dus blijkbaar bij voorbaat als niks serieus wilt nemen wat ik zeg, negeer het dan ook gewoon. Ga er dan ook geen verdere vragen over stellen :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87213088
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stel nu dat het wel zo is? Dat ik bewijs dat het zo is? Wat dan? Sta je dan wat opener tegenover dit verhaal of veeg je het weer met iets anders van tafel?

Ik heb namelijk niet zo veel om erg veel moeite te doen voor een stel figuren die toch niet van het officiële verhaal willen of durven af te wijken. :{
Mja, het is aan jou om te beslissen of je sterk genoeg in iets gelooft om anderen te kunnen overtuigen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87213251
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Van jou ben ik ondertussen wel gewend dat jij alles trollen noemt. Als ik serieuze posts plaats over .jpg compressie en dat soort dingen, is dat ook getroll volgens jou.

En nee, je hoeft het niet serieus te nemen. Ik had je al gezegd: Dan geloof je het toch niet. Maar als jij dus blijkbaar bij voorbaat als niks serieus wilt nemen wat ik zeg, negeer het dan ook gewoon. Ga er dan ook geen verdere vragen over stellen :D!
Nou nee hoor... gisteren was je flink bezig, om maar even een voorbeeld te noemen, dus ik denk dat je maar eerst eens bij jezelf te raden moet gaan voor je gaat zeggen dat ik alles maar trollen noem. O-)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:43:37 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87213445
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou nee hoor... gisteren was je flink bezig, om maar even een voorbeeld te noemen, dus ik denk dat je maar eerst eens bij jezelf te raden moet gaan voor je gaat zeggen dat ik alles maar trollen noem. O-)
Ja klopt van gisteren, omdat ik ondertussen wel weet dat het niet zoveel uitmaakt wat er hier gepost wordt. Als je niet meegaat in de gedachten van J0kkebr0k ben je aan het trollen of dingen aan het belachelijk maken :).

Maar om nou alleen gisteren als leidraad te nemen voor alle andere posts die ik in deze reeks geplaatst heb... :')

En jij deed gisteren leuk mee he met het trollen ;)!

Ik bedoel, gisteren postte ik dingen in de trant van dat jij een klein geslachtsdeel zou hebben en jij postte dat mijn geslachtsdeel groter zou zijn dan dat van jou. Ik ga er vanuit dat jij dat (net als ik) ook niet serieus meende :').

Dus als je geen onderscheid kunt maken tussen dat soort onzinposts over het vermeende formaat van geslachtsdelen en ontopic posts en daardoor die ontopic posts bij voorbaat al niet serieus neemt, tja...


Maar goed, je had het er ook gewoon bij kunnen laten wat betreft mijn televisie. Jij gelooft niet dat het zo is, ik vertel dat het wel zo is. Nou, dan geloof je het niet, klaar toch :).

[ Bericht 10% gewijzigd door JoepiePoepie op 05-10-2010 17:27:49 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:49:48 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87213706
Mini nukes....in een stad met MILJOENEN inwoners....met 1000en mensen eromheen....het is echt te belachelijk voor woorden sorry hoor
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:57:55 #130
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87214005
De foto's van ground zero, onder de wtc's. dit is dus het gat wat de nuke heeft gecreëerd!










[ Bericht 6% gewijzigd door THEFXR op 05-10-2010 17:04:51 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:59:20 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87214068
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Wel een hele selectieve wave dan... Maar waarom is er dan niks van deze wave te zien? Bijvoorbeeld niet in het water van de hudson en waarom is er niets te zien aan het stof wat op al de grond ligt als WTC 1 begint in te storten?

Er zijn opnames van vlak naast WTC 1 als deze begint in te storten (ook al beweer je net dat die opnames er niet zijn) deze komen uit de Naudet film. Er gaan dus waves door de grond sterk genoeg om het WTC te laten instorten (en ook alleen maar het WTC...) maar het stof blijft gewoon netjes op de grond liggen... totaal niet logisch toch?
nogmaals, anno 2001 waren die nukes zo precies als sniper bullets, zie die clip.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:02:13 #132
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87214202
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef kidkash19 het volgende:
Mini nukes....in een stad met MILJOENEN inwoners....met 1000en mensen eromheen....het is echt te belachelijk voor woorden sorry hoor
nee, de gevolgen bewijzen dat, je krijgt geen microscopisch fijn stof, van normale explosieven,4 maanden lang extreme hoge temp op Ground Zero en natuurlijk al die doden van kanker tot nu toe al 1000 en nog eens 10.000 zieken.

p.s. wat iemand eigenlijk wel wat de term Ground Zero betekent?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:05:38 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87214354
pi_87214676
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef THEFXR het volgende:
De foto's van ground zero, onder de wtc's. dit is dus het gat wat de nuke heeft gecreëerd!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik die foto's zo zie, en dan met name de laatste, dan zou die mininuke boven de grond tot ontploffing gekomen moeten zijn. Het gat lijkt bolvormig, met het middelpunt ergens aan de rand van de grond rond het gat. Het gat zelf is trouwens ook maar zo'n 20 meter diep, dus hoe je dat voor elkaar wilt krijgen met een ontploffing daar weer 30 meter onder (totaal dus 50 meter onder de grond), is mij een raadsel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:23:30 #135
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_87215100
quote:
p.s. wat iemand eigenlijk wel wat de term Ground Zero betekent?
ik weet het ! ik weet het !

