abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87216932
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Nou meid, leg eens uit :P

de ongelofelijke grote hoeveelheid puin die rondfladdert?
Of je leest de latere posts even...meid :')
pi_87217057
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de vliegtuig gaat recht de gebouwen trillen. Kortom vliegtuig is er naderhand ingeplakt. Vandaar ook dat het niet mee springt.

Daarom is het ook 'per ongeluk' dat op een Remember 911 DVD dan ook het gehele vliegtuig ontbreekt. Zeker raw-data gebruikt voor beter beeld, maar vergeten dat dan het vliegtuig sjabloon erin nieuw ingepast moet worden. :)
Nee, dat was natuurlijk gewoon een probleem met de videocompressie. :D
pi_87217224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:
Het is me wel duidelijk.

J0kkebr0k doet net of hij de overheidversie van het verhaal betwijfelt, maar geeft als alternatieve verhalen alleen maar onmogelijke, belachelijke nonsens.

-edit-
Hahaha... :')

Ja, ik ben een desinformant van de zionisten. :{

Rook er nog een gast... het doet je blijkbaar goed :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 05-10-2010 20:42:44 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:28:20 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87217239

Dit zouden de lokaties van de nukes moeten zijn geweest, volgens de expert!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:30:29 #155
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87217298
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:
Het is me wel duidelijk.

J0kkebr0k doet net of hij de overheidversie van het verhaal betwijfelt, maar geeft als alternatieve verhalen alleen maar onmogelijke, belachelijke nonsens.

-edit-
??

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 05-10-2010 20:43:49 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87217390
Nog maar een keer, geluiden bij die uit de grond komen VOOR dat de towers vielen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:36:00 #157
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87217483
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Nog maar een keer, geluiden bij die uit de grond komen VOOR dat de towers vielen.
Hmmm

er was al ZO WEINIG puin
pi_87217531
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:28 schreef THEFXR het volgende:

Dit zouden de lokaties van de nukes moeten zijn geweest, volgens de expert!
De reden waarom er twee hoeken van de towers nog rechtop stonden...

Moeilijk te zien, maar je ziet twee hoeken:

pi_87217835
Oh over het wtc 7 gebouw, omdat het een rondje maakt heeft het 1 hoek van het achterlichende gebouw meegenomen:

Voorgrond is WTC7 en het gebouw met hoek eruit Fiterman Hall.
Precies een rondje.
pi_87217848
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

??
Salvad0r heeft fel iets tegen de no-plane theorie. Ik weet niet precies waarom, maar ik vermoed dat hij denkt dat ik voor de "world elite" werk en zoveel mogelijk desinfo moet proberen te zaaien. Tenminste, daar lijkt het op. :{

Overigens is het wel zo dat die no-plane theorie op vele fora verboden is. Ik denk om dezelfde reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 18:46:40 ]
pi_87217911

Fiterman Hall.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:56:28 #163
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218224
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit het je zo dwars dat je 3 kwartier later nog besluit je post te editten en het geslachtsdelen tekstje ( :') ) toe te voegen? Wat kun jij je kinderachtig gedragen zeg... :r
Nee hoor, het zit me niet dwars, maar het was gewoon (nogmaals dus :')) hierom:

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus als je geen onderscheid kunt maken tussen dat soort onzinposts over het vermeende formaat van geslachtsdelen (waar jij dus gewoon 'leuk' aan meedeed ( :') )) en ontopic posts en daardoor die ontopic posts bij voorbaat al niet serieus neemt, tja...
Oja: ' :r ' terug :)!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87218379
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zoek het lekker zelf uit, met je "boem is boem" slogan :W
Je claimt dat er wel radioactieve wolken ontsnapten, maar geen straling.

Radioactiviteit is het vervallen van moleculen waarbij straling vrijkomt.
Met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar pretendeert toch al anderhalve thread de wijsheid in pacht te hebben.

Ik heb 5(?) keer om uitleg gevraagd, aangezien je alleen vervalt in one-liners en beschuldigingen van luiheid, neem ik nu maar aan dat je, ondanks je grote bek, gewoon dom en onwetend bent.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87218402
He ja joh, ga lekker nog even verder met neuzelen, doe dat ergens anders alsjeblieft.

Nog een raar filmpje:

pi_87218465
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar pretendeert toch al anderhalve thread de wijsheid in pacht te hebben.

Ik heb 5(?) keer om uitleg gevraagd, aangezien je alleen vervalt in one-liners en beschuldigingen van luiheid, neem ik nu maar aan dat je, ondanks je grote bek, gewoon dom en onwetend bent.
En ik heb al een keer een quote aangehaald van Wikipedia, reageer je ook niet op.
Nogmaals:

quote:
The Gnome detonation created a cavity 20 m (66 ft) wide and 50 m (164 ft) high with a floor of melted rock and salt which trapped most of the radiation
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnome
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:03:29 #167
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218500
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:47 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]

Fiterman Hall.
dit is wel een hele goede analyse, van de hotspots!

http://letsrollforums.com(...)b55507b2936e&t=22024
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:05:46 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218584
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

joh, get a life, je zit hier alleen om te trollen, gaat nergens serieus op in!
uit je vragen blijkt dat je niet weet waarover het gaat en te lui om materiaal,foto's, video's te kijken!

p.s. ik beweer nergens dat er wolken ontsnappen. leer eens lezen, dampen, dampen, zeg ik je!!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:07:41 #169
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens is het wel zo dat die no-plane theorie op vele fora verboden is. Ik denk om dezelfde reden.
Op welke forums is het verboden dan?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:10:28 #170
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87218776
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef THEFXR het volgende:
uit je vragen blijkt dat je niet weet waarover het gaat en te lui om materiaal,foto's, video's te kijken!
Ik vind oompaloompa juist een van de meest serieuze en beschaafde posters in dit topic. En ook is ze nooit te beroerd om ergens uitgebreid op in te gaan en uitleg te geven.