Ik heb gekeken naar die docu. Niet alle delen, de delen die gaan over wtc 1 en 2. Tot ze beginnen over het pentagon.
pi_87215253
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef francorex het volgende:

[..]

ik weet het ! ik weet het !

Ik heb gekeken naar die docu. Niet alle delen, de delen die gaan over wtc 1 en 2. Tot ze beginnen over het pentagon.
Lang leve Google.. ik weet het nu ook :P
pi_87215412
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja klopt van gisteren, omdat ik ondertussen wel weet dat het niet zoveel uitmaakt wat er hier gepost wordt. Als je niet meegaat in de gedachten van J0kkebr0k ben je aan het trollen of dingen aan het belachelijk maken :).

Maar om nou alleen gisteren als leidraad te nemen voor alle andere posts die ik in deze reeks geplaatst heb... :')

En jij deed gisteren leuk mee he met het trollen ;)!

Ik bedoel, gisteren postte ik dingen in de trant van dat jij een klein geslachtsdeel zou hebben en jij postte dat mijn geslachtsdeel groter zou zijn dan dat van jou. Ik ga er vanuit dat jij dat (net als ik) ook niet serieus meende :').

Dus als je geen onderscheid kunt maken tussen dat soort onzinposts over het vermeende formaat van geslachtsdelen en ontopic posts en daardoor die ontopic posts bij voorbaat al niet serieus neemt, tja...


Maar goed, je had het er ook gewoon bij kunnen laten wat betreft mijn televisie. Jij gelooft niet dat het zo is, ik vertel dat het wel zo is. Nou, dan geloof je het niet, klaar toch :).
Zit het je zo dwars dat je 3 kwartier later nog besluit je post te editten en het geslachtsdelen tekstje ( :') ) toe te voegen? Wat kun jij je kinderachtig gedragen zeg... :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 17:34:41 ]
pi_87215416
Jullie wisten echt serieus niet wat 'Ground Zero' betekent? -O-.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87215638
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als ik die foto's zo zie, en dan met name de laatste, dan zou die mininuke boven de grond tot ontploffing gekomen moeten zijn. Het gat lijkt bolvormig, met het middelpunt ergens aan de rand van de grond rond het gat. Het gat zelf is trouwens ook maar zo'n 20 meter diep, dus hoe je dat voor elkaar wilt krijgen met een ontploffing daar weer 30 meter onder (totaal dus 50 meter onder de grond), is mij een raadsel.
Ze lijken dan ook totaal niet onder de WTC torens gelegen te hebben, op de achtergrond zie je namelijk het nieuwe WTC7 gebouw staan. WTC 1 zal rond de lokatie van de kraan op de eerste foto gestaan hebben en volgens mij zie je aan de linkerkant de rand van de bathtub.



Het lijkt dus eerder dat dit vlakbij WTC5 is en WTC5 was van alle WTC gebouwen relatief gezien het minste beschadigd...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:39:48 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87215650
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik dacht de naam al te herkennen... B-)

I present to you: Bill "modified attack baboons" Deagle.

zijn introductie op een conspiracysite:
Dr. Deagle is a highly intelligent whistle-blower with info that you need to know about nutrition, extraterrestrials, New World Order, Moon Base, Mars colony, Deep Underground Military Bases, super soldiers, GMO, Illuminati 4th dimensional workings, even modified attack baboons.


http://www.bibliotecapley(...)ol_underground27.htm

Vind je het erg als ik gewoon pauw & Witteman blijf kijken? :D
Ja dat is wel erg. Door jouw blijven die sneue augurken dure TV-tijd consumeren. Paul die hoort al járen achter geraniums te zetten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:43:46 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87215799
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat je voorlogen kunt worden door een land en de media is mij niets nieuws (lees flat earth news, excellent boek). Ik denk alleen niet dat Amerika capabel genoeg is om dat theorieën die hier gepost worden uit te voeren :P
Dat betekent niet, ondanks dat mensen dat extreem vaak zeggen, dat ik vertrouwen in de overheid heb en er van uit ga dat zij altijd het beste met ons voor hebben. Ik ben net zo sceptisch en cynisch tegenover de overheid als tegenover deze theorieën.
Amerika niet maar die vervelende Israel/Zion Joden wel. Vergeet niet dat die deze mensen overal en nergens geïnfiltreerd zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:46:37 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87215892
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nja, zolang de onduidelijkheden, onmogelijkheden en vreemdheden in de alternatieve verklaringen nog onmogelijker zijn, blijf ik toch echt vertrouwen op het verhaal van experts wat tot nu toe eigenlijk altijd goed heeft gebleken te zijn op enkele details na die ze ook gemakkelijk aan gepast hebben.

Een andere kleur been op een foto is raar, maar een stuk minder raar dan het ontbreken van alle tekenen van explosieven wanneer het opgeblazen zou moeten zijn. Je moet de opvallendheden wel tegenover elkaar in perspectief zetten :P
ja net als de 1000 experts bij JFK. Stuk voor stuk imbecielen. Of neem dan die klootzakwetenschappers van het IPCC die klimaatdata verkloten, verdraaien en in de basis verkeerd doen.

Experts van tegenwoordig doen hun zeg je voor $$$ en anders je kop eraf.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:55:27 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87216170
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jouw manier van een belachelijk lage kwaliteit .gif (!) als "bewijs" geven dat gebouwen "trilden", comon man, niemand neemt je serieus.

Maar waarschijnlijk is dat ook je bedoeling.
de vliegtuig gaat recht de gebouwen trillen. Kortom vliegtuig is er naderhand ingeplakt. Vandaar ook dat het niet mee springt.

Daarom is het ook 'per ongeluk' dat op een Remember 911 DVD dan ook het gehele vliegtuig ontbreekt. Zeker raw-data gebruikt voor beter beeld, maar vergeten dat dan het vliegtuig sjabloon erin nieuw ingepast moet worden. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 05-10-2010 18:01:27 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:55:50 #144
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87216185
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog wat leuke hobbelende gebouwen uit de Naudet documentaire:

[ afbeelding ]

Normaal zeker? Of nee.. artifacts... en compressie probleempjes... of misschien wel perspectief. :D

EDIT: Als je het zelf wilt checken, dan docu downloaden en het fragment met VirtualDub loopen.
Nice
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:00:47 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87216359
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Grapjas, de kwaliteit is enorm relevant in dit geval. Maar dan heb ik een vraag voor jou. Wat moet dit dan aantonen? En dan exact aantonen he, niet een of andere algemene nikszeggende opmerking als 'het is gefaked'. Wat heeft het voor nut, om een video te maken waarbij ze dan 1 gebouw laten 'hobbelen' (om jouw term even aan te houden. Waarom zouden ze dat doen? En dan hoop ik echt dat je een andere uitleg hebt dan 'easter eggs erin gestopt door de de makers van de beelden die het er niet mee eens waren en dit deden uit stil protest'.
in dit geval is het NIET relevant.

dansende gebouwen, verdwijnende achtergrond, verschillende vluchtpaden, verschoven sjabloon fouten, hergebruikte achtergrondgeluiden en gegel, missende impact geluiden of juist overdreven impact geluiden, missende gebouwen als Rectorstreet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:04:29 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87216493
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als ik die foto's zo zie, en dan met name de laatste, dan zou die mininuke boven de grond tot ontploffing gekomen moeten zijn. Het gat lijkt bolvormig, met het middelpunt ergens aan de rand van de grond rond het gat. Het gat zelf is trouwens ook maar zo'n 20 meter diep, dus hoe je dat voor elkaar wilt krijgen met een ontploffing daar weer 30 meter onder (totaal dus 50 meter onder de grond), is mij een raadsel.
voor mij niet, want bij een ontploffing wordt het eerst plasma, daarna stolt het weer, waardoor het gat van onderen weer gedeeltelijk opgevuld wordt.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:06:46 #147
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87216561
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie wisten echt serieus niet wat 'Ground Zero' betekent? -O-.
Veel mensen niet,nee, maar ze hebben dus zelfs de woordenboeken na 9/11 verandert.
wel gewaagd, dat ze het gewoon Ground Zero hebben genoemd, de arrogante kwasten
pi_87216606
Het is me wel duidelijk.

J0kkebr0k doet net of hij de overheidversie van het verhaal betwijfelt, maar geeft als alternatieve verhalen alleen maar onmogelijke, belachelijke nonsens.

-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 05-10-2010 20:40:43 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:13:17 #149
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87216743
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog een foto waarvan ik vind dat de nepheid er af druipt:

[ afbeelding ]

Maar goed... niemand hier zal dat toch zien, dus waarom post ik het eigenlijk nog.. :|W
Nou meid, leg eens uit :P

de ongelofelijke grote hoeveelheid puin die rondfladdert?
pi_87216888
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de vliegtuig gaat recht de gebouwen trillen. Kortom vliegtuig is er naderhand ingeplakt. Vandaar ook dat het niet mee springt.

Daarom is het ook 'per ongeluk' dat op een Remember 911 DVD dan ook het gehele vliegtuig ontbreekt. Zeker raw-data gebruikt voor beter beeld, maar vergeten dat dan het vliegtuig sjabloon erin nieuw ingepast moet worden. :)
Niet helemaal. De hele scenery in die beelden lijkt digitaal te zijn. Kijk maar eens goed naar het linker gebouw.
pi_87216932
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Nou meid, leg eens uit :P

de ongelofelijke grote hoeveelheid puin die rondfladdert?
Of je leest de latere posts even...meid :')
pi_87217057
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de vliegtuig gaat recht de gebouwen trillen. Kortom vliegtuig is er naderhand ingeplakt. Vandaar ook dat het niet mee springt.

Daarom is het ook 'per ongeluk' dat op een Remember 911 DVD dan ook het gehele vliegtuig ontbreekt. Zeker raw-data gebruikt voor beter beeld, maar vergeten dat dan het vliegtuig sjabloon erin nieuw ingepast moet worden. :)
Nee, dat was natuurlijk gewoon een probleem met de videocompressie. :D
pi_87217224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:
Het is me wel duidelijk.

J0kkebr0k doet net of hij de overheidversie van het verhaal betwijfelt, maar geeft als alternatieve verhalen alleen maar onmogelijke, belachelijke nonsens.