Ik verwonder me er eigenlijk vooral over dat ze daar zoveel tijd en moeite in steekt :).

Iemand die het niet met jou eens is, zit niet per definitie te trollen hoor :{w.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:11:28 #171
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87218810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind oompaloompa juist een van de meest serieuze en beschaafde posters in dit topic. En ook is ze nooit te beroerd om ergens uitgebreid op in te gaan en uitleg te geven.

Ik verwonder me er eigenlijk vooral over dat ze daar zoveel tijd en moeite in steekt :).
nee, hij/zij is lui, is al meerdere keren aangetoond. :o
pi_87218928
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

p.s. ik beweer nergens dat er wolken ontsnappen. leer eens lezen, dampen, dampen, zeg ik je!!
Ok ik probeer het voor de laatste keer:

radioactiviteit is letterlijk: "het uitzenden van straling"
Radioactieve dampen zonder straling is onmogelijk

ik weet dat cognitieve dissonantie een heel vervelend gevoel is, maar hoe je dit nu al anderhalve thread blijft beweren kan ik echt niet begrijpen.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En ik heb al een keer een quote aangehaald van Wikipedia, reageer je ook niet op.
Nogmaals:
[..]

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnome
Dat geloof ik best, thefxr claimt dat er wel radioactiviteit, maar geen straling was. Dat is als claimen dat er wel appels waren, maar geen fruit.

Voor de rest weet ik niet zo goed wat voor reactie je wilt? :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:14:12 #173
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87218929
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Salvad0r heeft fel iets tegen de no-plane theorie. Ik weet niet precies waarom, maar ik vermoed dat hij denkt dat ik voor de "world elite" werk en zoveel mogelijk desinfo moet proberen te zaaien. Tenminste, daar lijkt het op. :{

Wanneer had je voor het eerst van NPT gehoord? Wat was voor jouw de doorslag dat er iets fundamenteels niet klopt aan het beeldmateriaal.

Ik moet eerlijk bekeken dat ik er niet voor openstond toen ik het in 2006 hoorde bij een 911 bijeenkomst in Utrechtse Jaarbeurs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87218976
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Op welke forums is het verboden dan?
quote:
No plane theories
The "no plane theory," promoted by internet-only videos like 911 Taboo,[156] asserts that this shot of the second impact, taken from a news helicopter, depicts a video composite of a Boeing 767 accidentally appearing from behind a Layer Mask.

Nico Haupt and Morgan Reynolds, formerly the chief economist within the Labor Department under the Bush administration argue that no planes were used in the attacks. Reynolds claims it is physically impossible that the Boeing planes of Flights 11 and 175, being largely aluminium, could have penetrated the steel frames of the Towers, and that digital compositing was used to depict the plane crashes in both news reports and subsequent amateur video.[157] "There were no planes, there were no hijackers," Reynolds insists. "I know, I know, I'm out of the mainstream, but that's the way it is." According to David Shayler, "The only explanation is that they were missiles surrounded by holograms made to look like planes," he says. "Watch footage frame by frame and you will see a cigar-shaped missile hitting the World Trade Center." Truth movement veterans tend to distance themselves from "no-planers".[69][157] Discussion of no plane theories have been banned from certain conspiracy theory websites while advocates have been threatened with violence by posters at other conspiracy theory websites.[158]
http://en.wikipedia.org/w(...)es#No_plane_theories

Je moet zelf even moeite doen als je specifiek wilt weten welke forums.
pi_87219308
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer had je voor het eerst van NPT gehoord? Wat was voor jouw de doorslag dat er iets fundamenteels niet klopt aan het beeldmateriaal.

Ik moet eerlijk bekeken dat ik er niet voor openstond toen ik het in 2006 hoorde bij een 911 bijeenkomst in Utrechtse Jaarbeurs.
Jij hebt mij een keer op die September Clues docu gewezen, terwijl ook ik er eigenlijk niet voor open stond. Die heb ik toen gekeken en stond verbaasd, maar was nog niet overtuigd. Ben toen weer verder gegaan met de eindeloze welles-nietes discussie over WTC 7 en heb no-planes gelaten voor wat het was. Op een gegeven moment stuitte ik ergens op een ander forum en heb daar wat zitten lezen. Daar kwamen veel gifjes voorbij .... o.a. die van het 2de vliegtuig dat het gebouw binnenvliegt alsof het gewoon door lucht heen vliegt en dus met 0 weerstand te maken heeft. Had die beelden al vaak genoeg gezien, maar eigenlijk niet echt bij stil gestaan.

Uiteindelijk kwam jij volgens mij ook een keer met een filmpje over die vicsims en toen ben ik me daar wat meer in gaan verdiepen en toen was het balletje eigelijk vrij snel aan het rollen.

Het discussiëren of die gebouwen nou wel of niet door brand op dergelijke wijze in kunnen storten, vind ik nu eigenlijk nog maar zinloos. :)

Maar goed.. toen ik er voor het eerst van hoorde moest ik er ook totaal niks van hebben. Het idee alleen al.. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 19:25:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')