-edit-
Hahaha... :')

Ja, ik ben een desinformant van de zionisten. :{

Rook er nog een gast... het doet je blijkbaar goed :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 05-10-2010 20:42:44 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:28:20 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87217239


Dit zouden de lokaties van de nukes moeten zijn geweest, volgens de expert!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:30:29 #155
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87217298
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:
Het is me wel duidelijk.

J0kkebr0k doet net of hij de overheidversie van het verhaal betwijfelt, maar geeft als alternatieve verhalen alleen maar onmogelijke, belachelijke nonsens.

-edit-
??

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 05-10-2010 20:43:49 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87217390
Nog maar een keer, geluiden bij die uit de grond komen VOOR dat de towers vielen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:36:00 #157
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87217483
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Nog maar een keer, geluiden bij die uit de grond komen VOOR dat de towers vielen.
Hmmm

er was al ZO WEINIG puin
pi_87217531
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:28 schreef THEFXR het volgende:


Dit zouden de lokaties van de nukes moeten zijn geweest, volgens de expert!
De reden waarom er twee hoeken van de towers nog rechtop stonden...

Moeilijk te zien, maar je ziet twee hoeken:

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87217835
Oh over het wtc 7 gebouw, omdat het een rondje maakt heeft het 1 hoek van het achterlichende gebouw meegenomen:



Voorgrond is WTC7 en het gebouw met hoek eruit Fiterman Hall.
Precies een rondje.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87217848
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

??
Salvad0r heeft fel iets tegen de no-plane theorie. Ik weet niet precies waarom, maar ik vermoed dat hij denkt dat ik voor de "world elite" werk en zoveel mogelijk desinfo moet proberen te zaaien. Tenminste, daar lijkt het op. :{

Overigens is het wel zo dat die no-plane theorie op vele fora verboden is. Ik denk om dezelfde reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 18:46:40 ]
pi_87217911


Fiterman Hall.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:56:28 #163
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit het je zo dwars dat je 3 kwartier later nog besluit je post te editten en het geslachtsdelen tekstje ( :') ) toe te voegen? Wat kun jij je kinderachtig gedragen zeg... :r
Nee hoor, het zit me niet dwars, maar het was gewoon (nogmaals dus :')) hierom:

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus als je geen onderscheid kunt maken tussen dat soort onzinposts over het vermeende formaat van geslachtsdelen (waar jij dus gewoon 'leuk' aan meedeed ( :') )) en ontopic posts en daardoor die ontopic posts bij voorbaat al niet serieus neemt, tja...
Oja: ' :r ' terug :)!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87218379
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zoek het lekker zelf uit, met je "boem is boem" slogan :W
Je claimt dat er wel radioactieve wolken ontsnapten, maar geen straling.

Radioactiviteit is het vervallen van moleculen waarbij straling vrijkomt.
Met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar pretendeert toch al anderhalve thread de wijsheid in pacht te hebben.

Ik heb 5(?) keer om uitleg gevraagd, aangezien je alleen vervalt in one-liners en beschuldigingen van luiheid, neem ik nu maar aan dat je, ondanks je grote bek, gewoon dom en onwetend bent.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87218402
He ja joh, ga lekker nog even verder met neuzelen, doe dat ergens anders alsjeblieft.

Nog een raar filmpje:

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87218465
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je claimt dat er wel radioactieve wolken ontsnapten, maar geen straling.

Radioactiviteit is het vervallen van moleculen waarbij straling vrijkomt.
Met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar pretendeert toch al anderhalve thread de wijsheid in pacht te hebben.

Ik heb 5(?) keer om uitleg gevraagd, aangezien je alleen vervalt in one-liners en beschuldigingen van luiheid, neem ik nu maar aan dat je, ondanks je grote bek, gewoon dom en onwetend bent.
En ik heb al een keer een quote aangehaald van Wikipedia, reageer je ook niet op.
Nogmaals:

quote:
The Gnome detonation created a cavity 20 m (66 ft) wide and 50 m (164 ft) high with a floor of melted rock and salt which trapped most of the radiation
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnome
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:03:29 #167
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218500
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:47 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]

Fiterman Hall.
dit is wel een hele goede analyse, van de hotspots!

http://letsrollforums.com(...)b55507b2936e&t=22024
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:05:46 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218584
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je claimt dat er wel radioactieve wolken ontsnapten, maar geen straling.

Radioactiviteit is het vervallen van moleculen waarbij straling vrijkomt.
Met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar pretendeert toch al anderhalve thread de wijsheid in pacht te hebben.

Ik heb 5(?) keer om uitleg gevraagd, aangezien je alleen vervalt in one-liners en beschuldigingen van luiheid, neem ik nu maar aan dat je, ondanks je grote bek, gewoon dom en onwetend bent.
joh, get a life, je zit hier alleen om te trollen, gaat nergens serieus op in!
uit je vragen blijkt dat je niet weet waarover het gaat en te lui om materiaal,foto's, video's te kijken!

p.s. ik beweer nergens dat er wolken ontsnappen. leer eens lezen, dampen, dampen, zeg ik je!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:07:41 #169
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens is het wel zo dat die no-plane theorie op vele fora verboden is. Ik denk om dezelfde reden.
Op welke forums is het verboden dan?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:28 #170
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218776
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef THEFXR het volgende:
joh, get a life, je zit hier alleen om te trollen, gaat nergens serieus op in!
uit je vragen blijkt dat je niet weet waarover het gaat en te lui om materiaal,foto's, video's te kijken!
Ik vind oompaloompa juist een van de meest serieuze en beschaafde posters in dit topic. En ook is ze nooit te beroerd om ergens uitgebreid op in te gaan en uitleg te geven.

Ik verwonder me er eigenlijk vooral over dat ze daar zoveel tijd en moeite in steekt :).

Iemand die het niet met jou eens is, zit niet per definitie te trollen hoor :{w.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:11:28 #171
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind oompaloompa juist een van de meest serieuze en beschaafde posters in dit topic. En ook is ze nooit te beroerd om ergens uitgebreid op in te gaan en uitleg te geven.

Ik verwonder me er eigenlijk vooral over dat ze daar zoveel tijd en moeite in steekt :).
nee, hij/zij is lui, is al meerdere keren aangetoond. :o
pi_87218928
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

joh, get a life, je zit hier alleen om te trollen, gaat nergens serieus op in!
uit je vragen blijkt dat je niet weet waarover het gaat en te lui om materiaal,foto's, video's te kijken!

p.s. ik beweer nergens dat er wolken ontsnappen. leer eens lezen, dampen, dampen, zeg ik je!!
Ok ik probeer het voor de laatste keer:

radioactiviteit is letterlijk: "het uitzenden van straling"
Radioactieve dampen zonder straling is onmogelijk

ik weet dat cognitieve dissonantie een heel vervelend gevoel is, maar hoe je dit nu al anderhalve thread blijft beweren kan ik echt niet begrijpen.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En ik heb al een keer een quote aangehaald van Wikipedia, reageer je ook niet op.
Nogmaals:
[..]



Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnome
Dat geloof ik best, thefxr claimt dat er wel radioactiviteit, maar geen straling was. Dat is als claimen dat er wel appels waren, maar geen fruit.

Voor de rest weet ik niet zo goed wat voor reactie je wilt? :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:14:12 #173
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87218929
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Salvad0r heeft fel iets tegen de no-plane theorie. Ik weet niet precies waarom, maar ik vermoed dat hij denkt dat ik voor de "world elite" werk en zoveel mogelijk desinfo moet proberen te zaaien. Tenminste, daar lijkt het op. :{

Overigens is het wel zo dat die no-plane theorie op vele fora verboden is. Ik denk om dezelfde reden.
Wanneer had je voor het eerst van NPT gehoord? Wat was voor jouw de doorslag dat er iets fundamenteels niet klopt aan het beeldmateriaal.

Ik moet eerlijk bekeken dat ik er niet voor openstond toen ik het in 2006 hoorde bij een 911 bijeenkomst in Utrechtse Jaarbeurs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87218976
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Op welke forums is het verboden dan?
quote:
No plane theories
The "no plane theory," promoted by internet-only videos like 911 Taboo,[156] asserts that this shot of the second impact, taken from a news helicopter, depicts a video composite of a Boeing 767 accidentally appearing from behind a Layer Mask.

Nico Haupt and Morgan Reynolds, formerly the chief economist within the Labor Department under the Bush administration argue that no planes were used in the attacks. Reynolds claims it is physically impossible that the Boeing planes of Flights 11 and 175, being largely aluminium, could have penetrated the steel frames of the Towers, and that digital compositing was used to depict the plane crashes in both news reports and subsequent amateur video.[157] "There were no planes, there were no hijackers," Reynolds insists. "I know, I know, I'm out of the mainstream, but that's the way it is." According to David Shayler, "The only explanation is that they were missiles surrounded by holograms made to look like planes," he says. "Watch footage frame by frame and you will see a cigar-shaped missile hitting the World Trade Center." Truth movement veterans tend to distance themselves from "no-planers".[69][157] Discussion of no plane theories have been banned from certain conspiracy theory websites while advocates have been threatened with violence by posters at other conspiracy theory websites.[158]
http://en.wikipedia.org/w(...)es#No_plane_theories

Je moet zelf even moeite doen als je specifiek wilt weten welke forums.
pi_87219308
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer had je voor het eerst van NPT gehoord? Wat was voor jouw de doorslag dat er iets fundamenteels niet klopt aan het beeldmateriaal.

Ik moet eerlijk bekeken dat ik er niet voor openstond toen ik het in 2006 hoorde bij een 911 bijeenkomst in Utrechtse Jaarbeurs.
Jij hebt mij een keer op die September Clues docu gewezen, terwijl ook ik er eigenlijk niet voor open stond. Die heb ik toen gekeken en stond verbaasd, maar was nog niet overtuigd. Ben toen weer verder gegaan met de eindeloze welles-nietes discussie over WTC 7 en heb no-planes gelaten voor wat het was. Op een gegeven moment stuitte ik ergens op een ander forum en heb daar wat zitten lezen. Daar kwamen veel gifjes voorbij .... o.a. die van het 2de vliegtuig dat het gebouw binnenvliegt alsof het gewoon door lucht heen vliegt en dus met 0 weerstand te maken heeft. Had die beelden al vaak genoeg gezien, maar eigenlijk niet echt bij stil gestaan.

Uiteindelijk kwam jij volgens mij ook een keer met een filmpje over die vicsims en toen ben ik me daar wat meer in gaan verdiepen en toen was het balletje eigelijk vrij snel aan het rollen.

Het discussiëren of die gebouwen nou wel of niet door brand op dergelijke wijze in kunnen storten, vind ik nu eigenlijk nog maar zinloos. :)

Maar goed.. toen ik er voor het eerst van hoorde moest ik er ook totaal niks van hebben. Het idee alleen al.. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 19:25:40 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:26:09 #176
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87219437
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef oompaloompa het volgende:

Ok ik probeer het voor de laatste keer:

radioactiviteit is letterlijk: "het uitzenden van straling"
Radioactieve dampen zonder straling is onmogelijk


Als je het al weet, waarom blijf je dan vragen. Dat is erg moeilijk en vervelend doen, ben je een vrouw ofzo?
pi_87219463
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je het al weet, waarom blijf je dan vragen. Dat is erg moeilijk en vervelend doen, ben je een vrouw ofzo?
Omdat jij het blijft claimen :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:30:33 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87219635
EN we gaan weer verder, waarom is WTC 7 ingestort,omdat ze het hebben neergehaald met een nuke!
De hotspots!


Duidelijk te zien, dat WTC 7, ook hotspots heeft.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:50:23 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87220532
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef THEFXR het volgende:
EN we gaan weer verder, waarom is WTC 7 ingestort,omdat ze het hebben neergehaald met een nuke!
De hotspots!
[ afbeelding ]

Duidelijk te zien, dat WTC 7, ook hotspots heeft.
en zulke plekken ontstaan door een paar fragmentarische brandjes :D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:50:52 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87220559
Bali Bom, zien wij overeenkomsten?







pi_87220713
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef THEFXR het volgende:
EN we gaan weer verder, waarom is WTC 7 ingestort,omdat ze het hebben neergehaald met een nuke!
De hotspots!
[ afbeelding ]

Duidelijk te zien, dat WTC 7, ook hotspots heeft.
er was brand in wtc 7 :?

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en zulke plekken ontstaan door een paar fragmentarische brandjes :D
waarom niet?

sowieso snap ik de redenatie niet, wanneer het dmv explosieven of nukes was gedaan, zou je juist niet dit soort hotspots zien...

[ Bericht 43% gewijzigd door oompaloompa op 05-10-2010 19:59:07 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87221041
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef THEFXR het volgende:
Bali Bom, zien wij overeenkomsten?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zou vreemd zijn wanneer je gelooft in onderaardse nukes, dat je overeenkomsten ziet in het gebruik van een ander wapen op een andere manier vanaf een ander punt :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87222233
die 150 kiloton, gaat dat over massa of over energie btw?
energie zou vreemd zijn want dat is 10x hiroshima, maar geicht zou natuurlijk nog vreemder zijn :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87223157
Volgens mij claimt hij zelfs dat er drie dergelijke devices zijn afgegaan.
=> 3x 150 kiloton = 30x Hiroshima (Niettegenstaand het feit dat het onmogelijk is dat de twee andere niet onbruikbaar zouden zijn naar aanleiding van de eerste...)

Je moet imo toch ver in lala-land zitten om deze onzin van onze "voormalige Russische nuclear intelligence expert" (niet geheel toevallig tussen aanhalingstekens) te geloven.

Hier komt hij schijnbaar even meediscussieren als user 911thology, alhoewel hij dus enkel wil discussieren als je eerst akkoord gaat met zijn theorie en plechtig beloofd hem in alles op zijn woord te geloven:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=171498&page=2
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:50:59 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87223661
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef oompaloompa het volgende:
die 150 kiloton, gaat dat over massa of over energie btw?
energie zou vreemd zijn want dat is 10x hiroshima, maar geicht zou natuurlijk nog vreemder zijn :?
volgens de expert was het idd 150KT, Hiroshima was wel een urani.um bom, dit was een waterstofbom.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:00:31 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87224136
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef gorggg het volgende:
Volgens mij claimt hij zelfs dat er drie dergelijke devices zijn afgegaan.
=> 3x 150 kiloton = 30x Hiroshima (Niettegenstaand het feit dat het onmogelijk is dat de twee andere niet onbruikbaar zouden zijn naar aanleiding van de eerste...)

Je moet imo toch ver in lala-land zitten om deze onzin van onze "voormalige Russische nuclear intelligence expert" (niet geheel toevallig tussen aanhalingstekens) te geloven.

Hier komt hij schijnbaar even meediscussieren als user 911thology, alhoewel hij dus enkel wil discussieren als je eerst akkoord gaat met zijn theorie en plechtig beloofd hem in alles op zijn woord te geloven:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=171498&page=2
Hij zegt alleen dat ie geen vragen gaat beantwoorden, die al uitgelegd worden in zijn 26 clips, dat is voor mensen die te lui zijn om die clips niet te bekijken.
pi_87224301
even er van uitgaand dat het over energie gaat. Dan maakt het type bom niets uit. In hiroshima waren alle houten huizen binnen 2 kilometer helemaal kapot. Waarom is deze, 10 keer zo krachtige bom, slechts op zo'n klein stukje effectief?

Sowieso als het een waterstof-bom is, dan is het een kernfusie niet een kernsplitsings-wapen. Waar komt dan de radioactiviteit vandaan?
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef gorggg het volgende:
Volgens mij claimt hij zelfs dat er drie dergelijke devices zijn afgegaan.
=> 3x 150 kiloton = 30x Hiroshima (Niettegenstaand het feit dat het onmogelijk is dat de twee andere niet onbruikbaar zouden zijn naar aanleiding van de eerste...)

Je moet imo toch ver in lala-land zitten om deze onzin van onze "voormalige Russische nuclear intelligence expert" (niet geheel toevallig tussen aanhalingstekens) te geloven.

Hier komt hij schijnbaar even meediscussieren als user 911thology, alhoewel hij dus enkel wil discussieren als je eerst akkoord gaat met zijn theorie en plechtig beloofd hem in alles op zijn woord te geloven:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=171498&page=2
vermakelijk :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87224529
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hij zegt alleen dat ie geen vragen gaat beantwoorden, die al uitgelegd worden in zijn 26 clips, dat is voor mensen die te lui zijn om die clips niet te bekijken.
Dit zegt hij wat later:
quote:
As you can see, to continue discussing with me the rest of my claims and technicalities, you have to either admit that:

1)I am indeed a real former Soviet nuclear intelligence officer.
2)I indeed knew about existence of the WTC nuclear demolition scheme.

Once you admit these two, the rest we could discuss.
Lijkt me toch dat hij alleen wil discussieren als je ermee akkoord gaat dat er nukes waren.
pi_87224679
no offense maar kun je inhoudelijk ook op je claims ingaan thefxr?
Bedoel wat hij nou allemaal wel en niet eist in een discussie is m.i. een stuk minder relevant dan sowieso de onmogelijkheid van zijn en jouw claims.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87224788
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87225066
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Oblivion het volgende:
http://whatreallyhappened(...)11_firefighters.html

Toch wel opmerkelijk.
wat is er opmerkelijk? Dat mensen explosies en andere harde knallen hoorden, of dat er explosieven gebruikt zouden zijn terwijl de impact van een vliegtuig op zichzelf al genoeg zou zijn geweest om de hele toko in te laten storten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:23:15 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87225067
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef oompaloompa het volgende:
even er van uitgaand dat het over energie gaat. Dan maakt het type bom niets uit. In hiroshima waren alle houten huizen binnen 2 kilometer helemaal kapot. Waarom is deze, 10 keer zo krachtige bom, slechts op zo'n klein stukje effectief?

Sowieso als het een waterstof-bom is, dan is het een kernfusie niet een kernsplitsings-wapen. Waar komt dan de radioactiviteit vandaan?
[..]

vermakelijk :D
ja, die van Hiroshima ontplofte op 580 meter hoogte, voor maximaal effects.
deze bom ontploft in graniet, dat is keihard.
maar ik ben het met je eens dat het wat veel lijkt.
pi_87225245
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, die van Hiroshima ontplofte op 580 meter hoogte, voor maximaal effects.
deze bom ontploft in graniet, dat is keihard.
maar ik ben het met je eens dat het wat veel lijkt.
Maar zo leeg was het niet daar onder de grond, aangezien daar ook een metro-lijn liep :)

Hier een website over de effecten van een 150ton ontploffing op straat:
http://www.atomicarchive.com/Example/Example1.shtml

plaatje van de effecten:


Ik wil best mee gaan in het idee dat onder de grond natuurlijk wat van de effecten tegen gegaan wordt, maar dit is wel een beetje heel erg veel :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:29:59 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87225407
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar zo leeg was het niet daar onder de grond, aangezien daar ook een metro-lijn liep :)

Hier een website over de effecten van een 150ton ontploffing op straat:
http://www.atomicarchive.com/Example/Example1.shtml

plaatje van de effecten:
[ afbeelding ]

Ik wil best mee gaan in het idee dat onder de grond natuurlijk wat van de effecten tegen gegaan wordt, maar dit is wel een beetje heel erg veel :D
Die rus claimt dat en wij kunnen het niet narekenen, die info is geheim.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:33:00 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87225589
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar zo leeg was het niet daar onder de grond, aangezien daar ook een metro-lijn liep :)

Hier een website over de effecten van een 150ton ontploffing op straat:
http://www.atomicarchive.com/Example/Example1.shtml

plaatje van de effecten:
[ afbeelding ]

Ik wil best mee gaan in het idee dat onder de grond natuurlijk wat van de effecten tegen gegaan wordt, maar dit is wel een beetje heel erg veel :D
nee, die metrolijn liep in de bathub, wat hij bedoelt, je heb de vloer van de bathub 27 meter diep en dan 50 meter eronder in het graniet zouden die nukes dan af zijn gegaan.



[ Bericht 5% gewijzigd door THEFXR op 05-10-2010 21:44:36 ]
pi_87225669
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wat is er opmerkelijk? Dat mensen explosies en andere harde knallen hoorden, of dat er explosieven gebruikt zouden zijn terwijl de impact van een vliegtuig op zichzelf al genoeg zou zijn geweest om de hele toko in te laten storten?
Dat deze mannen niet gevraagd werd wat er gebeurd was....maar ondervraagt werden.
En het is niet eens gebruikt.

quote:
9/11 NBC News broadcast
[wma download]

"Shortly after 9 o'clock ... [Albert Turi the Chief of Safety for the New York Fire Department] received word of the possibility of a secondary device, that is another bomb going off. He tried to get his men out as quickly as he could, but he said there was another explosion which took place, and then an hour after the first hit - the first crash that took place - he said there was another explosion that took place in one of the towers here, so obviously according to his theory he thinks that there were actually devices that were planted in the building.
Lees je dan wel alles? Of alleen de eerste paar regels?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87225913
De rus heeft het ook over missiles van een oude onderzeeer?
Die zou gebruikt zijn bij het pentagon.

quote:
Various researchers and activists inspired by the work of Dr. Karl Ziegler Morgan claim that 9/11 sicknesses are related to environmental radiation contamination.

The International 9/11 Citizen's War Crimes Tribunal documents that Leuren Moret reported for example, "elevated radiation readings downwind from the Pentagon in Washington, D.C. on September 11, 2001. Two days after 9/11, the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) confirmed that the Pentagon crash site rubble was radioactive and that the probable contaminant was Depleted Uranium (DU)."

"The entry and exit holes through the Pentagon crash site were the signature of a kinetic energy penetrator, such as a Cruise missile, and the term "punch-out hole" was written by crash site investigators over the exit hole. This is a military term used for kinetic energy penetrators. Major Doug Rokke, former Director of the Gulf War I DU Cleanup Team, reported that an email from the Pentagon 30 minutes after impact confirmed a nuclear device hit the Pentagon on 9/11."
quote:
In Alexandria, seven miles south of the burning Pentagon, a doctor with years of experience working with radiation issues found elevated radiation levels on 9-11 of 35 to 52 counts per minute (cpm) using a "Radalert 50" Geiger counter.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87226151
Oh ook in de vliegtuigen van WTC 1 en WTC 2.

:?

Jaja, ik ben aan het kijken...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87227812
http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=bradley_mann_1

quote:
Shortly Before 9:59 a.m. September 11, 2001: Ground Shakes Prior to South Tower Collapse
Edit event

Some witnesses near the World Trade Center feel the ground shaking just before the South Tower starts to collapse:
bullet EMT Joseph Fortis is heading across West Street, when, he says, “the ground started shaking like a train was coming.” He then looks up and sees the South Tower starting to collapse. [City of New York, 11/9/2001]
bullet Lonnie Penn, another EMT, is outside the Marriott Hotel, which is adjacent to the North Tower. He and his partner “felt the ground shake. You could see the towers sway and then it just came down.” [City of New York, 11/9/2001]
bullet Bradley Mann is at the EMS staging area on Vesey Street. He says, “Shortly before the first tower came down I remember feeling the ground shaking. I heard a terrible noise, and then debris just started flying everywhere.” [City of New York, 11/7/2001]
bullet Battalion Chief Brian O’Flaherty is walking into the lobby of the Marriott Hotel. He says, “I hear a noise. Right after that noise, you could feel the building start to shudder, tremble, under your feet.” He then hears the “terrible noise” of the South Tower collapsing. [City of New York, 1/9/2002] Witnesses will also notice the ground shaking before the North Tower collapses (see Shortly Before 10:28 a.m. September 11, 2001).
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87228261
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, die metrolijn liep in de bathub, wat hij bedoelt, je heb de vloer van de bathub 27 meter diep en dan 50 meter eronder in het graniet zouden die nukes dan af zijn gegaan.

[ afbeelding ]
maar die nukes zijn daar toch door middel van een tunnel geplaatst volgens hem?

Dan nog, de link Die oblivion postte, liet zien dat een nuke van 3 kiloton een gat van 50 meter hoogte creeerde, hoe kan een nuke die 50 keer zo krachtig is dan slechts een gat van 100 meter hoog slaan?

Daarnaast is de claim dat die kernenergie juist zorgde voor het verpulveren van het gebouw. Vreemd dat juist de onderkant van het gebouw heel is gebleven en de bovenkant is "verpulverd", hoe kun je dat met nukes verklaren?
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat deze mannen niet gevraagd werd wat er gebeurd was....maar ondervraagt werden.
En het is niet eens gebruikt.
[..]



Lees je dan wel alles? Of alleen de eerste paar regels?
Het is inderdaad niet echt een nette manier van behandelen, dat ben ik met je eens. Je tweede vraag snap ik niet, dat dikgedrukte is namelijk precies waarom ik de vraag stelde. Geloven in zowel vliegtuigen als bommen is extreem vreemd. De vliegtuigen waren op zichzelf al genoeg om alle benodigde schade te berokkenen. Waarom zouden er dan ook nog bommen gebruikt zijn, alleen meer risico en gedoe wat niets extras oplevert.
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Oblivion het volgende:
De rus heeft het ook over missiles van een oude onderzeeer?
Die zou gebruikt zijn bij het pentagon.
[..]


[..]


weet je waar die quote vandaan komt, want ik krijg hem nergens gevonden op wat sites na die claimen dat het ergens gezegd is?

die missiles zijn granits
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')